Календарне планування уроків української мови у 2 класі індивідуальної форми навчання.
За Типовою освіньою програмою, розробленою О. Савченко .
(2год/тиждень)
Підручник: Українська мова та читання, 1частина . Автор Пономарьова К.І.
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
Прим. |
Вступ. Досліджую звуки і букви, склад, наголос |
|||
1. |
Ознайомлення з метою і завданнями уроків української мови, підручником. Оформлення речень на письмі. Складання і записування речень за малюнками. |
|
|
2. |
Розрізнення голосних звуків. Складання і записування речень на задану тему |
|
|
3. |
Розрізнення голосних і приголосних звуків. Скадання і записування речень. |
|
|
4. |
Позначення м'якості приголосних на письмі. Складання речень з поданими словами |
|
|
5. |
Написання слів з ьо та йо. Складання розповіді про улюблене заняття. |
|
|
6. |
Розпізнавання слів зі звуками [дж],[дз],[дз']. Спостереження за словами з буквами г, щ. |
|
|
7. |
Діагностувальна робота. Списування Аналіз діагностувальної роботи.
|
|
|
8. |
Розвиток зв'язного мовлення. Відновлення деформованих речень. «Осінній сад». |
|
|
9. |
Вправляння у правильній вимові дзвінких приголосних звуків у кінці слів і складів. |
|
|
10. |
Засвоєння правильного наголошення слів. Поділ слів для переносу. |
|
|
11. |
Вимова слів з ненаголошеними [е],[и]. Перенос слів. |
|
|
12. |
Складання і записування слів зі складів. Записування речень. |
|
|
13. |
Перенос слів з буквосполученнями дж, апострофом і буквами ь, й. Розташування слів за алфавітом. |
|
|
14. |
Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями. Звуки і букви, склад, наголос. |
|
|
15. |
Аналіз діагносту вальної роботи. Повторення і закріплення знань про букви і звуки. |
|
|
16. |
Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді за малюнками і поданим заголовком. |
|
|
Досліджую значення слова |
|||
17. |
Пряме і переносне значення слів. Багатозначні слова. Складання речень. |
|
|
18. |
Слова протилежні та близькі за значенням. Читання діалогу в ролях. |
|
|
19. |
Слова ввічливості. Складання речень з виражальними засобами мови. |
|
|
20. |
Слова, які прикрашають мовлення. Складання і записування речень. |
|
|
21. |
Слова - назви предметів. Складання речень за малюнками. |
|
|
22. |
Діагностувальна робота. Диктант. |
|
|
Досліджую іменники |
|||
23. |
Аналіз діагностувальної роботи. Іменники. Знаходження іменників у реченні та тексті. |
|
|
24. |
Розвиток зв’язного мовлення. Розповідь за власними спостереженнями. «Перший сніг» |
|
|
25. |
Написання з великої літери імен, по батькові і прізвища людей. Клички тварин. |
|
|
26. |
Написання з великої літери назв міст і сіл. Побудова і записування речень за запитаннями. |
|
|
27. |
Написання з великої літери назв гір, островів. |
|
|
28. |
Написання з великої літери назв морів, річок і озер. |
|
|
29. |
Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями. Іменник. |
|
|
30. |
Аналіз діагностувальної роботи. Змінювання іменників за числами. Записування відповіді на подані запитання. |
|
|
31. |
Повторення і закріплення знань про іменник. Підсумок за семестр |
|
|