КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ уроків МАТЕМАТИКИ в 1 класі за підручником «Математика» С. Скворцової, О. Онопрієнко.

Про матеріал
КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ уроків МАТЕМАТИКИ в 1 класі за підручником «Математика» С. Скворцової, О. Онопрієнко. до Типової освітньої програми для закладів загальної середньої освіти. 1-2 класи / За наук. ред. О.Я. Савченко
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ

уроків МАТЕМАТИКИ

 в 1 класі за підручником «Математика» С. Скворцової, О. Онопрієнко.  до Типової освітньої програми для закладів загальної середньої освіти. 1-2 класи / За наук. ред. О.Я. Савченко

 

I СЕМЕСТР (63 години)

 

Тема уроку

Дата

Примітка

Розділ 1.  Числа першого десятка (41 година)

1

1

Ознайомлення з підручником, зошитом і приладдям для уроків математики. Досліджуємо форми об'єктів. Геомет­ричні фігури.

 

 

2

2

Вивчаємо геометричні фігури (точка, пряма, крива). Вста­новлюємо просторові відношення.

 

 

3

3

Вивчаємо геометричні фігури (промінь, відрізок, ламана). Розміщення об'єктів у просторі («на», «під», «над»)

 

 

4

4

Досліджуємо   ознаки   об'єктів   (форма,   колір,   розмір). Об'єднання об'єктів у групи.

 

 

5

5

Досліджуємо ознаки, пов'язані з величиною («довший — коротший»,   « вищий —  нижчий»,   « вужчий —  ширший», «однакові»).

 

 

6

6

Лічимо від 1 до 10. Кількісна лічба. Число і цифра. Порів­няння об'єктів. 

 

 

7

7

Визначаємо кількість об'єктів. Кількісна лічба. Робота з геометричним матеріалом.

 

 

8

8

Визначаємо порядковий номер об'єкта. Порядкова лічба. Дні тижня.

 

 

9

9

Досліджуємо групи об'єктів за спільною ознакою Множи­на. Поділ об'єктів на множини.

 

 

10

10

Розбиваємо об'єкти на групи за спільною ознакою. Насту­пне і попереднє числа .

 

 

11

11

Вивчаємо число і цифру 1. Поняття «стільки ж». Знак дорівнює  «=». Написання цифри 1.

 

 

12

12

Вивчаємо число і цифру 2. Порівняння груп об'єктів. Написання цифри 2 .

 

 

13

13

Вивчаємо число і цифру 3. Склад числа 3. Порівняння груп об'єктів. Написання цифри 3.

 

 

14

14

Вивчаємо число  і цифру 4.  Порівняння груп об'єктів. Склад числа 4. Написання цифри 4.

 

 

15

15

Вивчаємо число і цифру 5. Склад числа 5. Написання циф­ри 5.

 

 

16

16

Працюємо з групою об'єктів: об'єднуємо, вилучаємо. За­кріплення знань про склад чисел 1-5.

 

 

17

17

Порівнюємо групи об'єктів за кількістю («більше», «мен­ше»). Знаки порівняння («>», «<»). Поняття «нерівність» .

 

 

18

18

Вивчаємо арифметичні дії додавання і піднімання. Вираз, значення виразу, рівність .

 

 

19

19

Зображуємо додавання і віднімання схематично. Складан­ня рівностей .

 

 

20

20

Вивчаємо число і цифру 6. Попереднє і наступне числа. Написання цифри 6.

 

 

21

21

Порівнюємо числа. Числовий промінь. Складання рівнос­тей за числовим променем .

 

 

22

22

Досліджуємо склад числа 6. Обчислення виразів за число­вим променем .

 

 

23

23

Повторюємо числа 1-6.  Складання  виразів і рівностей .

 

 

24

24

Додаємо і віднімаємо за числовим променем. Закріплення знань про склад чисел 1-6.

 

 

25

25

Додаємо і віднімаємо в межах 6. Обчислення виразів за числовим променем.   

 

 

26

26

Вивчаємо число і цифру 7. Складання рівностей за число­вим променем. Написання цифри 7 . 

 

 

27

27

Порівнюємо   числа.   Неправильна   нерівність.   Розподіл об'єктів на групи. Порівняння груп об'єктів.

 

 

28

28

Досліджуємо  склад числа 7.   Складання та  обчислення виразів за схемами.   

 

 

29

29

Повторюємо числа 1-7. Порівняння чисел. Співвіднесення схем і виразів із малюнками.  

 

 

30

30

Вивчаємо число і цифру 8. Співвіднесення схем і виразів із малюнками. Написання цифри 8.

 

 

31

31

Порівнюємо числа. Закріплення складу чисел 1-7.      

 

 

32

32

Досліджуємо склад числа 8. Обчислення виразів .

 

 

33

33

Повторюємо числа 1-8. Складання виразів за схемами.

 

 

34

34

Вивчаємо число і цифру 9. Співвіднесення схем і виразів із малюнками. Написання цифри 9.

 

 

35

35

Порівнюємо числа. Порівняння на основі складу числа. Співвіднесення схем і виразів із малюнками.

 

 

36

36

Досліджуємо склад числа 9. Порівняння чисел. Складання рівностей за схемами.

 

 

37

37

Повторюємо числа 1-9. Закріплення знань про склад чисел. Співвіднесення схем і виразів із малюнками .

 

 

38

38

Вивчаємо число 10. Натуральний ряд чисел. Розпізнавання геометричних фігур .

 

 

39

39

Порівнюємо числа. Повторення складу чисел. Складання рівностей .

 

 

40

40

Досліджуємо склад числа 10. Складання рівностей на до­давання і віднімання за схемами .

 

 

41

41

Перевіряємо свої досягнення. Узагальнення і систематиза­ція знань учнів.

 

 

Розділ 2.  Прийоми додавання і віднімання  чисел у межах 10. (35 годин)

42

1

Повторюємо числа 1-10. Повторення способів утворення попереднього і наступного чисел. Знаходження значень виразів.

 

 

43

2

Досліджуємо склад чисел першого десятка. Співвіднесен­ня схем і виразів із малюнками .

 

 

44

3

Називаємо компоненти та результат дії додавання («пер­ший доданок»,  «другий доданок»,  «сума»).  Складання рівностей .

 

 

45

4

Відкриваємо спосіб додавання і віднімання числа 2. Обчи­слення виразів за схемами.

 

 

46

5

Одержуємо число 0. Віднімаємо рівні числа .

 

 

47

6

Відкриваємо спосіб міркування при додаванні і відніманні числа 0. Складання рівностей на додавання .

 

 

48

7

Вчимося додавати і віднімати числа. Складання схем та виразів до сюжетних малюнків .

 

 

49

8

Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2. Складання рівностей.

 

 

50

9

Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 1. До­давання і віднімання на числовому промені .

 

 

51

10

Відкриваємо переставний закон додавання. Обчислення виразів .

 

 

52

11

Вимірюємо довжини  відрізків.  Сантиметр.  Закріплення знань про склад чисел.

 

 

53

12

Досліджуємо взаємозв'язок додавання і віднімання. Вимі­рювання довжини відрізків.

 

 

54

13

Досліджуємо взаємозв'язок додавання і віднімання, Вимірювання довжини відрізків за допомогою смужки завдов­жки 10 см.

 

 

55

14

Додаємо і віднімаємо число 2. Складання рівностей за схема­ми.

 

 

56

15

Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2. Знаходження значень виразів на основі складу числа.

 

 

57

16

Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 2. Зміна суми залежно від зміни першого доданка при сталому другому доданку .

 

 

58

17

Досліджуємо різницеве порівняння. Порівняння множин предметів.

 

 

59

18

Моделюємо різницеве порівняння. Пропедевтика введення виразів на дві дії .

 

 

60

19

Збільшуємо або зменшуємо на кілька одиниць. Поняття «більше на кілька одиниць» і «менше на кілька одиниць» Співвіднесення малюнка зі схемою та виразом .

 

 

61

20

Збільшуємо або зменшуємо на кілька одиниць. Зміст по­нять «більше на...», «менше на...».

 

 

62

21

Дізнаємося про математичний вираз «різниця». Закріплен­ня знань про взаємозв'язок арифметичних дій додавання і віднімання .

 

 

63

22

Повторюємо вивчене. Перевіряємо свої досягнення. Узагальнення і систематизація знань учнів за І семестр.

 

 

ІІ СЕМЕСТР (77 годин)

64

23

Відкриваємо способи додавання і віднімання числа 3. Зна­ходження значень виразів на дві дії .

 

 

65

24

Відкриваємо правило знаходження  невідомого доданка.

 

 

66

25

Називаємо компоненти  та результат дії віднімання. Складання рівностей за малюнками.

 

 

67

26

Додаємо і віднімаємо  числа. Обчислення значення виразів двома способами.

 

 

68

27

Вимірюємо довжини  відрізків.

 

 

69

28

Будуємо відрізки. Вимірювання довжини відрізків лінійкою. Підготовчі вправи до розв’язування задач.

 

 

70

29

Вивчаємо вирази  на дві дії. Підготовчі вправи до розв’язування задач.

 

 

71

30

Додаємо і віднімаємо  число 3. Обчислення значення виразів двома способами. Підготовчі вправи до розв’язування задач.

 

 

72

31

Досліджуємо таблиці  додавання і віднімання числа 3. Обчислення виразів ланцюжком.

 

 

73

32

Додаємо і віднімаємо  числа 0, 1, 2, 3. Порівняння чисел. Вимірювання довжини відрізків.

 

 

74

33

Додаємо і віднімаємо  числа 0, 1, 2, 3. Складання і обчислення виразів за схемами. Підготовчі вправи до розв’язування задач.

 

 

75

34

Готуємося до вивчення  задач. Обчислення виразів на дві дії.

 

 

76

35

Перевір свої досягнення

 

 

Розділ 3.  Додавання і віднімання в межах 10. Задача. (63 години)

77

1

Додаємо і віднімаємо число 4. Підготовчі вправи до розв’язування задач.

 

 

78

2

Додаємо і віднімаємо  число 4. Підготовчі вправи до розв’язування задач. Складання рівностей за схемами.

 

 

79

3

Знайомимося із задачею. Обчислення виразів різними способами.

 

 

80

4

Дізнаємося про складові  задачі.

 

 

81

5

Досліджуємо задачі. Порівняння задач. Складання задачі за малюнком.

 

 

82

6

Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 4. Обчислення виразів.

 

 

83

7

Додаємо і віднімаємо  числа 0, 1, 2, 3, 4. Розв’язування задач.

 

 

84

8

Відкриваємо спосіб додавання  і віднімання числа 5. Розв’язування задач.

 

 

85

9

Додаємо і віднімаємо  число 5. Обчислення виразів зручним способом. Доповнення умови задачі запитанням.

 

 

86

10

Досліджуємо таблиці додавання  і віднімання числа 5. Обчислення виразів.

 

 

87

11

Вчимося виконувати арифметичні дії з величинами. Вимірювання і записування довжин відрізків.

 

 

88

12

Додаємо і віднімаємо числа частинами. Порівнюємо величини. Розв’язування задач.

 

 

89

13

Досліджуємо таблиці  додавання чисел другої п’ятірки. Обчислення виразів. Розв’язування задач.

 

 

90

14

Готуємося до вивчення віднімання чисел 6, 7, 8, 9. Доповнення умови задачі запитанням. Розв’язування задач.

 

 

91

15

Готуємося до вивчення віднімання чисел 6, 7, 8, 9. Повторення складу чисел. Розв’язування задач.

 

 

92

16

Складаємо короткий  запис задачі. Визначення  довжини ламаної лінії.

 

 

93

17

Віднімаємо числа 6, 7, 8, 9. Сума зручних доданків. Творча робота над задачею.

 

 

94

18

Віднімаємо  числа 6, 7, 8, 9. Обчислення виразів. Розв’язування задач.

 

 

95

19

Складаємо короткий  запис задачі. Розв’язування задач.

 

 

96

20

Знаходимо невідомі  зменшуване і від’ємник. Взаємозв’язок між діями додавання і віднімання. Розв’язування задач.

09.03

 

97

21

Віднімаємо числа  другої п’ятірки. Обчислення виразів. Творча робота над задачею.

10.03

 

98

22

Порівнюємо математичний  вираз і число. Розв’язування і порівняння задач.

12.03

 

99

23

Досліджуємо таблиці віднімання чисел другої п’ятірки. Обчислення виразів. Порівняння виразу і числа.

15

 

100

24

Порівнюємо число  та математичний вираз. Складання і розв’язування задач за коротким записом.

16

 

101

25

Порівнюємо математичні  вирази. Творча робота над задачею.

 

 

102

26

Вимірюємо маси  предметів. Кілограм.

17

 

103

27

Вимірюємо місткості посудин. Літр. Розв’язування задач.

19

 

104

28

Записуємо задачу коротко. Підбір опорної схеми до задачі.

22

 

105

29

Досліджуємо властивості  величин. Ціле і частина. Визначення довжини ламаної. Розв’язування задач.

23

 

106

30

Досліджуємо лічильну  одиницю — десяток. Лічба десятками. Сотня.

24

 

107

31

Порівнюємо, додаємо  і віднімаємо десятки. Робота з математичними матеріалами.

26

 

108

32

Одержуємо круглі числа. Додаємо і віднімаємо  круглі числа. Порівняння чисел.

 

 

109

33

Досліджуємо одиницю  вимірювання довжини — дециметр . Вимірювання довжини відрізків. Перетворення одиниць вимірювання довжини.

 

 

110

34

Утворюємо числа другого десятка. Одноцифрові і двоцифрові числа.

 

 

111

35

Записуємо числа  другого десятка. Читання і записування чисел у таблицю розрядів.

 

 

112

36

Записуємо числа  другого десятка. Розв’язування задач.

12.04

 

113

37

Записуємо числа  першої сотні. Обчислення ланцюжка  дій. Читання і записування чисел у таблицю розрядів.

13

 

114

38

Порівнюємо числа  в межах 100. Порівняння чисел за числовим променем.

14

 

115

39

Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел другого десятка. Робота з математичними матеріалами.

16

 

116

40

Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел першої сотні. Обчислення виразів за схемами.

19

 

117

41

Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел першої сотні. Творча робота над задачею.

 

 

118

42

Додаємо і віднімаємо  число 1. Складене іменоване число. Визначення довжини відрізків. Розв’язування задач.

20

 

119

43

Додаємо і віднімаємо числа  на основі нумерації. Творча робота над задачею.

21

 

120

44

Узагальнюємо розуміння нумерації чисел першої сотні. Обчислення виразів. Розв’язування задач.

23

 

121

45

Додаємо і віднімаємо  одноцифрове  число. Обчислення виразів.

26

 

122

46

Додаємо і віднімаємо  числа. Перетворення одиниць вимірювання довжини.

27

 

123

47

Додаємо і віднімаємо числа. Побудова відрізків заданої довжини.

 

 

124

48

Додаємо і віднімаємо числа. Розв’язування задач.

28

 

125

49

Розв’язування задач. Обчислення виразів.

30

 

126

 

Досліджуємо задачі. Обчислення виразів. Дії з іменованими числами.

05.05

 

127

50

Знаходимо невідомий від’ємник  і зменшуване. Розв’язування і складання задач.

 

 

128

51

Знайомимося із Задачами на знаходження невідомого зменшуваного або від’ємника. Обчислення виразів.

 

 

129

52

Розв’язуємо задачі. Складання схем до задач.

 

 

130

53

Досліджуємо  складові задач. Доповнення нерівностей. Побудова відрізка заданої довжини

 

 

131

54

Знайомимося з додаванням  і відніманням двоцифрових чисел. Робота з математичними матеріалами.

 

 

132

55

Знайомимося з одиницею  вимірювання часу: доба. Обчислення виразів. Розв’язування задач.

 

 

133

56

Визначаємо час  за годинником . Обчислення виразів. Розв’язування задач.

 

 

134

57

Дізнаємось  про тривалість доби. Визначення часу за годинником. Обчислення виразів. Розв’язування задач.

 

 

135

58

Додаємо і віднімаємо числа. Обчислення виразів. Визначення часу за годинником.

 

 

136

59

Визначаємо вартість  товару. Обчислення виразів зручним способом. Розв’язування задач.

 

 

137

60

Знайомимося з одиницею  вимірювання довжини — метр. Співвідношення між одиницями вимірювання довжини. Розв’язування задач.

 

 

138

61

Додаємо і віднімаємо числа.  Повторюємо вивчене.

 

 

139

62

Перевіряємо свої досягнення. Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

 

140

63

Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пояснювальна записка

до календарного планування уроків

української мови в 1 класі

 за програмою О. Я. Савченко

  1. Типова  освітня програма для закладів загальної середньої освіти,  розроблена під керівництвом  О.Я. Савченко 1-2 класи.  2018р.

2.    Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення в закладах загальної середньої освіти навчальних предметів та організації освітнього процесу у 2020/2021 н. р. Лист МОН № 1/9-430 від 11.08.20 року.

  1. Методичні рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів першого класу . Наказ МОН України №924 від 20.08.18р.
  2. Підручник «Буквар». Автори: Н.О. Воскресенська, І.В. Цепова. 2018р.

 

  1. За програмою 280 годин на рік (8годин на тиждень)

7 годин - інваріативної частини, 1 година варіативної частини.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пояснювальна записка

до календарного планування

уроків математики в 1 класі

за програмою О. Я. Савченко

  1. Типова  освітня програма для закладів загальної середньої освіти,  розроблена під керівництвом  О. Я. Савченко 1-2 класи.  2018р.

2.      Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення в закладах загальної середньої освіти навчальних предметів та організації освітнього процесу у 2020/2021 н. р. Лист МОН № 1/9-430 від 11.08.20 року.

  1. Методичні рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів першого класу . Наказ МОН України №924 від 20.08.18р.
  2. Підручник «Математика». Автори: С. Скворцова, О. Онопрієнко. 2018р.
  3. За програмою 140 годин на рік (4 годин на тиждень)

 

 

 

 

 

Пояснювальна записка

до календарного планування

 курсу «Я досліджую світ» в 1 класі

за програмою О. Я. Савченко

  1. Типова  освітня програма для закладів загальної середньої освіти,  розроблена під керівництвом  О.Я. Савченко 1-2 класи.  2018р.

2.    Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення в закладах загальної середньої освіти навчальних предметів та організації освітнього процесу у 2020/2021 н. р. Лист МОН № 1/9-430 від 11.08.20 року.

  1. Методичні рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів першого класу . Наказ МОН України №924 від 20.08.18р.
  2. Підручник « Я досліджую світ». Автори: О.В. Коршунова, Н.І. Гущина. 2018р.

 

  1. За програмою 105 годин на рік (3 годин на тиждень).

 

 

 

 

 

 

 

 

Пояснювальна записка

до календарного планування уроків

української мови в 2 класі

 за програмою О. Я. Савченко

  1. Типова  освітня програма для закладів загальної середньої освіти,  розроблена під керівництвом  О.Я. Савченко 1-2 класи.  2018р.

2.     Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення в закладах загальної середньої освіти навчальних предметів та організації освітнього процесу у 2020/2021 н. р. Лист МОН № 1/9-430 від 11.08.20 року.

  1. Методичні рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів першого класу . Наказ МОН України №924 від 20.08.18р.
  2. Підручник «Українська мова та читання». Автори: М. С. Вашуленко, С.Г. Дубовик  2019 р.

 

  1. За програмою 121 годин на рік (3.5 годин на тиждень)

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
22 лютого 2022
Переглядів
2563
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку