Календарне планування уроків математики у 3 класі за підручником Ф.М. Рівкінд, Л.В.Оляницька
135 годин
1 семестр – 62 год. ( 4 год./тиждень)
2 семестр – 73 год. ( 4 год./тиждень)
Математика
за підручником Ф.М. Рівкінд, Л.В.Оляницька
135 годин
1 семестр – 62 год. ( 4 год./тиждень)
2 семестр – 73 год. ( 4 год./тиждень)
№ |
Дата |
Тема уроку |
|
|
|||
Узагальнення і систематизація навчального матеріалу за 2-й клас |
|||||||
|
|
Усна і письмова нумерація чисел першої сотні. Випадки додавання і віднімання, пов'язані з нумерацією чисел. |
1-12 |
|
|||
|
|
Нумерація чисел у межах 100. Переставний і сполучний закони додавання. Довжина, маса, місткість, час як властивості предметів навколишнього світу. Задачі на знаходження суми трьох доданків. |
13-23 |
|
|||
|
|
Прийоми усного додавання і віднімання у межах 100. Додавання і віднімання чисел частинами. Позначення геометричних фігур буквами латинського алфавіту. Задачі на різницеве порівняння. |
24-35 |
|
|||
|
|
Зв'язок дій додавання і віднімання. Рівняння. Одиниці вимірювання довжини — сантиметр, дециметр, метр. Співвідношення між одиницями вимірювання довжини. Побудова відрізка заданої довжини. Задачі на знаходження невідомого доданка. |
36-48 |
|
|||
|
|
Рівняння. Задачі на знаходження невідомого зменшуваного, від'ємника. Співвідношення між одиницями довжини. Порівняння іменованих чисел. Коло, круг. |
49-60 |
|
|||
|
|
Додавання і віднімання чисел у межах 100 з переходом через розряд. Залежність результатів додавання й віднімання від зміни одного з компонентів. Задачі на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць, сформульовані у непрямій формі. Периметр многокутника. |
61-71 |
|
|||
|
|
Перевірка додавання відніманням. Складання і розв'язування обернених задач. |
72-81 |
|
|||
|
|
Додавання суми до числа. Задачі на дві дії (додавання і віднімання). Одиниці вимірювання часу. Дії з іменованими числами. |
82-90 |
|
|||
|
|
Доба. Година. Хвилина. Секунда. Визначення часу за годинником. |
91 |
|
|||
|
|
Віднімання суми від числа. Задачі на різницеве порівняння. Порівняння іменованих чисел. Визначення часу за годинником. |
92-102 |
|
|||
|
|
Додавання і віднімання двоцифрових чисел з переходом через розряд. Задачі на дві дії (додавання і віднімання), які е комбінаціями простих задач вивчених видів. Дії з іменованими числами. |
103-113 |
|
|||
|
|
Табличне множення і ділення. Взаємозв'язок між множенням і діленням. Назви компонентів і результату дії множення. Переставний закон множення. Прості і складені задачі на табличне множення. Периметр квадрата. |
114-125 |
|
|||
|
|
Табличне множення і ділення. Назви компонентів і результату дії ділення. Числові рівності та нерівності. Задачі на збільшення (зменшення) числа у кілька разів. Задачі на кратне порівняння двох чисел. Периметр прямокутника. |
126-137 |
|
|||
|
|
Рівняння на знаходження невідомих компонентів дій множення і ділення. Задачі на знаходження невідомих — множника, діленого, дільника. Залежність результатів множення і ділення від зміни одного з компонентів дій. |
138-147 |
|
|||
|
|
Повторення таблиць множення і ділення. Використання таблиці для розв'язування задач і знаходження значень виразів. |
148 |
|
|||
|
|
Властивості множення і ділення. Множення чисел на 0 і 1. Ділення на одиницю. Ділення нуля. Порядок дій. Задачі на 2—3 дії різних ступенів, які е комбінаціями простих задач вивчених видів. |
149-159 |
|
|||
|
|
Множення і ділення числа на 10. Ділення рівних чисел. Задачі на 2—3 дії різних ступенів, які е комбінаціями простих задач вивчених видів. |
160-173 |
|
|||
|
|
Контрольна робота. «Узагальнення і систематизація навчального матеріалу за 2-й клас». |
|
|
|||
Нумерація чисел у концентрі «тисяча». Усне та письмове додавання чисел у межах 1000 |
|||||||
|
|
Аналіз контрольної роботи. Трицифрове число. Утворення трицифрового числа (101-199). Читання і запис трицифрових чисел. Задачі на 2-3 дії різних ступенів, які є комбінаціями простих задач вивчених видів. |
174-183 |
|
|||
|
|
Утворення трицифрового числа. Читання і запис трицифрових чисел. Лічба сотнями. Порівняння сотень. Додавання і віднімання сотнями. Складання задачі за коротким записом. |
184-193 |
|
|||
|
|
Місце числа у натуральному ряді. Попереднє і наступне числа. Порівняння чисел на основі порядку їх слідування у натуральному ряді. Задачі на 2—3 дії різних ступенів, які є комбінаціями простих задач вивчених видів. |
194-204 |
|
|||
|
|
Читання чисел, записаних у розрядній таблиці. Розряд сотень. Додавання і віднімання на основі розрядного складу чисел. Розв'язування складеної задачі. |
205-214 |
|
|||
|
|
Читання і запис чисел у розрядній таблиці. Розрядний склад числа. Запис числа у вигляді суми розрядних доданків. Визначення загальної кількості сотень, десятків, одиниць у трицифрових числах. Міліметр. |
215-225 |
|
|||
|
|
Додавання і віднімання на основі розрядного складу числа. Одиниця вимірювання довжини — кілометр. Співвідношення між одиницями вимірювання довжини. |
226-237 |
|
|||
|
|
Розв'язування і порівняння задач, що містять групу взаємопов'язаних величин. Знаходження периметра квадрата і прямокутника. |
238-247 |
|
|||
|
|
Одиниця вимірювання маси — тонна. Співвідношення між одиницями вимірювання маси. Задачі на зведення до одиниці (перший вид). |
248-257 |
|
|||
|
|
Розв'язування задач на знаходження четвертого пропорційного способом зведення до одиниці. |
258 |
|
|||
|
|
Контрольна робота. «Нумерація чисел у концентрі «тисяча». Усне та письмове додавання чисел у межах 1000». |
|
|
|||
|
|
Аналіз контрольної роботи. Додавання і віднімання числа 1 (170 + 1; 187-1). Попереднє і наступне числа у натуральному ряді. Істинні і хибні числові рівності і нерівності. Задачі на дві дії першого ступеня. |
259-268 |
|
|||
|
|
Додавання на основі десяткового складу числа. Знаходження значення виразу при заданих значеннях змінної. Задачі на дві дії першого ступеня. |
269-279 |
|
|||
|
|
Віднімання на основі десяткового складу числа. Ознайомлення з групами взаємопов'язаних величин, які перебувають у пропорційній залежності: загальний виробіток, продуктивність праці, час роботи. |
280-290 |
|
|||
|
|
Додавання і віднімання на основі десяткового складу числа. Рівняння, у яких права частина подана числовим виразом. Розширена задача на спосіб зведення до одиниці. |
291-299 |
|
|||
|
|
Додавання і віднімання круглих чисел. Розширена задача на зведення до одиниці (перший вид). |
300 |
|
|||
|
|
Порівняння сотень. Додавання і віднімання сотнями. Уявлення про нерівності зі змінною. Складені задачі на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач. |
301-310 |
|
|||
|
|
Додавання і віднімання способом округлення. Складені задачі на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач. |
311-320 |
|
|||
|
|
Усне додавання трицифрових чисел виду 240 + 430; Розширена задача на спосіб зведення до одиниці. Розв'язування задачі виразом. |
321-330 |
|
|||
|
|
Усне віднімання трицифрових чисел виду 480 - 250. Задача на знаходження трьох чисел за їх сумою та сумами двох доданків. |
331-339 |
|
|||
|
|
Усне додавання і віднімання трицифрових чисел виду 240 + 430; 480 - 250. Складання задачі за коротким записом. Розв'язування нерівностей. |
340-348 |
|
|||
|
|
Додавання круглих чисел на основі правила додавання числа до суми. Задачі, що містять величини, які перебувають у пропорційній залежності: загальний виробіток, продуктивність праці, час роботи. |
349-357 |
|
|||
|
|
Віднімання круглих чисел на основі правила віднімання числа від суми. Прості та складені іменовані числа. Порівняння іменованих чисел. Задачі, які є комбінаціями вивчених видів простих задач. |
358-366 |
|
|||
|
|
Додавання круглих трицифрових чисел з переходом через розряд виду 230 + 80. Розв'язування рівнянь. Складені задачі на 2-4 дії, які е комбінацією вивчених видів простих задач. |
367-377 |
|
|||
|
|
Віднімання круглих трицифрових чисел з переходом через розряд виду 230 - 80. Розв'язування рівнянь. Задачі на обчислення довжини сторони прямокутника за відомим периметром і довжиною іншої його сторони. |
378-388 |
|
|||
|
|
Закріплення знань про віднімання круглих трицифрових чисел з переходом через розряд виду 420 — 70. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій. |
389 |
|
|||
|
|
Додавання і віднімання вивчених видів. Задачі на знаходження трьох чисел за їх сумою та сумами двох доданків. |
390-399 |
|
|||
|
|
Додавання і віднімання вивчених видів. Розв'язування задач. |
400 |
|
|||
|
|
Додавання і віднімання вивчених видів. Складені задачі на 2—4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач. |
401-409 |
|
|||
|
|
Контрольна робота. «Нумерація чисел у концентрі «тисяча». Усне та письмове додавання чисел у межах 1000». |
|
|
|||
|
|
Аналіз контрольної роботи. Алгоритм виконання письмового додавання. Письмове додавання трицифрових чисел без переходу через розряд. |
410-418 |
|
|||
|
|
Письмове додавання трицифрових чисел без переходу через розряд. Розпізнавання кола і круга за істотними ознаками. Творча робота над задачею. |
419 |
|
|||
|
|
Алгоритм виконання письмового віднімання. Письмове віднімання трицифрових чисел без переходу через розряд. Задачі на знаходження периметра прямокутника. |
420-429 |
|
|||
|
|
Письмове додавання трицифрових чисел у випадку, коли сума одиниць дорівнює 10 або сума десятків дорівнює 10 десяткам. Складання задач на дві дії за поданим виразом. |
430-438 |
|
|||
|
|
Письмове додавання двоцифрових і трицифрових чисел із переходом через розряд. Складені задачі на збільшення (зменшення) суми двох чисел на кілька одиниць. |
439-447 |
|
|||
|
|
Письмове віднімання двоцифрових і трицифрових чисел із переходом через розряд. |
448-455 |
|
|||
|
|
Письмове віднімання двоцифрових і трицифрових чисел з переходом через розряд. Рівняння, в яких один із компонентів є числовим виразом. Розв'язування простих задач способом складання рівняння. |
456 |
|
|||
|
|
Письмове віднімання двоцифрових і трицифрових чисел з переходом через розряд (виду 100 - 17). Складені задачі на збільшення (зменшення) суми двох чисел на кілька одиниць. |
457-465 |
|
|||
|
|
Письмове додавання і віднімання двоцифрових і трицифрових чисел (з переходом через розряд). Прості та складені задачі на визначення тривалості події, часу початку і часу закінчення події. |
466-475 |
|
|||
|
|
Перевірка правильності виконання дій додавання й віднімання двоцифрових і трицифрових чисел. Знаходження числового значення виразу при заданих значеннях змінної. Визначення тривалості події, часу початку і часу закінчення події. |
476-484 |
|
|||
|
|
Закріплення письмових прийомів додавання й віднімання чисел у межах 1000. Розв'язування рівнянь. Складені задачі на збільшення (зменшення) суми двох чисел на кілька одиниць. Розв'язування задачі виразом, арифметичними діями з поясненням. |
485-494 |
|
|||
|
|
Усне та письмове додавання й віднімання чисел у межах 1000. Порівняння іменованого числа та суми іменованих чисел. Задачі на знаходження трьох чисел за їх сумою та сумами двох доданків. |
495-504 |
|
|||
|
|
Усне та письмове додавання й віднімання чисел у межах 1000. Розпізнавання геометричних фігур на кресленні. Задачі на знаходження периметра квадрата. Розширена задача на спосіб зведення до одиниці. |
505 |
|
|||
|
|
Усне та письмове додавання й віднімання двоцифрових і трицифрових чисел. Складені задачі на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач. |
506-516 |
|
|||
|
|
Контрольна робота. «Нумерація чисел у концентрі «тисяча». Усне та письмове додавання чисел у межах 1000». |
|
|
|||
Усне множення і ділення чисел у межах 1000. Властивості множення і ділення. |
|||||||
|
|
Аналіз контрольної роботи. Переставний закон множення. Задачі на кратне порівняння добутків. |
517-524 |
|
|||
|
|
Сполучний закон множення. Розв'язування простих задач способом складання рівнянь. |
525-534 |
|
|||
|
|
Переставний і сполучний закони множення. Задачі, що містять величини, які перебувають у пропорційній залежності: вартість, ціна, кількість. |
535-544 |
|
|||
|
|
Властивості множення і ділення на 1. Складені задачі на 2-3 дії, які е комбінацією вивчених видів простих задач (арифметичні дії першого і другого ступенів). |
545-554 |
|
|||
|
|
Властивості множення на нуль, нуля на число. Ділення нуля на число. Задачі на кратне порівняння двох часток. |
555-562 |
|
|||
|
|
Ділення числа на рівне йому число. Задачі на різницеве порівняння двох часток. Творча робота над задачею. |
563-571 |
|
|||
|
|
Множення і ділення на 10. Задачі на знаходження четвертого пропорційного. |
572-581 |
|
|||
|
|
Множення і ділення на 10. Задачі на кратне порівняння двох добутків. Обернені до них задачі. |
582-588 |
|
|||
|
|
Множення на 100. Розв'язування простих задач способом складання рівнянь. |
589-598 |
|
|||
|
|
Ділення на 100. Задачі на подвійне зведення до одиниці. |
599-608 |
|
|||
|
|
Множення і ділення на 10 і 100. Числові рівності та нерівності. Складені задачі на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач (арифметичні дії першого та другого ступенів). |
509-617 |
|
|||
|
|
Множення круглого числа на одноцифрове (40·2; 400·2). Складені задачі на 2-3 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач. |
618-629 |
|
|||
|
|
Ділення круглого числа на одноцифрове (40 : 2; 400 : 2). Складені задачі на 2-3 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач. |
630-640 |
|
|||
|
|
Ділення з остачею. Сутність ділення з остачею. Алгоритм виконання ділення з остачею. Задачі на різницеве порівняння двох часток. |
641-650 |
|
|||
|
|
Ділення з остачею. Властивість остачі. Задачі на подвійне зведення до одиниці. |
651-659 |
|
|||
|
|
Ділення з остачею. Перевірка ділення з остачею. Задачі на кратне порівняння двох добутків. |
660-668 |
|
|||
|
|
Узагальнення та систематизація знань учнів з теми: «Усне множення і ділення чисел у межах 1000. Властивості множення і ділення» |
|
|
|||
|
|
Розподільний закон множення відносно додавання. Порядок виконання дій у виразах. Складені задачі на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів задач. |
669-677 |
|
|||
|
|
Множення двоцифрового числа на одноцифрове (12·3). Задачі з даними, які перебувають у пропорційній залежності: вартість, ціна, кількість. |
678-687 |
|
|||
|
|
Множення одноцифрового числа на двоцифрове (3·15). Правило множення числа на суму. Задачі з даними, що перебувають у пропорційній залежності: вартість, ціна, кількість. |
688-695 |
|
|||
|
|
Множення трицифрового числа на одноцифрове (240·3). Розв'язування рівнянь. Пропорційна залежність величин: загальна маса, маса одного предмета, кількість предметів. |
696-704 |
|
|||
|
|
Множення трицифрового числа на одноцифрове (242·3). Рівняння, в яких один із компонентів є числовим виразом. Задачі на знаходження четвертого пропорційного. |
704-714 |
|
|||
|
|
Множення одноцифрового числа на трицифрове (3·240). Розв'язування простих задач способом складання рівняння (алгебраїчний метод). |
715-725 |
|
|||
|
|
Множення одноцифрового числа на трицифрове (3·242). Розв'язування задач вивчених видів. |
726-734 |
|
|||
|
|
Залежність результату множення від зміни одного з компонентів дії. Розв'язування задач вивчених видів. Самостійна робота. |
735-742 |
|
|||
|
|
Вивчені випадки множення двоцифрового і трицифрового числа на одноцифрове та множення одноцифрового числа на двоцифрове і трицифрове. Розв'язування задач вивчених видів. |
743-751
|
|
|||
|
|
Контрольна робота. «Усне множення і ділення чисел у межах 1000. Властивості множення і ділення.» |
|
|
|||
|
|
Аналіз контрольної роботи. Правило ділення суми на число. Задачі з буквеними даними. Задачі на ділення суми на число. |
752-760 |
|
|||
|
|
Ділення двоцифрового числа на одноцифрове (26 : 2). Задачі на подвійне зведення до одиниці. |
761-769 |
|
|||
|
|
Ділення двоцифрового числа на одноцифрове (48 : 3). Розв'язування простих задач способом складання рівняння (алгебраїчний метод). |
770-779 |
|
|||
|
|
Ділення двоцифрового числа на одноцифрове (39 : 3; 42 : 3). Задачі на подвійне зведення до одиниці. |
780-788 |
|
|||
|
|
Ділення трицифрового числа на одноцифрове (112 : 7). Задачі з буквеними даними. |
789-798 |
|
|||
|
|
Вивчені випадки ділення двоцифрового і трицифрового числа на одноцифрове. Задачі з даними, які перебувають у пропорційній залежності: вартість, ціна, кількість. |
799-806 |
|
|||
|
|
Ділення круглого числа на одноцифрове число (120 : 3). Задачі на розкриття змісту ділення. |
807-817 |
|
|||
|
|
Ділення круглого числа на кругле (420:20). Задачі на ділення суми на число. Задачі з даними, які перебувають у пропорційній залежності: вартість, ціна, кількість. |
818-827 |
|
|||
|
|
Ділення круглого числа на кругле способом добору (90 : З0). Розв'язування задач вивчених видів. |
828-837 |
|
|||
|
|
Ділення круглого числа на кругле способом добору (800:200). Задачі на знаходження четвертого пропорційного. |
838-847 |
|
|||
|
|
Ділення круглого числа на кругле способом добору (180:60). Задачі на знаходження четвертого пропорційного. |
848-856 |
|
|||
|
|
Вивчені випадки ділення круглого числа на кругле способом добору. Складені задачі на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів задач (арифметичні дії першого і другого ступенів). |
857-865 |
|
|||
|
|
Ділення на двоцифрове число способом добору (51 : 17). Задачі па знаходження четвертого пропорційного. |
866-875 |
|
|||
|
|
Ділення на двоцифрове число способом добору. Задачі на знаходження суми двох доданків з даними, позначеними буквами. |
876-884 |
|
|||
|
|
Правило ділення числа на добуток двох чисел. Складені задачі на 2-4 дії першого і другого ступенів. |
885-893 |
|
|||
|
|
Ділення на двоцифрове число способом послідовного ділення (64 : 16). Задачі на ділення суми на число. |
894-903 |
|
|||
|
|
Ділення на двоцифрове число способом послідовного ділення. Задачі на знаходження четвертого пропорційного. |
904-913 |
|
|||
|
|
Вивчені випадки ділення на двоцифрове число. Побудова прямокутника за допомогою креслярських інструментів. Складені задачі на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач (арифметичні дії першого і другого ступенів). |
914-922 |
|
|||
|
|
Залежність результатів множення і ділення від зміни одного з компонентів дії. Складені задачі на 2-4 дії, які е комбінацією вивчених видів простих задач (арифметичні дії першого і другого ступенів). Самостійна робота. |
923-932 |
|
|||
|
|
Знаходження значень числових виразів, що містять кілька арифметичних дій одного чи різних ступенів без дужок і з дужками. Пропорційна залежність величин: загальна місткість, місткість однієї посудини, кількість посудин. |
933-942 |
|
|||
|
|
Контрольна робота. «Усне множення і ділення чисел у межах 1000. Властивості множення і ділення». |
|
|
|||
|
|
Аналіз контрольної роботи. Вивчені випадки множення і ділення. Знаходження значень числових виразів, що містять кілька арифметичних дій одного чи різних ступенів без дужок і з дужками. Складені задачі на 2—4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач (арифметичні дії першого і другого ступенів). |
943-951 |
|
|||
Частини |
|||||||
|
|
Поняття «частини» . Утворення частин способом ділення цілого на рівні частини й виділення однієї з них. Поняття про дріб, чисельник і знаменник дробу. Знаходження частини від числа. Складені задачі на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач. (Арифметичні дії першого і другого ступенів). |
952-962 |
|
|||
|
|
Утворення і запис частин. Визначення кількості частин у цілому. Складені задачі на 2—4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач (арифметичні дії першого і другого ступенів). |
963-972 |
|
|||
|
|
Поняття «чисельник», «знаменник». Риска дробу як знак ділення. Розв'язування складених задач на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач (арифметичні дії першого і другого ступенів). |
973-981 |
|
|||
|
|
Порівняння частин. Побудова кола (круга). Розв'язування складених задач на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач (арифметичні дії першого і другого ступенів). |
982-993 |
|
|||
|
|
Знаходження частини від числа. Одиниці вимірювання довжини, маси, часу. Задачі на знаходження частини від числа, які пов'язані з іменованими числами. |
994-1003 |
|
|||
|
|
Знаходження частини від числа. Задачі на знаходження частини від числа. |
1004-1011 |
|
|||
|
|
Знаходження числа за його частиною. Задачі на знаходження числа за його частиною. |
1012-1021 |
|
|||
|
|
Знаходження числа за його частиною. Задачі на знаходження числа за його частиною. Самостійна робота. |
1022-1030 |
|
|||
|
|
Повторення і закріплення вивченого про частини. Розв'язування складених задач на 2—4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач (арифметичні дії першого і другого ступенів). |
1031-1039 |
|
|||
|
|
Узагальнення та систематизація знань учнів з теми: «Частини». |
|
|
|||
Повторення вивченого за рік |
|||||||
|
|
Аналіз контрольної роботи. Повторення нумерації трицифрових чисел. Задачі на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць. Порівняння іменованих чисел, поданих в одиницях довжини. |
1-10 |
|
|||
|
|
Читання і запис чисел у нумераційній таблиці. Розрядний склад числа. Запис числа у вигляді суми розрядних доданків. Загальна кількість одиниць, десятків, сотень у трицифровому числі. Задачі на 2-3 дії, які містять збільшення, зменшення числа на кілька одиниць. |
11-20 |
|
|||
|
|
Усне додавання і віднімання трицифрових чисел. Задачі на знаходження суми трьох доданків. |
21-30 |
|
|||
|
|
Усне додавання і віднімання трицифрових чисел. Задачі на різницеве порівняння. |
31-40 |
|
|||
|
|
Взаємозв'язок між додаванням і відніманням. Рівняння. Розв'язування задач за допомогою рівнянь. |
41-49 |
|
|||
|
|
Додавання і віднімання іменованих чисел. Задачі, які пов'язані з пропорційними величинами: загальна маса, маса одного предмета, кількість предметів. Задачі на зведення до одиниці. |
50-58 |
|
|||
|
|
Додавання та віднімання вивчених видів. Задачі на знаходження трьох чисел за їх сумою та сумами двох доданків. Тематична контрольна робота з перевірки сформованості навичок усних обчислень. |
59-67 |
|
|||
|
|
Письмове додавання і віднімання двоцифрових і трицифрових чисел (з переходом через розряд). Периметр прямокутника. |
68-77 |
|
|||
|
|
Усне і письмове додавання двоцифрових і трицифрових чисел. Рівняння, в яких один із компонентів є числовим виразом. Складені задачі на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач (арифметичні дії першого і другого ступенів). |
78-86 |
|
|||
|
|
Множення і ділення трицифрових чисел. Закони та властивості множення й ділення. Задачі на кратне порівняння двох добутків. |
87-96 |
|
|||
|
|
Вивчені випадки усного позатабличного множення і ділення двоцифрового і трицифрового чисел на одноцифрове числа та множення одноцифрового числа на двоцифрове і трицифрове числа. Розв'язування задач вивчених видів. Обернені задачі. |
97-105 |
|
|||
|
|
Ділення з остачею. Властивість остачі. Задачі на подвійне зведення до одиниці. |
106-115 |
|
|||
|
|
Контрольна робота (річна). |
|
|
|||
|
|
Аналіз контрольної роботи. Підсумковий урок. |
|
|
|||