Конспект заняття "Весела ферма"

Про матеріал
Конспект заняття «Весела ферма» для не мовленнєвих дітей Мета: Освітні: закріпити знання дітей про свійських тварин; вдосконалювати навички дитини у звуконаслідуванні; закріпити вміння дітей правильно виконувати артикуляційну гімнастику; розширювати та вдосконалювати активний та пасивний словник дитини; закріпити вміння знаходити дитинчат тварин. Розвиткові: розвивати дрібну моторику та загальну моторику; розвивати мовлення, пам’ять, увагу; розвивати рухливість та укріплювати м’язи артикуляційного апарату; розвивати мовленнєвий видих; вдосконалювати артикуляцію звуків. Виховні: виховувати зацікавленість до здобуття нових знань; виховувати дбайливе ставлення до тварин; активність та посидючість.
Перегляд файлу

Конспект заняття «Весела ферма»

для не мовленнєвих дітей

Мета:

Освітні: закріпити знання дітей про свійських тварин; вдосконалювати навички дитини у звуконаслідуванні; закріпити вміння дітей правильно виконувати артикуляційну гімнастику; розширювати та вдосконалювати активний та пасивний словник дитини; закріпити вміння знаходити дитинчат тварин.

Розвиткові: розвивати дрібну моторику та загальну моторику; розвивати мовлення, пам’ять, увагу; розвивати рухливість та укріплювати м’язи артикуляційного апарату; розвивати мовленнєвий видих; вдосконалювати артикуляцію звуків.

Виховні: виховувати зацікавленість до здобуття нових знань; виховувати дбайливе ставлення до тварин; активність та посидючість.

Обладнання: набір для дихальних вправ, набір до дидактичних ігор «Ферма», аудіо записи звуків тварин.

Хід заняття

«Собачка»

Вийшли пальчики гуляти, (пальчики біжать по столу)

Стали весело танцювати.

Ось так, ось так (виставляють з кулака великі пальці)

Стали весело танцювати,

Пальчики грали, (пальці збираються в пучку, яка то відкривається, то закривається)

Собачку побачили. (пальці лівої руки з'єднуються і випрямляються. Пальці правої руки збираються в пучку, вказівний загинається ( «собачка»)

Вона голосно гавкає,

Пальчики лякає. (фігура «собачка». Великий палець стрибає)

Пальчики збіглися,

У кулачок все стиснулися. (ліва рука стискається в кулак)

А собака ходить.

Пальці не знаходить. (ліва рука стиснута в кулак, права - «собачка» рухається навколо лівої)

Кулачки стукали. (одним кулачком стукають про інший)

Собачку злякали. (пальці біжать по столу)

Автор: невідомий

  •                   Це була пальчикова гімнастика про собаку. Як розмовляє собака? (Аф аф аф)
  •                   Давай разом повторимо аф аф аф.
  •                   Молодець, подивись це подвір’я де живуть свійські тварини (показуємо малюнки подвір’я з тваринами). На подвір’ї живуть: собака, кішка, кури, каченята, курчата, корова, телятко, вівця, тощо. Свійські тварини живуть разом з людиною, їм потрібна турбота від людей. Люди їх годують, доглядають за ними, будують їм домівки.

Дидактична гра «Тіні тварин»

Дитині надається малюнок з різними зображеннями тіней свійських тварин та надаються самі тварини. Завдання дитини покласти на тінь необхідну тваринку.

  •                   Подивись уважно, це наш двір де живуть багато тварин. Допоможи їм будь-ласка стати на свої тіні.
  •                   Молодець, ти знайшов усі тіні тварин, а зараз я тобі пропоную трішки погратися з тваринками, за кожну вправу тобі будуть давати по одній карточці.

Артикуляційні вправи:

  •                   Дивись які свинка наїлася, аж щоки надулися. (Артикуляційна вправа «Хом’ячок». Виконуємо 3-5 разів.) Ось тобі картка.
  •                   А ось кішка вийшла на сонечко погрітися, ось як спинку вигинає. (Артикуляційна вправа «Кішка». Виконуємо 3-5 разів.) Ось тобі картка.
  •                   Ой а за парканом сховалася лисиця, не пустимо її до подвір’я свого. Давай покажемо їй який в нас високий паркан. (Артикуляційна вправа «Паркан». Виконуємо 3-5 разів.) Тримай картку.
  •                   Тут індик свариться, покажи як він свариться. (Артикуляційна вправа «Індик». Виконуємо 3-5 разів.) Тримай картку.
  •                   Дивись як горобчики налетіли на пшеницю для курчат, проженемо їх. (Дихальна гімнастика) Тримай картку.

Дидактична гра «Половинки»

Дитині надавалися картки під час виконання артикуляційної гімнастики. Завдання дитини скласти частинки карток, щоб утворилися тварини.

  •                   Дивись, в тебе є половинки тваринок, я тобі дам другу частинку тваринок, а ти їх з’єднаєш і ми з ними поспілкуємося.
  •                   Молодець, в тебе вийшло п’ять тваринок, давай з ними поспілкуємося.
  • Це корова – мууууу;
  • Це курка – ко ко ко;
  • Це собака – аф аф аф;
  • Це вівця – меееее;
  • Це баран – бееее;
  •                   Молодець, тваринки задоволені, що ти з ними порозмовляв.

Дидактична гра «Нагодуй тварин»

Дитині надаються тваринки та їжу яку можуть їсти ці тваринки. Завдання дитини правильно розкласти їжу для тварин.

  •                   Подивись, як багато свійських тварин, давай погодуємо їх.

Коли дитина розкладе продукти логопед разом з дитиною промовляють як розмовляють тваринки.

Фіз хвилинка

Важко зайчику сидіти,

Треба трішки відпочити: скік-скік-скік!

Важко зайчику стояти,

Треба трішки пострибати: скік-скік-скік!

Лісовичок Ох сів на мох,

Ручками помахав, весело пострибав!

Нахил вправо, нахил вліво,

Можна братися за діло!

Дидактична гра «Впізнай по голосу»

Дитина слухає аудіо записи тварин та показує на малюнок тварини, яка вимовляє такі звуки.

  •                   Послухай, я зараз буду включати тобі мову різних тваринок, а ти будеш показувати їх на малюнках.

Дидактична гра «Мати та дитинча»

Дитині надаються малюнки дорослих тварин, малюнки дитинчат по одному надаються логопедом. Завдання дитини по одному знаходити дитинчат та батьків. Під час накладання логопед називає тварин.

  •                   Молодець, ти добре впорався зі завданнями. Тобі сподобалося на занятті?
Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Бараненко Наталия
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Логопедія, Конспекти занять для ЗДО
Інкл
Додано
23 лютого 2022
Переглядів
2730
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку