Календарне планування
уроків української мови
(Індивідуальна форма навчання)
Всього 52 години, 1.5 год на тиждень
№ |
№ |
Тема |
Дата |
Примітка |
|
Звуки і букви. Склад. (9 год) |
|||||
1 |
1 |
Розвиток слухового сприймання та слухової уваги. Слухання прочитаного педагогом тексту, розгляд ілюстрацій. Обведення графічного образу букв. |
|
|
|
2 |
2 |
Розрізнення голосних та приголосних звуків. Обведення графічного образу букв. Поєднання букв у слові. |
|
|
|
3 |
3 |
Звуки голосні та приголосні. Місце звука (букви) у слові. Поєднання букв у слові під час письма. Обведення графічного образу букв та слів. |
|
|
|
4 |
4 |
Формування умінь здійснювати звукобуквений аналіз слів. Поєднання букв у рукописному слові. Обведення графічного образу букв та слів. |
|
|
|
5 |
5 |
Формування умінь здійснювати звукобуквений аналіз слів. Обведення графічного образу букв та слів. Вправа на їх співвіднесення. |
|
|
|
6 |
6 |
Формування умінь здійснювати звукобуквений аналіз слів. Вправа на співвіднесення друкованих та рукописних букв і слів. |
|
|
|
7 |
7 |
Позначення звуків буквами. Складання з розрізної азбуки складів і слів. Обведення і співвіднесення друкованих та рукописних букв та слів. |
|
|
|
8 |
8 |
Позначення звуків буквами. Складання з розрізної азбуки складів, слів. Обведення графічного образу букв та слів. |
|
|
|
9 |
9 |
Читання по складах слів, простих речень. Вправа на співвіднесення друкованих та рукописних букв і слів. Діагностувальна робота. Списування. |
|
|
|
|
Слова – назви (предметів, дій) (7 год) |
||||
10 |
1 |
Ознайомлення зі словами – назвами предметів. Слова що відповідають на питання (хто?), (що?). Обведення графічного образу друкованих та рукописних букв та слів. Вправа на їх співвіднесення. |
|
|
|
11 |
2 |
Робота зі словами – назвами предметів. Співвіднесення графічного і рукописного образу літер, складів і слів. |
|
|
|
12 |
3 |
Робота зі словами – назвами предметів. Обведення графічного образу друкованих та рукописних букв та слів. Вправа на їх співвіднесення. |
|
|
|
13 |
4 |
Ознайомлення зі словами, що означають дії. Обведення графічного образу друкованих та рукописних букв та слів. Вправа на їх співвіднесення. |
|
|
|
14 |
5 |
Робота зі словами, що відповідають на питання (Що робити? Що зробила? Що зробив? Що зробило?). Обведення графічного образу друкованих та рукописних букв та слів. Вправа на їх співвіднесення. |
|
|
|
15 |
6 |
Співвідношення предметів та їх дій з опорою на малюнки (хто? що? – що робить?), (що зробила?), на основі малюнків. Обведення й співвіднесення друкованих та рукописних букв та слів. |
|
|
|
16 |
7 |
Співвідношення предметів та їх дій з опорою на малюнки (хто? що? – що робить?), ( що зробив?), на основі малюнків. Обведення графічного образу короткого речення. Діагностувальна робота. Діалог |
|
|
|
|
Мова і мовлення (13 год) |
||||
17 |
1 |
Практичне оволодіння діалогічною формою мовлення. Обведення графічного образу короткого речення. |
|
|
|
18 |
2 |
Ознайомлення з етикетними нормами культури спілкування. Обведення й співвіднесення друкованих та рукописних букв та слів. |
|
|
|
19 |
3 |
Основні правила поводження з книжкою. Слухання прочитаного педагогом тексту, розгляд ілюстрацій. Списування складів, односкладових слів. |
|
|
|
20 |
4 |
Практичне ознайомлення з мовними одиницями. Читання окремих добре знайомих слів цілим словом. Списування складів, односкладових слів. |
|
|
|
21 |
5 |
Практичне знайомство зі словом як одиницею мовлення: виділення слова з ряду інших слів. Списування букв, складів, односкладових слів. |
|
|
|
22 |
6 |
Виділення слова з ряду інших слів. Списування складів, односкладових слів. |
|
|
|
23 |
7 |
Практичне оволодіння діалогічною формою мовлення, етикетними нормами культури спілкування. Списування складів, односкладових слів. Повторення та узагальнення вивченого матеріалу за І семестр. |
|
|
|
24 |
8 |
Робота з сюжетними малюнками. Списування складів, односкладових слів. |
|
|
|
25 |
9 |
Практичне оволодіння діалогічною формою мовлення, етикетними нормами культури спілкування Робота з піктограмами. Списування складів, односкладових слів. |
|
|
|
26 |
10 |
Робота з малюнками на визначення послідовності подій у тексті. Обведення графічного образу словосполучень й речення. |
|
|
|
27 |
11 |
Робота з малюнками на визначення послідовності подій у тексті. Обведення графічного образу речень. |
|
|
|
28 |
12 |
Розвиток зорового сприймання та зорової уваги. Обведення графічного образу речень. |
|
|
|
29 |
13 |
Удосконалення орієнтування на аркуші паперу. Обведення графічного образу речень. Діагностувальна робота. Списування. |
|
|
|
|
Звуко-буквений аналіз слів. Склад. Наголос. (23 год) |
||||
30 |
1 |
Місце звука в слові. Списування односкладових слів. |
08.02 |
|
|
31 |
2 |
Визначення наявності певного звука в даному слові. Списування односкладових слів. |
|
|
|
32 |
3 |
Робота з малюнками на визначення послідовності подій у тексті. Обведення графічного образу слова. Обведення графічного образу складу, слів, словосполучень, речень. |
|
|
|
33 |
4 |
Слово. Списування слів. |
|
|
|
34 |
5 |
Місце звука (букви) у слові. Списування слів. |
|
|
|
35 |
6 |
Складова структура слова. Списування слів. |
|
|
|
36 |
7 |
Розпізнавання складів у слові, за певними візуальними характеристиками. Списування слів. |
|
|
|
37 |
8 |
Поділ слів на склади. Списування слів. Написання під диктування букв. |
|
|
|
38 |
9 |
Робота з розрізної азбукою. Списування односкладових слів. Написання під диктування букв. |
|
|
|
39 |
10 |
Складання з розрізної азбуки і читання слів. Списування двоскладових слів. |
|
|
|
40 |
11 |
Проговорювання, розуміння лексичного значення слів та їх застосування. Списування слів. Написання під диктування букв. |
|
|
|
41 |
12 |
Читання по складах слів, речень (з двох слів). Списування двоскладових слів. |
|
|
|
42 |
13 |
Читання по складах слів, речень. Списування слів. |
|
|
|
43 |
14 |
Практичне ознайомлення з реченням, коротким текстом. Списування двоскладових слів. Написання під диктування букв. |
|
|
|
44 |
15 |
Виділення речення з мовленнєвого потоку, визначення меж речення в усному мовленні. Формування умінь глобального читання. Списування трискладових слів. Написання під диктування букв. |
|
|
|
45 |
16 |
Виділення речення з мовленнєвого потоку, визначення меж речення в усному мовленні. Списування трискладових слів. Написання під диктування букв. |
|
|
|
46 |
17 |
Виділення речення з мовленнєвого потоку, визначення меж речення в усному мовленні. Велика буква на початку речення, крапка в кінці речення. Основні правила поводження з книжкою. Списування речень з двох слів. |
|
|
|
47 |
18 |
Велика буква на початку речення, крапка в кінці речення. Формування позитивного ставлення до книжки. Списування речення з двох - трьох слів. |
|
|
|
48 |
19 |
Ознайомлення з різними джерелами та видами інформації. Робота з дитячою газетою. Велика буква на початку речення, крапка в кінці речення. Списування речень з двох – трьох слів. |
|
|
|
49 |
20 |
Велика буква на початку речення, крапка в кінці речення. Списування речень з двох – трьох слів. |
|
|
|
50 |
21 |
Робота з дитячим журналом. Списування тексту (двох речень ) після попереднього аналізу. Діагностувальна робота. Диктант |
|
|
|
51 |
22 |
Повторення. Голосні і приголосні звуки. Списування тексту (двох речень ) після попереднього аналізу. |
|
|
|
52 |
23 |
Повторення. Слова, що відповідають на питання хто? що? Списування речень з двох – чотрьох слів. Написання під диктування букв. |
|
|
|