Календарне планування уроків української мови в 4 класі за посібником «Українська мова та читання» К. Пономарьова, Л. Гайова частина 1

Про матеріал
Календарне планування уроків української мови в 4 класі за підручником «Українська мова та читання» К. Пономарьова, Л. Гайова складено з визначенням сторінок та вправ до кожного уроку а також з визначенням словникових слів, над якими треба працювати на уроці.
Перегляд файлу

Календарне планування уроків української мови в 4 класі

(посібник «Українська мова та читання» К. Пономарьова, Л. Гайова 

 частина 1

Вчитель __________________________________________

ІІ СЕМЕСТР

4 години х 19 тижнів = 76 годин =__ уроки (святкові дні____________________)

(___ годин української мови, 9 годин розвитку зв’язного мовлення)

Дата

Тема уроку

Стор. підр

Робота з медіа продуктом

Словникові слова

Примітка

  1.  

 

Пригадую числівники

Розпізнаю числівники в реченні  і тексті (Англія)

Ст. 80-81

Впр 1-10

 

П’ятсот  шістнадцять  шістсот

Рік. Пори року

  1.  

 

Досліджую форми родового відмінка числівників 40, 50, 60, 70, 90, 100

Ст.82-84 впр.1-8

 

Шістдесяти  п’ятдесяти вісімдесяти

 

  1.  

 

Правильно вживаю форми числівників на позначення часу протягом доби

Ст..84-85 впр.1-6

 

 

 

  1.  

 

Урок розвитку зв1язного мовлення:: складання діалогу, смс повідомлень

 

 

 

 

  1.  

 

Правильно вживаю форми числівників на позначення часу протягом доби

 

 

 

 

  1.  

 

Діагностична робота: списування з тестовими питаннями

 

 

 

 

  1.  

 

Аналіз діагностичної роботи

 

 

Мільйон

 

  1.  

 

Досліджую займенник

Розпізнаю займенники

Ст..84-86 впр.1-9

 

 

 

  1.  

 

Досліджую особові займенники

Ст..85-89 впр.1-8

 

 

 

  1.  

 

Спостерігаю за відмінюванням займенників 1-ої та 2 особи

Ст.90-92 впр.1-8

  меню

 

 

  1.  

 

Урок розвитку зв1язного мовлення::

 

 

 

 

  1.  

 

Редагування речень із займенниками

 

 

 

 

  1.  

 

Досліджую відмінювання займенників 3-ої особи (Фінляндія)

Ст 92-94 впр.1-10

 

 

 

  1.  

 

Розбираю займенники як частину мови

Ст..94-96 впр.1-9

 

 

 

  1.  

 

Редагую текст, використовую займенники

 

 

 

 

  1.  

 

Діагностична робота: диктант із завданням

 

 

 

 

  1.  

 

Аналіз діагностичної роботи

 

 

 

 

  1.  

 

Дізнаюся більше про дієслово

Розпізнаю дієслова (Японія)

Ст..97-98 впр.1-10

 

Цунамі сакура

сенкан

  1.  

 

Урок розвитку зв1язного мовлення:: редагування речень шляхом підбору влучних дієслів

 

 

 

 

  1.  

 

Розпізнаю неозначену форму дієслова

Ст.99-101 впр.1-8

 

 

 

  1.  

 

Змінює дієслова за числами

Ст.101-103 впр.1-7

 

 

 

  1.  

 

Визначаю часи дієслів

Ст..103-105 впр.1-9

оголошення

 

 

  1.  

 

Змінюю дієслова за часами

 

 

 

 

  1.  

 

Перевіряю написання закінчень дієслів теперішнього часу  (Китай)

Ст..106-107 впр.1-7

 

 

 

  1.  

 

Утворюю різні форми дієслів майбутнього часу

Ст..108-109 впр.1-8

продукт

 

 

  1.  

 

Правильно записую закінчення дієслів майбутнього часу

Ст..110-111 впр.1- 8

 

емблема

 

  1.  

 

Урок розвитку зв1язного мовлення:: редагування тексту шляхом зміни часу дієслів

 

 

 

 

  1.  

 

Утворюю дієслова минулого часу (Індія)

Ст. 112-113 впр.1-9

 

 

 

  1.  

 

Досліджую дієслова на -ся

Ст..114-115 впр.1-9

 

 

 

  1.  

 

Розбираю дієслово як частину мови

Ст..116-117 впр. 1-8

 

 

 

  1.  

 

Діагностична робота: мовна перевірка

 

 

 

 

  1.  

 

Аналіз діагностичної роботи

 

 

 

 

  1.  

 

Досліджую прислівник

Спостерігаю за прислівниками (Австралія)

Ст..118-119 впр.1-120

 

Вліво вправо навесні попереду

 

  1.  

 

Розрізняю прислівники і прикметники

Ст.120-122 впр.1-10

 

Вночі вдень зранку

 

  1.  

 

Урок розвитку зв1язного мовлення::

 

 

 

 

  1.  

 

Правильно записую прислівники

Ст..123-124 впр.1- 7

купюри

Щороку навесні  вперед зліва

 

  1.  

 

Правильно записую прислівники

 

 

 назад   вчора завтра

 

  1.  

 

Правильно записую прислівники

 

 

Тепер

 

  1.  

 

Утворюю прислівники

Ст.124-125 впр.1-125

 

Вдома  пам’ять

 

  1.  

 

Діагностична робота% тестова перевірка

 

 

 

 

  1.  

 

Аналіз діагностичної роботи

 

 

щогодини

 

  1.  

 

Будую речення

Пригадую знання про речення (Єгипет)

 

Ст..126-128 впр.1-10

 

 

 

  1.  

 

Урок розвитку зв1язного мовлення:: робота з деформованими реченнями різних видів

 

 

 

 

  1.  

 

Розпізнаю і будую речення різних видів

Ст..128-129 впр.1-6

 

 

 

  1.  

 

Визначаю головні і другорядні члени речення

Ст..130-131 впр.1-7

 

 

 

  1.  

 

Встановлюю зв’язок слів у реченні

Ст..132-133 впр. 1-10

 

Пустеля

 

  1.  

 

Спостерігаю за однорідними членами речення (Туніс)

Ст.134-135 впр 1-6

 

Трамвай тролейбус

 

  1.  

 

Складаю речення з однорідними членами речення  (Канада)

Ст.136-138 впр.1-10

 

Океан

 

  1.  

 

Визначаю речення з однорідними членами речення

 

 

 

 

  1.  

 

Застосовую знання про речення

Ст..138-139 впр.1-8

 

 

числівники

  1.  

 

Урок розвитку зв1язного мовлення:: складання плану до тексту. Письмовий переказ за складеним планом

 

 

 

 

  1.  

 

Встановлюю зв’язок слів у реченні

 

 

 

 

  1.  

 

Діагностична робота: диктант із завданням

 

 

 

 

  1.  

 

Аналіз діагностичної роботи Застосовую знання про текст

Пригадую будову речення (США)

Ст.140-141 впр 1-11

 

 

 

  1.  

 

Визначаю тему і мету тексту

Ст..142-143 впр 1-8

 

 

числівник

  1.  

 

Складаю план тексту

Ст..144-146 впр.1-8

 

 

Л. Денисенко «Про Шушу»

  1.  

 

Розрізняю різновиди  текстів (Мексика)

Ст.146-148 впр.1-8

 

 

 

  1.  

 

Будую текст опис

Ст..149-150 впр.1-8

 

 

 

  1.  

 

Урок розвитку зв1язного мовлення:: складання тексту-розповіді  на вільну тему

 

 

 

 

  1.  

 

Будую текст міркування

Ст.151-152 впр.1-8

Про продукт

 

 

  1.  

 

Складаю есе  (Бразилія)

Ст.152-154 впр1-8

 

Футбол шеренга

 

  1.  

 

Розрізняю стилі текстів

Ст..154-155 впр.1-6

Об’ява

 

 

  1.  

 

Діагностична робота: мовна перевірка

 

 

 

 

  1.  

 

Аналіз діагностичної роботи

 

 

 

 

  1.  

 

Повторюю і застосовую вивчене

Пригадую вивчене (Україна)

Ст..156-157 впр.1-7

 

держава

Текст,  речення. Частини мови

  1.  

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

Урок розвитку зв1язного мовлення::  написання есе «Мої канікули»

 

 

 

 

  1.  

 

Застосовую знання з мови

Ст..158-159 впр.1-9

Рекламний плакат

 

 

  1.  

 

Застосовую знання з мови

 

 

 

 

  1.  

 

Застосовую знання з мови. Складаю текст за планом

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Кулак Ірина Леонідівна
    Щиро дякую Вам за Вашу роботу!!!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Свириденко Олена Станіславівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Угриновська Тетяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Слинько Ніна Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
docx
Пов’язані теми
Українська мова, 4 клас, Планування
НУШ
Додано
19 грудня 2021
Переглядів
3551
Оцінка розробки
5.0 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку