Календарне планування уроків української мови та читання на І семестр в 2 класі за підручником Л.Тимченко, І.Цепової

Про матеріал
Календарне планування уроків української мови та читання на І семестр в 2 класі за підручником Л.Тимченко, І.Цепової
Перегляд файлу

Календарно-тематичне  планування уроків

з українського читання

у 2 класі

2021/2022 н. р.

Програма: Типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти. 1-2 класи, розроблена під керівництвом О.Я.Савченко – К.: ТД «Освіта – Центр+»,2018-240с.

Підручник: Українська мова та читання: підручник для 2 кл. закладів загальної середньої освіти (в 2-х частинах) Ч.1 2/Лариса Тимченко, Ірина Цепова: Харків: Вид-во «Ранок», 2019.-96с.:іл. Рекомендовано МОН України (наказ МОН України від 06.07.2018 №734);

 

Хрестоматія сучасної української дитячої літератури для читання в 1 та 2 класах серії «Шкільна бібліотека»/укладач Стус Т.В., автори передмови Стус Т.В., Лущевська О.В. – Довидання. – Львів: Видавництво Старого Лева, 2018. – 160 с.

 

І семестр 53 годин

(3,5 години  на тиждень)

 

№ з/п

Дата

Тема уроку

Корекція

Погодже

но

При міт ки

 

Розділ 1. Повторюємо те, чого навчилися в 1 класі

  1.  

02.09

Мандруємо теренами нашої країни. Ознайомлення з підручником для 2 класу. Вірш А.Качана «Крилата школа». Літні канікули Оленки (с. 4-7)

 

 

 

  1.  

06.09

Мандруємо теренами нашої країни. Літні канікули Петрика (с. 7-8)

 

 

 

  1.  

07.09

Мандруємо теренами нашої країни. Слова, які засмічують наше мовлення (с. 9-10)

 

 

 

  1.  

09.09

Мандруємо теренами нашої країни. Що для мене моя Батьківщина? Державні символи України (с. 10-11)

 

 

 

  1.  

10.09

Мандруємо теренами нашої країни. Легенда. Озеро, яке ніколи не виходить з берегів (с. 12-13)

 

 

 

  1.  

13.09

Урок позакласного читання. Книжки читаю – багато знаю. Остап Вишня «Любіть книгу»

 

 

 

  1.  

14.09

Навчаємося читати з правильною інтонацією та паузами. Гончарна столиця України (с. 14-15)

 

 

 

  1.  

16.09

Навчаємося читати з правильною інтонацією та паузами. Діалог (с. 16)

 

 

 

 

Розділ 2. Мова і мовлення

  1.  

20.09

Дізнаємося більше про свою країну. Для чого людям потрібна мова? Київ – столиця України. Літопис (с. 17-18)

 

 

 

  1.  

21.09

Дізнаємося більше про свою країну. Для чого людям потрібна мова? Рослинні символи українців. Спілкування – важлива роль у житті людини. Телефонна розмова (с. 18-20)

 

 

 

  1.  

23.09

Урок позакласного читання. Казка – вигадка та в ній щось навчальне розумій

 

 

 

  1.  

24.09

Казок країна чарівна. Навчаємося розрізняти усне і писемне мовлення. Читаємо за особами і розігруємо діалоги. Яке мовлення називають діалогом? Творчість В.Нестайка. Навчальний діалог (с. 21-24)

 

 

 

  1.  

27.09

Читаємо за особами і розігруємо діалоги. Самостійне складання діалогів. Брати Грімм «Бременські музиканти» (уривок), Алан Мілн «Вінні Пух і всі-всі-всі…» (уривок) (с. 25-27)

 

 

 

  1.  

28.09

Оволодіваємо технікою мовлення. Скоромовка. Сашко Дерманський «Серед чистого поля» (с. 28-30)

 

 

 

  1.  

30.09

Як жести та міміка допомагають нашому мовленню. Міміка і жести (с. 31-32)

 

 

 

  1.  

04.10

Чи вміємо ми спілкуватися ввічливо? Василь Сухомлинський «Навіщо кажуть «спасибі»» (с. 33-34)

 

 

 

  1.  

05.10

Добре слово дорожче багатства. Навчаємося вітатися й прощатися. Василь Сухомлинський «Здрастуйте» (с. 35-36)

 

 

 

  1.  

07.10

Урок позакласного читання. Осінні барви, осінні звуки

 

 

 

  1.  

08.10

Добре слово дорожче багатства. Навчаємося вітатися й прощатися. Всесвітній день вітань (с. 36-37)

 

 

 

  1.  

11.10

Звертаємося з проханням, дякуємо (с. 38)

 

 

 

  1.  

12.10

Навчаємося вибачати і вибачатися. Щирість (с. 39-40)

 

 

 

  1.  

18.10

Діагностична робота. Аудіювання (с.23-24 зошит з р.м.)

 

 

 

 

 

Розділ 3. Досліджуємо звуко-буквений склад слів

  1.  

19.10

Звуки навколо нас. Із чого складаються слова? Василь Сухомлинський «Як дзвенять сніжинки». Текст «Звуки, звуки, звуки…»  (с. 41-42)

 

 

 

  1.  

21.10

Урок позакласного читання. Хочу все на світі знати

 

 

 

 

 

  1.  

22.10

Звуки навколо нас. Із чого складаються слова? Василь Сухомлинський «Ласкавий Вітер і Холодний Вітрюга». Звуковий запис слів. Позначення звуків буквами на письмі (с. 43-44)

 

 

 

  1.  

01.11

Правильно вимовляємо звуки в словах. Вірш Юрія Кругляка. Скоромовка Анатолія Камінчука. Василь Чухліб «Сопілкарик із бджолиного оркестру» (уривок) (с. 45-47)

 

 

 

  1.  

02.11

Правильно вимовляємо звуки в словах. Буквосполучення дж. Василь Сухомлинський «Фіалка і бджілка». Олексій Катрич. Скоромовка (с. 48-49)

 

 

 

  1.  

04.11

Правильно вимовляємо звуки в словах. Українська іграшка (с. 49-51)

 

 

 

  1.  

08.11

Урок позакласного читання. Робота з хрестоматією. «Пелікан», «Про кита», «Черепашенята» О.Лущевська (с.19-23)

 

 

 

  1.  

09.11

Читаємо дитячі українські журнали. Чи вміємо ми користуватися алфавітом? (с. 52-53)

 

 

 

  1.  

11.11

Голосні звуки і букви, що їх позначають. Олена Пчілка «Перший сніг», «Куликове болото». Прислів’я (с. 54-56)

 

 

 

  1.  

12.11

Коли букви я, ю, є, ї позначають два звуки. Василь Сухомлинський «Куди поспішали мурашки». Олекса Воропай «Український віночок» (с. 60)

 

 

 

  1.  

15.11

Коли букви я, ю, є, ї позначають два звуки. Легенда «Краса і здоров’я цілий рік». Оксана Сенатович «Пані Будь ласка та вуйко Пампулько» (уривок) (с. 61-64)

 

 

 

  1.  

16.11

Діагностична робота. Аудіювання (с. 25-26 зошит з р.м.)

 

 

 

  1.  

18.11

Урок позакласного читання. Робота з хрестоматією. «Сумна скоромовка», «Був день народження колись» Ю.Бедрик (с.33-35)

 

 

 

  1.  

22.11

Новорічні казки. «Все починається з мами» А.Костецький (вірш напам’ять) (с. 68)

 

 

 

  1.  

23.11

«Зимова казка» Василь Чухліб. Виразне читання (с.71-72)

 

 

 

  1.  

25.11

«Красуня», уривок з казки Сашка Дерманського (с.72-73)

 

 

 

  1.  

26.11

Вірш. Рима. Вірші-небилиці та вірші-забавлянки. Володимир Ладижець «Хитрий зуб» (с. 74-75)

 

 

 

  1.  

29.11

Парні й непарні приголосні звуки. Правила вимови дзвінких приголосних звуків перед глухими. Скоромовка «Бабин біб» (с.76-77)

 

 

 

  1.  

30.11

День Святого Миколая (с.77)

 

 

 

  1.  

02.12

Урок позакласного читання Робота з хрестоматією. «Каша», З.Мезантюк

 

 

 

 

  1.  

06.12

Тверді й м’які приголосні звуки. Робота з хрестоматією. «Смугастик», Т.Стус (с. 28-31)

 

 

 

  1.  

07.12

Тверді й м’які приголосні звуки. Робота з хрестоматією. «Равличні вірші», К.Бабкіна(с.46-49)

 

 

 

  1.  

09.12

Позначаємо подовжені м’які приголосні звуки на письмі. Алла Свашенко «Є такі чудні слова» (с. 83-84).

Діагностична робота. Усний переказ

 

 

 

  1.  

10.12

Позначаємо подовжені м’які приголосні звуки на письмі. Василь Сухомлинський «Дуб під вікном»

 

 

 

  1.  

13.12

Легенда «Як з’явилася новорічна ялинка» (с. 87)

 

 

 

  1.  

14.12

Оповідання Василя Сухомлинського «Як діти раділи, а Ялинка плакала», Леонід Глібов «Новий рік» (с. 88-89).

Діагностична робота. Читання вголос (с. 28 зошит з р.м.)

 

 

 

  1.  

16.12

Урок позакласного читання. Робота з хрестоматією. «У царстві лева» Л.Відута (с.59-61)

 

 

 

  1.  

20.12

Без сім’ї і свого роду – немає нації, народу. Дмитро Білоус «Апостроф», Дмитро Чередниченко «Тарасові солов’ї» (с. 90-91)

 

 

 

  1.  

21.12

Без сім’ї і свого роду – немає нації, народу. Тарас Шевченко «Садок вишневий коло хати» (вірш напам’ять) (с. 92)

 

 

 

  1.  

23.12

Без сім’ї і свого роду – немає нації, народу. Розповідь Петрика про свою сім’ю. Історія виникнення прізвищ. Мій родовід (с. 93)

 

 

 

  1.  

24.12

Без сім’ї і свого роду – немає нації, народу. Новий рік в різних країнах (с. 94-95)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне  планування уроків

з української мови

у 2 класі

2021/2022 н. р.

Програма: Типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти. 1-2 класи, розроблена під керівництвом О.Я.Савченко – К.: ТД «Освіта – Центр+»,2018-240с.

Підручник: Українська мова та читання: підручник для 2 кл. закладів загальної середньої освіти (в 2-х частинах) Ч.1 2/Лариса Тимченко, Ірина Цепова: Харків: Вид-во «Ранок», 2019.-96с.:іл. Рекомендовано МОН України (наказ МОН України від 06.07.2018 №734)

 

Зошит: Українська мова. 2 клас: робочий зошит до підручника Лариси Тимченко, Ірини Цепової. У 2-х ч. – Харків: Вид-во «Ранок», 2019. – іл.

 

Зошит з розвитку зв’язного мовлення та читання. 2 клас: до підручника Лариси Тимченко, Ірини Цепової. У 2-х ч. – Харків: Вид-во «Ранок», 2019. – іл.

 

 

І семестр 53 годин

(3,5 години  на тиждень)

№ з/п

Дата

Тема уроку

Корекція

Примітки

 

Розділ 1. Повторюємо те, чого навчилися в 1 класі

  1.  

02.09

Мандруємо теренами нашої країни. Звуки і букви. Склад. Наголос

 

 

  1.  

03.09

Мандруємо теренами нашої країни. Слова, які засмічують наше мовлення. Звук [й]. Навчальне аудіювання

 

 

  1.  

06.09

Мандруємо теренами нашої країни. Слово. Речення

 

 

  1.  

07.09

Мандруємо теренами нашої країни. Звуки, букви, речення. Закріплення

 

 

  1.  

09.09

Навчаємося читати з правильною інтонацією та паузами. Виділяємо зупинки та ключові слова в реченні на письмі

 

 

  1.  

13.09

Навчаємося читати з правильною інтонацією та паузами. Діалог. Утворення та запис речень з різними ключовими словами

 

 

 

Розділ 2. Мова і мовлення

  1.  

14.09

Дізнаємося більше про свою країну. Для чого людям потрібна мова? Українська мова – державна мова України

 

 

  1.  

16.09

Дізнаємося більше про свою країну. Для чого людям потрібна мова? Утворення та запис прислів’їв. Правила ввічливого спілкування

 

 

  1.  

17.09

Урок розвитку зв’язного мовлення №1. Оволодіваємо технікою і засобами виразності мовлення

 

 

  1.  

20.09

Казок країна чарівна. Навчаємося розрізняти усне і писемне мовлення. Читаємо за особами і розігруємо діалоги. Яке мовлення називають діалогом? Репліки діалогу. Звертання в діалозі

 

 

  1.  

21.09

Читаємо за особами і розігруємо діалоги. Яке мовлення називають діалогом? Запис діалогів

 

 

  1.  

23.09

Урок розвитку зв’язного мовлення №2. Розігруємо, відновлюємо і створюємо діалоги

 

 

  1.  

27.09

Діагностична робота «Диктант»

 

 

  1.  

28.09

Урок розвитку зв’язного мовлення №3. Навчаємося спілкуватися по мобільному телефону

 

 

  1.  

30.09

Оволодіваємо технікою мовлення

 

 

  1.  

01.10

Як жести та міміка допомагають нашому мовленню

 

 

  1.  

04.10

Урок розвитку зв’язного мовлення №4. Використовуємо в мовленні міміку і жести. Навчаємося переконувати

 

 

  1.  

05.10

Чи вміємо ми спілкуватися ввічливо? Запис ввічливих слів. Добре слово дорожче багатства. Навчаємося вітатися й прощатися

 

 

  1.  

07.10

Добре слово дорожче багатства. Навчаємося вітатися й прощатися

 

 

  1.  

11.10

Звертаємося з проханням, дякуємо

 

 

  1.  

12.10

Навчаємося вибачати і вибачатися. Перевір себе

 

 

  1.  

18.10

Урок розвитку зв’язного мовлення №5. Навчаємося культури спілкування

 

 

  1.  

19.10

Діагностична робота №1

 

 

 

 

Розділ 3. Досліджуємо звуко-буквений склад слів

  1.  

21.10

Звуки навколо нас. Із чого складаються слова? Мовні та немовні звуки

 

 

  1.  

23.10

Звуки навколо нас. Із чого складаються слова? Голосні та приголосні звуки. Запис звуків буквами

 

 

  1.  

01.11

Правильно вимовляємо звуки в словах. Дзвінкі та глухі звуки [г], [г]. Буква щ, звук [шч]. Складання і запис прислів’їв

 

 

  1.  

02.11

Правильно вимовляємо звуки в словах. Буквосполучення дж. Побудова звукових схем. Вибіркове списування

 

 

  1.  

04.11

Урок розвитку зв’язного мовлення №7. Навчаємося правильно вимовляти слова

 

 

  1.  

05.11

Діагностична робота «Списування»

 

 

  1.  

08.11

Читаємо дитячі українські журнали. Чи вміємо ми користуватися алфавітом? Перевір себе

 

 

 

  1.  

09.11

Голосні звуки і букви, що їх позначають. Позначення звуків моделями

 

 

  1.  

11.11

Коли букви я, ю, є, ї позначають два звуки. Вибіркова робота. Виписування з тексту слів, в яких я, ю, є, ї позначають два звуки

 

 

  1.  

15.11

Коли букви я, ю, є, ї позначають два звуки. Звуко-буквений аналіз слів,  в яких букви позначають два звуки. Перевір себе

 

 

  1.  

16.11

Поділяємо слова на склади. Переносимо слова з рядка в рядок

 

 

  1.  

18.11

Діагностична робота «Диктант»

 

 

  1.  

19.11

Урок розвитку зв’язного мовлення №8. Навчаємося добирати риму

 

 

  1.  

22.11

Новорічні казки. Письмо під диктовку. Гра «Кіноактори» (с.70-71)

Побудова складових схем. Встановлення наголосу. Перевір себе (с. 69)

 

 

  1.  

23.11

Визначаємо наголошені і ненаголошені склади і звуки. Перевір себе

 

 

  1.  

25.11

Приголосні звуки і букви, що їх позначають

 

 

  1.  

29.11

Дзвінкі й глухі приголосні звуки

 

 

  1.  

30.11

Урок розвитку зв’язного мовлення №9. Граємо зі словами

 

 

  1.  

02.12

День Святого Миколая. Побудова звукових схем. Визначення дзвінкості і глухості приголосних звуків

 

 

  1.  

03.12

Тверді й м’які приголосні звуки. Позначаємо м’якість приголосних на письмі

 

 

  1.  

06.12

Тверді й м’які приголосні звуки. Позначаємо м’якість приголосних на письмі. Перевір себе

 

 

  1.  

07.12

Позначаємо подовжені м’які приголосні звуки на письмі

 

 

  1.  

09.12

Урок розвитку зв’язного мовлення №10. Визначаємо лексичне значення слів. Розрізняємо однозначні і багатозначні слова

 

 

  1.  

13.12

Позначаємо на письмі звук [й]

 

 

  1.  

14.12

Позначаємо на письмі звук [й]

 

 

  1.  

1.12

Урок розвитку зв’язного мовлення №11. Вживаємо в мовленні тематичні групи слів. Використовуємо у власних висловлюваннях слова в переносному значенні

 

 

  1.  

17.12

Вчимося писати слова з апострофом. Вибіркове списування

 

 

  1.  

20.12

Вчимося писати слова з апострофом. Перевір себе

 

 

  1.  

21.12

Діагностична робота №2

 

 

  1.  

23.12

Урок розвитку зв’язного мовлення №12. Використовуємо у власних висловлюваннях близькі та протилежні за значенням слова

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1.  Irina
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
2 листопада 2021
Переглядів
2705
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку