Календарне планування уроків української мови в 4 класі
(посібник «Українська мова та читання» К. Пономарьова, Л. Гайова
частина 1
Вчитель __________________________________________
ІІ СЕМЕСТР
4 години х 19 тижнів = 76 годин =__ уроки (святкові дні____________________)
(___ годин української мови, 9 годин розвитку зв’язного мовлення)
№ |
Дата |
Тема уроку |
Стор. підр |
Робота з медіа продуктом |
Словникові слова |
Примітка |
|
|
Пригадую числівники Розпізнаю числівники в реченні і тексті (Англія) |
Ст. 80-81 Впр 1-10 |
|
П’ятсот шістнадцять шістсот |
Рік. Пори року |
|
|
Досліджую форми родового відмінка числівників 40, 50, 60, 70, 90, 100 |
Ст.82-84 впр.1-8 |
|
Шістдесяти п’ятдесяти вісімдесяти |
|
|
|
Правильно вживаю форми числівників на позначення часу протягом доби |
Ст..84-85 впр.1-6 |
|
|
|
|
|
Урок розвитку зв1язного мовлення:: складання діалогу, смс повідомлень |
|
|
|
|
|
|
Правильно вживаю форми числівників на позначення часу протягом доби |
|
|
|
|
|
|
Діагностична робота: списування з тестовими питаннями |
|
|
|
|
|
|
Аналіз діагностичної роботи |
|
|
Мільйон |
|
|
|
Досліджую займенник Розпізнаю займенники |
Ст..84-86 впр.1-9 |
|
|
|
|
|
Досліджую особові займенники |
Ст..85-89 впр.1-8 |
|
|
|
|
|
Спостерігаю за відмінюванням займенників 1-ої та 2 особи |
Ст.90-92 впр.1-8 |
меню |
|
|
|
|
Урок розвитку зв1язного мовлення:: |
|
|
|
|
|
|
Редагування речень із займенниками |
|
|
|
|
|
|
Досліджую відмінювання займенників 3-ої особи (Фінляндія) |
Ст 92-94 впр.1-10 |
|
|
|
|
|
Розбираю займенники як частину мови |
Ст..94-96 впр.1-9 |
|
|
|
|
|
Редагую текст, використовую займенники |
|
|
|
|
|
|
Діагностична робота: диктант із завданням |
|
|
|
|
|
|
Аналіз діагностичної роботи |
|
|
|
|
|
|
Дізнаюся більше про дієслово Розпізнаю дієслова (Японія) |
Ст..97-98 впр.1-10 |
|
Цунамі сакура |
сенкан |
|
|
Урок розвитку зв1язного мовлення:: редагування речень шляхом підбору влучних дієслів |
|
|
|
|
|
|
Розпізнаю неозначену форму дієслова |
Ст.99-101 впр.1-8 |
|
|
|
|
|
Змінює дієслова за числами |
Ст.101-103 впр.1-7 |
|
|
|
|
|
Визначаю часи дієслів |
Ст..103-105 впр.1-9 |
оголошення |
|
|
|
|
Змінюю дієслова за часами |
|
|
|
|
|
|
Перевіряю написання закінчень дієслів теперішнього часу (Китай) |
Ст..106-107 впр.1-7 |
|
|
|
|
|
Утворюю різні форми дієслів майбутнього часу |
Ст..108-109 впр.1-8 |
продукт |
|
|
|
|
Правильно записую закінчення дієслів майбутнього часу |
Ст..110-111 впр.1- 8 |
|
емблема |
|
|
|
Урок розвитку зв1язного мовлення:: редагування тексту шляхом зміни часу дієслів |
|
|
|
|
|
|
Утворюю дієслова минулого часу (Індія) |
Ст. 112-113 впр.1-9 |
|
|
|
|
|
Досліджую дієслова на -ся |
Ст..114-115 впр.1-9 |
|
|
|
|
|
Розбираю дієслово як частину мови |
Ст..116-117 впр. 1-8 |
|
|
|
|
|
Діагностична робота: мовна перевірка |
|
|
|
|
|
|
Аналіз діагностичної роботи |
|
|
|
|
|
|
Досліджую прислівник Спостерігаю за прислівниками (Австралія) |
Ст..118-119 впр.1-120 |
|
Вліво вправо навесні попереду |
|
|
|
Розрізняю прислівники і прикметники |
Ст.120-122 впр.1-10 |
|
Вночі вдень зранку |
|
|
|
Урок розвитку зв1язного мовлення:: |
|
|
|
|
|
|
Правильно записую прислівники |
Ст..123-124 впр.1- 7 |
купюри |
Щороку навесні вперед зліва |
|
|
|
Правильно записую прислівники |
|
|
назад вчора завтра |
|
|
|
Правильно записую прислівники |
|
|
Тепер |
|
|
|
Утворюю прислівники |
Ст.124-125 впр.1-125 |
|
Вдома пам’ять |
|
|
|
Діагностична робота% тестова перевірка |
|
|
|
|
|
|
Аналіз діагностичної роботи |
|
|
щогодини |
|
|
|
Будую речення Пригадую знання про речення (Єгипет)
|
Ст..126-128 впр.1-10 |
|
|
|
|
|
Урок розвитку зв1язного мовлення:: робота з деформованими реченнями різних видів |
|
|
|
|
|
|
Розпізнаю і будую речення різних видів |
Ст..128-129 впр.1-6 |
|
|
|
|
|
Визначаю головні і другорядні члени речення |
Ст..130-131 впр.1-7 |
|
|
|
|
|
Встановлюю зв’язок слів у реченні |
Ст..132-133 впр. 1-10 |
|
Пустеля |
|
|
|
Спостерігаю за однорідними членами речення (Туніс) |
Ст.134-135 впр 1-6 |
|
Трамвай тролейбус |
|
|
|
Складаю речення з однорідними членами речення (Канада) |
Ст.136-138 впр.1-10 |
|
Океан |
|
|
|
Визначаю речення з однорідними членами речення |
|
|
|
|
|
|
Застосовую знання про речення |
Ст..138-139 впр.1-8 |
|
|
числівники |
|
|
Урок розвитку зв1язного мовлення:: складання плану до тексту. Письмовий переказ за складеним планом |
|
|
|
|
|
|
Встановлюю зв’язок слів у реченні |
|
|
|
|
|
|
Діагностична робота: диктант із завданням |
|
|
|
|
|
|
Аналіз діагностичної роботи Застосовую знання про текст Пригадую будову речення (США) |
Ст.140-141 впр 1-11 |
|
|
|
|
|
Визначаю тему і мету тексту |
Ст..142-143 впр 1-8 |
|
|
числівник |
|
|
Складаю план тексту |
Ст..144-146 впр.1-8 |
|
|
Л. Денисенко «Про Шушу» |
|
|
Розрізняю різновиди текстів (Мексика) |
Ст.146-148 впр.1-8 |
|
|
|
|
|
Будую текст опис |
Ст..149-150 впр.1-8 |
|
|
|
|
|
Урок розвитку зв1язного мовлення:: складання тексту-розповіді на вільну тему |
|
|
|
|
|
|
Будую текст міркування |
Ст.151-152 впр.1-8 |
Про продукт |
|
|
|
|
Складаю есе (Бразилія) |
Ст.152-154 впр1-8 |
|
Футбол шеренга |
|
|
|
Розрізняю стилі текстів |
Ст..154-155 впр.1-6 |
Об’ява |
|
|
|
|
Діагностична робота: мовна перевірка |
|
|
|
|
|
|
Аналіз діагностичної роботи |
|
|
|
|
|
|
Повторюю і застосовую вивчене Пригадую вивчене (Україна) |
Ст..156-157 впр.1-7 |
|
держава |
Текст, речення. Частини мови |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Урок розвитку зв1язного мовлення:: написання есе «Мої канікули» |
|
|
|
|
|
|
Застосовую знання з мови |
Ст..158-159 впр.1-9 |
Рекламний плакат |
|
|
|
|
Застосовую знання з мови |
|
|
|
|
|
|
Застосовую знання з мови. Складаю текст за планом |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|