Календарне планування
уроків математики
(Індивідуальна форма навчання)
Всього 70 годин, 2 год на тиждень
№ |
№ за темою |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
|
Додавання і віднімання в межах 10 (52 год). |
|||||
1 |
1 |
Повторення арифметичних дій додавання і віднімання. |
|
|
|
2 |
2 |
Повторення чисел 1–6. |
|
|
|
3 |
3 |
Додавання в межах 6. |
|
|
|
4 |
4 |
Віднімання в межах 6. |
|
|
|
5 |
5 |
Порівняння чисел. |
|
|
|
6 |
6 |
Повторення чисел 1–9. |
|
|
|
7 |
7 |
Порівняння чисел. |
|
|
|
8 |
8 |
Дослідження складу числа 10. |
|
|
|
9 |
9 |
Повторення чисел 1–10. |
|
|
|
10 |
10 |
Додавання в межах10. |
|
|
|
11 |
11 |
Діагностувальна робота. Тести. Додавання в межах10. |
|
|
|
12 |
12 |
Віднімання в межах10. |
|
|
|
13 |
13 |
Віднімання в межах10. |
|
|
|
14 |
14 |
Спосіб додавання числа 1. Таблиця додавання числа 1. |
|
|
|
15 |
15 |
Спосіб віднімання числа 1. Таблиця віднімання числа 1. |
|
|
|
16 |
16 |
Спосіб додавання числа 2. Таблиця додавання числа 2. |
|
|
|
17 |
17 |
Спосіб віднімання числа 2. Таблиця віднімання числа 2. |
|
|
|
18 |
18 |
Вчимося додавати і віднімати числа. |
|
|
|
19 |
19 |
Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2, 3. |
|
|
|
20 |
20 |
Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2, 3. |
|
|
|
21 |
21 |
Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2, 3, 4, 5. |
|
|
|
22 |
22 |
Віднімання чисел другої п’ятірки. Діагностувальна робота. Додавання і віднімання круглих чисел. |
|
|
|
23 |
23 |
Повторення та узагальнення вивченого матеріалу за І семестр. |
|
|
|
24 |
24 |
Досліджуємо лічильну одиницю — десяток. Лічба десятками. |
|
|
|
25 |
25 |
Лічба десятками. Сотня. |
|
|
|
26 |
26 |
Порівнюємо десятки. |
|
|
|
27 |
27 |
Порівнюємо і додаємо десятки. |
|
|
|
28 |
28 |
Додаємо і віднімаємо десятки. |
|
|
|
29 |
29 |
Одержуємо круглі числа. |
|
|
|
30 |
30 |
Додаємо і віднімаємо десятки. |
|
|
|
31 |
31 |
Вимірювання довжини відрізків. |
|
|
|
32 |
32 |
Вимірювання довжини відрізків. |
|
|
|
33 |
33 |
Утворюємо числа другого десятка. Одноцифрові і двоцифрові числа. |
|
|
|
34 |
34 |
Утворюємо числа другого десятка. Одноцифрові і двоцифрові числа. |
|
|
|
35 |
35 |
Записуємо числа другого десятка. |
|
|
|
36 |
36 |
Записуємо числа другого десятка |
|
|
|
37 |
37 |
Утворення і запис круглих десятків. |
|
|
|
38 |
38 |
Утворення і запис круглих десятків. Записуємо числа першої сотні. |
|
|
|
39 |
39 |
Порівнюємо числа в межах 100. |
|
|
|
40 |
40 |
Додаємо число 1 на основі складу чисел другого десятка. |
|
|
|
41 |
41 |
Віднімаємо число 1 на основі складу чисел другого десятка. |
08.02 |
|
|
42 |
42 |
Додаємо і віднімаємо число 1 на основі складу чисел другого десятка. |
09.02 |
|
|
43 |
43 |
Додаємо число 2 на основі складу чисел другого десятка. |
|
|
|
44 |
44 |
Віднімаємо число 2 на основі складу чисел другого десятка. |
|
|
|
45 |
45 |
Додаємо число 2 на основі складу чисел другого десятка. |
|
|
|
46 |
46 |
Додаємо одноцифрове число. |
|
|
|
47 |
47 |
Віднімаємо одноцифрове число. |
|
|
|
48 |
48 |
Додаємо і віднімаємо одноцифрове число. |
|
|
|
49 |
49 |
Приклади на 2 дії. Час. Година. Доба. Визначаємо час за годинником. |
|
|
|
50 |
50 |
Приклади на 2 дії. Тиждень. Дні тижня. |
|
|
|
51 |
51 |
Приклади на 2 дії. Місяць. Назви місяців по порядку |
|
|
|
52 |
52 |
Діагностувальна робота. Додавання і віднімання одноцифрового числа. |
|
|
|
|
Нумерація в межах 100 (18 год) |
||||
53 |
1 |
Нумерація в межах 100. Міри довжини. Сантиметр. Дециметр. |
|
|
|
54 |
2 |
Нумерація в межах 100. Міри довжини. Метр. |
|
|
|
55 |
3 |
Нумерація в межах 100. Додаємо і віднімаємо числа. Написання чисел з опорою на графічний зразок. |
|
|
|
56 |
4 |
Міри вартості. Монети. Розмін. |
|
|
|
57 |
5 |
Міри вартості. Монети. Розмін. Визначаємо вартість товару. |
|
|
|
58 |
6 |
Визначаємо вартість товару. |
|
|
|
59 |
7 |
Час. Одиниці часу – година, доба, тиждень, місяць, рік. |
|
|
|
60 |
8 |
Утворення і запис круглих десятків. Маса. Одиниця маси – кілограм. Ваги. Робота з терезами. |
|
|
|
61 |
9 |
Маса. Одиниця маси – кілограм. Ваги. Робота з терезами. |
|
|
|
62 |
10 |
Утворення і запис круглих десятків. Пряма і зворотна лічба десятками в межах 100. |
|
|
|
63 |
11 |
Нумерація в межах 100. Місткість. Літр. Написання чисел з опорою на графічний зразок. |
|
|
|
64 |
12 |
Нумерація в межах 100. Місткість. Літр. Написання чисел з опорою на графічний зразок. Практична робота «Вимірювання місткості». |
|
|
|
65 |
13 |
Нумерація в межах 100. Місткість. Літр. Геометричне моделювання. |
|
|
|
66 |
14 |
Прості текстові арифметичні задачі на різницеве відношення. |
|
|
|
67 |
15 |
Додавання та віднімання в межах 20 без переходу через розряд. |
|
|
|
68 |
16 |
Діагностувальна робота. Додавання та віднімання в межах 20 без переходу через розряд. |
|
|
|
69 |
17 |
Повторення. Міри ваги і місткості. Робота з терезами. |
|
|
|
70 |
18 |
Підсумковий урок за рік. |
|
|
|