Відділ освіти, культури, молоді та спорту
Близнюківської селищної ради Лозівського району
Лукашівська філія
КЗ « Близнюківський ліцей Близнюківської селищної ради Лозівського району Харківської області»
Учитель початкових класів
вищої кваліфікаційної категорії
Куряча Лілія Олексіївна
«Затверджую»
Директор КЗ « Близнюківський ліцей»
________________ М.М. Іваненко
_______________________2022 р.
« Погоджую»
Завідувач Лукашівської філії
КЗ « Близнюківський ліцей»
___________________О.І. Шведова
________________________2022 р.
№ п/п |
Тема уроку |
Дата |
|
Календарно – тематичне планування уроків у 2 класі НУШ
УКРАЇНСЬКА МОВА 4 год на тиждень за типовою освітньою програмою О.Я.Савченко. до підручника Л. Варзацька, Т. Трохименко «Українська мова та читання» частина 1 2022/2023 н.р. Зошит з розвитку зв’язного мовлення «Мандруємо зі словом» О. Лабащук ,Т. Решетуха І семестр |
|
1 |
Звуки і букви Повторення. Звуки мовлення. Букви. с.4 – 5 |
|
2 |
Звуки мовлення. Букви. с.4 – 5. Виконання тренувальних вправ |
|
3 |
Розрізнення звуків і букв. Алфавіт. С.6 – 8 |
|
4 |
Звуки і букви. Абетка. Каліграфічне написання великих та малих букв алфавіту.с.8 – 10 |
|
5 |
Звуки і букви. Абетка. Каліграфічне написання великих та малих букв алфавіту.с.8 – 10. Виконання тренувальних вправ. |
|
6 |
Наголос.с.10 - 11 |
|
7 |
Склад. Перенесення слів з рядка в рядок.с.12 – 13. |
|
8 |
Розвиток зв’язного мовлення.С.7-8 І в саду і на городі. |
|
9 |
Склад. Перенесення слів з рядка в рядок. Виконання тренувальних вправ. |
|
10 |
Голосні звуки. Позначення їх буквами.с.14 – 15. |
|
11 |
Позначення буквами я, ю, є, ї звуків (одного або двох).с.16 – 18. |
|
12 |
Голосні звуки. Позначення їх буквами. Виконання тренувальних вправ. |
|
13 |
Наголошені і ненаголошені звуки. Звуковий аналіз слів.с.18 – 20. |
|
14 |
Наголошені і ненаголошені звуки. Звуковий аналіз слів. Виконання тренувальних вправ. Навчальний діалог. |
|
15 |
Розвиток зв’язного мовлення. С.9-10 Осінні враження. |
|
16 |
Приголосні звуки. Позначення їх буквами.с.21 – 23. |
|
17 |
Звук (ф), позначення його буквою Ф. Складання речень. Навчальний діалог.с.23 – 25. |
|
18 |
Звуки (дж), (дз), (дз’), позначення їх на письмі ДЖ, ДЗ. С. 26-27 |
|
19 |
Звуки (г), (ґ). Позначення їх буквами г, ґ. Вимова і написання слів із цими звуками.с.27 – 29. |
|
20 |
Буква Щ, та її звукове значення.с.29 – 30. |
|
21 |
Дзвінкі та глухі приголосні звуки. Вимова та написання слів із ними.с.31 – 33. |
|
22 |
Вимова і написання слів із дзвінкими і глухими приголосними звуками.с.33-34 |
|
23 |
Розвиток зв’язного мовлення. С.11-12 Казка про гномика та їжачка. |
|
24 |
Тверді і м’які приголосні звуки. Позначення м’якості приголосних звуків знаком м’якшення.с.35 – 37. |
|
25 |
Тверді і м’які приголосні звуки. Виконання тренувальних вправ. Навчальне аудіювання. |
|
26 |
Вправи на закріплення знань про м’які приголосні звуки та позначення їх м’якості. Вправляння у переносі слів. Звуко–буквений аналіз слів.с.37 – 39. |
|
27 |
Буквосполучення ьо. Правила переносу слів з ь і ьо.с.39 – 41. |
|
28 |
Буквосполучення ьо. Правила переносу слів з ь і ьо. Виконання тренувальних вправ. |
|
29 |
Подовжені м’які приголосні звуки. Позначення їх двома однаковими буквами. Звукові моделі.с.41 – 43 |
|
30 |
Діагностувальна робота . Списування. С.39 впр.109 |
|
31 |
Розвиток зв’язного мовлення. С. 13-14 Подих осені. |
|
32 |
Поділ на склади та перенос слів з подовженими м’якими приголосними звуками.с.43 – 44. |
|
33 |
Вимова та написання слів, у яких ставиться апостроф.с.45 – 46. |
|
34 |
Вправляння у розпізнаванні слів з апострофом. Звуко-буквений аналіз слів.с.46 – 48. |
|
35 |
Вправляння у розпізнаванні слів з апострофом. Звуко-буквений аналіз слів. Виконання тренувальних вправ. Навчальний діалог. |
|
36 |
Правила переносу слів з апострофом. Звукові моделі слів. с.49 – 51. |
|
37 |
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Звуки і букви» с.51 Навчальне аудіювання. |
|
38 |
Розвиток зв’язного мовлення. С. 15-16 Сім братів. |
|
39 |
Діагностувальна робота з мовної теми «ЗВУКИ і БУКВИ. СКЛАД. НАГОЛОС». |
|
40 |
Слово Аналіз діагностувальної роботи. Слово. Лексичне значення слова.с.52 – 54. |
|
41 |
Слово. Лексичне значення слова. Виконання тренувальних вправ. Навчальний усний переказ. |
|
42 |
Слова однакові за звучанням, але різні за значенням.с.54 – 56. |
|
43 |
Слова близькі та протилежні за значенням.с.57 – 59. |
|
44 |
Слова однакові за звучанням, але різні за значенням. Слова близькі та протилежні за значенням. Виконання тренувальних вправ. |
|
45 |
Уявлення про спільнокореневі слова і корінь слова.с.59 – 61. |
|
46 |
Розпізнавання спільнокореневих слів, визначення в них спільної частини – кореня.с.61 – 64. |
|
47 |
Добір спільнокореневих слів, які відповідають на різні запитання. с.64 – 66. |
|
48 |
Розвиток зв’язного мовлення. С.17-18 У колі друзів. |
|
49 |
Слова – назви дій. Слова – назви предметів. Слова – назви ознак. Слова – назви чисел.с.66 – 69. |
|
50 |
Слова, які називають дії предметів (дієслова).с.69 – 72. Тренувальний усний переказ. |
|
51 |
Спостереження за словами – назвами дій, протилежними за значенням.с.72 – 74. |
|
52 |
Спостереження за словами – назвами дій, близькими за значенням.с.75 – 77. |
|
53 |
Діагностувальна робота. Диктант. |
|
54 |
Аналіз діагностичної роботи. Слова, які означають назви предметів (іменники).с.77 – 80. |
|
55 |
Слова, які означають назви предметів (іменники). Виконання тренувальних врав. |
|
56 |
Розвиток зв’язного мовлення. С. 19-20 Руда хитрунка. |
|
57 |
Слова – назви предметів, протилежні за значенням.с.80 – 82. |
|
58 |
Слова – назви предметів, близькі за значенням. Один предмет і багато предметів. Один – багато.с.82 – 84. |
|
59 |
Відмінність слів близьких за значенням, від спільнокореневих. с.84 – 86. |
|
60 |
Діагностувальна робота з мовної теми «СЛОВО». |
|
61 |
Слова – назви предметів, близькі та протилежні за значенням. Виконання тренувальних вправ. |
|
62 |
Один предмет і багато предметів. Один – багато.Виконання тренувальних вправ. |
|
63 |
Грамотно пишу. Підсумковий урок за І-ий семестр. |
|
№ п/п |
Тема уроку |
Дата |
|
Календарно – тематичне планування уроків у 2 класі НУШ
УКРАЇНСЬКА МОВА 4 год на тиждень за типовою освітньою програмою О.Я.Савченко. до підручника Л. Варзацька, Т. Трохименко «Українська мова та читання» частина 1 2022/2023 н.р. Зошит з розвитку зв’язного мовлення «Мандруємо зі словом» О. Лабащук ,Т. Решетуха ІІ семестр |
|
1 |
Велика буква в іменах, по батькові та прізвищах людей с.86-87. |
|
2 |
Велика буква в іменах, по батькові та прізвищах людей с.87-88. |
|
3 |
Велика буква в іменах, по батькові та прізвищах людей. Виконання тренувальних вправ. |
|
4 |
Велика буква у кличках тварин с. 89-90. |
|
5 |
Велика буква у кличках тварин с.89- 90. Виконання тренувальних вправ. |
|
6 |
Велика буква у назвах країн, міст, сіл, вулиць, річок с.91-92. |
|
7 |
Велика буква у назвах країн, міст, сіл, вулиць, річок с.91-92. |
|
8 |
Велика буква у назвах країн, міст, сіл, вулиць, річок . Виконання тренувальних вправ. |
|
9 |
Розвиток зв’язного мовлення. Допомога тваринам узимку с.40-41 |
|
10 |
Діагностувальна робота. Списування. |
|
11 |
Слова— назви ознак предметів с.93-95. |
|
12 |
Слова— назви ознак предметів с.93-95. |
|
13 |
Слова— назви ознак предметів. Виконання тренувальних вправ. |
|
14 |
Слова— назви ознак, протилежні зазначенням с. 95-97. |
|
15 |
Слова— назви ознак, протилежні зазначенням с. 95-97. |
|
16 |
Слова— назви ознак, протилежні зазначенням. Виконання тренувальних вправ. |
|
17 |
Слова— назви ознак, близькі за значенням с. 97-99. |
|
18 |
Слова— назви ознак, близькі за значенням с. 97-99. |
|
19 |
Слова— назви ознак, близькі за значенням. Виконання тренувальних вправ. |
|
20 |
Розвиток зв’язного мовлення. Складаємо текст-опис .Мій пухнастий друг с.42-43. |
|
21 |
Формування навичок письма під диктовку. Навчальний диктант. |
|
22 |
Слова- назви чисел с. 100-101. |
|
23 |
Слова- назви чисел с. 100-101. |
|
24 |
Слова- назви чисел. Виконання тренувальних вправ. |
|
25 |
Службові слова с.102-103. |
|
26 |
Службові слова с.104-105. |
|
27 |
Службові слова с.102-105. |
|
28 |
Службові слова. Виконання тренувальних вправ. |
|
29 |
Розвиток зв’язного мовлення. І знову у мандри запрошують книги с.46-47. |
|
30 |
Запитання і завдання для повторення теми «Слово» с. 105-106. |
|
31 |
Діагностувальна робота з мовної теми «Слово». |
|
32 |
Поняття про речення с. 107-108. |
|
33 |
Поняття про речення с. 107-108. |
|
34 |
Види речень с. 109-111. |
|
35 |
Види речень с. 112-114. |
|
36 |
Види речень с. 114-116. |
|
37 |
Види речень с. 116-117. |
|
38 |
Види речень с. 117-119. |
|
39 |
Види речень с. 119-120. |
|
40 |
Розвиток зв’язного мовлення. Турботлива матуся с.48-49. |
|
41 |
Запитання і завдання для повторення розділу «Речення» с. 121. |
|
42 |
Речення. Види речень. Виконання тренувальних вправ. |
|
43 |
Діагностувальна робота. Диктант. |
|
44 |
Текст. Заголовок с. 122-124. |
|
45 |
Поняття про текст с. 124-126. |
|
46 |
Будова тексту с. 126-129. |
|
47 |
Будова тексту с. 129-131. |
|
48 |
Розвиток зв’язного мовлення. Ластівка с. 52-53. |
|
49 |
Які бувають тексти с.131-134. |
|
50 |
Які бувають тексти с.131-136. |
|
51 |
Текст. Виконання тренувальних вправ. |
|
52 |
Запитання і завдання для повторення розділу «Текст» с. 136. |
|
53 |
Мова і мовлення. Мова в житті народу с. 137-139. |
|
54 |
Мова в житті народу с. 139-141. |
|
55 |
Усне й писемне мовлення с.141-143. |
|
56 |
Сила голосу і швидкість мовлення с.143-145. |
|
57 |
Розвиток зв’язного мовлення. Я піду в далекі гори с.54-55. |
|
58 |
Мова і мовлення. Виконання тренувальних вправ. |
|
59 |
Слова ввічливості с. 146-148. |
|
60 |
Запитання і завдання для повторення розділу «Мова і мовлення.» |
|
61 |
Мова і мовлення. Виконання тренувальних вправ. |
|
62 |
Діагностувальна робота з мовної теми «Мова і мовлення». |
|
63 |
Повторення вивченого за рік с. 149-151. |
|
64 |
Повторення вивченого за рік с. 151-153. |
|
65 |
Повторення вивченого за рік с. 153-155. |
|
66 |
Повторення вивченого за рік с. 155-157. |
|
67 |
Повторення вивченого за рік. Виконання тренувальних вправ. |
|
68 |
Розвиток зв’язного мовлення. Весняний карнавал с.62-63. |
|
69 |
Резервний урок. |
|
70 |
Резервний урок. |
|
71 |
Резервний урок. |
|
72 |
Резервний урок. |
|