Календарне планування образотворче мистецтво 6 клас відвовідає новій програмі « Міністерство освіти і науки України, мистецтво навчальна програми для загальноосвітніх навчальних закладів 5-9 класи, програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804» та створено на основі підручника та альбома-посібникаС.І. Федун, О.В. Чорний
№ з/п |
тема уроку |
техніка, матеріал |
клас |
дата |
|
6 клас І семестр Жанри образотворчого мистецтва. |
|||||
Анімалістичний жанр |
|||||
1 |
Анімалістичний жанр у графіці. Сприймання мистецтва. Замальовки тварин. |
Графіка. Кольорові олівці |
А Б |
|
|
2 |
Анімалістичний жанр у скульптурі. Відтворити особливості пропорційної будови тіла жирафа та текстури його зовнішнього покриву в пластичній об’ємній роботі. |
Ліплення. Пластилін, дощичка, стек |
А Б |
|
|
3 |
Анімалістичний жанр у живописі. Виконай творчу роботу «Мій милий поні». |
Живопис. Гуашеві або акварельні фарби |
А Б |
|
|
4 |
Анімалістичний жанр у декоративному мистецтві. Творча розробка декоративного образу птаха або тварини. |
Декоративний розпис, гуашеві фарби |
А Б |
|
|
Пейзаж |
|||||
5 |
Пейзажний жанр. Настрій. Передай освітлення в певний час доби у пейзажній роботі в техніці «пуантилізм» |
Живопис. Гуашеві або акварельні фарби |
А Б |
|
|
6 |
Пейзажний жанр. Графіка. Виконай графічну пейзажну роботу «Острівна красуня» |
Графіка. Кольорові олівці |
А Б |
|
|
7 |
Пейзажний жанр. Живопис. Виконай творчу роботу «Мій улюблений краєвид» |
Живопис. Гуашеві або акварельні фарби |
А Б |
|
|
8 |
Пейзажний жанр. Творчий пейзаж. Створення творчого пейзажу «Краєвиди моєї планети». Тематичне оцінювання. |
Техніка на вибір учнів |
А Б |
|
|
Портрет |
|||||
9 |
Портрет як жанр в образотворчому мистецтві. Сприймання мистецтва. Виконання замальовки схеми голови людини в одному з положень (фас, анфас, профіль). |
Техніка на вибір учнів |
А Б |
|
|
10 |
Портрет у профіль. Силует. Вирізання силуету портретного зображення людини. |
Аплікація. Чорний папір, клей, ножиці |
А Б |
|
|
11 |
Портрет в живописі. Створити історичний портрет героя національно-визвольної війни українського народу під проводом Б.Хмельницького. |
Живопис. Гуашеві або акварельні фарби |
А Б |
|
|
12 |
Портрет в графіці. Дружній шарж. Виконай навчальну творчу роботу «Дружній шарж» |
Техніка на вибір учнів |
А Б |
|
|
13 |
Портрет у скульптурі. Фігура людини. Зробити замальовку чоловіка та жінки відповідно до особливостей їхньої пропорційної будови. |
Ліплення. Пластилін, дощичка, стек |
А Б |
|
|
14 |
Портрет у скульптурі. Фігура людини. Створення декоративного скульптурного портрету з передачею руху відповідно до особливостей їхньої пропорційної будови. |
Ліплення. Пластилін, дощичка, стек |
А Б |
|
|
15 |
Портрет. Автопортрет. Створення автопортрету у карнавальному костюмі. |
Графіка. Простий олівець |
А Б |
|
|
16 |
Портрет. Автопортрет. Створення автопортрету у карнавальному костюмі. Тематичне оцінювання. Семестрове оцінювання. |
Живопис. Гуашеві або акварельні фарби |
А Б |
|
|
ІІ семестр Жанри образотворчого мистецтва |
|||||
Натюрморт |
|||||
17 |
Натюрморт. Про що може розповісти світ речей? Розглянь новорічні композиції та, наслідуючи їх, спробуй створити власний новорічний натюрморт. |
Декор. Речі для новорічного натюрморту |
А Б |
|
|
18 |
Натюрморт. Зображення в об’ємі. Динаміка та контраст форми в рельєфній композиції "Дари природи". |
Ліплення. Пластилін, дощичка, стек |
А Б |
|
|
19 |
Натюрморт. Графічні засоби виявлення об’ємної форми. Створення натюрморту із геометричних тіл і відтворити об’єм засобами світлотіні. |
Графіка. Простий олівець |
А Б |
|
|
20 |
Натюрморт у живописі. Виконання натюрморту із трьох предметів за уявою, надавши йому декоративного характеру. |
Живопис. Гуашеві або акварельні фарби |
А Б |
|
|
21 |
Натюрморт у декоративному виконанні. Створення композиція «Декоративний натюрморт» |
Аплікація. Кольоровий папір, клей, ножиці |
А Б |
|
|
ПОБУТОВИЙ ЖАНР |
|||||
22 |
Побутовий жанр. Образ дитини у побутовому жанрі. Виконання побудови тіла дитини, обравши її вік за власним бажанням. |
Графіка, графічні матеріали (кольорові олівці, фломастери) |
А Б |
|
|
23 |
Побутовий жанр. Ескіз декоративного панно. Розглянувши світлину та на її основі створити декоративне зображення золотої рибки. |
Графіка, графічні матеріали (кольорові олівці, фломастери) |
А Б |
|
|
24 |
Побутовий жанр. Ескіз декоративного панно. Виконати ескіз сюжетної декоративної композиції на шкільну тематику. |
Графіка, графічні матеріали (кольорові олівці, фломастери) |
А Б |
|
|
25 |
Побутовий жанр. Праця в мистецтві різних народів. Виконання роботи з тем «Польові роботи», «Професія, яка мені подобається». |
Живопис. Гуашеві або акварельні фарби |
А Б |
|
|
26 |
Побутовий жанр та інтер’єр. Виконання за уявою сюжетну тематичну композицію «Моє вітання для матусі». Тематичне оцінювання. |
Живопис. Гуашеві або акварельні фарби |
А Б |
|
|
Історичний жанр та його різновиди |
|||||
27 |
Історичний жанр. Історія твого міста. Створення тематичної композиції «Чарівні куполи соборів». |
Силует. Чорний папір, клей, ножиці |
А Б |
|
|
28 |
Історичний жанр. Історія твого міста. Створити композицію за мотивами історичних подій заснування міста Черкаси. |
Аплікація. Кольоровий папір, клей, ножиці |
А Б |
|
|
29 |
Релігійний жанр. Фреска і вітраж Створення тематичної композиції імітація фрески . |
Живопис. Гуашеві або акварельні фарби |
А Б |
|
|
30 |
Релігійний жанр у культових спорудах. Створити сюжетну композицію, присвячену до свята Пасхи: вітальна листівка «Великодній Янгол» |
Аплікація. Кольоровий папір, клей, ножиці |
А Б |
|
|
31 |
Батальний жанр. Створення тематичної двофігурної композиції «Козаки». |
Графіка. Простий олівець |
А Б |
|
|
32 |
Батальний жанр. За власним задумом виконай творчу роботу «Іду на ви». |
Живопис. Гуашеві або акварельні фарби |
А Б |
|
|
33 |
Міфологічний жанр. Створення ілюстрації до міфів Стародавньої Греції. |
Техніка на вибір учнів |
А Б |
|
|
34 |
Міфологічний жанр. За власним задумом створи творчу роботу за мотивами прадавніх українських міхів і легенд. Тематичне оцінювання. Семестрове оцінювання. Річне оцінювання. |
Техніка на вибір учнів |
А Б |
|
|