Календарне планування уроків
української мови 2 клас
за інтегрованим підручником для 2 класу
“Українська мова та читання (у двох частинах)”
Автори: О.Л. Іщенко, С.П. Логачевська
2019 р.
Створено за типовою освітньою програмою колективу авторів
під керівництвом Р.Б. Шияна.
І семестр
№ п/п |
Дата |
Зміст |
Ст. підр. |
|
|
Тема 1 Зміни Від речення до тексту |
|
1 |
2.09 |
Знайомство з підручником. Знову в школі |
6-7 |
2 |
|
Оксана Іваненко. Галочка. вчимося порівнювати |
8-9 |
3 |
|
Вчимося писати диктант у парі |
10 |
4 |
|
Створюємо плакати |
11 |
5 |
|
Школа в Україні 100 років тому. Вчимося працювати з візуальною інформацією. |
12 |
7 |
|
УРМ Слова ввічливості. Складання діалогу. |
|
8 |
9.09 |
Виділяємо речення |
13 |
9 |
|
Вивчаємо розклад. Шукаємо інформацію в таблиці. Ставимо запитання |
14 |
10 |
|
Ян Бжехва. Тиждень. Рима. Виразне читання вірша. |
15 |
11 |
|
Рене Госінні, Жан-Жак Сампе. Урок предметів. Автор, оповідач, герой твору. Читання за особами. Вчимося ставити себе на місце іншого. |
16-17 |
12 |
|
Складаємо речення |
18 |
14 |
|
УРМ «Осінні враження». Побудова речень різних типів. |
|
15 |
16.09 |
Діалог і монолог |
19 |
16 |
|
Галина Малик. Дивний звір. Визначаємо мету тексту. |
20 |
17 |
|
Речення і текст |
21 |
18 |
|
Добираємо заголовок |
22 |
19 |
|
Будова тексту-розповіді |
23 |
21 |
|
УРМ «Мій рідний край, де ми живем, Україною зовем». Встановлення меж речень. |
|
22 |
23.09 |
Василь Гренджа-Донський. Манюсінька |
24-25 |
23 |
|
Поліпшуємо тексти |
26 |
24 |
|
Створюємо стислі і розгорнуті описи |
27 |
25 |
|
Галина Кирпа. Шпаки і шпаченята. Галина Малик. Неслухняний дощик. Визначаємо настрій вірша. |
28 |
26 |
|
Валентин Бичко. Непомітно з’явилася осінь. Віктор Терен. Осінь |
29 |
28 |
|
УРМ Пори року. Робота з деформованими реченнями. |
|
29 |
30.09 |
Підсумковий урок по темі |
|
|
|
Тема 2 Пізнаємо себе і світ Звуки і букви |
|
1 |
1.10 |
Звуки і букви. Українська абетка |
30 |
2 |
|
Працюємо з орфографічним словником |
31 |
3 |
|
Створюємо стислий опис людини |
32 |
4 |
|
Григорій Фалькович. Люблю. Вчимося презентувати свою роботу |
33 |
6 |
|
УРМ Хто як до зими готується. Побудова і записування речень, що передають зміст малюнка. |
|
7 |
7.10 |
Езоп. Хлопчик-брехун, селяни і вовк. Поняття про байку. Визначаємо тему і головну думку. Досліджуємо будову тексту.вчимося ставити себе на місце інших. |
34 |
8 |
|
Склад. Перенос слів з рядка в рядок |
35 |
9 |
|
Девід Маккі. Слон Елмер. Передбачаємо зміст твору за ілюстраціями. Порядок подій у розповідному тексті. Бути іншим: добре чи погано? Будова тексту. Роль описів в розповідному тексті. Чим я особливий? |
36-37 |
10 |
|
Тексти-описи |
38 |
11 |
|
Перенос слів із рядка в рядок |
39 |
13 |
|
УРМ Що там, за моїм вікном… Побудова і записування речень, що описують вид із вікна. |
|
14 |
15.10 |
Сашко Дерманський. Були собі два брати. Опис героїв твору. Визначаємо тему, головну думку тексту. |
40-41 |
15 |
|
Голосні та приголосні звуки |
42 |
16 |
|
Позначення м’якості приголосних |
43 |
17 |
|
Жіль Тібо. Так багато книжок. Як стати щасливим читачем? |
44 |
19 |
|
УРМ Написання записки (звертання) до батьків (друзів). |
|
20 |
21.10 |
Для чого ми читаємо книжки. Створюємо інфорграму. Створюємо діаграму. |
45 |
21 |
|
Андрій Курков. Чому їжачка ніхто не гладить. Визначаємо тему і головну думку. Театралізуємо. |
46 |
22 |
|
Букви я,ю, є, ї |
47 |
23 |
|
Джон Сьєжка. Правдива історія про трьох поросят. |
48-49 |
24 |
|
Запитуємо і відповідаємо |
50 |
25 |
|
Створюємо діаграму |
51 |
26 |
|
Підсумковий урок по темі |
|
1 |
4.11 |
Тема 3 Територія Звуки і букви Сашко Дерманський. Володар Макуци, або Пригоди Вужа Ониська. Будова тексту. Місце дії. Чи варто бути мрійником і фантазером. Складання тексту з частин. |
52-53 |
2 |
|
Слова з подовженим м’яким приголосним звуком |
54-55 |
3 |
|
Слова з апострофом |
56 |
4 |
|
Гжегож Касдепке. Електронна пошта. Мета тексту. Правила користування електронною поштою. |
57 |
5 |
|
Листи та інші повідомлення |
58 |
7 |
|
УРМ Загадки про тварин. Складання загадок. |
|
8 |
11.11 |
Підписуємо конверт |
59 |
9 |
|
Валентина Каменчук. Мову рідну, слово рідне…. Чому ведмедик зажуривсь. Головна думка тексту. Що означає «любити рідну мову»? |
60-61 |
10 |
|
Автор - український народ. (заклички, загадки, лічилки, забавлянки) Усна народна творчість. Що таке ритм. |
62-63 |
11 |
|
Дзвінкі та глухі приголосні звуки |
64-65 |
12 |
|
Скоромовки-спотиканки |
66 |
14 |
|
УРМ Улюблені іграшки. Опис іграшки. |
|
15 |
18.11 |
Наголос |
67 |
16 |
|
Вивчаємо зміст книжки |
68-69 |
17 |
|
Ненаголошені /е/, /и/ |
70-71 |
18 |
|
Ненаголошені /е/, /и/ |
72 |
19 |
|
Складаємо лічилки |
73-74 |
21 |
|
УРМ Де руки й охота, там скора робота. Опис працьовитих рук. |
|
22 |
25.11 |
Зайчикові хатка. Досліджуємо будову казки. Вчимось характеризувати героїв. Театралізуємо. Як народжується казка. |
75-76 |
23 |
|
«Казкова» інфографіка |
77-78 |
24 |
|
Джоель Чандлер Гарріс. Братчик Лис і Братчик Кролик. Вчимось описувати героїв казки. Порівнюємо казки різних народів. |
79-80 |
25 |
|
Досліджуємо газету |
81-83 |
26 |
|
Звуконаслідування |
84-85 |
28 |
|
Підсумковий урок по темі |
|
|
|
Тема 4 Спільнота Слово і його значення
|
|
1 |
2.12 |
Читаємо вірші про Дніпро. Реальність і фантастика у віршах. |
86-87 |
2 |
|
Лексичне значення слова |
88-89 |
3 |
|
Однозначні та багатозначні слова. Омоніми |
90-91 |
5 |
|
Вчимося порівнювати художні твори. Виразне читання. Визначення ролі багатозначних слів у віршах. |
92-93 |
7 |
|
УРМ Наші друзі – комахи. Добирання заголовку до тексту |
|
8 |
9.12 |
Як зображення допомагають зрозуміти текст |
94-95 |
9 |
|
Веселі ігри зі словом |
96-97 |
10 |
|
Пряме і переносне значення слова |
98-99 |
12 |
|
Вірші про зиму. Порівняння віршів. Роль слів у переносному значенні. |
100-101 |
14 |
|
УРМ Складання розповіді про білочку. Робота з деформованим текстом. |
|
15 |
16.12 |
Галина Вдовиченко. Сова, яка хотіла стати жайворонком. Поняття про контраст. Придумуємо кінцівку твору. |
102-103 |
16 |
|
Слова, протилежні за значенням |
104-105 |
17 |
|
Слова, близькі за значенням |
106-107 |
19 |
|
Ганс Крістіан Андерсен. Гидке каченя. Вчимося толерантності. |
108-109 |
21 |
|
УРМ Творчі види роботи над текстами. Добір заголовка. Поширення речень. Редагування тексту. |
|
22 |
23.12 |
Франц Голер, Ніколаус Гайдельбах. Прекрасний принц. Будова тексту. Описуємо героїв. Порівняння народної і авторської казки. Авторські вірші та усна народна творчість. |
110-111 |
23 |
|
Різдвяні вірші |
112 |
24 |
|
Підсумковий урок по темі |
|
26 |
27.12 |
Підсумковий урок |
|