Календарне планування уроків української мови індивідуальної форми навчання у 2 класі

Про матеріал
Календарне плануванння уроків української мови індивідуальної форми для 2 класу. Перший семестр. Тижневе навантаження- 2 години. За Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О.Савченко. Автор підручника- Катерина Пономарьова.
Перегляд файлу

Календарне планування уроків української мови у 2 класі індивідуальної форми навчання.

 За Типовою освіньою програмою, розробленою О. Савченко .

(2год/тиждень)

Підручник: Українська мова та читання, 1частина . Автор Пономарьова К.І.

№ з/п

                    Тема уроку

Дата

Прим.

                           Вступ. Досліджую звуки і букви, склад, наголос

1.

Ознайомлення з метою і завданнями уроків української мови, підручником. Оформлення речень на письмі. Складання і записування речень за малюнками.

 

 

2.

Розрізнення голосних звуків. Складання і записування речень на задану тему

 

 

3.

Розрізнення голосних і приголосних звуків. Скадання і записування речень.

 

 

4.

Позначення м'якості приголосних на письмі. Складання речень з поданими словами

 

 

5.

Написання слів з ьо та йо. Складання розповіді про улюблене заняття.

 

 

6.

Розпізнавання слів зі звуками [дж],[дз],[дз']. Спостереження за словами з буквами г, щ.

 

 

7.

Діагностувальна робота. Списування

Аналіз діагностувальної роботи.

 

 

 

8.

Розвиток зв'язного мовлення. Відновлення деформованих речень. «Осінній сад».

 

 

9.

Вправляння у правильній вимові дзвінких приголосних звуків у кінці слів і складів.

 

 

10.

Засвоєння правильного наголошення слів. Поділ слів для переносу.

 

 

11.

 Вимова слів з ненаголошеними [е],[и]. Перенос слів.

 

 

12.

Складання і записування слів зі складів. Записування речень.

 

 

13.

Перенос слів з буквосполученнями дж, апострофом і буквами ь, й. Розташування слів за алфавітом.

 

 

14.

Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями. Звуки і букви, склад, наголос.

 

 

15.

Аналіз діагносту вальної роботи. Повторення і закріплення знань про букви і звуки.

 

 

16.

Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді за малюнками і поданим заголовком.

 

 

                            Досліджую значення слова

17.

Пряме і переносне значення слів. Багатозначні слова. Складання речень.

 

 

18.

Слова протилежні та близькі за значенням. Читання діалогу в ролях.

 

 

19.

Слова ввічливості. Складання речень з виражальними засобами мови.

 

 

20.

Слова, які прикрашають мовлення.  Складання і записування речень.

 

 

21.

Слова - назви предметів. Складання речень за малюнками.

 

 

22.

Діагностувальна робота. Диктант.

 

 

                           Досліджую іменники

23.

Аналіз діагностувальної роботи. Іменники. Знаходження іменників у реченні та тексті.

 

 

24.

Розвиток зв’язного мовлення. Розповідь за власними спостереженнями. «Перший сніг»

 

 

25.

Написання з великої літери імен, по батькові і прізвища людей. Клички тварин.

 

 

26.

Написання з великої літери назв міст і сіл. Побудова і записування речень за запитаннями.

 

 

27.

Написання з великої літери назв гір, островів.

 

 

28.

Написання з великої літери назв морів, річок і озер.

 

 

29.

Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями. Іменник.

 

 

30.

Аналіз діагностувальної роботи. Змінювання іменників за числами. Записування відповіді на подані запитання.

 

 

31.

Повторення і закріплення знань про іменник. Підсумок за семестр

 

 

 

 

 

docx
Додано
30 жовтня 2022
Переглядів
288
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку