Календарне планування уроків корекції розвитку

Про матеріал
Календарне планування уроків корекції розвитку (Індивідуальна форма навчання) 3 клас
Перегляд файлу

Календарне планування

уроків корекції розвитку

(Індивідуальна форма навчання)

Всього 70 годин, 2 год на тиждень

 

№ з/п

за темою

Зміст корекційно-розвивального заняття

Дата

Примітка

1

1

Діагностичне обстеження пізнавальних процесів.

 

 

 

Розвиток моторики (13 год)

2

1

Розвиток великої моторики. Ходьба за орієнтирами, «змійкою», протиходом. Розмикання та змикання приставним кроком. Повороти на місці праворуч, ліворуч.

 

 

3

2

Формування почуття рівноваги («доріжка слідів»). Розвиток координації рухів, рухової пам‘яті, узгодженості та чіткості рухових дій. Розвиток здатності до одночасних рухів.

 

 

4

3

Розвиток узгодженості дій і рухів різних частин тіла (повороти з рухами рук,стійки з одночасними рухами руками). Симетричні та асиметричні рухи руками та ногами (у в.п. сидячи, стоячи, лежачи). Розвиток зорового, кінестетичного та вібраційно-тактильного контролю виконання рухової дії

 

 

5

4

Динамічна та статична координація, пластичність і спритність рухів. Швидкість і точність, одночасність рухів. Міміка

 

 

6

5

Тренування навички розслаблення і напруження. Практичне освоєння етапів. Виконання вправ на розслаблення частин тіла. Максимальні нахили тулуба до правої та лівої стопи (з рухами рук у тому ж напрямку).

 

 

7

6

Розвиток дрібної моторики пальців і руки. Кистьова та пальчикова гімнастика Відведення та приведення пальців на двох руках одночасно (з зоровим контролем та без нього).

 

 

8

7

Обведення, проколювання за трафаретом (внутрішньому і зовнішньому), штрихування.

 

 

9

8

Обведення, проколювання за трафаретом (внутрішньому і зовнішньому), штрихування.

 

 

10

9

Розвиток стійкості. Розвиток слухової і тактильної координації.

 

 

11

10

Розвиток координації рухів руки й очей (зав'язування, нанизування).

 

 

12

11

Робота в техніці «рваної аплікації».

 

 

13

12

Згинання паперу. Вирізання ножицями по лініям сгину, по намальованому контуру.

 

 

14

13

Згинання паперу. Вирізання ножицями по лініям сгину, по намальованому контуру.

 

 

Тактильно-рухове сприйняття (5 год)

15

1

Визначення на дотик величини предмета (великий - маленький - найменший). Дидактична гра «Чарівний мішечок»

 

 

16

2

Визначення на дотик площинних фігур і предметів. Вправи в розкачування пластиліна. Ліплення. Просторове розташування деталей на макеті (зліва, справа, посередині, перед, за, біля).

 

 

17

3

Визначення на дотик предметів, їх величини. Вчимося складати казку.

 

 

18

4

Робота з різними видами матеріалів. Вчимося складати казку. "Чарівний мішечок"

 

 

19

5

Ігри з дрібною мозаїкою, конструктором.

 

 

Сприйняття форми, величини, кольору; конструювання предметів (20 год)

20

1

Формування сенсорних еталонів площинних геометричних фігур (коло, квадрат, трикутник, прямокутник, ромб). Виділення форми предмета; позначення форми предмета словом.

 

 

21

2

Формування сенсорних еталонів площинних геометричних фігур (коло, квадрат, трикутник, прямокутник, ромб). Виділення форми предмета; позначення форми предмета словом.

 

 

22

3

Конструювання без опори на зразок (круглі, трикутні, квадратні, прямокутні). Класифікація за формою. Ігротренінг "Будуємо новий майданчик"

 

 

23

4

Угруповання предметів та їх зображень за формою (*по показу): круглі, квадратні, прямокутні, трикутні, багатокутні). Введення в активний словник дітей назви фігур, з якими вони познайомились.

 

 

24

5

Дидактична гра «До кожної фігурі підбери предмети, схожі за формою».

 

 

25

6

Робота з геометричним конструктором («Лего»).

 

 

26

7

Дидактична гра « Геометрична мозаїка»

 

 

27

8

Розвиток стереогностичного сприймання. Матеріал «Геометричні тіла: трикутна і чотирикутна призма, конус, циліндр.

 

 

28

9

Розвиток стереогностичного сприймання. Матеріал «Геометричні тіла: трикутна і чотирикутна призма, конус, циліндр.

 

 

29

10

Формування уявлень про параметри величини: довжина, висота. Порівняння предметів по висоті і довжині

 

 

30

11

Формування уявлень про параметри величини: ширину і товщину. Порівняння предметів по ширині і товщині

 

 

31

12

Формування подвійних параметрів величин. Порівняльний ступінь. Низький і товстий – високий і тонкий; нижче і товще – вище і тонше. Робота з матеріалом.

 

 

32

13

Низький і тонкий – високий і товстий, нижче і тонше – вище і товще. Вправи «Будівництво комбінацій з матеріалу різних розмірів». Створення аплікацій і малюнків.

 

 

33

14

Моделювання геометричних фігур із складових частин за зразком. Створення цілісних зображень з комбінації кількох геометричних форм.

 

 

34

15

Моделювання геометричних фігур із складових частин за зразком. Створення цілісних зображень з комбінації кількох геометричних форм.

 

 

35

16

  Матеріал  « Конструктивні  трикутники».   Складання  з  трикутників  квадрата,  прямокутника,  ромба,  багатокутника.     Конструювання об'ємних предметів із складових частин (4-5 деталей).

 

 

36

17

Складання цілого з частин (4-5 деталей) на розрізному наочному матеріалі.

 

 

37

18

Матеріал  «Кольорові   таблички» (11 пар).        Будування  серіаційного  ряду.

 

 

38

19

  Ознайомлення з відтінками кольорів.     Світлі та темні відтінки основних кольорів: рожевий, голубий, темно-синій, світлозелений, тощо.     Визначення певної гами кольорів природи (ліс, річка, луки, гори в різні пори року).  Збагачення активного словника.

 

 

39

20

Кольори.  Змішування  фарб,  отримання  нового  кольору.         Вправи  «Кольорова  гама  природи».

 

 

Розвиток зорового сприймання і зорової пам’яті (9 год)

40

1

Формування навичок зорового аналізу і синтезу (обстеження предметів, що складаються з 5 і більше деталей).

 

 

41

2

Формування навичок зорового аналізу і синтезу (обстеження предметів, що складаються з 5 і більше деталей).

 

 

42

3

  Визначення розташування предметів в просторі. Дидактична гра «Що змінилося (3-4 предмета).

 

 

43

4

Знаходження відмінних і спільних ознак 3-4-х предметів. «Порівняй предмети»  Дидактична гра «Якої деталі не вистачає».

 

 

44

5

Вправи для профілактики та корекції зору    Складання  пар  однакових  за  формою,  але  різних   за  величиною.

 

 

45

6

Складання  пар  однакових  за  величиною (довжиною, шириною, висотою, товщиною),  але  різних за  кольором, формою.

 

 

46

7

Вправи  з  малюнками.  «До  кожної  фігури  підбери  схожі  за  формою  предмети».

 

 

47

8

Праворуч-ліворуч. Вгорі-внизу. У центрі. Вище-нижче.   Рух в заданому напрямку. Ігротренінг

 

 

48

9

Праворуч-ліворуч. Вгорі-внизу. У центрі. Вище-нижче.   Рух в заданому напрямку. Ігротренінг

 

 

Сприйняття особливих властивостей предметів (3 год)

49

1

  Розвиток дотику (контрастні температурні відчуття: холодний - гарячий); позначення словом.   Порівняльний ступінь: холодний – холодніший, теплий – тепліший, гарячий – гарячіший.

 

 

50

2

Смакові відчуття (кислий, солодкий, гіркий, солоний). Дидактична гра «Дізнайся за смаком».

 

 

51

3

 Баричні відчуття (відчуття ваги: найлегша, середньої ваги, найважча; відчуття тиску).    Вправи на порівняння різних предметів по важкості.    Зважування предметів.

 

 

Розвиток слухового сприймання і слухової пам’яті (4 год)

52

1

Розрізнення музичних звуків і звуків навколишнього середовища (шелест листя, скрип снігу, шум шин).   Прослуховування музичних творів

 

 

53

2

Розвиток фонематичних процесів і слухового сприйняття. Дидактичні ігри для формування, розвитку та корекції фонематичних процесів

 

 

54

3

Диференціація близьких за звучанням слів.   Дидактичні ігри ‖Повтори слова, словосполучення, речення, зберігаючи їх послідовність. Укажи кількість слів у кожному завданні”.  ―Яким звуком відрізняються пари слів?‖

 

 

55

4

Диференціація близьких за звучанням слів.   Дидактичні ігри ‖Повтори слова, словосполучення, речення, зберігаючи їх послідовність. Укажи кількість слів у кожному завданні”.  ―Яким звуком відрізняються пари слів?‖

 

 

Сприйняття простору (8 год)

56

1

 

Орієнтування на власному тілі (права, ліва, частини тіла)

 

 

57

2

Рух у заданому напрямку в просторі(вперед, назад, вліво, направо, праворуч, ліворуч, слідом)

 

 

58

3

Орієнтування в приміщенні. Визначення розташування предметів у приміщенні. Ознайомлення з відносністю величини.

 

 

59

4

Орієнтування в лінійному ряді (крайній, перший, останній)

 

 

60

5

Основні просторові орієнтири.

 

 

61

6

Розмічання картону та паперу за шаблонами та за допомогою лінійки. Витинанки.

 

 

62

7

Розташування предметів на аркуші паперу Виготовлення аплікації.

 

 

63

8

Розташування предметів на аркуші паперу Виготовлення аплікації.

 

 

Сприйняття часу (7 год)

64

1

Одиниці часу: година, доба, тиждень, місяць, рік. Назви місяців. Тиждень. дні тижня.

 

 

65

2

Одиниці часу: година, доба, тиждень, місяць, рік. Назви місяців. Тиждень. дні тижня.

 

 

66

3

Частини доби, їх послідовність. Вчора, сьогодні, завтра. Тиждень: назви, послідовність днів тижня. Робочі та вихідні дні.

 

 

67

4

Частини доби, їх послідовність. Вчора, сьогодні, завтра. Тиждень: назви, послідовність днів тижня. Робочі та вихідні дні.

 

 

68

5

Рух Землі навколо Сонця. Залежність змін у живій та неживій природі від діяльності Сонця.

 

 

69

6

Пори року. Характерні зміни у живій та неживій природі.

 

 

70

7

Пори року. Характерні зміни у живій та неживій природі.

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Планування
Інкл
Додано
22 лютого 2022
Переглядів
2362
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку