Календарне планування уроків української мови

Про матеріал
Календарне планування уроків української мови (Індивідуальна форма навчання) 3 клас
Перегляд файлу

Календарне планування

уроків української мови

(Індивідуальна форма навчання)

Всього 52 години, 1.5 год на тиждень

                                                

Тема

Дата

Примітка

Звуки і букви. Склад. (9 год)

1

1

Розвиток слухового сприймання та слухової уваги. Слухання прочитаного педагогом тексту, розгляд ілюстрацій. Обведення графічного образу букв.

 

 

2

2

Розрізнення голосних та приголосних звуків. Обведення графічного образу букв. Поєднання букв у слові.

 

 

3

3

Звуки голосні та приголосні. Місце звука (букви) у слові. Поєднання букв у слові під час письма. Обведення графічного образу букв та слів.

 

 

4

4

Формування умінь здійснювати звукобуквений аналіз слів. Поєднання букв у рукописному слові. Обведення графічного образу букв та слів.

 

 

5

5

Формування умінь здійснювати звукобуквений аналіз слів. Обведення графічного образу букв та слів. Вправа на їх співвіднесення.

 

 

6

6

Формування умінь здійснювати звукобуквений аналіз слів. Вправа на співвіднесення друкованих та рукописних букв і слів.

 

 

7

7

Позначення звуків буквами. Складання з розрізної азбуки складів і слів.   Обведення і співвіднесення друкованих та рукописних букв та слів.

 

 

8

8

Позначення звуків буквами. Складання з розрізної азбуки складів, слів. Обведення графічного образу букв та слів.

 

 

9

9

Читання по складах слів, простих речень. Вправа на співвіднесення друкованих та рукописних букв і слів.

 Діагностувальна робота. Списування.

 

 

 

Слова – назви (предметів, дій) (7 год)

10

1

Ознайомлення зі словами – назвами предметів. Слова що відповідають на питання (хто?), (що?). Обведення графічного образу друкованих та рукописних букв та слів. Вправа на їх співвіднесення.

 

 

11

2

Робота зі словами – назвами предметів. Співвіднесення графічного і рукописного образу літер, складів і слів.

 

 

12

3

Робота зі словами – назвами предметів. Обведення графічного образу друкованих та рукописних букв та слів. Вправа на їх співвіднесення.

 

 

13

4

Ознайомлення зі словами, що означають дії. Обведення графічного образу друкованих та рукописних букв та слів. Вправа на їх співвіднесення.

 

 

14

5

Робота зі  словами, що відповідають на питання (Що робити? Що зробила? Що зробив? Що зробило?). Обведення графічного образу друкованих та рукописних букв та слів. Вправа на їх співвіднесення.

 

 

15

6

Співвідношення предметів та їх дій з опорою на малюнки (хто? що? – що робить?), (що зробила?), на основі малюнків. Обведення й співвіднесення друкованих та рукописних букв та слів.

 

 

16

7

Співвідношення предметів та їх дій з опорою на малюнки (хто? що? – що робить?), ( що зробив?), на основі малюнків. Обведення графічного образу короткого речення.

Діагностувальна робота. Діалог

 

 

 

Мова і мовлення (13 год)

17

1

Практичне оволодіння діалогічною формою мовлення. Обведення графічного образу короткого речення.

 

 

18

2

Ознайомлення з етикетними нормами культури спілкування. Обведення й співвіднесення друкованих та рукописних букв та слів.

 

 

19

3

Основні правила поводження з книжкою. Слухання прочитаного педагогом тексту, розгляд ілюстрацій. Списування складів, односкладових слів.

 

 

20

4

Практичне ознайомлення з мовними одиницями. Читання окремих добре знайомих слів цілим словом.  Списування складів, односкладових слів.

 

 

21

5

Практичне знайомство зі словом як одиницею мовлення: виділення слова з ряду інших слів. Списування букв, складів, односкладових слів.

 

 

22

6

Виділення слова з ряду інших слів. Списування складів, односкладових слів.

 

 

23

7

Практичне оволодіння діалогічною формою мовлення, етикетними нормами культури спілкування. Списування складів, односкладових слів.

Повторення та узагальнення вивченого матеріалу за І семестр.

 

 

24

8

Робота з сюжетними малюнками. Списування складів, односкладових слів.

 

 

25

9

Практичне оволодіння діалогічною формою мовлення, етикетними нормами культури спілкування Робота з піктограмами. Списування складів, односкладових слів.

 

 

26

10

Робота з малюнками на визначення послідовності подій у тексті. Обведення графічного образу словосполучень й речення.

 

 

27

11

Робота з малюнками на визначення послідовності подій у тексті. Обведення графічного образу речень.

 

 

28

12

Розвиток зорового сприймання та зорової уваги. Обведення графічного образу речень.

 

 

29

13

Удосконалення орієнтування на аркуші паперу. Обведення графічного образу речень.

Діагностувальна робота. Списування.

 

 

 

Звуко-буквений аналіз слів. Склад. Наголос. (23 год)

30

1

Місце звука в слові. Списування односкладових слів.

08.02

 

31

2

Визначення наявності певного звука в даному слові. Списування односкладових слів.

 

 

32

3

Робота з малюнками на визначення послідовності подій у тексті. Обведення графічного образу слова. Обведення графічного образу складу, слів, словосполучень, речень.

 

 

33

4

Слово. Списування слів.

 

 

34

5

Місце звука (букви) у слові. Списування слів.

 

 

35

6

Складова структура слова. Списування слів.

 

 

36

7

Розпізнавання складів у слові, за певними візуальними характеристиками. Списування слів.

 

 

37

8

Поділ слів на склади. Списування слів. Написання під диктування букв.

 

 

38

9

Робота з розрізної азбукою. Списування односкладових слів. Написання під диктування букв.

 

 

39

10

Складання з розрізної азбуки і читання слів.  Списування двоскладових слів.

 

 

40

11

Проговорювання, розуміння лексичного значення слів та їх застосування. Списування слів. Написання під диктування букв.

 

 

41

12

Читання по складах слів, речень (з двох слів). Списування двоскладових слів.

 

 

42

13

Читання по складах слів, речень. Списування слів.

 

 

43

14

Практичне ознайомлення з реченням, коротким текстом. Списування двоскладових слів. Написання під диктування букв.

 

 

44

15

Виділення речення з мовленнєвого потоку, визначення меж речення в усному мовленні. Формування умінь глобального читання. Списування трискладових слів. Написання під диктування букв.

 

 

45

16

Виділення речення з мовленнєвого потоку, визначення меж речення в усному мовленні. Списування трискладових слів. Написання під диктування букв.

 

 

46

17

Виділення речення з мовленнєвого потоку, визначення меж речення в усному мовленні. Велика буква на початку речення, крапка в кінці речення. Основні правила поводження з книжкою. Списування речень з двох слів.

 

 

47

18

Велика буква на початку речення, крапка в кінці речення. Формування позитивного ставлення до книжки. Списування речення з двох - трьох слів.

 

 

48

19

Ознайомлення з різними джерелами та видами інформації. Робота з дитячою газетою. Велика буква на початку речення, крапка в кінці речення. Списування речень з двох – трьох слів.

 

 

49

20

Велика буква на початку речення, крапка в кінці речення. Списування речень з двох – трьох слів.

 

 

50

21

Робота з дитячим журналом. Списування тексту (двох речень ) після попереднього аналізу.

Діагностувальна робота.  Диктант

 

 

51

22

Повторення. Голосні і приголосні звуки. Списування тексту (двох речень ) після попереднього аналізу.

 

 

52

23

Повторення. Слова, що відповідають на питання хто? що? Списування речень з двох – чотрьох  слів. Написання під диктування букв.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 3 клас, Планування
Інкл
Додано
22 лютого 2022
Переглядів
4017
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку