КАЛЕНДАРНО - ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ КОМПОНЕНТУ «Музичне мистецтво»
ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ «МИСТЕЦТВО» в 1( 5) КЛАСІ
(За програмою для 5-7 класів «Мистецтво». Авт. Л.Масол, Коваленко О., Сотська Г..Кузьменко Г. та інші.
Л.Масол. Мистецтво (інтегрований курс) Підручник для 5 класу ЗНЗ. Київ. Видавництво «Світоч», 2013р. )
ІІ СЕМЕСТР. СИНТЕЗ І ВЗАЄМОДІЯ МИСТЕЦТВ
№ |
Дата |
|
Тема уроку |
Музичне мистецтво |
Синтез мистецтв
|
Терміни й поняття |
Домашнє завдання |
Робота з підруч-ником |
||
Хоровий спів |
Сприймання музики |
|||||||||
17 |
|
|
Взаємодія музики і літератури. Інтонація музична і поетична. Програмна музика |
М.Магомаєв «Шехерезада»,
«Східна казка» |
Й. Штраус. Вальс «Казки Віденського лісу» М.Римський –Корсаков Симф. Сюїта «Шехерезада» |
Книжкові мініатюри |
сюїта |
Намал. Шахерезаду |
Ст. 132- 135 |
|
18 |
|
|
Цирк - мистецтво, сповнене радості. Музика в цирковій виставі. Естрадно –духовий оркестр, біг –бенд. |
Австрійська народна пісня «Цирк приїхав» |
І. Дунаєвський «Марш» з к/ф «Цирк». І КАльман Арія містера Ікс |
|
Біг – бенд, трюк, цирк |
Перегля-нути циркову виставу |
Ст. 140 -143 |
|
19 |
|
|
У царстві Мельпомени. Музика в драматичному театрі. Види театру. |
«Буратіно», Муз.О.Панасюка |
Р.Шуман «Пьєро», «Арлекіно», «Панталоне і Коломбіна» з циклу «Карнавал» |
П.Сезан «П’єро і Арлекін» |
|
Проект «Зустрі-немось у театрі» |
Ст 148 -151 |
|
20 |
|
|
На сцені лялькового театру. Популярні герої лялькової вистави. Вертеп – український ляльковий театр |
«Буратіно», Муз.О.Панасюка |
І.Стравінський. Сюїта з балету «Петрушка» (І картина_) |
Споруди лялькових театрів |
Вертеп, інтер- медія |
Написати роздум «Буратіно і Петрушка-улюблені ляльки » |
Ст 154 -157 |
|
212 |
|
|
У музичному театрі. На оперній сцені. |
|
С.Гулак –Артемовський « Запорожець за Дунаєм» (фрагменти) |
|
Лібрето, опера, арія, увертюра |
Ств.фрагм. програми про один з оперних театрів України (прод. Проект.роб.) |
Ст 164 - 167 |
|
22 |
|
|
Барви хореографії та сценографії. Там, де панує рух. Пластична інтонація Менует, вальс, балет |
А.Житкевич, «Під звуки вальсу» |
Моцарт, Менует з «Маленької нічної серенади», |
О.Ренуар. «Міський танець», «Сільський танець» |
Адажіо, балет, кардибалетхореографія |
|
Ст. 172 -177 |
|
23 |
|
|
Наймолодша муза Музика в кіно. Мистецтво кінематографу |
Р. Роджерс, «До-ре-мі» з мюзиклу «Звуки музики» |
Г.Гладков «Сінема» |
к/ф «Людина з бульвару Капуцинів» |
|
Міні-проект «Укр. мультфільм» |
Ст. 182- 185 |
|
24 |
|
|
Наймолодша муза. Образи анімації. Українські мультиплікації. Музика в мультфільмах |
А.Мігай, «Мультики» |
Мультфільми про козаків |
|
|
Міні-проект «Укр. мультфільм» (Прод) |
Ст. 188 -191 |
|
25 |
|
|
Ансамбль – у єдності гармонія. Музичні та хореографічні ансамблі |
Р.Паулс «Золоте весілля» |
«Старенький трамвай» («Пікардійська терція»_ |
|
Віртуоз ВІА |
|
Ст 194 -199 |
|
26 |
|
|
Музика свят і розваг. «Легка» музика. Музичні шоу |
|
Георг Фрідріх Гендель. Музика на воді».О.Респігі. «Фонтани Риму» |
О.Ренуар. «Дівчатка за фортепіано» |
шоу |
Проект « Дитячий Шоу- Карнавал» |
Ст 204 --207 |
|
27 |
|
|
Карнавал. Синтез мистецтв на карнавалі. |
«Карнавал» Д.Романюта |
Н.Паганіні. «Венеціанський карнавал» |
Маски венеціанських карнавалів |
самба |
Проект «Дитячий Шоу- Карнавал» (прод) |
Ст.. 212 -215 |
|
28 |
|
|
Час новітній створює красу. Телебачення – погляд у світ. ТБ як синтез мистецтв і технічних досягнень. |
|
Оркестр Поля Моріа «Жайворонок» |
|
естрада |
Проаналі-зувати програму ТБ |
Ст.218 - 221 |
|
29 |
|
|
Час новітній створює красу. Електронна музика. Синтезатор |
|
М.Мусоргський «Гном», «Баба Яга», «Старий замок» з циклу «Картинки з виставки» (у виконанні Ісао Томіта) |
В.Гартман, «Картинки з виставки» |
|
Прод.роботи над проектами |
|
|
30 |
|
|
Мистецький дивосвіт. Східний музичний театр. Амплуа, костюми, маски, грим акторів східного театру |
Ю-Шевченко «Зелене слоненя» |
|
|
|
Прод.роботи над проектами |
|
|
31 |
|
|
Узагальнення (Перевір себе)
|
«Чарівне дитинство» сл. С.Мезенцева муз. А.Бiлецкій (minus.lviv.ua) |
|
|
|
Прод.роботи над проектами |
|
|
32 |
|
|
Презентації мистецьких проектів (ідивідуальних, групових, колективних) |
|
|
|
|
|
|
|
33 |
|
|
Пісні літа. Музичні ігри. |
|
|
|
|
|
|
|
34 |
|
|
Урок -концерт |
|
|
|
|
|
|
|