Календарно-тематичне планування уроків
з української мови
у 2 класі
2021/2022 н. р.
Програма: Типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти. 1-2 класи, розроблена під керівництвом О.Я.Савченко – К.: ТД «Освіта – Центр+»,2018-240с. |
Підручник: Українська мова та читання: підручник для 2 кл. закладів загальної середньої освіти (в 2-х частинах) Ч.1 2/Лариса Тимченко, Ірина Цепова: Харків: Вид-во «Ранок», 2019.-96с.:іл. Рекомендовано МОН України (наказ МОН України від 06.07.2018 №734)
Зошит: Українська мова. 2 клас: робочий зошит до підручника Лариси Тимченко, Ірини Цепової. У 2-х ч. – Харків: Вид-во «Ранок», 2019. – іл.
Зошит з розвитку зв’язного мовлення та читання. 2 клас: до підручника Лариси Тимченко, Ірини Цепової. У 2-х ч. – Харків: Вид-во «Ранок», 2019. – іл. |
ІІ семестр 66 годин
(3,5 години на тиждень)
№ з/п |
Дата |
Тема уроку |
Корекція |
Примітки |
Тема 4. Досліджуємо слово |
||||
54 |
10.01 |
Визначаємо лексичне значення слів (с. 5) |
|
|
55 |
11.01 |
Визначаємо лексичне значення слів (с. 6) |
|
|
56 |
13.01 |
Визначаємо тематичні групи слів (с. 8) |
|
|
57 |
14.01 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Слухаємо і читаємо казки. Створюємо мультфільми і комікси за текстом казки (с. 23-26) |
|
|
58 |
17.01 |
Визначаємо тематичні групи слів (с. 10) |
|
|
59 |
18.01 |
Правильно використовуємо слова у мовленні (с. 11) |
|
|
60 |
20.01 |
Чудеса природи. Вчимося розрізняти однозначні і багатозначні слова (с. 12-13) |
|
|
61 |
24.01 |
Використовуємо у мовленні слова у прямому і переносному значенні (с. 15) |
|
|
62 |
25.01 |
Використовуємо у мовленні слова у прямому і переносному значенні (с. 17) |
|
|
63 |
27.01 |
Діагностична робота. Списування |
|
|
64 |
28.01 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Читаємо тексти. Відповідаємо на запитання (с. 27-33) |
|
|
65 |
31.01 |
Досліджуємо слова, близькі за значенням (с. 18) |
|
|
66 |
01.02 |
Досліджуємо слова, близькі за значенням (с. 19) |
|
|
67 |
03.02 |
Досліджуємо слова, протилежні за значенням (с. 20) |
|
|
68 |
07.02 |
Досліджуємо слова, протилежні за значенням (с. 21) |
|
|
69 |
08.02 |
Слова, що означають предмети (с. 22) |
|
|
70 |
10.02 |
Слова, що означають предмети (с. 23) |
|
|
71 |
11.02 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання записки. Слова ввічливості |
|
|
72 |
14.02 |
Які мультфільми ми любимо. Які слова, що означають предмети, пишуться з великої букви? (с. 24) |
|
|
73 |
15.02 |
Які мультфільми ми любимо. Які слова, що означають предмети, пишуться з великої букви? (с. 25) |
|
|
74 |
17.02 |
Слова, що означають ознаки предметів (с. 26) |
|
|
75 |
21.02 |
Слова, що означають дії предметів (с. 27) |
|
|
76 |
22.02 |
Ліс узимку. Слова, що означають ознаки предметів (с. 28) |
|
|
77 |
24.02 |
Ліс узимку. Слова, що означають ознаки предметів (с. 30) |
|
|
78 |
25.02 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Згадуємо казку за опорними словами (с. 46-48) |
|
|
79 |
28.02 |
Слова, що означають кількість предметів (с. 31-33) |
|
|
80 |
01.03 |
Повторення і узагальнення вивченого. Діагностична робота з мовних знань і вмінь |
|
|
Тема 5 . Досліджуємо речення |
||||
81 |
03.03 |
Для чого потрібні речення? Розповідні речення (с. 35) |
|
|
82 |
10.03 |
Питальні речення (с. 36-37) |
|
|
83 |
11.03 |
Складаємо запитання і відповіді на них (с. 38) |
|
|
84 |
12.03 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Складаємо і відновлюємо речення (с. 2-4) |
|
|
84 |
14.03 |
Складаємо запитання і відповіді на них (с. 39) |
|
|
86 |
15.03 |
Спонукальні речення (с. 40-41) |
|
|
87 |
17.03 |
Спонукальні речення (с. 42-43) |
|
|
88 |
21.03 |
Окличні й неокличні речення (с. 44) |
|
|
89 |
22.03 |
Окличні й неокличні речення. Вибіркове списування (с. 46) |
|
|
90 |
24.03 |
Складаємо і відновлюємо речення (с. 47-48) |
|
|
91 |
25.03 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Читаємо тексти. Навчаємося добирати до текстів заголовки (с. 18-22) |
|
|
92 |
28.03 |
Складаємо речення за малюнками (с. 49-50) |
|
|
93 |
29.03 |
Повторення і узагальнення вивченого. Діагностична робота. Диктант |
|
|
Тема 6. Досліджуємо текст |
||||
94 |
31.03 |
Що називають текстом? (с. 51-52) |
|
|
95 |
11.04 |
Визначаємо тему тексту. Добираємо заголовок (с. 53) |
|
|
96 |
12.04 |
Працюємо з опорними (ключовими) словами (с. 54-55) |
|
|
97 |
14.04 |
Працюємо з опорними (ключовими) словами (с. 55) |
|
|
98 |
15.04 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Відновлюємо тексти (с. 38-41) |
|
|
99 |
18.04 |
Знаходимо в тексті основну думку (с. 57-59) |
|
|
100 |
19.04 |
Як будується текст (с. 60-61) |
|
|
101 |
21.04 |
Відновлюємо тексти (с. 63-64) |
|
|
102 |
26.04 |
Дізнаємося, якими бувають тексти (с. 65-66) |
|
|
103 |
28.04 |
Дізнаємося, якими бувають тексти (с. 66-68) |
|
|
104 |
29.04 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Доповнюємо текст однією з пропущених частин (с. 42-45) |
|
|
105 |
03.05 |
Дізнаємося, якими бувають тексти. Складання твору-опису за поданим планом (с. 69) |
|
|
106 |
05.05 |
Діагностична робота. Складання діалогу |
|
|
107 |
10.05 |
Навчаємося переказувати текст за опорними словами і поданим планом (с. 70) |
|
|
108 |
12.05 |
Навчаємося переказувати текст за опорними словами і поданим планом (с. 72-73) |
|
|
109 |
13.05 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Навчаємося редагувати тексти (с. 53-57) |
|
|
110 |
16.05 |
Навчаємося удосконалювати тексти. Складання твору на задану тему (с.74-75) |
|
|
111 |
17.05 |
Навчаємося будувати тексти (с. 76) |
|
|
112 |
19.05 |
Навчаємося будувати тексти (с. 77) |
|
|
113 |
23.05 |
Навчаємося писати привітання (с. 78-79) |
|
|
114 |
24.05 |
Навчаємося писати записки і СМС-повідомлення (с. 81-82) |
|
|
115 |
26.05 |
Навчаємося складати загадки (с. 86-87) |
|
|
116 |
27.05 |
Діагностична робота з мовних знань і вмінь |
|
|
Тема 7. Що ми дізналися і чого навчилися у 2 класі |
||||
117 |
30.05 |
Звуки і букви. Лексичне значення слів (с. 88) |
|
|
118 |
31.05 |
Редагування тексту. Складання речень (с. 89) |
|
|
119 |
02.06 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Навчаємося створювати тексти розповіді і тексти-описи (с. 58-63) |
|
|
Календарно-тематичне планування уроків
з українського читання
у 2 класі
2021/2022 н. р.
Програма: Типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти. 1-2 класи, розроблена під керівництвом О.Я.Савченко – К.: ТД «Освіта – Центр+»,2018-240с. |
Підручник: Українська мова та читання: підручник для 2 кл. закладів загальної середньої освіти (в 2-х частинах) Ч.1 2/Лариса Тимченко, Ірина Цепова: Харків: Вид-во «Ранок», 2019.-96с.:іл. Рекомендовано МОН України (наказ МОН України від 06.07.2018 №734);
Хрестоматія сучасної української дитячої літератури для читання в 1 та 2 класах серії «Шкільна бібліотека»/укладач Стус Т.В., автори передмови Стус Т.В., Лущевська О.В. – Довидання. – Львів: Видавництво Старого Лева, 2018. – 160 с. |
ІІ семестр 66 годин
(3,5 години на тиждень)
№ з/п |
Дата |
Тема уроку |
Корекція |
Погоджено |
Тема 4. Досліджуємо слово |
||||
54 |
10.01 |
Визначаємо лексичне значення слів. Казка-легенда Софії Лупанової |
|
|
55 |
11.01 |
Визначаємо лексичне значення слів (с. 7) |
|
|
56 |
13.01 |
Визначаємо тематичні групи слів. Робота над текстом за Г.Демченко (с. 9) |
|
|
57 |
17.01 |
Визначаємо тематичні групи слів (с. 10) |
|
|
58 |
18.01 |
К. Єгорушкіна «Цятки і плямки» (хрестоматія с. 17) |
|
|
59 |
20.01 |
Чудеса природи. Вчимося розрізняти однозначні і багатозначні слова (с. 12-13) |
|
|
60 |
21.01 |
Урок позакласного читання. Зима-білосніжка |
|
|
61 |
24.01 |
Використовуємо у мовленні слова у прямому і переносному значенні (с. 14) |
|
|
62 |
25.01 |
Використовуємо у мовленні слова у прямому і переносному значенні. А.Костецький «Веселий сніг» (с. 16) |
|
|
63 |
27.01 |
З.Живка «Добре вдома» (хрестоматія с. 27) |
|
|
64 |
31.01 |
Діагностична робота. Аудіювання (с. 10-14-зошит з р.з.м.) |
|
|
65 |
01.02 |
Досліджуємо слова, близькі за значенням. Робота над текстом за А.Коваль (с. 18-19) |
|
|
66 |
03.02 |
Досліджуємо слова, протилежні за значенням. Казка «День і ніч» за М.Малишевським (с. 20) |
|
|
67 |
04.02 |
Урок позакласного читання. Вірші – поетичні картинки природи. |
|
|
68 |
07.02 |
Досліджуємо слова, протилежні за значенням. Я.Пинясов «Ким бути і ким не бути» |
|
|
69 |
08.02 |
Слова, що означають предмети. Н.Кир’ян «Зимові слова» (с. 23) |
|
|
70 |
10.02 |
Слова, що означають предмети |
|
|
71 |
14.02 |
Які мультфільми ми любимо. Які слова, що означають предмети, пишуться з великої букви? (с. 24) |
|
|
72 |
15.02 |
Які мультфільми ми любимо. Які слова, що означають предмети, пишуться з великої букви? Географічні назви (с. 25) |
|
|
73 |
17.02 |
Слова, що означають дії предметів. Доповнення вірша (с. 26) |
|
|
74 |
18.02 |
Урок позакласного читання. Весна іде у рідний край |
|
|
75 |
21.02 |
Слова, що означають дії предметів. М.Підгірянка «Ліс» (вірш напам’ять) (с. 27) |
|
|
76 |
22.02 |
Ліс узимку. Слова, що означають ознаки предметів (с. 28) |
|
|
77 |
24.02 |
Ліс узимку. Слова, що означають ознаки предметів. В.Верховець. «Кольорові міста» (с. 29) |
|
|
78 |
28.02 |
Слова, що означають кількість предметів. Лічилки. Прислів’я та приказки (с. 31-33) |
|
|
79 |
01.03 |
Н. Малетич «Парасолька» (хрестоматія с. 69-71) |
|
|
Тема 5. Досліджуємо речення |
||||
80 |
03.03 |
Для чого потрібні речення? Розповідні речення. Т.Коломієць «Хліб» (с. 34) |
|
|
81 |
04.03 |
Урок позакласного читання. Читаємо тексти. Навчаємося ставити до них запитання (с. 34-37 розв.мовл.) |
|
|
82 |
10.03 |
Питальні речення. В.Сухомлинський «Мишків велосипед» (с. 36-37) |
|
|
83 |
12.03 |
Складаємо запитання і відповіді на них. В.Васильчук «Подружилися» (с. 38) |
|
|
84 |
14.03 |
Складаємо запитання і відповіді на них. В.Сухомлинський «Весняний вітер» (с. 39) |
|
|
85 |
15.03 |
Спонукальні речення. О.Буцень «Новий м’яч» (с. 40-41) |
|
|
86 |
17.03 |
Спонукальні речення А.Костецький «Про друга» (с. 42-43) |
|
|
87 |
18.03 |
Урок позакласного читання. Професій в світі так багато, а вибрать треба лиш одну |
|
|
88 |
21.03 |
Окличні й неокличні речення. О.Буцень «Як приходить весна» (с. 44-45) |
|
|
89 |
22.03 |
Окличні й неокличні речення. О.Сенатович «Березневий сніг» (с. 46) |
|
|
90 |
24.03 |
Складаємо і відновлюємо речення. Г. Малик «Королівство Ану», «Чому папуга не навчився розмовляти», «Чому равлик ховається» (хрестоматія с. 83-87) |
|
|
91 |
28.03 |
Складаємо речення за малюнками. А. М’ястківський (вірш напам’ять) |
|
|
92 |
29.03 |
Діагностична робота. Робота з літературним твором |
|
|
Тема 6. Досліджуємо текст |
||||
93 |
31.03 |
Що називають текстом? Розігруємо казку «Ріпка» (с. 51-52) |
|
|
94 |
08.04 |
Урок позакласного читання. Буду я природі другом |
|
|
95 |
11.04 |
Визначаємо тему тексту. Добираємо заголовок (с. 53) |
|
|
96 |
12.04 |
Працюємо з опорними (ключовими) словами. Робота за текстами О. Мельничайко (с. 54-55) |
|
|
97 |
14.04 |
Працюємо з опорними (ключовими) словами. М. Зінчук «Цвіркун» (с. 56) |
|
|
98 |
18.04 |
Про друзів наших менших. Знаходимо в тексті основну думку. І.Кіпніс «Кошеня, яке забуло, як просити Їсти». А. Костецький (с. 57-59) (вірш напам’ять) |
|
|
99 |
19.04 |
Як будується текст. Робота над текстом «Волошка синьоока» (с. 62) |
|
|
100 |
21.04 |
Відновлюємо тексти (с. 63-64) |
|
|
101 |
22.04 |
Урок позакласного читання. Навчаємося переказувати тексти за планом і опорними словами (с. 49-52 розв.мовл.) |
|
|
102 |
26.04 |
Дізнаємось, якими бувають тексти (с. 65-66) |
|
|
103 |
28.04 |
Дізнаємося, якими бувають тексти. Казка про горобчика (с. 67-68) |
|
|
104 |
03.05 |
Дізнаємося, якими бувають тексти. В.Сухомлинський «Райдуга в бурульці» (с. 69) |
|
|
105 |
05.05 |
Діагностична робота. Аудіювання |
|
|
106 |
06.05 |
Урок позакласного читання. Материнська свята доброта |
|
|
107 |
10.05 |
Навчаємося переказувати текст за опорними словами і поданим планом (с. 71) |
|
|
108 |
12.05 |
Навчаємося переказувати текст за опорними словами і поданим планом (с. 72-73) |
|
|
109 |
16.05 |
Навчаємося удосконалювати тексти (с. 74-75) |
|
|
110 |
17.05 |
Навчаємося будувати тексти (с. 76) |
|
|
111 |
19.05 |
Навчаємося будувати тексти (с. 77) |
|
|
112 |
20.05 |
Урок позакласного читання. Ілюструємо твори (вірш напам’ять) (с. 15-17 розв.мовл.) |
|
|
113 |
23.05 |
Навчаємося писати привітання. Робота над текстом за Г.Бондаренком (с. 80) |
|
|
114 |
24.05 |
Навчаємося писати записки і СМС-повідомлення. «Найкращий зоопарк» (уривок) за Е.Хоком. Д.Родарі «Палац із морозива» (с. 82-85) |
|
|
115 |
26.05 |
Навчаємося складати загадки (с. 86-87) |
|
|
116 |
30.05 |
Діагностична робота. Читання вголос |
|
|
Тема 7. Що ми дізналися і чого навчилися у 2 класі |
||||
117 |
31.05 |
В. Сухомлинський «Деркач і Кріт» (с. 90-91) |
|
|
118 |
02.06 |
Українська народна казка «Кому що любе» (с. 92) |
|
|
119 |
03.06 |
Підсумковий урок за рік |
|
|