Календарне планування уроків української мови 2 клас за інтегрованим підручником “Українська мова та читання ” Автори: О.Л. Іщенко, С.П. Логачевська

Про матеріал
Календарне планування уроків української мови 2 клас за інтегрованим підручником для 2 класу “Українська мова та читання (у двох частинах)” Автори: О.Л. Іщенко, С.П. Логачевська 2019 р. Створено за типовою освітньою програмою колективу авторів під керівництвом Р. Б. Шияна. І семестр
Перегляд файлу

Календарне планування уроків

української мови 2 клас

за інтегрованим підручником для 2 класу

“Українська мова та читання (у двох частинах)”

Автори: О.Л. Іщенко, С.П. Логачевська

2019 р.

Створено за типовою освітньою програмою колективу авторів

під керівництвом Р.Б. Шияна.

 

І семестр

№ п/п

Дата

Зміст

Ст. підр.

 

 

 

 

Тема 1 Зміни

Від речення до тексту

 

 

 

1

 

2.09

 

Знайомство з підручником. Знову в школі

 

6-7

2

 

Оксана Іваненко. Галочка. вчимося  порівнювати

8-9

3

 

Вчимося писати диктант у парі

10

4

 

 Створюємо плакати

11

5

 

Школа в Україні 100 років тому. Вчимося працювати з візуальною інформацією.

12

7

 

УРМ Слова ввічливості. Складання діалогу.

 

8

9.09

Виділяємо речення

13

9

 

Вивчаємо розклад. Шукаємо інформацію в таблиці. Ставимо запитання

14

10

 

Ян Бжехва. Тиждень. Рима. Виразне читання вірша.

15

11

 

Рене Госінні, Жан-Жак Сампе. Урок предметів. Автор, оповідач, герой твору. Читання за особами. Вчимося ставити себе на місце іншого.

16-17

12

 

Складаємо речення

18

14

 

УРМ «Осінні враження». Побудова речень різних типів.

 

15

16.09

Діалог і монолог

19

16

 

Галина Малик. Дивний звір. Визначаємо мету тексту.

20

17

 

Речення і текст

21

18

 

Добираємо заголовок

22

19

 

Будова тексту-розповіді

23

21

 

УРМ «Мій рідний край, де ми живем, Україною зовем». Встановлення меж речень.

 

22

23.09

Василь Гренджа-Донський. Манюсінька

24-25

23

 

Поліпшуємо тексти

26

24

 

Створюємо стислі і розгорнуті описи

27

25

 

Галина Кирпа. Шпаки і шпаченята. Галина Малик. Неслухняний дощик. Визначаємо настрій вірша.

 

28

26

 

Валентин Бичко. Непомітно з’явилася осінь. Віктор Терен. Осінь

29

28

 

УРМ Пори року. Робота з деформованими реченнями.

 

29

30.09

Підсумковий урок по темі

 

 

 

 

 

Тема 2 Пізнаємо себе і світ

Звуки і букви

 

 

 

 

1

 

 

1.10

 

 

Звуки і букви. Українська абетка

 

 

30

2

 

Працюємо з орфографічним словником

31

3

 

Створюємо стислий опис людини

32

4

 

Григорій Фалькович. Люблю. Вчимося презентувати свою роботу

33

6

 

УРМ Хто як до зими готується. Побудова і записування речень, що передають зміст малюнка.

 

7

7.10

Езоп. Хлопчик-брехун, селяни і вовк. Поняття про байку. Визначаємо тему і головну думку. Досліджуємо будову тексту.вчимося ставити себе на місце інших.

34

8

 

Склад. Перенос слів з рядка в рядок

35

9

 

Девід Маккі. Слон Елмер. Передбачаємо зміст твору за ілюстраціями. Порядок подій у розповідному тексті. Бути іншим: добре чи погано? Будова тексту. Роль описів в розповідному тексті. Чим я особливий?

36-37

10

 

Тексти-описи

38

11

 

Перенос слів із рядка в рядок

39

13

 

УРМ Що там, за моїм вікном…  Побудова і записування речень, що описують вид із вікна.

 

14

15.10

Сашко Дерманський. Були собі два брати. Опис героїв твору. Визначаємо тему, головну думку тексту.

40-41

15

 

Голосні та приголосні звуки

42

16

 

Позначення м’якості приголосних

43

17

 

Жіль Тібо. Так багато книжок. Як стати щасливим читачем?

44

19

 

УРМ Написання записки (звертання) до батьків (друзів).

 

20

21.10

Для чого ми читаємо книжки. Створюємо інфорграму. Створюємо діаграму.

45

21

 

Андрій Курков. Чому їжачка ніхто не гладить. Визначаємо тему і головну думку. Театралізуємо.

46

22

 

Букви я,ю, є, ї

47

23

 

 Джон Сьєжка. Правдива історія про трьох поросят.

48-49

24

 

Запитуємо і відповідаємо

50

25

 

Створюємо діаграму

51

26

 

Підсумковий урок по темі

 

 

 

 

1

 

 

 

4.11

Тема 3 Територія

Звуки і букви

Сашко Дерманський. Володар Макуци, або Пригоди Вужа Ониська. Будова тексту. Місце дії. Чи варто бути мрійником і фантазером. Складання тексту з частин.

 

 

 

52-53

2

 

Слова з подовженим м’яким приголосним звуком

54-55

3

 

Слова з апострофом

56

4

 

Гжегож Касдепке. Електронна пошта. Мета тексту. Правила користування електронною поштою.

57

5

 

Листи та інші повідомлення

58

7

 

УРМ Загадки про тварин. Складання загадок.

 

8

11.11

Підписуємо конверт

59

9

 

Валентина Каменчук. Мову рідну, слово рідне…. Чому ведмедик зажуривсь. Головна думка тексту. Що означає «любити рідну мову»?

 

60-61

10

 

Автор  - український народ. (заклички, загадки, лічилки, забавлянки) Усна народна творчість. Що таке ритм.

62-63

11

 

Дзвінкі та глухі приголосні звуки

64-65

12

 

Скоромовки-спотиканки

66

14

 

УРМ Улюблені іграшки. Опис іграшки.

 

15

18.11

Наголос

67

16

 

Вивчаємо зміст книжки

68-69

17

 

Ненаголошені /е/, /и/

70-71

18

 

 Ненаголошені /е/, /и/

72

19

 

Складаємо лічилки

73-74

21

 

УРМ Де руки й охота, там скора робота. Опис працьовитих рук.          

 

22

25.11

Зайчикові хатка. Досліджуємо будову казки. Вчимось характеризувати героїв. Театралізуємо. Як народжується казка.

75-76

23

 

«Казкова» інфографіка

77-78

24

 

Джоель Чандлер Гарріс. Братчик Лис і Братчик Кролик. Вчимось описувати героїв казки. Порівнюємо казки різних народів.

79-80

25

 

Досліджуємо газету

81-83

26

 

Звуконаслідування

84-85

28

 

Підсумковий урок по темі

 

 

 

Тема 4 Спільнота

Слово і його значення

 

 

1

2.12

Читаємо вірші про Дніпро. Реальність і фантастика у віршах.

86-87

2

 

Лексичне значення слова

88-89

3

 

Однозначні та багатозначні слова. Омоніми

90-91

5

 

Вчимося порівнювати художні твори. Виразне читання. Визначення ролі багатозначних слів у віршах.

92-93

7

 

УРМ Наші друзі – комахи. Добирання заголовку до тексту

 

8

9.12

Як зображення допомагають зрозуміти текст

94-95

9

 

Веселі ігри зі словом

96-97

10

 

Пряме і переносне значення слова

98-99

12

 

Вірші про зиму. Порівняння віршів. Роль слів  у переносному значенні.

100-101

14

 

УРМ Складання розповіді про білочку. Робота з деформованим текстом.

 

15

16.12

Галина Вдовиченко. Сова, яка хотіла стати  жайворонком. Поняття про контраст. Придумуємо кінцівку твору.

102-103

16

 

Слова, протилежні за значенням

104-105

17

 

Слова, близькі за значенням

106-107

19

 

Ганс Крістіан Андерсен. Гидке каченя. Вчимося толерантності.

108-109

21

 

УРМ Творчі види роботи над текстами. Добір заголовка. Поширення речень. Редагування тексту.

 

22

23.12

Франц Голер, Ніколаус Гайдельбах. Прекрасний принц. Будова тексту. Описуємо героїв. Порівняння народної і авторської казки. Авторські вірші та усна народна творчість.

110-111

23

 

Різдвяні вірші

112

24

 

Підсумковий урок по темі

 

26

27.12

Підсумковий урок

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Головко Аліна Русланівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Літвінова Наталія Іванавна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
8 грудня 2019
Переглядів
3305
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку