_____________________________________________________________________________ (найменування загальноосвітнього навчального закладу)
«ПОГОДЖЕНО» Заступник директора з НВР _______________________________ (підпис) _______________________________ (ПІБ) «____» ______________ 20___ р. |
«ЗАТВЕРДЖЕНО» ДИРЕКТОР _______________________________ (підпис) _______________________________ (ПІБ) «____» _______________ 20___ р. |
Календарно-тематичне планування
з математики
у 6 класі
на 20___ / 20___ н.р.
______________________________________________________________________
(ПІБ учителя)
Розглянуто на засіданні МО (кафедри) _____________________________________
______________________________________________________________________
Протокол № ______ від «_____»______________20_____р.
Голова МО ____________________________________________________________
(ПІБ, підпис)
Складено до відповідно до Модельної навчальної програми адаптаційного циклу для закладів загальної середньої освіти( автор Істер О.С.), «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України»
(наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795)
Календарне планування уроків иатематики
у 6-А, 6-Б, 6 – В класах
(5 год на тиждень)
№ |
Дата |
Тема уроку |
Примітка |
I СЕМЕСТР |
|||
Тема 1. УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ ЗА КУРС МАТЕМАТИКИ 5 класу ( 10 год ) |
|||
Учень/Ученицуя: читає і записує: натуральні числа вмежах мільярда; числові нерівності;використовує:властивості арифметичнихдійзнатуральнимичислами; записуєіпояснюєформули:периметра вказаних у змістігеометричних фігур; площіпрямокутника,квадрата; вимірює та обчислює: довжину відрізка; градуснумірукута; периметртрикутника і прямокутника;розв’язуєвправи,що передбачають: запис числа у виглядісуми розрядних доданків; порівняннята округлення натуральних чисел;виконання чотирьох арифметичнихдійзнатуральнимичислами; піднесеннянатуральногочисладо квадрата та куба; ділення з остачею;обчисленнязначеньчисловихі буквених виразів, периметра і площіпрямокутникаіквадрата; розв’язує:рівняннянаоснові залежностей між компонентами тарезультатом арифметичних дій;розв’язує: текстові задачіна рух,роботутапов’язанізкупівлею-продажемарифметичнимспособом; розв’язуєвправи,що передбачають: використання ознакподільності чисел на 2, 3, 5, 9, 10;розкладання натуральних чисел напрості множники в межах тисячі;знаходить НСД та НСК чисел; розв’язує вправи, що передбачають:порівняння, додавання і відніманнязвичайних дробів з однаковимизнаменниками; порівняння, округлення,додавання,множенняділеннядесятковихдробівна натуральне число та на десятковийдріб; перетворення мішаного числа унеправильнийдріб;перетворення неправильного дробу в мішане числоабо натуральне число; знаходженнясередньогоарифметичногокількох чисел; розв’язує вправи, що передбачають:знаходження середнього значення величини; |
|||
|
|
Натуральні числа. Порівняння натуральних чисел. Округлення натуральних чисел. Арифметичні дії з натуральними числами та їх властивості |
|
|
|
Числові та буквені вирази . Формули. Рівняння. Текстові задачі |
|
|
|
Геометричні фiгури і величини |
|
|
|
Подільність натуральних чисел |
|
|
|
Подільність натуральних чисел . Звичайні дроби |
|
|
|
Звичайні дроби |
|
|
|
Десятковий дріб. Порівняння десяткових дробів .Округлення десяткових дробів |
|
|
|
Арифметичні дії з десятковими дробами |
|
|
|
Арифметичні дії з десятковими дробами. Самостійна робота № 1 |
|
|
|
Тематична контрольна (діагностична) робота № 1 |
|
Тема 2. ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ (41 год ) |
|||
Учень/Учениця: наводить приклади: скінченних танескінченнихперіодичнихдесяткових дробів; взаємно обернених чисел;розрізняє: скінченні та нескінченніперіодичнідесятковідроби; читає і записує: нескінченніперіодичнідроби; розумієправила:порівняння, додавання,віднімання,множенняіділеннязвичайних дробів; знаходження дробу від числа та числазайогодробом; формулює основну властивістьдробу,означеннявідсотка; подає звичайний або десятковий дрібу відсотках і навпаки, перетворюєвідсотки у звичайний або десятковийдріб; розв’язує вправи, що передбачають:скорочення дробів; зведення дробів доспільного знаменника; порівняннядробів; додавання,віднімання, множенняіділеннязвичайнихдробів;записзвичайного дробуувигляді десятковогодробу; розв’язує вправи, що передбачають:знаходження дробу від числа та числазазначеннямйогодробу;знаходження відсотків від числа та числа за його відсотками; розумієспіввідношенняміжчислами на основі значень їх відсотків тавідповідність між частинами числа ійого відсотками (чверть, половинатощо); застосовує прийоми раціональнихобчислень; розв’язуєсюжетнізадачіз реальнимиданимина:прийняттярішеньусферіфінансовихоперацій,пов’язаніізвідсотками,розрахуноквласнихтародинних фінансів, комунальнихплатежів; обирає числові дані, необхідні ідостатні для відповіді назапитаннязадачі; створює допоміжну модель задачірізнимиспособами. |
|||
|
|
Поняття про відсотки. Знаходження відсотків від числа. |
|
|
|
Знаходження відсотків від числа |
|
|
|
Знаходження відсотків від числа |
|
|
|
Знаходження числа за значенням його відсотків |
|
|
|
Знаходження числа за значенням його відсотків |
|
|
|
Знаходження відсотків від числа і числа за значенням його відсотків. Самостійна робота № 2 |
|
|
|
Основна властивість дробу |
|
|
|
Зведення дробу до нового знаменника. Скорочення дробів |
|
|
|
Зведення дробу до нового знаменника. Скорочення дробів |
|
|
|
Найменший спільний знаменник. Зведення дробів до спільного знаменника |
|
|
|
Зведення дробів до спільного знаменника. |
|
|
|
Порівняння дробів . Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками |
|
|
|
Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками |
|
|
|
Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками Самостійна робота № 3 |
|
|
|
Додавання і віднімання мішаних чисел |
|
|
|
Додавання і віднімання мішаних чисел |
|
|
|
Додавання і віднімання мішаних чисел |
|
|
|
Додавання і віднімання мішаних чисел |
|
|
|
Перетворення звичайних дробів у десяткові |
|
|
|
Перетворення звичайних дробів у десяткові . Десяткове наближення звичайного дробу |
|
|
|
Десяткове наближення звичайного дробу .Самостійна робота № 4 |
|
|
|
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання |
|
|
|
Тематична контрольна (діагностична) робота № 2 |
|
|
|
Множення звичайних дробів |
|
|
|
Множення звичайних дробів |
|
|
|
Множення звичайних дробів |
|
|
|
Знаходження дробу від числа |
|
|
|
Знаходження дробу від числа |
|
|
|
Знаходження дробу від числа . Взаємно обернені числа. |
|
|
|
Взаємно обернені числа. Самостійна робота № 5 |
|
|
|
Ділення звичайних дробів |
|
|
|
Ділення звичайних дробів |
|
|
|
Ділення звичайних дробів |
|
|
|
Знаходження числа за значенням його дробу |
|
|
|
Знаходження числа за значенням його дробу |
|
|
|
Знаходження числа за значенням його дробу |
|
|
|
Розв’язування вправ на всі дії зі звичайними дробами |
|
|
|
Розв’язування вправ на всі дії зі звичайними дробами |
|
|
|
Розв’язування вправ на всі дії зі звичайними дробами. Самостійна робота № 6 |
|
|
|
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання |
|
|
|
Тематична контрольна (діагностична) робота № 3 |
|
Тема 3. ВІДНОШЕННЯ І ПРОПОРЦІЇ (29 год) |
|||
Учень/Учениця: наводить приклади пропорційнихвеличин; розрізняє:колоікруг;прямутаоберненупропорційність; розуміє, що таке: відношення; пряматаоберненапропорційназалежність; членипропорції;масштаб;коло,круг,радіус кола (круга),діаметр кола(круга); круговий сектор; кут, круговогосектора;круговадіаграма; формулює:означенняпропорції;основнувластивістьпропорції; зображує та знаходить намалюнках: коло і круг; круговийсектор; зображуєкруговідіаграми; розв’язуєвправи,що передбачають: знаходженнявідношеннячиселі величин; використання масштабу; знаходженняневідомого членапропорції; знаходженнядовжиниколаіплощікруга; розв’язуєвправи,що передбачають: аналіз круговихдіаграм; розв’язує:основнізадачінавідсотки;задачі на пропорційні величини іпропорційнийподіл; прогнозуєочікуванийрезультат; розв'язує сюжетнізадачі з реальнимиданимина:розрахуноквідсотковоговідношеннярізнихвеличин,розпоряджаннякоштами,впростихситуаціяхоцінюватиочікувані тареальні витрати тощо. |
|||
|
|
Відношення. Основна властивість відношення |
|
|
|
Відношення. Пропорція. |
|
|
|
Пропорція. Основна властивість пропорції |
|
|
|
Пропорція. Основна властивість пропорції |
|
|
|
Пряма пропорційна залежність |
|
|
|
Пряма пропорційна залежність.Самостійна робота № 7 |
|
|
|
Масштаб. Знаходження відстаней на карті |
|
|
|
Масштаб. Знаходження відстаней на карті |
|
|
|
Масштаб. Знаходження відстаней на карті |
|
|
|
Поділ числа у даному відношенні |
|
|
|
Поділ числа у даному відношенні. Самостійна робота №8 |
|
|
|
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання |
|
|
|
Тематична контрольна (діагностична) робота № 4 |
|
|
|
Обернена пропорційна залежність |
|
|
|
Обернена пропорційна залежність |
|
|
|
Відсоткове відношення двох чисел |
|
|
|
Зміна величини у відсотках |
|
|
|
Відсоткові розрахунки |
|
|
|
Відсоткові розрахунки. Самостійна робота № 9 |
|
|
|
Коло. Довжина кола |
|
|
|
Коло. Довжина кола |
|
|
|
Круг. Площа круга |
|
|
|
Площа круга. Круговий сектор |
|
|
|
Кругові діаграми. Самостійна робота № 10 |
|
|
|
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання |
|
|
|
Тематична контрольна (діагностична) робота № 5 |
|
|
|
Узагальнення та систематизація знань за перший семестр |
|
|
|
Узагальнення та систематизація знань за перший семестр |
|
|
|
Підбиття підсумків першого семестру
|
|
II СЕМЕСТР |
|||
Тема 4. РАЦІОНАЛЬНІ ЧИСЛА ТА ДІЇ З НИМИ ( 77 год ) |
|||
Учень/Учениця: наводить приклади: додатних тавід’ємнихчисел;протилежнихчисел;цілих тараціональнихчисел;розуміє, що таке: модуль числа;протилежні числа;цілі числа; раціональнічисла;подібнідоданки; координатна пряма, координата точкинапрямій; координатнаплощина, координати точки на площині;формулює означення: модуля числа,протилежних чисел, паралельних таперпендикулярнихпрямих; будує:координатнупряму;координатнуплощину; перпендикулярнійпаралельніпряміза допомогою лінійки і косинця;будує: графіки залежностей міжвеличинамипоточках; розв’язуєвправи,що передбачають:знаходженнямодулячисла;порівнянняраціональних чисел;додавання,віднімання, множенняіділенняраціональних чисел; обчислення значень числовихвиразів,щомістятьдодатнійвід’ємнічисла; розкриття дужок, зведенняподібнихдоданків;знаходження координат точки та побудову точки заїї координатами; знаходження об’ємупрямокутного паралелепіпеда й куба;розв’язує вправи,що передбачають: аналіз графіківзалежностейміжвеличинами (відстань, час; температура, час тощо)застосовує прийоми раціональнихобчислень; розв’язує: рівняння з використаннямправил, що ґрунтуються на основнихвластивостяхрівняння;текстовізадачізадопомогоюрівнянь; перевіряє правильність розв’язкузадачі; розпізнає у просторі та співвідноситьз об’єктами навколишньої дійсності:куб, прямокутний паралелепіпед;пояснює, що таке куб, прямокутнийпаралелепіпед; вершини, ребра, гранікубатапрямокутного паралелепіпеда;рівняння; має уявлення про розгорткупрямокутного паралелепіпеда, якеформується на реальних об’єктахнавколишньогосередовища; знаєодиницівимірюванняоб’єму; записує і пояснює формули об’ємукуба й прямокутного паралелепіпедата співвідношення між одиницямивимірюванняоб’єму; розв’язуєсюжетнізадачіз реальними даними на: знаходженняоб'ємуоб'єктів,щомаютьформу прямокутногопаралелепіпеда. |
|||
|
|
Додатні та від’ємні числа. Число нуль |
|
|
|
Додатні та від’ємні числа.Координатна пряма |
|
|
|
Координатна пряма |
|
|
|
Координатна пряма |
|
|
|
Протилежні числа. Цілі числа. Раціональні числа |
|
|
|
Раціональні числа. Самостійна робота № 11 |
|
|
|
Модуль числа |
|
|
|
Модуль числа |
|
|
|
Модуль числа |
|
|
|
Порівняння раціональних чисел |
|
|
|
Порівняння раціональних чисел |
|
|
|
Порівняння раціональних чисел. Самостійна робота №12 |
|
|
|
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання |
|
|
|
Тематична контрольна (діагностична) робота № 6 |
|
|
|
Додавання від’ємних чисел |
|
|
|
Додавання від’ємних чисел |
|
|
|
Додавання чисел з різними знаками |
|
|
|
Додавання чисел з різними знаками |
|
|
|
Додавання чисел з різними знаками |
|
|
|
Додавання чисел з різними знаками. Властивості додавання |
|
|
|
Властивості додавання |
|
|
|
Властивості додавання. Самостійна робота № 13 |
|
|
|
Віднімання раціональних чисел |
|
|
|
Віднімання раціональних чисел |
|
|
|
Віднімання раціональних чисел |
|
|
|
Віднімання раціональних чисел |
|
|
|
Розкриття дужок |
|
|
|
Розкриття дужок |
|
|
|
Розкриття дужок. Самостійна робота № 14 |
|
|
|
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання |
|
|
|
Тематична контрольна (діагностична) робота № 7 |
|
|
|
Множення раціональних чисел |
|
|
|
Множення раціональних чисел |
|
|
|
Множення раціональних чисел |
|
|
|
Переставна і сполучна властивості множення. Коефіцієнт буквеного виразу |
|
|
|
Переставна і сполучна властивості множення. |
|
|
|
Самостійна робота № 15. Розподільна властивість множення |
|
|
|
Розподільна властивість множення |
|
|
|
Розподільна властивість множення |
|
|
|
Подібні доданки та їх зведення |
|
|
|
Подібні доданки та їх зведення |
|
|
|
Подібні доданки та їх зведення. Самостійна робота № 16 |
|
|
|
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання |
|
|
|
Тематична контрольна(діагностична) робота № 8 |
|
|
|
Ділення раціональних чисел |
|
|
|
Ділення раціональних чисел |
|
|
|
Ділення раціональних чисел |
|
|
|
Розв’язування рівнянь. Основні властивості рівнянь |
|
|
|
Розв’язування рівнянь. Основні властивості рівнянь |
|
|
|
Розв’язування рівнянь. Основні властивості рівнянь |
|
|
|
Розв’язування рівнянь. Основні властивості рівнянь |
|
|
|
Розв’язування задач за допомогою рівнянь |
|
|
|
Розв’язування задач за допомогою рівнянь |
|
|
|
Розв’язування задач за допомогою рівнянь |
|
|
|
Розв’язування задач за допомогою рівнянь. Самостійна робота № 17 |
|
|
|
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання |
|
|
|
Тематична контрольна (діагностична) робота № 9 |
|
|
|
Розв’язування вправ на всі дії з раціональними числами |
|
|
|
Розв’язування вправ на всі дії з раціональними числами |
|
|
|
Розв’язування вправ на всі дії з раціональними числами |
|
|
|
Розв’язування вправ на всі дії з раціональними числами. Самостійна робота № 18 |
|
|
|
Перпендикулярні прямі |
|
|
|
Перпендикулярні та паралельні прямі |
|
|
|
Паралельні прямі |
|
|
|
Координатна площина |
|
|
|
Координатна площина |
|
|
|
Координатна площина |
|
|
|
Координатна площина |
|
|
|
Приклади графіків залежності між величинами |
|
|
|
Приклади графіків залежності між величинами |
|
|
|
Куб. Прямокутний паралелепіпед. Розгортка прямокутного паралелепіпеда |
|
|
|
Куб. Прямокутний паралелепіпед. Розгортка прямокутного паралелепіпеда |
|
|
|
Об’єм куба і прямокутного паралелепіпеда. Одиниці вимірювання об’єму |
|
|
|
Об’єм куба і прямокутного паралелепіпеда. Одиниці вимірювання об’єму |
|
|
|
Об’єм куба і прямокутного паралелепіпеда. Одиниці вимірювання об’єму |
|
|
|
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання. Самостійна робота № 19 |
|
|
|
Тематична контрольна(діагностична) робота № 10 |
|
Тема 5. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ (18 год) |
|||
|
|
Відсотки . Звичайні дроби |
|
|
|
Звичайні дроби |
|
|
|
Знаходження дробу від числа і числа за його дробом |
|
|
|
Відношення і пропорції |
|
|
|
Відсоткові розрахунки |
|
|
|
Коло. Круг. Додатні та від’ємні числа. |
|
|
|
Додатні та від’ємні числа. Модуль числа |
|
|
|
Додавання і віднімання раціональних чисел |
|
|
|
Додавання і віднімання раціональних чисел |
|
|
|
Множення раціональних чисел |
|
|
|
Ділення раціональних чисел. Основні властивості рівнянь |
|
|
|
Підсумкова контрольна робота |
|
|
|
Аналіз результатів підсумкової контрольної роботи |
|
|
|
Найпростіші комбінаторні задачі. |
|
|
|
Логічні задачі.Піраміда. |
|
|
|
Ймовірність випадкової події. Найпростіші задачі на знаходження ймовірності. |
|
|
|
Ймовірність випадкової події. Найпростіші задачі на знаходження ймовірності. |
|
|
|
Підсумковий урок |
|