Перевірна робота з математики для 3 класу

Про матеріал

Дану роботу можна використати на уроках математики для перевірки знань учнів 3 класу розв`язувати задачі, вирази (множення і ділення круглих чисел). Цей вид роботи розкриває рівень знань учнів таблиці множення, ділення, а також способів усного додавання і віднімання чисел.

Перегляд файлу

1 варіант

1. Розв’язати задачу.

У 4 ящиках привезли 36 кг помідорів, а в 5 ящиках — 40 кг огірків. На скільки кілограмів помідорів більше, ніж огірків, в одному ящику?

2. Обчислення значення виразів.

0 : 7 + 9 : 1                        800 : 10 + 4

200 : 100 + 50 · 10            575 – 400 : 400

42 · 10 + 100                     100 · 8 – 10 · 8

90 · 10 : 100                      2 · 10 · 0

200 : 10 · 1                        600 : 100 · 4

3. Знайти значення виразів.

а : 1 – а, якщо а = 70;

600 : а · 4, якщо а = 100.

4. Розв’язати рівняння.

х : 4 = 100      27 : х = 3

5. Виконати ділення з остачею.

14 : 3         46 : 5           37 : 6

2 варіант

1. Розв’язати задачу.

У 6 ящиках привезли 42 кг яблук, а в 7 ящиках — 56 кг груш. На скільки кілограмів груш більше, ніж яблук, в одному ящику?

2. Обчислити значення виразів.

0 : 4 + 7 : 1                         600 : 10 + 3

70 · 10 – 60                        300 : 100 + 60 · 10

795 – 600 : 600                  50 : 10 · 100

1 · 1 · 100                          (15 – 15) · 100

100 : 10 · 16                       10 · 10 · 0

3. Знайти значення виразів.

а : 1 + а, якщо а = 60;

600 : а · 8, якщо а = 100.

4. Розв’язати рівняння.

х : 6 = 10       28 : х = 4

5. Виконати ділення з остачею.

21 : 4         36 : 5        16 : 3

1 варіант

1. Розв’язати задачу.

У 4 ящиках привезли 36 кг помідорів, а в 5 ящиках — 40 кг огірків. На скільки кілограмів помідорів більше, ніж огірків, в одному ящику?

2. Обчислення значення виразів.

0 : 7 + 9 : 1                        800 : 10 + 4

200 : 100 + 50 · 10            575 – 400 : 400

42 · 10 + 100                     100 · 8 – 10 · 8

90 · 10 : 100                      2 · 10 · 0

200 : 10 · 1                        600 : 100 · 4

3. Знайти значення виразів.

а : 1 – а, якщо а = 70;

600 : а · 4, якщо а = 100.

4. Розв’язати рівняння.

х : 4 = 100      27 : х = 3

5. Виконати ділення з остачею.

14 : 3         46 : 5           37 : 6

2 варіант

1. Розв’язати задачу.

У 6 ящиках привезли 42 кг яблук, а в 7 ящиках — 56 кг груш. На скільки кілограмів груш більше, ніж яблук, в одному ящику?

2. Обчислити значення виразів.

0 : 4 + 7 : 1                         600 : 10 + 3

70 · 10 – 60                        300 : 100 + 60 · 10

795 – 600 : 600                  50 : 10 · 100

1 · 1 · 100                          (15 – 15) · 100

100 : 10 · 16                       10 · 10 · 0

3. Знайти значення виразів.

а : 1 + а, якщо а = 60;

600 : а · 8, якщо а = 100.

4. Розв’язати рівняння.

х : 6 = 10       28 : х = 4

5. Виконати ділення з остачею.

21 : 4         36 : 5        16 : 3

1 варіант

1. Розв’язати задачу.

У 4 ящиках привезли 36 кг помідорів, а в 5 ящиках — 40 кг огірків. На скільки кілограмів помідорів більше, ніж огірків, в одному ящику?

2. Обчислення значення виразів.

0 : 7 + 9 : 1                        800 : 10 + 4

200 : 100 + 50 · 10            575 – 400 : 400

42 · 10 + 100                     100 · 8 – 10 · 8

90 · 10 : 100                      2 · 10 · 0

200 : 10 · 1                        600 : 100 · 4

3. Знайти значення виразів.

а : 1 – а, якщо а = 70;

600 : а · 4, якщо а = 100.

4. Розв’язати рівняння.

х : 4 = 100      27 : х = 3

5. Виконати ділення з остачею.

14 : 3         46 : 5           37 : 6

2 варіант

1. Розв’язати задачу.

У 6 ящиках привезли 42 кг яблук, а в 7 ящиках — 56 кг груш. На скільки кілограмів груш більше, ніж яблук, в одному ящику?

2. Обчислити значення виразів.

0 : 4 + 7 : 1                         600 : 10 + 3

70 · 10 – 60                        300 : 100 + 60 · 10

795 – 600 : 600                  50 : 10 · 100

1 · 1 · 100                          (15 – 15) · 100

100 : 10 · 16                       10 · 10 · 0

3. Знайти значення виразів.

а : 1 + а, якщо а = 60;

600 : а · 8, якщо а = 100.

4. Розв’язати рівняння.

х : 6 = 10       28 : х = 4

5. Виконати ділення з остачею.

21 : 4         36 : 5        16 : 3

docx
Додано
20 листопада 2018
Переглядів
8782
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку