Календарне планування уроків української мови та читання на ІІ семестр в 2 класі за підручником Л.Тимченко, І.Цепової

Про матеріал
Календарне планування уроків української мови та читання на ІІ семестр в 2 класі за підручником Л.Тимченко, І.Цепової
Перегляд файлу

Календарно-тематичне  планування уроків

з української мови

у 2 класі

2021/2022 н. р.

Програма: Типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти. 1-2 класи, розроблена під керівництвом О.Я.Савченко – К.: ТД «Освіта – Центр+»,2018-240с.

Підручник: Українська мова та читання: підручник для 2 кл. закладів загальної середньої освіти (в 2-х частинах) Ч.1 2/Лариса Тимченко, Ірина Цепова: Харків: Вид-во «Ранок», 2019.-96с.:іл. Рекомендовано МОН України (наказ МОН України від 06.07.2018 №734)

 

Зошит: Українська мова. 2 клас: робочий зошит до підручника Лариси Тимченко, Ірини Цепової. У 2-х ч. – Харків: Вид-во «Ранок», 2019. – іл.

 

Зошит з розвитку зв’язного мовлення та читання. 2 клас: до підручника Лариси Тимченко, Ірини Цепової. У 2-х ч. – Харків: Вид-во «Ранок», 2019. – іл.

ІІ семестр 66 годин

(3,5 години на тиждень)

 

№ з/п

Дата

Тема уроку

Корекція

Примітки

 

Тема 4. Досліджуємо слово

54

10.01

Визначаємо лексичне значення слів (с. 5)

 

 

55

11.01

Визначаємо лексичне значення слів (с. 6)

 

 

56

13.01

Визначаємо тематичні групи слів (с. 8)

 

 

57

14.01

Урок розвитку зв’язного мовлення. Слухаємо і читаємо казки. Створюємо мультфільми і комікси за текстом казки (с. 23-26)

 

 

58

17.01

Визначаємо тематичні групи слів (с. 10)

 

 

59

18.01

Правильно використовуємо слова у мовленні (с. 11)

 

 

60

20.01

Чудеса природи. Вчимося розрізняти однозначні і багатозначні слова (с. 12-13)

 

 

61

24.01

Використовуємо у мовленні слова у прямому і переносному значенні (с. 15)

 

 

62

25.01

Використовуємо у мовленні слова у прямому і переносному значенні (с. 17)

 

 

63

27.01

Діагностична робота. Списування

 

 

64

28.01

Урок розвитку зв’язного мовлення. Читаємо тексти. Відповідаємо на запитання (с. 27-33)

 

 

65

31.01

Досліджуємо слова, близькі за значенням (с. 18)

 

 

66

01.02

Досліджуємо слова, близькі за значенням (с. 19)

 

 

67

03.02

Досліджуємо слова, протилежні за значенням (с. 20)

 

 

68

07.02

Досліджуємо слова, протилежні за значенням (с. 21)

 

 

69

08.02

Слова, що означають предмети (с. 22)

 

 

70

10.02

Слова, що означають предмети (с. 23)

 

 

71

11.02

Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання записки. Слова ввічливості

 

 

72

14.02

Які мультфільми ми любимо. Які слова, що означають предмети, пишуться з великої букви? (с. 24)

 

 

73

15.02

Які мультфільми ми любимо. Які слова, що означають предмети, пишуться з великої букви? (с. 25)

 

 

74

17.02

Слова, що означають ознаки предметів (с. 26)

 

 

75

21.02

Слова, що означають дії предметів (с. 27)

 

 

76

22.02

Ліс узимку. Слова, що означають ознаки предметів (с. 28)

 

 

77

24.02

Ліс узимку. Слова, що означають ознаки предметів (с. 30)

 

 

78

25.02

Урок розвитку зв’язного мовлення. Згадуємо казку за опорними словами (с. 46-48)

 

 

79

28.02

Слова, що означають кількість предметів (с. 31-33)

 

 

80

01.03

Повторення і узагальнення вивченого. Діагностична робота з мовних знань і вмінь

 

 

 

Тема 5 . Досліджуємо речення

81

03.03

Для чого потрібні речення? Розповідні речення (с. 35)

 

 

82

10.03

Питальні речення (с. 36-37)

 

 

83

11.03

Складаємо запитання і відповіді на них (с. 38)

 

 

84

12.03

Урок розвитку зв’язного мовлення. Складаємо і відновлюємо речення (с. 2-4)

 

 

84

14.03

Складаємо запитання і відповіді на них (с. 39)

 

 

86

15.03

Спонукальні речення (с. 40-41)

 

 

87

17.03

Спонукальні речення (с. 42-43)

 

 

88

21.03

Окличні й неокличні речення (с. 44)

 

 

89

22.03

Окличні й неокличні речення. Вибіркове списування (с. 46)

 

 

90

24.03

Складаємо і відновлюємо речення (с. 47-48)

 

 

91

25.03

Урок розвитку зв’язного мовлення. Читаємо тексти. Навчаємося добирати до текстів заголовки (с. 18-22)

 

 

92

28.03

Складаємо речення за малюнками (с. 49-50)

 

 

93

29.03

Повторення і узагальнення вивченого. Діагностична робота. Диктант

 

 

 

Тема 6. Досліджуємо текст

94

31.03

Що називають текстом? (с. 51-52)

 

 

95

11.04

Визначаємо тему тексту. Добираємо заголовок (с. 53)

 

 

96

12.04

Працюємо з опорними (ключовими) словами (с. 54-55)

 

 

97

14.04

Працюємо з опорними (ключовими) словами (с. 55)

 

 

98

15.04

Урок розвитку зв’язного мовлення. Відновлюємо тексти (с. 38-41)

 

 

99

18.04

Знаходимо в тексті основну думку (с. 57-59)

 

 

100

19.04

Як будується текст (с. 60-61)

 

 

101

21.04

Відновлюємо тексти (с. 63-64)

 

 

102

26.04

Дізнаємося, якими бувають тексти (с. 65-66)

 

 

103

28.04

Дізнаємося, якими бувають тексти (с. 66-68)

 

 

104

29.04

Урок розвитку зв’язного мовлення. Доповнюємо текст однією з пропущених частин (с. 42-45)

 

 

105

03.05

Дізнаємося, якими бувають тексти. Складання твору-опису за поданим планом (с. 69)

 

 

106

05.05

Діагностична робота. Складання діалогу

 

 

107

10.05

Навчаємося переказувати текст за опорними словами і поданим планом (с. 70)

 

 

108

12.05

Навчаємося переказувати текст за опорними словами і поданим планом (с. 72-73)

 

 

109

13.05

Урок розвитку зв’язного мовлення. Навчаємося редагувати тексти (с. 53-57)

 

 

110

16.05

Навчаємося удосконалювати тексти. Складання твору на задану тему (с.74-75)

 

 

111

17.05

Навчаємося будувати тексти (с. 76)

 

 

112

19.05

Навчаємося будувати тексти (с. 77)

 

 

113

23.05

Навчаємося писати привітання (с. 78-79)

 

 

114

24.05

Навчаємося писати записки і СМС-повідомлення (с. 81-82)

 

 

115

26.05

Навчаємося складати загадки (с. 86-87)

 

 

116

27.05

Діагностична робота з мовних знань і вмінь

 

 

 

Тема 7. Що ми дізналися і чого навчилися у 2 класі

117

30.05

Звуки і букви. Лексичне значення слів (с. 88)

 

 

118

31.05

Редагування тексту. Складання речень (с. 89)

 

 

119

02.06

 Урок розвитку зв’язного мовлення. Навчаємося створювати тексти розповіді і тексти-описи (с. 58-63)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне  планування уроків

з українського читання

у 2 класі

2021/2022 н. р.

Програма: Типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти. 1-2 класи, розроблена під керівництвом О.Я.Савченко – К.: ТД «Освіта – Центр+»,2018-240с.

Підручник: Українська мова та читання: підручник для 2 кл. закладів загальної середньої освіти (в 2-х частинах) Ч.1 2/Лариса Тимченко, Ірина Цепова: Харків: Вид-во «Ранок», 2019.-96с.:іл. Рекомендовано МОН України (наказ МОН України від 06.07.2018 №734);

 

Хрестоматія сучасної української дитячої літератури для читання в 1 та 2 класах серії «Шкільна бібліотека»/укладач Стус Т.В., автори передмови Стус Т.В., Лущевська О.В. – Довидання. – Львів: Видавництво Старого Лева, 2018. – 160 с.

ІІ семестр 66 годин

(3,5 години на тиждень)

 

№ з/п

Дата

Тема уроку

Корекція

Погоджено

 

Тема 4. Досліджуємо слово

54

10.01

Визначаємо лексичне значення слів. Казка-легенда Софії Лупанової

 

 

55

11.01

Визначаємо лексичне значення слів (с. 7)

 

 

56

13.01

Визначаємо тематичні групи слів. Робота над текстом за Г.Демченко (с. 9)

 

 

57

17.01

Визначаємо тематичні групи слів (с. 10)

 

 

58

18.01

К. Єгорушкіна «Цятки і плямки» (хрестоматія с. 17)

 

 

59

20.01

Чудеса природи. Вчимося розрізняти однозначні і багатозначні слова (с. 12-13)

 

 

60

21.01

Урок позакласного читання. Зима-білосніжка

 

 

61

24.01

Використовуємо у мовленні слова у прямому і переносному значенні (с. 14)

 

 

62

25.01

Використовуємо у мовленні слова у прямому і переносному значенні. А.Костецький «Веселий сніг» (с. 16)

 

 

63

27.01

З.Живка «Добре вдома» (хрестоматія с. 27)

 

 

64

31.01

Діагностична робота. Аудіювання (с. 10-14-зошит з р.з.м.)

 

 

65

01.02

Досліджуємо слова, близькі за значенням. Робота над текстом за А.Коваль (с. 18-19)

 

 

66

03.02

Досліджуємо слова, протилежні за значенням. Казка «День і ніч» за М.Малишевським (с. 20)

 

 

67

04.02

Урок позакласного читання. Вірші    поетичні  картинки природи.

 

 

68

07.02

Досліджуємо слова, протилежні за значенням. Я.Пинясов «Ким бути і ким не бути»

 

 

69

08.02

Слова, що означають предмети. Н.Кир’ян «Зимові слова» (с. 23)

 

 

70

10.02

Слова, що означають предмети

 

 

71

14.02

Які мультфільми ми любимо. Які слова, що означають предмети, пишуться з великої букви? (с. 24)

 

 

72

15.02

Які мультфільми ми любимо. Які слова, що означають предмети, пишуться з великої букви? Географічні назви (с. 25)

 

 

73

17.02

Слова, що означають дії предметів. Доповнення вірша (с. 26)

 

 

74

18.02

Урок позакласного читання. Весна іде у рідний край

 

 

75

21.02

Слова, що означають дії предметів. М.Підгірянка «Ліс» (вірш напам’ять) (с. 27)

 

 

76

22.02

Ліс узимку. Слова, що означають ознаки предметів (с. 28)

 

 

77

24.02

Ліс узимку. Слова, що означають ознаки предметів. В.Верховець. «Кольорові міста» (с. 29)

 

 

78

28.02

Слова, що означають кількість предметів. Лічилки. Прислів’я та приказки (с. 31-33)

 

 

79

01.03

Н. Малетич «Парасолька» (хрестоматія с. 69-71)

 

 

 

Тема 5. Досліджуємо речення

80

03.03

Для чого потрібні речення? Розповідні речення. Т.Коломієць «Хліб» (с. 34)

 

 

81

04.03

Урок позакласного читання. Читаємо тексти. Навчаємося ставити до них запитання (с. 34-37 розв.мовл.)

 

 

82

10.03

Питальні речення. В.Сухомлинський «Мишків велосипед» (с. 36-37)

 

 

83

12.03

Складаємо запитання і відповіді на них. В.Васильчук «Подружилися» (с. 38)

 

 

84

14.03

Складаємо запитання і відповіді на них.  В.Сухомлинський «Весняний вітер» (с. 39)

 

 

85

15.03

Спонукальні речення. О.Буцень «Новий м’яч» (с. 40-41)

 

 

86

17.03

Спонукальні речення А.Костецький «Про друга» (с. 42-43)

 

 

87

18.03

Урок позакласного читання. Професій в світі так багато, а вибрать треба лиш одну

 

 

88

21.03

Окличні й неокличні речення. О.Буцень «Як приходить весна» (с. 44-45)

 

 

89

22.03

Окличні й неокличні речення. О.Сенатович «Березневий сніг» (с. 46)

 

 

90

24.03

Складаємо і відновлюємо речення. Г. Малик «Королівство Ану», «Чому папуга не навчився розмовляти», «Чому равлик ховається» (хрестоматія с. 83-87)

 

 

91

28.03

Складаємо речення за малюнками. А. М’ястківський (вірш напам’ять)

 

 

92

29.03

Діагностична робота. Робота з літературним твором

 

 

 

Тема 6. Досліджуємо текст

93

31.03

Що називають текстом? Розігруємо казку «Ріпка» (с. 51-52)

 

 

94

08.04

Урок позакласного читання. Буду я природі другом

 

 

95

11.04

Визначаємо тему тексту. Добираємо заголовок (с. 53)

 

 

96

12.04

Працюємо з опорними (ключовими) словами. Робота за текстами О. Мельничайко (с. 54-55)

 

 

97

14.04

Працюємо з опорними (ключовими) словами.  М. Зінчук «Цвіркун» (с. 56)

 

 

98

18.04

Про друзів наших менших. Знаходимо в тексті основну думку. І.Кіпніс «Кошеня, яке забуло, як просити Їсти». А. Костецький (с. 57-59) (вірш напам’ять)

 

 

99

19.04

Як будується текст. Робота над текстом «Волошка синьоока» (с. 62)

 

 

100

21.04

Відновлюємо тексти (с. 63-64)

 

 

101

22.04

Урок позакласного читання. Навчаємося переказувати тексти за планом і опорними словами (с. 49-52 розв.мовл.)

 

 

102

26.04

Дізнаємось, якими бувають тексти (с. 65-66)

 

 

103

28.04

Дізнаємося, якими бувають тексти. Казка про горобчика (с. 67-68)

 

 

104

03.05

Дізнаємося, якими бувають тексти. В.Сухомлинський «Райдуга в бурульці» (с. 69)

 

 

105

05.05

Діагностична робота. Аудіювання

 

 

106

06.05

Урок позакласного читання. Материнська свята доброта

 

 

107

10.05

Навчаємося переказувати текст за опорними словами і поданим планом (с. 71)

 

 

108

12.05

Навчаємося переказувати текст за опорними словами і поданим планом (с. 72-73)

 

 

109

16.05

Навчаємося удосконалювати тексти (с. 74-75)

 

 

110

17.05

Навчаємося будувати тексти (с. 76)

 

 

111

19.05

Навчаємося будувати тексти (с. 77)

 

 

112

20.05

Урок позакласного читання. Ілюструємо твори (вірш напам’ять) (с. 15-17 розв.мовл.)

 

 

113

23.05

Навчаємося писати привітання. Робота над текстом за Г.Бондаренком (с. 80)

 

 

114

24.05

Навчаємося писати записки і СМС-повідомлення. «Найкращий зоопарк» (уривок) за Е.Хоком. Д.Родарі «Палац із морозива»  (с. 82-85)

 

 

115

26.05

Навчаємося складати загадки (с. 86-87)

 

 

116

30.05

Діагностична робота. Читання вголос

 

 

 

Тема 7. Що ми дізналися і чого навчилися у 2 класі

117

31.05

В. Сухомлинський «Деркач і Кріт» (с. 90-91)

 

 

118

02.06

Українська народна казка «Кому що любе» (с. 92)

 

 

119

03.06

Підсумковий урок за рік

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1.  Irina
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
17 січня 2022
Переглядів
2221
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку