Українська мова
№ |
Дата |
Тема уроку |
|
|
І семестр |
||||
|
01.09 |
Вступ. Нумо знайомитись! Повідомлення (впр. 1-13, а 4-5). |
|
|
Досліджую звуки і букви, склад, наголос |
||||
|
02.09 |
Розрізняю мовні звуки і букви. Складання речень 1-12, с. 6-7). |
|
|
|
04.09 |
Розпізнаю голосні звуки. Спостереження за істотними ознаками голосних звуків. Букви, що позначають голосні звуки (впр. 1-11, с. 8-9). |
|
|
|
07.09 |
Розвиток зв’язного мовлення. |
|
|
|
08.09 |
Розрізняю голосні і приголосні звуки. Спостереження за істотними ознаками приголосних звуків. Букви, що позначають приголосні звуки (впр. 1-9, с. 10-11). |
|
|
|
09.09 |
Спостерігаю за м’якими приголосними звуками. Букви, що позначають м’якість приголосних. Звуко-буквений аналіз слів (впр. 1-10, с. 11-12). |
|
|
|
11.09 |
Правильно записую слова з «ьо» і «йо». Складання речень за малюнками (впр. 1-7, с. 13-14). |
|
|
|
14.09 |
Досліджую слова з подовженими приголосними звуками. Звуко-буквений аналіз слів. Написання оголошення (впр. 1-9, с. 14-15). |
|
|
|
15.09 |
Розпізнаю слова зі звуками [дж], [дз], [дз ']. Звуко- буквений аналіз слів. Складання і записування речень (впр. 1-11, с. 16-17). |
|
|
|
16.09 |
Спостерігаю за словами з буквами х, щ. Робота над вимовою і написанням слів із цими буквами. (впр. 1-11, с. 17-18). |
|
|
|
18.09 |
Навчальне аудіювання |
|
|
|
21.09 |
Розвиток зв’язного мовлення. |
|
|
|
22.09 |
Досліджую, коли букви я, ю, є, ї позначають два звуки. Написання тексту за поданими запитаннями (впр. 1-10, с. 19-20). |
|
|
|
23.09 |
Правильно пишу слова з апострофом. Тверда вимова приголосних звуків, позначених буквами б, п, в, м, ф та р, перед апострофом. Написання запрошення (впр. 1-10, а 21-22). |
|
|
|
25.09 |
Правильно вимовляю дзвінкі приголосні звуки в кінці слів і складів. Складання і записування речень (впр. 1-7, а 23-24). |
|
|
|
28.09 |
Спостерігаю за наголосом у словах. Роль наголосу в словах. Правильна вимова слів. Складання речень за малюнками (впр. 1-7, с. 24-25). |
|
|
|
29.09 |
Правильно наголошую слова. Робота зі словником. Звуковий аналіз слів. Складання речень (впр. 1-10, с. 26-27). |
|
|
|
30.09 |
Досліджую слова з ненаголошеними звуками [е], [и]. Правильна вимова слів. Правило вживання букв у ненаголошених складах (впр. 1-8, с. 28-29). |
|
|
|
02.10 |
Досліджую слова з ненаголошеними звуками [е], [и]. Правильна вимова слів. Правило вживання букв у ненаголошених складах |
|
|
|
05.10 |
Розвиток зв’язного мовлення. |
|
|
|
06.10 |
Конструюю слова зі складів. Уявлення про складотворювальну роль голосних звуків. Навчальний діалог (впр. 1-11, с. 30-31). |
|
|
|
07.10 |
Поділяю слова на склади для переносу. Перенос слів зі збігом приголосних звуків. Записування відповідей на запитання (впр. 1-11, с. 32-33). |
|
|
|
09.10 |
Правильно переношу слова. Перенос слів із буквосполученнями «дж» і «дз», буквами її, ь та апострофом. Звуко- буквений аналіз слів (впр. 1-11, с. 34-35). |
|
|
|
12.10 |
Розташовую слова за алфавітом. Вправляння у розташуванні слів за алфавітом з орієнтацією на першу букву слова. |
|
|
|
13.10 |
Шукаю слово у словнику за алфавітом. Робота з орфографічним словником. Складання речень (впр. 1-9, с. 37-38). |
|
|
|
16.10 |
Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Досліджую звуки і букви». |
|
|
|
19.10 |
Розвиток зв’язного мовлення. |
|
|
Досліджую значення слова |
||||
|
20.10 |
Спостерігаю за значенням слова. Інтерв’ю. Перегляд мультфільму, складання і записування речень за його змістом (впр. 1-9, с. 39-40). |
|
|
|
21.10 |
Розпізнаю пряме і переносне значення слів. Складання розповіді про море за картиною і поданими словами (впр. 1-12, с. 41-42). |
|
|
|
23.10 |
Розрізняю значення слів. Складання і записування речень із словами, які мають різне значення (впр. 1-9, с. 43-44). |
|
|
|
02.11 |
Добираю протилежні за значенням слова (впр. 1-7, с. 44-45). |
|
|
|
03.11 |
Добираю близькі за значенням слова (впр. 1-8, с. 46-47). |
|
|
|
04.11 |
Добираю слова, які прикрашають мовлення складання речень із порівняннями (впр. 1-8, с. 47-48). |
|
|
|
06.11 |
Добираю слова, які прикрашають мовлення складання речень із порівняннями |
|
|
|
09.11 |
Розвиток зв’язного мовлення. |
|
|
|
10.11 |
Уживаю ввічливі слова. Інтерв’ю. Складання речень (впр. 1-10, с. 49-50). |
|
|
|
11.11 |
Об’єдную слова в групи за певною ознакою. Складання речень (впр. 1-10, с. 51—52). |
|
|
|
13.11 |
Добираю слова на певну тему (впр. 1-8, с. 52-53). |
|
|
|
16.11 |
Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Досліджую значення слова». |
|
|
Досліджую іменники |
||||
|
17.11 |
Ставлю питання до назв предметів. Розпізнавання слів — назв предметів за питаннями хто? що? (впр. 1-11, с. 54-55). |
|
|
|
18.11 |
Розпізнаю іменники. Складання речень (впр. 1-9, с. 56-57). |
|
|
|
20.11 |
Розпізнаю іменники. Складання речень |
|
|
|
23.11 |
Розвиток зв’язного мовлення. |
|
|
|
24.11 |
Добираю іменники. Складання речень (впр. 1-12, с. 58-59). |
|
|
|
25.11 |
Пишу з великої букви імена, по батькові, прізвища. Складання речень (впр 1-10, с. 60—61). |
|
|
|
27.11 |
Дізнаюсь про походження імен і прізвищ. Доповнення речень . (впр. 1-12, с. 62-63). |
|
|
|
30.11 |
Пишу з великої букви клички тварин. Доповнення речень. (впр. 1-8, с. 64-65). |
|
|
|
01.12 |
Пишу з великої букви назви міст і сіл. Складання речень. (впр. 1-8, с. 65—66). |
|
|
|
02.12 |
Пишу з великої букви назви гір, річок, озер і морів. Складання речень (впр. 1-11, с. 67-68). |
|
|
|
04.12 |
Пишу з великої букви назви гір, річок, озер і морів. Складання речень (впр. 1-11, с. 67-68). |
|
|
|
07.12 |
Розвиток зв’язного мовлення. |
|
|
|
08.12 |
Розпізнаю іменники, які називають один предмет і багато. Звуковий аналіз слів (впр. 1-11, с. 69-70). |
|
|
|
09.12 |
Розпізнаю іменники, які називають один предмет і багато. Записування відповідей на запитання (впр. 1-7, с. 70-71). |
|
|
|
11.12 |
Диктант. |
|
|
|
14.12 |
Списування. |
|
|
|
15.12 |
Складання речень. Звуковий аналіз слів. Записування відповідей на запитання. |
|
|
|
16.12 |
Складання речень. Звуковий аналіз слів. |
|
|
|
18.12 |
Складання речень. Звуковий аналіз слів. Записування відповідей на запитання |
|
|
|
21.12 |
Розвиток зв’язного мовлення. |
|
|
|
22.12 |
Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Досліджую іменники». |
|
|
|
23.12 |
Підсумок за І семестр.
|
|
|
|
|||
|
11.01 |
ІІ семестр Досліджую прикметники Формування уявлення про слова — назви ознак. Розрізнення їх за питаннями який? яка? яке? які?. Знаходження слів — назв ознак у тексті, поширення ними речень. Добирання слів — назв ознак до персонажів коміксів. Складання розповіді за коміксами |
|
|
12.01 |
Ознайомлення з терміном «прикметники». Добирання прикметників для опису пір року. Складання розповіді про улюблену пору року |
|
|
13.01 |
Утворення прикметників від поданих іменників. Знаходження прикметників у тексті. Розрізнення в тексті відомої і невідомої інформації. Складання меню соків. |
|
|
15.01 |
Встановлення зв’язку між іменниками і прикметниками. Утворення словосполучень іменника з прикметником. Пошук потрібної інформації в тексті за поданими запитаннями. Складання поради на основі прочитаного тексту |
|
|
18.01 |
Розвиток зв’язного мовлення. |
|
|
19.01 |
Змінювання прикметників за числами. Утворення словосполучень іменника з прикметником. Знаходження потрібної інформації в тексті за поданими запитаннями |
|
|
20.01 |
Розпізнавання і добирання близьких за значенням прикметників. Опис персонажів малюнків близькими за значенням прикметниками. Вибір найточнішого прикметника з групи близьких за значенням |
|
|
22.01 |
Розпізнавання і добирання прикметників, протилежних за значенням. Перетворення тексту шляхом заміни прикметників на протилежні за значенням. Складання опису тварини за малюнком |
|
|
25.01 |
Розрізнення прикметників, ужитих у прямому і переносному значеннях. Складання загадок з прикметниками. Побудова і записування розповіді за коміксами |
|
|
26.01 |
Повторення, закріплення і застосування знань про прикметник |
|
|
27.01 |
Застосування набутих знань умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань |
|
Досліджую дієслова |
|||
|
29.01 |
Формування уявлення про слова — назви дій. Розпізнавання їх за питаннями що робить? що роблять?. Знаходження слів — назв дій у тексті, доповнення ними речень. Обговорення форми, змісту і призначення реклами |
|
|
01.02 |
Розвиток зв’язного мовлення. |
|
|
02.02 |
Ознайомлення з терміном «дієслово». Добирання дієслів до поданих іменників. Пошук потрібної інформації в запрошенні. Складання розповіді за світлинами |
|
|
03.02 |
Вправляння у розпізнаванні, утворенні і використанні дієслів у мовленні. Читання діалогу за ролями. Пошук інформації в різних джерелах. Побудова речень за світлинами. Складання розповіді про власні вподобання |
|
|
05.02 |
Змінювання дієслів за числами. Прогнозування змісту книжки за її обкладинкою й анотацією. Утворення словосполучень дієслова з іменником |
|
|
08.02 |
Розпізнавання близьких за значенням дієслів. Встановлення відповідності між сталими висловами і близькими за значенням дієсловами. Складання розповіді за світлинами |
|
|
09.02 |
Розпізнавання і добирання протилежних за значенням дієслів. Написання смс-повідомлення. Складання розповіді за світлинами. Побудова і записування речень з поданими дієсловами |
|
|
10.02 |
Спостереження за багатозначними дієсловами. Побудова речень з багатозначними дієсловами. Пошук інформації на схемі. Складання розповіді за поданими світлинами |
|
|
12.02 |
Розрізнення дієслів, ужитих у прямому і переносному значеннях. Висловлення власної думки на основі прочитаного тексту. Аналіз інформації в рекламному тексті |
|
|
15.02 |
Розвиток зв’язного мовлення. |
|
|
16.02 |
Повторення, закріплення і застосування знань про дієслово |
|
|
17.02 |
Застосування набутих знань, умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань |
|
Досліджую числівники |
|||
|
19.02 |
Формування уявлення про слова — назви чисел. Розпізнавання їх за питанням скільки?. Доповнення речень словами — назвами чисел. Добирання близьких за значенням слів до поданих |
|
|
22.02 |
Ознайомлення з терміном «числівник». Розпізнавання числівників у тексті. Записування відповідей на подані запитання |
|
|
23.02 |
Вправляння у правильному написанні і наголошуванні числівників п’ять, шість, дев’ять, одинадцять, чотирнадцять, шістнадцять. Записування власної думки |
|
|
24.02 |
Встановлення зв’язку між іменниками і числівниками. Утворення словосполучень числівника з іменником. Застосування числівників у зв’язних висловленнях |
|
|
26.02 |
Складання тексту для вітальної листівки, побудова діалогу. Тема для спілкування: «Вітання зі святом» |
|
|
01.03 |
Розвиток зв’язного мовлення. |
|
|
|
Застосування набутих знань умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань |
|
Досліджу ю службові слова |
|||
|
02.03 |
Формування уявлення про службові слова. Розпізнавання їх у реченнях і текстах. Доповнення речень службовими словами. Складання розповіді за малюнком з використанням службових слів |
|
|
03.03 |
Написання службових слів окремо від інших. Редагування тексту шляхом добору службових слів. Побудова тексту з опорою на відгадані загадки |
|
|
05.03 |
Утворення словосполучень і речень з використанням службових слів. Складання усної розповіді за серією малюнків з використанням службових слів. Написання тексту про улюблену казку |
|
|
09.03 |
Використання службових слів у мовленні. Записування відповіді на запитання за змістом прочитаного. Висловлення свого ставлення до книжки. Складання розповіді про прочитану книжку |
|
|
10.03 |
Застосування набутих знань умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань |
|
|
12.03 |
Ознайомлення з терміном «частини мови». Розрізнення частин мови за питаннями. Написання розповіді про улюблене заняття |
|
|
15.03 |
Розвиток зв’язного мовлення. |
|
|
16.03 |
Узагальнення знань про частини мови. Добирання частин мови за поданими малюнками. Побудова інтерв’ю на основі серії малюнків. Складання розповіді про улюблений вид спорту |
|
Досліджую речення |
|||
|
17.03 |
Розрізнення груп слів і речень. Розпізнавання речень за основними ознаками. Встановлення межі речень у тексті. Написання тексту на задану тему з опорою на малюнки |
|
|
19.03 |
Ознайомлення з терміном «розповідні речення». Побудова і записування розповідних речень за поданими запитаннями, малюнками. Вправляння у визначенні межі речень у тексті. Складання розповіді за поданими запитаннями |
|
|
22.03 |
Ознайомлення з терміном «питальні речення». Розпізнавання питальних речень у тексті. Побудова питальних речень у діалозі, за малюнками |
|
|
23.03 |
Ознайомлення з терміном «спонукальні речення». Розпізнавання спонукальних речень у тексті. Побудова спонукальних речень за малюнками. Написання рекламного тексту з використанням спонукальних речень |
|
|
24.03 |
Ознайомлення з терміном «окличні речення». Розрізнення окличних і неокличних речень. Побудова окличних речень за малюнками. Складання розповіді за малюнком |
|
|
26.03 |
Визначення головних слів у реченні. Встановлення зв’язку між головними словами в реченні за питаннями. Складання розповіді за малюнком і опорними словами |
|
|
05.04 |
Розвиток зв’язного мовлення. |
|
|
06.04 |
Поширення речень за питаннями. Встановлення зв’язку слів у реченні. Складання розповіді за малюнком і поданими словами |
|
|
07.04 |
Складання речень за малюнком. Розпізнавання і побудова речень, різних за метою висловлювання. Поширення речень за питаннями. Складання казки за малюнком |
|
|
09.04 |
Повторення, закріплення і застосування знань про речення |
|
|
12.04 |
Застосування набутих знань умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань |
|
Досліджую текст |
|||
|
13.04 |
Розпізнавання тексту за основними ознаками. Редагування деформованого тексту. Вилучення з тексту «зайвого» речення. Пошук потрібної інформації у квитку до театру. Складання тексту за малюнком |
|
|
14.04 |
Добирання заголовка до тексту. Прогнозування змісту тексту за поданим заголовком. Редагування деформованого тексту. Побудова тексту за поданим заголовком і малюнком |
|
|
16.04 |
Дослідження будови тексту. Визначення в тексті зачину, основної частини і кінцівки. Відновлення деформованого тексту. Складання тексту за серією малюнків |
|
|
19.04 |
Розвиток зв’язного мовлення. |
|
|
20.04 |
Розрізнення тексту-розповіді і тексту-опису. Визначення типу поданого тексту. Пошук потрібної інформації в оголошенні. Розпізнавання тварини за її описом. Доповнення оголошення про загублену тварину за її описом |
|
|
21.04 |
Спостереження за виражальними засобами мови в тексті. Збагачення тексту виражальними засобами. Написання тексту за малюнком і запитаннями |
|
|
23.04 |
Добирання виражальних засобів мови для поширення речень. Відновлення деформованих речень. Використання виражальних засобів під час побудови текстів. Складання тексту за малюнком і поданим початком |
|
|
26.04 |
Удосконалення тексту шляхом усунення невиправданих лексичних повторів. Складання усної розповіді за малюнком. Добирання заголовка до тексту. Написання тексту про події з власного життя |
|
|
27.04 |
Повторення, закріплення і застосування знань про текст. |
|
|
28.04 |
Застосування набутих знань, умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань |
|
|
30.04 |
Спостереження за виражальними засобами мови в тексті. Збагачення тексту виражальними засобами. Написання тексту за малюнком і запитаннями. |
|
|
05.05 |
Визначення типу поданого тексту. Пошук потрібної інформації в оголошенні. Розпізнавання тварини за її описом. Доповнення оголошення про загублену тварину за її описом. |
|
|
07.05 |
Написання тексту за малюнком і запитаннями. |
|
|
11.05 |
Спостереження за виражальними засобами мови в тексті. Збагачення тексту виражальними засобами. Написання тексту за малюнком і запитаннями. |
|
|
12.05 |
Написання тексту за малюнком і запитаннями. |
|
|
15.05 |
Визначення типу поданого тексту. Пошук потрібної інформації в оголошенні. Розпізнавання тварини за її описом. Доповнення оголошення про загублену тварину за її описом. |
|
|
17.05 |
Розвиток зв’язного мовлення. |
|
|
18.05 |
Написання тексту за малюнком і запитаннями. |
|
|
19.05 |
Написання тексту за малюнком і запитаннями. |
|
|
21.05 |
Визначення типу поданого тексту. Пошук потрібної інформації в оголошенні. Розпізнавання тварини за її описом. Доповнення оголошення про загублену тварину за її описом |
|
|
24.05 |
Удосконалення тексту шляхом усунення невиправданих лексичних повторів. |
|
|
25.05 |
Узагальнення та систематизація знань. |
|
|
26.05 |
Підсумковий урок за ІІ семестр. |
|
|
28.05 |
Підсумковий урок за рік. |
|