Календарне планування уроків української мови у 2 класі 2 семестр (3 години на тиждень)

Про матеріал
Календарне планування уроків української мови у 2 класі 2 семестр (3 години на тиждень)
Перегляд файлу

Календарне планування уроків української мови у 2 класі

2 семестр (3 години на тиждень)

 

№ уроку

Тема уроку

 

Дата

  1.  

Спонукальні речення.

 

 

  1.  

Узагальнення знань про розповідні, питальні і спонукальні речення. Знак оклику в кінці речень, що вимовляються з сильним почуттям.

 

 

  1.  

Головні слова в реченні.

 

 

  1.  

Визначення головних слів у реченні.

 

 

  1.  

Зв’язок слів у реченні за питаннями.

 

 

  1.  

Урок розвитку зв’язного мовлення. Усна розповідь за ілюстрацією та планом на тему «З днем народження!»

 

 

  1.  

Побудова речень. Поширення речень за допомогою питань.

 

 

  1.  

Узагальнення знань з теми «Речення».

 

 

Слово

Слова, які означають назви предметів (іменники)

  1.  

Уявлення про слова - назви предметів (іменники). Вимова і написання слова портфель, календар.

 

 

  1.  

Розпізнавання іменників за питаннями хто? що? Вимова і написання слова диван.

 

 

  1.  

Змінювання іменників за зразком: один – багато. Словниково-логічні вправи. Вимова і написання слова диктант.

 

 

  1.  

Урок розвитку мовлення: розповідь за серією малюнків «Друзі птахів».

 

 

  1.  

Велика буква в іменах, по-батькові та прізвищах людей. Вимова і написання слова черговий.

 

 

  1.  

Велика буква у кличках тварин.

 

 

  1.  

Велика буква у кличках тварин.

 

 

  1.  

Велика буква у назвах міст, сіл, вулиць, річок.

 

 

  1.  

Диктант.

 

 

  1.  

Розвиток зв’язного мовлення.

 

 

Слова, які називають ознаки предметів (прикметники)

  1.  

Уявлення про слова, які виражають ознаки предметів (прикметники). Вимова слова ознака.

 

 

  1.  

Зв’язок прикметників з іменниками. Змінювання прикметників разом з іменниками за зразком: один – багато.

 

 

  1.  

Тренувальні вправи на добір ознак, характерних для окремих предметів. Робота над загадками.

 

 

  1.  

Назви ознак близькі і протилежні за значенням. Вимова і написання слова помилка.

 

 

  1.  

Тренувальні вправи на добір слів протилежних за значенням. Вимова і написання слова метро.

 

 

  1.  

Розвиток зв’язного мовлення. Опис дятла.

 

 

  1.  

Перевірка мовних знань і вмінь з теми «Іменники. Прикметники»

 

 

Слова, що означають дії предметів (дієслова)

  1.  

Уявлення про слова, що означають дії предметів (дієслова).

 

 

  1.  

Спостереження за роллю дієслів у реченнях і текстах.

 

 

  1.  

Зв’язок дієслів з іменниками у формі однини і множині (без уживання термінів). Вимова і написання слова ясен.

 

 

  1.  

Урок розвитку зв’язного мовлення. Робота над діалогом насиченим дієслівними формами. Виразне читання.

 

 

  1.  

Урок розвитку мовлення. Складання розповіді за малюнком і опорними словами.

 

 

  1.  

Спостереження за словами - назвами дій, близькими і протилежними за значенням.

 

 

  1.  

Спостереження за багатозначними словами - назвами дій.

 

 

Службові слова

  1.  

Уявлення про службові слова і їх роль у реченні.

 

 

  1.  

Спостереження за роллю службових слів у реченні. Вимова і написання слова понеділок.

 

 

  1.  

Вправляння у доречному вживанні службових слів у реченнях.

 

 

  1.  

Урок розвитку мовлення.

 

 

Корінь слова. Спільнокореневі слова

  1.  

Уявлення про спільнокореневі слова і корінь слова.

 

 

  1.  

Розпізнавання спільнокореневих слів, визначення в них спільної частини – кореня.

 

 

  1.  

Практичні вправляння зі спільнокореневими словами.

 

 

  1.  

Практичні вправляння зі спільнокореневими словами. Вимова і написання слова дитина.

 

 

  1.  

Розпізнавання спільнокореневих слів та слів, близьких за значенням. Вимова і написання слова четвер.

 

 

  1.  

Урок розвитку мовлення. Перевірка вмінь будувати усний переказ.

 

 

Вимова і правопис слів із ненаголошеними звуками [е], [и] в корені слова

  1.  

Ненаголошені голосні звуки [е], [и]. Спостереження за вимовою і написанням. Перевірка ненаголошеного голосного за допомогою наголосу.

 

 

  1.  

Тренувальні вправи на перевірку ненаголошених голосних зміною форми та добором споріднених.

 

 

  1.  

Повторення та закріплення вивченого.

 

 

  1.  

Диктант.

 

 

  1.  

Перевірка мовних знань і вмінь з теми «Дієслова. Службові слова. Корінь слова. Спільнокореневі слова. Вимова і написання слів із ненаголошеними звуками [е], [и] в корені слова»

 

 

  1.  

Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді.

 

 

Повторення вивченого за рік

  1.  

Виконання комплексних вправ, які охоплюють матеріал з усіх розділів програми. Списування.

 

 

  1.  

Аудіювання.

 

 

  1.  

Виконання комплексних вправ, які охоплюють матеріал з усіх розділів програми.

 

 

  1.  

Виконання комплексних вправ, які охоплюють матеріал з усіх розділів програми.

 

 

  1.  

Виконання комплексних вправ, які охоплюють матеріал з усіх розділів програми.

 

 

  1.  

Розвиток зв’язного мовлення.

 

 

  1.  

Підсумковий урок за рік.

 

 

 

doc
Додано
2 серпня 2019
Переглядів
1945
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку