Календарне планування уроків української мови у 2 класі
2 семестр (3 години на тиждень)
№ уроку |
Тема уроку |
|
Дата |
|
Спонукальні речення. |
|
|
|
Узагальнення знань про розповідні, питальні і спонукальні речення. Знак оклику в кінці речень, що вимовляються з сильним почуттям. |
|
|
|
Головні слова в реченні. |
|
|
|
Визначення головних слів у реченні. |
|
|
|
Зв’язок слів у реченні за питаннями. |
|
|
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Усна розповідь за ілюстрацією та планом на тему «З днем народження!» |
|
|
|
Побудова речень. Поширення речень за допомогою питань. |
|
|
|
Узагальнення знань з теми «Речення». |
|
|
Слово |
|||
Слова, які означають назви предметів (іменники) |
|||
|
Уявлення про слова - назви предметів (іменники). Вимова і написання слова портфель, календар. |
|
|
|
Розпізнавання іменників за питаннями хто? що? Вимова і написання слова диван. |
|
|
|
Змінювання іменників за зразком: один – багато. Словниково-логічні вправи. Вимова і написання слова диктант. |
|
|
|
Урок розвитку мовлення: розповідь за серією малюнків «Друзі птахів». |
|
|
|
Велика буква в іменах, по-батькові та прізвищах людей. Вимова і написання слова черговий. |
|
|
|
Велика буква у кличках тварин. |
|
|
|
Велика буква у кличках тварин. |
|
|
|
Велика буква у назвах міст, сіл, вулиць, річок. |
|
|
|
Диктант. |
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. |
|
|
Слова, які називають ознаки предметів (прикметники) |
|||
|
Уявлення про слова, які виражають ознаки предметів (прикметники). Вимова слова ознака. |
|
|
|
Зв’язок прикметників з іменниками. Змінювання прикметників разом з іменниками за зразком: один – багато. |
|
|
|
Тренувальні вправи на добір ознак, характерних для окремих предметів. Робота над загадками. |
|
|
|
Назви ознак близькі і протилежні за значенням. Вимова і написання слова помилка. |
|
|
|
Тренувальні вправи на добір слів протилежних за значенням. Вимова і написання слова метро. |
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Опис дятла. |
|
|
|
Перевірка мовних знань і вмінь з теми «Іменники. Прикметники» |
|
|
Слова, що означають дії предметів (дієслова) |
|||
|
Уявлення про слова, що означають дії предметів (дієслова). |
|
|
|
Спостереження за роллю дієслів у реченнях і текстах. |
|
|
|
Зв’язок дієслів з іменниками у формі однини і множині (без уживання термінів). Вимова і написання слова ясен. |
|
|
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Робота над діалогом насиченим дієслівними формами. Виразне читання. |
|
|
|
Урок розвитку мовлення. Складання розповіді за малюнком і опорними словами. |
|
|
|
Спостереження за словами - назвами дій, близькими і протилежними за значенням. |
|
|
|
Спостереження за багатозначними словами - назвами дій. |
|
|
Службові слова |
|||
|
Уявлення про службові слова і їх роль у реченні. |
|
|
|
Спостереження за роллю службових слів у реченні. Вимова і написання слова понеділок. |
|
|
|
Вправляння у доречному вживанні службових слів у реченнях. |
|
|
|
Урок розвитку мовлення. |
|
|
Корінь слова. Спільнокореневі слова |
|||
|
Уявлення про спільнокореневі слова і корінь слова. |
|
|
|
Розпізнавання спільнокореневих слів, визначення в них спільної частини – кореня. |
|
|
|
Практичні вправляння зі спільнокореневими словами. |
|
|
|
Практичні вправляння зі спільнокореневими словами. Вимова і написання слова дитина. |
|
|
|
Розпізнавання спільнокореневих слів та слів, близьких за значенням. Вимова і написання слова четвер. |
|
|
|
Урок розвитку мовлення. Перевірка вмінь будувати усний переказ. |
|
|
Вимова і правопис слів із ненаголошеними звуками [е], [и] в корені слова |
|||
|
Ненаголошені голосні звуки [е], [и]. Спостереження за вимовою і написанням. Перевірка ненаголошеного голосного за допомогою наголосу. |
|
|
|
Тренувальні вправи на перевірку ненаголошених голосних зміною форми та добором споріднених. |
|
|
|
Повторення та закріплення вивченого. |
|
|
|
Диктант. |
|
|
|
Перевірка мовних знань і вмінь з теми «Дієслова. Службові слова. Корінь слова. Спільнокореневі слова. Вимова і написання слів із ненаголошеними звуками [е], [и] в корені слова» |
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді. |
|
|
Повторення вивченого за рік |
|||
|
Виконання комплексних вправ, які охоплюють матеріал з усіх розділів програми. Списування. |
|
|
|
Аудіювання. |
|
|
|
Виконання комплексних вправ, які охоплюють матеріал з усіх розділів програми. |
|
|
|
Виконання комплексних вправ, які охоплюють матеріал з усіх розділів програми. |
|
|
|
Виконання комплексних вправ, які охоплюють матеріал з усіх розділів програми. |
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. |
|
|
|
Підсумковий урок за рік. |
|
|