"Календарне планування" уроків української мови 2 клас НУШ І-ІІ семестр

Про матеріал
Календарно – тематичне планування уроків у 2 класі НУШ УКРАЇНСЬКА МОВА за типовою освітньою програмою О.Я.Савченко. до підручника Л. Варзацька, Т. Трохименко «Українська мова та читання» частина 1 2022/2023 н.р. Зошит з розвитку зв’язного мовлення «Мандруємо зі словом» О. Лабащук ,Т. Решетуха
Перегляд файлу

Відділ освіти, культури, молоді та спорту

Близнюківської селищної ради Лозівського району

Лукашівська філія

 КЗ « Близнюківський ліцей  Близнюківської селищної ради Лозівського району Харківської області»

 

Календарно-тематичне планування уроків української мови у 2-му класі на І-ІІ семестр 2022-2023 навчального року, розроблене  відповідно до типової освітньої програми      для 1 – 2 класів НУШ  О.Я. Савченко

 

 

 

 

 

 

                                                                                           Учитель початкових класів

вищої кваліфікаційної категорії

                                                                             Куряча Лілія Олексіївна

 

«Затверджую»

Директор КЗ « Близнюківський ліцей»

________________ М.М. Іваненко

_______________________2022 р.

 

« Погоджую»

Завідувач Лукашівської філії

КЗ  « Близнюківський ліцей»

___________________О.І. Шведова

________________________2022 р.

 

 

 

№ п/п

Тема уроку

Дата

 

Календарно – тематичне планування уроків у 2 класі НУШ

 

УКРАЇНСЬКА  МОВА 

 4 год на тиждень

за типовою освітньою програмою О.Я.Савченко.

до підручника

Л. Варзацька, Т. Трохименко «Українська мова та читання» частина 1

2022/2023 н.р.

Зошит з розвитку зв’язного мовлення «Мандруємо зі словом»       О. Лабащук ,Т. Решетуха

І семестр

 

1

Звуки і букви

Повторення. Звуки мовлення. Букви. с.4 – 5

 

2

Звуки мовлення. Букви. с.4 – 5. Виконання тренувальних вправ

 

3

Розрізнення звуків і букв. Алфавіт. С.6 – 8

 

4

Звуки і букви. Абетка.

Каліграфічне написання великих та малих букв алфавіту.с.8 – 10

 

5

Звуки і букви. Абетка.

Каліграфічне написання великих та малих букв алфавіту.с.8 – 10.  Виконання тренувальних  вправ.

 

6

Наголос.с.10 - 11

 

7

Склад. Перенесення слів з рядка в рядок.с.12 – 13.

 

8

Розвиток  зв’язного  мовлення.С.7-8 І в саду і на городі.

 

9

Склад. Перенесення слів з рядка в рядок. Виконання тренувальних  вправ.

 

10

 Голосні звуки. Позначення їх  буквами.с.14 – 15.

 

11

Позначення буквами я, ю, є, ї звуків (одного або двох).с.16 – 18.

 

12

Голосні звуки. Позначення їх буквами.  Виконання тренувальних вправ.

 

13

Наголошені і ненаголошені звуки. Звуковий аналіз слів.с.18 – 20.

 

14

Наголошені і ненаголошені звуки. Звуковий аналіз слів.  Виконання тренувальних вправ. Навчальний діалог.

 

15

Розвиток  зв’язного  мовлення. С.9-10  Осінні враження.

 

16

Приголосні звуки. Позначення їх буквами.с.21 – 23.  

 

17

Звук (ф), позначення його буквою Ф. Складання речень. Навчальний діалог.с.23 – 25.

 

18

Звуки (дж), (дз), (дз’), позначення їх на письмі ДЖ, ДЗ. С. 26-27

 

19

Звуки (г),  (ґ). Позначення їх буквами г, ґ. Вимова і написання слів із цими звуками.с.27 – 29.

 

20

Буква Щ, та її звукове значення.с.29 – 30.

 

21

Дзвінкі та глухі приголосні звуки. Вимова та написання слів із ними.с.31 – 33.

 

22

Вимова і написання слів із дзвінкими і глухими приголосними звуками.с.33-34

 

23

Розвиток  зв’язного  мовлення. С.11-12 Казка про гномика та їжачка.

 

24

 Тверді і м’які приголосні звуки. Позначення м’якості приголосних звуків знаком м’якшення.с.35 – 37.

 

25

 Тверді і м’які приголосні звуки. Виконання тренувальних вправ. Навчальне аудіювання.

 

26

Вправи на закріплення знань про м’які приголосні звуки та позначення їх м’якості. Вправляння у переносі слів.

 Звуко–буквений аналіз слів.с.37 – 39.

 

27

Буквосполучення ьо. Правила переносу слів з ь і ьо.с.39 – 41.

 

28

Буквосполучення ьо. Правила переносу слів з ь і ьо.  Виконання тренувальних вправ.

 

29

Подовжені м’які приголосні звуки. Позначення їх двома однаковими буквами. Звукові моделі.с.41 – 43

 

30

Діагностувальна робота . Списування. С.39 впр.109

 

31

Розвиток  зв’язного  мовлення. С. 13-14 Подих осені.

 

32

Поділ на склади та перенос слів з подовженими м’якими приголосними звуками.с.43 – 44.

 

33

Вимова та написання слів, у яких ставиться апостроф.с.45 – 46.

 

34

Вправляння у розпізнаванні слів з апострофом. Звуко-буквений аналіз слів.с.46 – 48.

 

35

Вправляння у розпізнаванні слів з апострофом. Звуко-буквений аналіз слів. Виконання тренувальних вправ. Навчальний діалог.

 

36

Правила переносу слів з апострофом. Звукові моделі слів.

с.49 – 51.

 

37

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Звуки і букви» с.51 Навчальне аудіювання.

 

38

Розвиток  зв’язного  мовлення. С. 15-16 Сім братів.

 

39

Діагностувальна робота   з мовної теми

 «ЗВУКИ  і  БУКВИ. СКЛАД. НАГОЛОС».

 

40

Слово

Аналіз діагностувальної  роботи. Слово. Лексичне значення слова.с.52 – 54.

 

41

Слово. Лексичне значення слова. Виконання тренувальних вправ.

Навчальний усний переказ.

 

42

Слова однакові за звучанням, але різні за значенням.с.54 – 56.

 

43

Слова близькі та протилежні за значенням.с.57 – 59.

 

 44

Слова однакові за звучанням, але різні за значенням.  Слова близькі та протилежні за значенням. Виконання тренувальних вправ.

 

45

Уявлення про спільнокореневі слова і корінь слова.с.59 – 61.

 

46

Розпізнавання спільнокореневих слів, визначення в них спільної частини – кореня.с.61 – 64.

 

47

Добір спільнокореневих слів, які відповідають на різні запитання.

с.64 – 66.

 

 

48

Розвиток  зв’язного  мовлення. С.17-18 У колі друзів.

 

49

Слова – назви дій. Слова – назви предметів.

Слова – назви ознак. Слова – назви чисел.с.66 – 69.

 

50

Слова, які називають дії предметів (дієслова).с.69 – 72.

Тренувальний  усний переказ.

 

51

Спостереження за словами – назвами дій, протилежними  за значенням.с.72 – 74.

 

52

Спостереження за словами – назвами дій, близькими  за значенням.с.75 – 77.

 

53

Діагностувальна робота. Диктант.

 

54

 Аналіз діагностичної роботи. Слова, які означають назви предметів (іменники).с.77 – 80.

 

55

Слова, які означають назви предметів (іменники). Виконання тренувальних врав.

 

56

Розвиток  зв’язного  мовлення. С. 19-20 Руда хитрунка.

 

57

Слова – назви предметів, протилежні за значенням.с.80 – 82.

 

58

Слова – назви предметів, близькі за значенням. Один предмет і багато предметів. Один – багато.с.82 – 84.

 

59

Відмінність слів близьких за значенням, від спільнокореневих.

с.84 – 86.

 

60

Діагностувальна  робота з мовної теми «СЛОВО».

 

61

Слова – назви предметів, близькі  та протилежні за значенням.  Виконання тренувальних вправ.

 

62

 Один предмет і багато предметів. Один – багато.Виконання тренувальних вправ.

 

63

Грамотно пишу. Підсумковий урок за І-ий семестр.

 

 

№ п/п

Тема уроку

Дата

 

Календарно – тематичне планування уроків у 2 класі НУШ

 

УКРАЇНСЬКА  МОВА

4 год на тиждень

за типовою освітньою програмою О.Я.Савченко.

до підручника

Л. Варзацька, Т. Трохименко «Українська мова та читання» частина 1

2022/2023 н.р.

Зошит з розвитку зв’язного мовлення «Мандруємо зі словом»                  О. Лабащук ,Т. Решетуха

ІІ семестр

 

1

Велика буква в іменах, по батькові та прізвищах людей с.86-87.

 

2

Велика буква в іменах, по батькові та прізвищах людей с.87-88.

 

3

Велика буква в іменах, по батькові та прізвищах людей. Виконання тренувальних вправ.

 

4

Велика буква у кличках тварин  с. 89-90.

 

5

Велика буква у кличках тварин  с.89- 90. Виконання тренувальних вправ.

 

6

Велика буква у назвах країн, міст, сіл, вулиць, річок с.91-92.

 

7

Велика буква у назвах країн, міст, сіл, вулиць, річок с.91-92.

 

8

Велика буква у назвах країн, міст, сіл, вулиць, річок . Виконання тренувальних вправ.

 

9

Розвиток  зв’язного  мовлення. Допомога тваринам узимку с.40-41

 

10

Діагностувальна робота. Списування.

 

11

Слова— назви ознак предметів с.93-95.

 

12

Слова— назви ознак предметів с.93-95.

 

13

Слова— назви ознак предметів. Виконання тренувальних вправ.

 

14

Слова— назви ознак, протилежні зазначенням с. 95-97.

 

15

Слова— назви ознак, протилежні зазначенням с. 95-97.

 

16

Слова— назви ознак, протилежні зазначенням. Виконання тренувальних вправ.

 

17

Слова— назви ознак, близькі за значенням с. 97-99.

 

18

Слова— назви ознак, близькі за значенням с. 97-99.

 

19

Слова— назви ознак, близькі за значенням. Виконання тренувальних вправ.

 

20

Розвиток  зв’язного  мовлення. Складаємо текст-опис .Мій пухнастий друг с.42-43.

 

21

Формування навичок письма під диктовку. Навчальний диктант.

 

22

Слова- назви чисел с. 100-101.

 

23

Слова- назви чисел с. 100-101.

 

24

Слова- назви чисел. Виконання тренувальних вправ.

 

25

Службові слова с.102-103.

 

26

Службові слова с.104-105.

 

27

Службові слова с.102-105.

 

28

Службові слова. Виконання тренувальних вправ.

 

29

Розвиток  зв’язного  мовлення. І знову у мандри запрошують книги  с.46-47. 

 

30

Запитання і завдання для повторення теми «Слово» с. 105-106.

 

31

Діагностувальна робота   з мовної теми  «Слово».

 

32

Поняття про речення с. 107-108.

 

33

Поняття про речення с. 107-108.

 

34

Види речень с. 109-111.

 

35

Види речень с. 112-114.

 

36

Види речень с. 114-116.

 

37

Види речень с. 116-117.

 

38

Види речень с. 117-119.

 

39

Види речень с. 119-120.

 

40

Розвиток  зв’язного  мовлення. Турботлива матуся с.48-49.

 

41

Запитання і завдання для повторення розділу «Речення» с. 121.

 

42

Речення. Види речень. Виконання тренувальних вправ.

 

43

Діагностувальна робота.  Диктант.

 

44

Текст. Заголовок с. 122-124.

 

45

Поняття про текст с. 124-126.

 

46

Будова тексту с. 126-129.

 

47

Будова тексту  с. 129-131.

 

48

Розвиток  зв’язного  мовлення.  Ластівка  с. 52-53.

 

49

Які бувають тексти с.131-134.

 

50

Які бувають тексти с.131-136.

 

 51

Текст. Виконання тренувальних вправ.

 

52

Запитання і завдання для повторення розділу «Текст» с. 136.

 

53

Мова і мовлення. Мова в житті народу с. 137-139.

 

54

Мова в житті народу с. 139-141.

 

55

Усне й писемне мовлення с.141-143.

 

 56

Сила голосу і швидкість мовлення с.143-145.

 

57

Розвиток  зв’язного  мовлення. Я піду в далекі гори с.54-55. 

 

58

Мова і мовлення. Виконання тренувальних вправ.

 

59

Слова ввічливості с. 146-148.

 

60

Запитання і завдання для повторення розділу «Мова і мовлення.»

 

61

Мова і мовлення. Виконання тренувальних вправ.

 

62

Діагностувальна робота   з мовної теми «Мова і мовлення».

 

63

 Повторення вивченого за рік с. 149-151.

 

64

Повторення вивченого за рік с. 151-153.

 

65

Повторення вивченого за рік с. 153-155.

 

66

Повторення вивченого за рік с. 155-157.

 

67

Повторення вивченого за рік. Виконання тренувальних вправ.

 

68

Розвиток  зв’язного  мовлення. Весняний карнавал  с.62-63.  

 

69

Резервний урок.

 

70

Резервний урок.

 

71

Резервний урок.

 

72

Резервний урок.

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
30 січня 2023
Переглядів
2998
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку