Календарне планування уроків української мови 5 клас

Про матеріал
Календарне планування уроків української мови 5 клас І семестр. З видами контролю.
Перегляд файлу

5 клас

Українська мова

( 122 год, 3,5 год на тиждень )

Календарно-тематичне планування складено відповідно до Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Українська мова: 5-9 класи / Г. Т. Шелехова, М. І. Пентилюк, В. І. Новосьолова. Т. Д. Гнаткович, Н. Б. Коржова, А. С. Пономаренко, К. В. Таранік-Ткачук – К., 2013 ( зі змінами, затвердженими наказом МОН № 804 від 07. 06. 2017 р. ).

Підручник: Українська мова. 5 кл. : підруч. Для закл. Заг. Серед. Освіти / О. В. Заболотний, В. В. Заболотний. – 2-ге вид., доопрац. – Київ: Генеза, 2018. – 208 с.

Фронтальні види контрольних робіт

Форми контролю

І семестр

ІІ семестр

Перевірка мовної теми

4

4

Письмо:

 

 

переказ

1

1

твір

-

-

Правопис:

 

 

диктант

1

1

 

І семестр

Дата

Зміст програмового матеріалу

К-ть год

Примітки

Вступ ( 1 год + 2 год РМ )

1

 

Значення мови в житті людини й суспільства. Українська мова — державна мова України

1

 

2

 

Урок мовленнєвого розвитку №1. Загальне уявлення про мовлення як діяльність; види мовленнєвої діяльності (аудіювання, читання, говоріння, письмо), їх особливості. Мета спілкування й адресат мовлення; основні правила спілкування.

1

 

3

 

Урок мовленнєвого розвитку № 2. Складання й розігрування діалогів відповідно до запропонованої ситуації спілкування, пов’язаної з життєвим досвідом учнів (діалог етикетного характеру з використанням етикетних формул ). Діалог

1

 

Повторення вивченого в початкових класах (  5 год + 1 год РМ + 1 КД )

4

 

Усні й письмові висловлення, текст. Зміст, заголовок тексту. План тексту.

1

 

5

 

Поділ зв’язного висловлення (тексту) на речення. Інтонація речень, різних за метою висловлення. Розділові знаки в кінці речення.

1

 

6

 

Урок мовленнєвого розвитку № 3. Читання мовчки та вголос. Відповіді на запитання за змістом прочитаного.

1

 

7

 

Добір заголовка тексту. Колективне складання простого плану прослуханого або прочитаного тексту.

1

 

8

 

 Складання тексту-розповіді про свою школу (клас) із використанням запропонованих (самостійно дібраних) прислів’їв.

1

 

9

 

Слово як компонент речення. Лексичне значення слова. Навчальний диктант.

1

 

10

 

Контрольний диктант

1

Тематична

Лексикологія ( 11 год + 5 РМ ( 4 РМ + 1 КП )  + 1 ТКР )

11

 

Лексичне значення слова. Однозначні й багатозначні слова (повторення).

1

 

12

 

Використання  багатозначних слів

у прямому й переносному значеннях (повторення). 

1

 

13

 

Урок мовленнєвого розвитку № 4. Текст. Змістова й композиційна єдність, зв’язність тексту.

Тема, основна думка тексту, мікротема. Простий план тексту. Будова тексту (зачин, основна частина, кінцівка); абзац. Ключові слова в тексті.

1

 

14

 

Лексична помилка та умовне позначення її (практично).

1

 

15

 

Урок мовленнєвого розвитку № 5. Усний вибірковий переказ художнього тексту, що містить опис предмета, за колективно складеним планом.

1

 

16

 

Тлумачний словник.

1

 

17

 

Урок мовленнєвого розвитку № 6. Докладний усний переказ розповідного тексту художнього стилю з елементами опису тварини, що містить синоніми та антоніми (за колективно складеним простим планом).

1

 

18

 

Урок мовленнєвого розвитку № 7. Контрольний докладний письмовий переказ тексту розповідного характеру з елементами опису предмета (тварини), що містить синоніми та антоніми (за колективно складеним планом).

1

Тематична

19

 

Групи слів за значенням: синоніми. Ознайомлення зі словником синонімів.

1

 

20

 

Урок мовленнєвого розвитку № 8.  Аналіз письмового переказу.

1

 

21

 

Робота з деформованим текстом (заміна повторюваних слів синонімами, використання синонімів як засобу зв’язку речень у тексті).

1

 

22

 

Групи слів за значенням: антоніми. Ознайомлення зі словником антонімів.

1

 

23

 

Групи слів за значенням: омоніми. Ознайомлення зі словником омонімів.

1

 

24

 

Групи слів за значенням: пароніми. Ознайомлення зі словником паронімів.

1

 

25

 

Тренувальні вправи. Групи слів за значенням.

1

 

26

 

Узагальнення й систематизація вивченого з теми « Лексикологія».

1

 

27

 

Контрольна робота №1. Лексикологія ( тестування ).

1

Тематична

Будова слова. Орфографія ( 11 год + 2 РМ + 1 ТКР )

28

 

Основа слова ( корінь, суфікс, префікс ) і закінчення – значущі частини слова ( поглиблення й повторення відомостей ).

1

 

29

 

Корінь як значуща частина слова.

1

 

30

 

Спільнокореневі слова й форми слова.

1

 

31

 

Редагування речень, що містять спільнокореневі слова й форми одного слова.

1

 

32

 

Суфікс як значуща частина слова.

1

 

33

 

Префікс. Написання префіксів пре-, при-, прі-.

1

 

34

 

Правопис значущих частин слова (повторення).

1

 

35

 

Тренувальні вправи. Правопис значущих частин слова.

1

 

36

 

Урок мовленнєвого розвитку № 9. Письмовий твір-опис предмета (тварини) з використанням слів із суфіксами та префіксами, що надають тексту емоційного забарвлення й виразності (у художньому стилі).

1

 

37

 

Незмінні й змінні слова.

1

 

38

 

Урок мовленнєвого розвитку № 10. Аналіз письмового твору-опису предмета (тварини).

1

 

39

 

Конструювання речень-компліментів ( для привітання з днем народження, світом ) з використанням слів з префіксом пре -.

1

 

40

 

Узагальнення й систематизація вивченого з теми «Будова слова. Орфографія».

1

 

41

 

Контрольна робота № 2. Будова слова. Орфографія ( тестування ).

1

Тематична

Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія (  17 год + 2 год РМ + 2 ТКР )

42

 

Звуки мови й мовлення. Голосні та приголосні звуки.

1

 

43

 

Приголосні тверді й м’які, дзвінкі й глухі (повторення); вимова звуків, що позначаються літерами ґ і г.

1

 

44

 

Позначення звуків мовлення на письмі. Алфавіт (абетка, азбука).

1

 

45

 

Співвідношення звуків і букв. Звукове значення букв я, ю, є, ї  та щ (повторення).

1

 

46

 

Урок мовленнєвого розвитку № 11.  Письмовий твір-роздум на тему, пов’язану з життєвим досвідом учнів, у художньому стилі за колективно складеним планом (орієнтовні теми: «Чому людина має бути чемною», «Чому потрібно захищати слабших», «Чому потрібно  вивчати іноземну мову»).

1

 

47

 

Склад. Наголос. Орфоепічний словник і словник наголосів.

1

 

48

 

Орфоепічна помилка (практично).

Вимова  наголошених і ненаголошених голосних.

1

 

49

 

Урок мовленнєвого розвитку № 12. Аналіз письмового твору.

1

 

50

 

Ненаголошені голосні [е], [и], [о] в коренях слів. Ненаголошені голосні, що не перевіряються наголосом.

1

 

51

 

Позначення  на письмі ненаголошених голосних [е], [и] та [о] перед складом з наголошеним [у] в коренях слів.

1

 

52

 

Орфографічний словник. Орфографічна помилка (практично), її умовне позначення.

1

 

53

 

Контрольна робота № 3. Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія ( І частина ) ( тестування ).

1

Тематична

54

 

Вимова приголосних звуків. Уподібнення приголосних звуків.

1

 

55

 

Вимова і правопис префіксів роз-, без- . Спрощення в групах приголосних.

1

 

56

 

Найпоширеніші випадки чергування голосних і приголосних звуків (практично).

1

 

57

 

Чергування [о] – [а], [е] – [і], [е] – [и]; [о], [е] з [і]; [и] – [і] після [ж], [ч], [ш], [шч] та [г], [к], [х] у коренях слів; [г], [к], [х] – [ж], [ч], [ш] – [з′], [ц′], [с′].

1

 

58

 

Основні випадки чергування у – в, і – й, з – із – зі (правила милозвучності).

1

 

59

 

Вимова і правопис префіксів з- (зі-, с-), роз (розі-).

1

 

60

 

Контрольна робота № 4. Контрольна робота № 3. Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія ( ІІ частина ) ( тестування ).

1

Тематична

61

 

Повторення та узагальнення вивченого. Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія

1

 

62

 

Узагальнення вивченого за І семестр.

1

 

 

 

І семестр

 

 

 

 

Скоригована

 

 

 

 

 

docx
Додано
23 березня 2021
Переглядів
292
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку