Календарно-тематичне планування уроків
з українського читання
у 2 класі
2021/2022 н. р.
Програма: Типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти. 1-2 класи, розроблена під керівництвом О.Я.Савченко – К.: ТД «Освіта – Центр+»,2018-240с. |
Підручник: Українська мова та читання: підручник для 2 кл. закладів загальної середньої освіти (в 2-х частинах) Ч.1 2/Лариса Тимченко, Ірина Цепова: Харків: Вид-во «Ранок», 2019.-96с.:іл. Рекомендовано МОН України (наказ МОН України від 06.07.2018 №734);
Хрестоматія сучасної української дитячої літератури для читання в 1 та 2 класах серії «Шкільна бібліотека»/укладач Стус Т.В., автори передмови Стус Т.В., Лущевська О.В. – Довидання. – Львів: Видавництво Старого Лева, 2018. – 160 с. |
І семестр 53 годин
(3,5 години на тиждень)
№ з/п |
Дата |
Тема уроку |
Корекція |
Погодже но |
При міт ки |
Розділ 1. Повторюємо те, чого навчилися в 1 класі |
|||||
|
02.09 |
Мандруємо теренами нашої країни. Ознайомлення з підручником для 2 класу. Вірш А.Качана «Крилата школа». Літні канікули Оленки (с. 4-7) |
|
|
|
|
06.09 |
Мандруємо теренами нашої країни. Літні канікули Петрика (с. 7-8) |
|
|
|
|
07.09 |
Мандруємо теренами нашої країни. Слова, які засмічують наше мовлення (с. 9-10) |
|
|
|
|
09.09 |
Мандруємо теренами нашої країни. Що для мене моя Батьківщина? Державні символи України (с. 10-11) |
|
|
|
|
10.09 |
Мандруємо теренами нашої країни. Легенда. Озеро, яке ніколи не виходить з берегів (с. 12-13) |
|
|
|
|
13.09 |
Урок позакласного читання. Книжки читаю – багато знаю. Остап Вишня «Любіть книгу» |
|
|
|
|
14.09 |
Навчаємося читати з правильною інтонацією та паузами. Гончарна столиця України (с. 14-15) |
|
|
|
|
16.09 |
Навчаємося читати з правильною інтонацією та паузами. Діалог (с. 16) |
|
|
|
Розділ 2. Мова і мовлення |
|||||
|
20.09 |
Дізнаємося більше про свою країну. Для чого людям потрібна мова? Київ – столиця України. Літопис (с. 17-18) |
|
|
|
|
21.09 |
Дізнаємося більше про свою країну. Для чого людям потрібна мова? Рослинні символи українців. Спілкування – важлива роль у житті людини. Телефонна розмова (с. 18-20) |
|
|
|
|
23.09 |
Урок позакласного читання. Казка – вигадка та в ній щось навчальне розумій |
|
|
|
|
24.09 |
Казок країна чарівна. Навчаємося розрізняти усне і писемне мовлення. Читаємо за особами і розігруємо діалоги. Яке мовлення називають діалогом? Творчість В.Нестайка. Навчальний діалог (с. 21-24) |
|
|
|
|
27.09 |
Читаємо за особами і розігруємо діалоги. Самостійне складання діалогів. Брати Грімм «Бременські музиканти» (уривок), Алан Мілн «Вінні Пух і всі-всі-всі…» (уривок) (с. 25-27) |
|
|
|
|
28.09 |
Оволодіваємо технікою мовлення. Скоромовка. Сашко Дерманський «Серед чистого поля» (с. 28-30) |
|
|
|
|
30.09 |
Як жести та міміка допомагають нашому мовленню. Міміка і жести (с. 31-32) |
|
|
|
|
04.10 |
Чи вміємо ми спілкуватися ввічливо? Василь Сухомлинський «Навіщо кажуть «спасибі»» (с. 33-34) |
|
|
|
|
05.10 |
Добре слово дорожче багатства. Навчаємося вітатися й прощатися. Василь Сухомлинський «Здрастуйте» (с. 35-36) |
|
|
|
|
07.10 |
Урок позакласного читання. Осінні барви, осінні звуки |
|
|
|
|
08.10 |
Добре слово дорожче багатства. Навчаємося вітатися й прощатися. Всесвітній день вітань (с. 36-37) |
|
|
|
|
11.10 |
Звертаємося з проханням, дякуємо (с. 38) |
|
|
|
|
12.10 |
Навчаємося вибачати і вибачатися. Щирість (с. 39-40) |
|
|
|
|
18.10 |
Діагностична робота. Аудіювання (с.23-24 зошит з р.м.) |
|
|
|
Розділ 3. Досліджуємо звуко-буквений склад слів |
|||||
|
19.10 |
Звуки навколо нас. Із чого складаються слова? Василь Сухомлинський «Як дзвенять сніжинки». Текст «Звуки, звуки, звуки…» (с. 41-42) |
|
|
|
|
21.10 |
Урок позакласного читання. Хочу все на світі знати
|
|
|
|
|
22.10 |
Звуки навколо нас. Із чого складаються слова? Василь Сухомлинський «Ласкавий Вітер і Холодний Вітрюга». Звуковий запис слів. Позначення звуків буквами на письмі (с. 43-44) |
|
|
|
|
01.11 |
Правильно вимовляємо звуки в словах. Вірш Юрія Кругляка. Скоромовка Анатолія Камінчука. Василь Чухліб «Сопілкарик із бджолиного оркестру» (уривок) (с. 45-47) |
|
|
|
|
02.11 |
Правильно вимовляємо звуки в словах. Буквосполучення дж. Василь Сухомлинський «Фіалка і бджілка». Олексій Катрич. Скоромовка (с. 48-49) |
|
|
|
|
04.11 |
Правильно вимовляємо звуки в словах. Українська іграшка (с. 49-51) |
|
|
|
|
08.11 |
Урок позакласного читання. Робота з хрестоматією. «Пелікан», «Про кита», «Черепашенята» О.Лущевська (с.19-23) |
|
|
|
|
09.11 |
Читаємо дитячі українські журнали. Чи вміємо ми користуватися алфавітом? (с. 52-53) |
|
|
|
|
11.11 |
Голосні звуки і букви, що їх позначають. Олена Пчілка «Перший сніг», «Куликове болото». Прислів’я (с. 54-56) |
|
|
|
|
12.11 |
Коли букви я, ю, є, ї позначають два звуки. Василь Сухомлинський «Куди поспішали мурашки». Олекса Воропай «Український віночок» (с. 60) |
|
|
|
|
15.11 |
Коли букви я, ю, є, ї позначають два звуки. Легенда «Краса і здоров’я цілий рік». Оксана Сенатович «Пані Будь ласка та вуйко Пампулько» (уривок) (с. 61-64) |
|
|
|
|
16.11 |
Діагностична робота. Аудіювання (с. 25-26 зошит з р.м.) |
|
|
|
|
18.11 |
Урок позакласного читання. Робота з хрестоматією. «Сумна скоромовка», «Був день народження колись» Ю.Бедрик (с.33-35) |
|
|
|
|
22.11 |
Новорічні казки. «Все починається з мами» А.Костецький (вірш напам’ять) (с. 68) |
|
|
|
|
23.11 |
«Зимова казка» Василь Чухліб. Виразне читання (с.71-72) |
|
|
|
|
25.11 |
«Красуня», уривок з казки Сашка Дерманського (с.72-73) |
|
|
|
|
26.11 |
Вірш. Рима. Вірші-небилиці та вірші-забавлянки. Володимир Ладижець «Хитрий зуб» (с. 74-75) |
|
|
|
|
29.11 |
Парні й непарні приголосні звуки. Правила вимови дзвінких приголосних звуків перед глухими. Скоромовка «Бабин біб» (с.76-77) |
|
|
|
|
30.11 |
День Святого Миколая (с.77) |
|
|
|
|
02.12 |
Урок позакласного читання Робота з хрестоматією. «Каша», З.Мезантюк
|
|
|
|
|
06.12 |
Тверді й м’які приголосні звуки. Робота з хрестоматією. «Смугастик», Т.Стус (с. 28-31) |
|
|
|
|
07.12 |
Тверді й м’які приголосні звуки. Робота з хрестоматією. «Равличні вірші», К.Бабкіна(с.46-49) |
|
|
|
|
09.12 |
Позначаємо подовжені м’які приголосні звуки на письмі. Алла Свашенко «Є такі чудні слова» (с. 83-84). Діагностична робота. Усний переказ |
|
|
|
|
10.12 |
Позначаємо подовжені м’які приголосні звуки на письмі. Василь Сухомлинський «Дуб під вікном» |
|
|
|
|
13.12 |
Легенда «Як з’явилася новорічна ялинка» (с. 87) |
|
|
|
|
14.12 |
Оповідання Василя Сухомлинського «Як діти раділи, а Ялинка плакала», Леонід Глібов «Новий рік» (с. 88-89). Діагностична робота. Читання вголос (с. 28 зошит з р.м.) |
|
|
|
|
16.12 |
Урок позакласного читання. Робота з хрестоматією. «У царстві лева» Л.Відута (с.59-61) |
|
|
|
|
20.12 |
Без сім’ї і свого роду – немає нації, народу. Дмитро Білоус «Апостроф», Дмитро Чередниченко «Тарасові солов’ї» (с. 90-91) |
|
|
|
|
21.12 |
Без сім’ї і свого роду – немає нації, народу. Тарас Шевченко «Садок вишневий коло хати» (вірш напам’ять) (с. 92) |
|
|
|
|
23.12 |
Без сім’ї і свого роду – немає нації, народу. Розповідь Петрика про свою сім’ю. Історія виникнення прізвищ. Мій родовід (с. 93) |
|
|
|
|
24.12 |
Без сім’ї і свого роду – немає нації, народу. Новий рік в різних країнах (с. 94-95) |
|
|
|
Календарно-тематичне планування уроків
з української мови
у 2 класі
2021/2022 н. р.
Програма: Типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти. 1-2 класи, розроблена під керівництвом О.Я.Савченко – К.: ТД «Освіта – Центр+»,2018-240с. |
Підручник: Українська мова та читання: підручник для 2 кл. закладів загальної середньої освіти (в 2-х частинах) Ч.1 2/Лариса Тимченко, Ірина Цепова: Харків: Вид-во «Ранок», 2019.-96с.:іл. Рекомендовано МОН України (наказ МОН України від 06.07.2018 №734)
Зошит: Українська мова. 2 клас: робочий зошит до підручника Лариси Тимченко, Ірини Цепової. У 2-х ч. – Харків: Вид-во «Ранок», 2019. – іл.
Зошит з розвитку зв’язного мовлення та читання. 2 клас: до підручника Лариси Тимченко, Ірини Цепової. У 2-х ч. – Харків: Вид-во «Ранок», 2019. – іл. |
І семестр 53 годин
(3,5 години на тиждень)
№ з/п |
Дата |
Тема уроку |
Корекція |
Примітки |
Розділ 1. Повторюємо те, чого навчилися в 1 класі |
||||
|
02.09 |
Мандруємо теренами нашої країни. Звуки і букви. Склад. Наголос |
|
|
|
03.09 |
Мандруємо теренами нашої країни. Слова, які засмічують наше мовлення. Звук [й]. Навчальне аудіювання |
|
|
|
06.09 |
Мандруємо теренами нашої країни. Слово. Речення |
|
|
|
07.09 |
Мандруємо теренами нашої країни. Звуки, букви, речення. Закріплення |
|
|
|
09.09 |
Навчаємося читати з правильною інтонацією та паузами. Виділяємо зупинки та ключові слова в реченні на письмі |
|
|
|
13.09 |
Навчаємося читати з правильною інтонацією та паузами. Діалог. Утворення та запис речень з різними ключовими словами |
|
|
Розділ 2. Мова і мовлення |
||||
|
14.09 |
Дізнаємося більше про свою країну. Для чого людям потрібна мова? Українська мова – державна мова України |
|
|
|
16.09 |
Дізнаємося більше про свою країну. Для чого людям потрібна мова? Утворення та запис прислів’їв. Правила ввічливого спілкування |
|
|
|
17.09 |
Урок розвитку зв’язного мовлення №1. Оволодіваємо технікою і засобами виразності мовлення |
|
|
|
20.09 |
Казок країна чарівна. Навчаємося розрізняти усне і писемне мовлення. Читаємо за особами і розігруємо діалоги. Яке мовлення називають діалогом? Репліки діалогу. Звертання в діалозі |
|
|
|
21.09 |
Читаємо за особами і розігруємо діалоги. Яке мовлення називають діалогом? Запис діалогів |
|
|
|
23.09 |
Урок розвитку зв’язного мовлення №2. Розігруємо, відновлюємо і створюємо діалоги |
|
|
|
27.09 |
Діагностична робота «Диктант» |
|
|
|
28.09 |
Урок розвитку зв’язного мовлення №3. Навчаємося спілкуватися по мобільному телефону |
|
|
|
30.09 |
Оволодіваємо технікою мовлення |
|
|
|
01.10 |
Як жести та міміка допомагають нашому мовленню |
|
|
|
04.10 |
Урок розвитку зв’язного мовлення №4. Використовуємо в мовленні міміку і жести. Навчаємося переконувати |
|
|
|
05.10 |
Чи вміємо ми спілкуватися ввічливо? Запис ввічливих слів. Добре слово дорожче багатства. Навчаємося вітатися й прощатися |
|
|
|
07.10 |
Добре слово дорожче багатства. Навчаємося вітатися й прощатися |
|
|
|
11.10 |
Звертаємося з проханням, дякуємо |
|
|
|
12.10 |
Навчаємося вибачати і вибачатися. Перевір себе |
|
|
|
18.10 |
Урок розвитку зв’язного мовлення №5. Навчаємося культури спілкування |
|
|
|
19.10 |
Діагностична робота №1 |
|
|
Розділ 3. Досліджуємо звуко-буквений склад слів |
||||
|
21.10 |
Звуки навколо нас. Із чого складаються слова? Мовні та немовні звуки |
|
|
|
23.10 |
Звуки навколо нас. Із чого складаються слова? Голосні та приголосні звуки. Запис звуків буквами |
|
|
|
01.11 |
Правильно вимовляємо звуки в словах. Дзвінкі та глухі звуки [г], [г]. Буква щ, звук [шч]. Складання і запис прислів’їв |
|
|
|
02.11 |
Правильно вимовляємо звуки в словах. Буквосполучення дж. Побудова звукових схем. Вибіркове списування |
|
|
|
04.11 |
Урок розвитку зв’язного мовлення №7. Навчаємося правильно вимовляти слова |
|
|
|
05.11 |
Діагностична робота «Списування» |
|
|
|
08.11 |
Читаємо дитячі українські журнали. Чи вміємо ми користуватися алфавітом? Перевір себе
|
|
|
|
09.11 |
Голосні звуки і букви, що їх позначають. Позначення звуків моделями |
|
|
|
11.11 |
Коли букви я, ю, є, ї позначають два звуки. Вибіркова робота. Виписування з тексту слів, в яких я, ю, є, ї позначають два звуки |
|
|
|
15.11 |
Коли букви я, ю, є, ї позначають два звуки. Звуко-буквений аналіз слів, в яких букви позначають два звуки. Перевір себе |
|
|
|
16.11 |
Поділяємо слова на склади. Переносимо слова з рядка в рядок |
|
|
|
18.11 |
Діагностична робота «Диктант» |
|
|
|
19.11 |
Урок розвитку зв’язного мовлення №8. Навчаємося добирати риму |
|
|
|
22.11 |
Новорічні казки. Письмо під диктовку. Гра «Кіноактори» (с.70-71) Побудова складових схем. Встановлення наголосу. Перевір себе (с. 69) |
|
|
|
23.11 |
Визначаємо наголошені і ненаголошені склади і звуки. Перевір себе |
|
|
|
25.11 |
Приголосні звуки і букви, що їх позначають |
|
|
|
29.11 |
Дзвінкі й глухі приголосні звуки |
|
|
|
30.11 |
Урок розвитку зв’язного мовлення №9. Граємо зі словами |
|
|
|
02.12 |
День Святого Миколая. Побудова звукових схем. Визначення дзвінкості і глухості приголосних звуків |
|
|
|
03.12 |
Тверді й м’які приголосні звуки. Позначаємо м’якість приголосних на письмі |
|
|
|
06.12 |
Тверді й м’які приголосні звуки. Позначаємо м’якість приголосних на письмі. Перевір себе |
|
|
|
07.12 |
Позначаємо подовжені м’які приголосні звуки на письмі |
|
|
|
09.12 |
Урок розвитку зв’язного мовлення №10. Визначаємо лексичне значення слів. Розрізняємо однозначні і багатозначні слова |
|
|
|
13.12 |
Позначаємо на письмі звук [й] |
|
|
|
14.12 |
Позначаємо на письмі звук [й] |
|
|
|
1.12 |
Урок розвитку зв’язного мовлення №11. Вживаємо в мовленні тематичні групи слів. Використовуємо у власних висловлюваннях слова в переносному значенні |
|
|
|
17.12 |
Вчимося писати слова з апострофом. Вибіркове списування |
|
|
|
20.12 |
Вчимося писати слова з апострофом. Перевір себе |
|
|
|
21.12 |
Діагностична робота №2 |
|
|
|
23.12 |
Урок розвитку зв’язного мовлення №12. Використовуємо у власних висловлюваннях близькі та протилежні за значенням слова |
|
|