Календарне планування в старшій групі на січень

Про матеріал
Плануючи нестандартні заняття зросла зацікавленість дітей фізкультурними заняттями, збільшилась рухова активність дітей, розвивається вправність, увага, спритність, виховується вміння діяти в колективі, збільшилася моторна щільність занять, підвищується емоційний тонус, прагнення до досягнення більш високих спортивних результатів, винахідливість у самостійній діяльності, закріплюються досягнення корекційно-відновлювальної роботи, естетичний смак
Перегляд файлу

Січень

Заняття 4

Сюжетне заняття

Тема: «Філософія рухів»

Завдання заняття: Ознайомити дітей з видами спорту, українськими видатними спортсменами. Удосконалити вміння пересуватися з гімнастичними палицями, як лижники,  перестрибувати куб, пересуваючи його вперед. Закріпити вміння водити м’яч ключкою. Розвивати увагу, координацію рухів, стрибучість, влучність.

Інвентар: гімнастичні палиці, ключки, маленькі м’ячики – по  кількості дітей, куби, атрибути для рухливої гри.

Спосіб організації: поточний.

Частина

Зміст

Дозування

Підготовча

(7-8 хв.)

Ходьба:

-звичайним кроком,

-широким кроком,

-дрібним кроком.

Повільний біг

Перешикування

Комплекс ЗРВ

2-2,5 хв.

 

 

До 1 хв.

0,5-1хв.

4-4,5хв.

Основна

(22-24 хв.)

1.Вправа «Лижні гонки»

2. Вправа «Королева спорту»

3. Вправа «Хокеїсти»

4.Рухлива гра «Влуч у ворота»

2-3 хв.

2-3 хв.

2-3 хв.

6-8 хв.

Заключна

(3-4 хв.)

1.Ходьба з рухами рук вгору і вниз.

2.Психогімнастика «Повтори за мною»

1-2хв

2-3хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Заняття 5

Заняття із серії піклуюся про своє здоров’я

Тема: «Красиві спинки»

Завдання заняття: продовжити вчити дітей піклуватися про своє здоров’я. Розвивати   мязи спини, рівновагу, спритність, координацію рухів, увагу. Формувати красиву поставу. Зміцнювати захисні сили організму, шляхом використання елементів масажу. Виховувати бажання піклуватися про своє здоровя. Бажання піклуватися про своє здоров’я.

Інвентар: гімнастична дошка, фіт-боли, мішечки з піском, перекладина, масажна рукавичка, атрибути для рухливої гри.             

Спосіб організації: поточний, фронтальний.

 

Частина

Зміст

Дозування

Підготовча

(7-8 хв.)

Ходьба:

-звичайним кроком,

-на зовнішній стороні стопи

- на внутрішній стороні стопи

Повільний біг

Перешикування

Комплекс ЗРВ

2-2,5 хв.

 

 

До 1 хв.

0,5-1хв.

4-4,5хв.

Основна

(22-24 хв.)

1.Ходьба по гімнастичній  дошці з мішечками з піском на голові

2.Вправи на фітболах

3.Вправи на гімнастичній дошці (піднімання прямих ніг)

4.Вис на перекладині

5.Масаж спини масажною рукавичкою

6.Рухлива гра «Вершники»

2-3 хв.

 

2-3 хв.

2-3 хв.

 

2-3 хв.

 

2-3 хв.

6-8 хв.

Заключна

(3-4 хв.)

1.Ходьба з рухами рук вгору і вниз.

2. Крапковий масаж

1-2хв

2-3хв

 

 

 

 

 

Заняття 6

Заняття за картками.

 

Завдання заняття: Розучити ходьбу з м’ячем між ногами – вправа «Пінгвіни». Удосконалити вміння повзати з упором на руки та ноги -  вправа «Павучки». Закріпити вміння стрибати із обруча в обруч на двох та одній нозі – вправа «Зайчики», стояти на одній нозі – вправа «Лелека». Розвивати увагу, рівновагу, координацію рухів, стрибучість.

Інвентар: м’ячі по кількості дітей, обручі – 9 шт., атрибути для рухливої гри.

Спосіб організації: поточний.

 

Частина

Зміст

Дозування

Підготовча

(7-8 хв.)

Ходьба:

-звичайним кроком,

-широким кроком,

-дрібним кроком.

Повільний біг

Перешикування

Комплекс ЗРВ

2-2,5 хв.

 

 

 

До 1 хв.

0,5-1хв.

4-4,5хв.

Основна

(22-24 хв.)

Картки:

1. «Пінгвіни»,

2.«Павучки»,

3.«Зайчики»,

4.«Лелека».

5.Рухлива гра «Кенгуру»

 

2-3 хв.

2-3 хв.

2-3 хв.

2-3 хв.

6-8 хв.

Заключна

(3-4 хв.)

1.Ходьба з рухами рук вгору і вниз.

2.Релаксація «Слон»

1-2хв

2-3хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Заняття 7

Ігрове заняття

Завдання заняття: Розучити рухливу гру «Заборонений рух».

Закріпити рухливі ігри: «Вершники», «Злови м’яч шляпою», «Сороконіжка». Розвивати стрибучість, спритність, влучність, орієнтування в просторі.

Інвентар: атрибути для рухливих ігор.

Спосіб організації: фронтальний.

 

Частина

Зміст

Дозування

Підготовча

(7-8 хв.)

Ходьба:

-звичайним кроком,

-широким кроком,

-дрібним кроком.

Повільний біг

Перешикування

Комплекс ЗРВ

2-2,5 хв.

 

 

До 1 хв.

0,5-1хв.

4-4,5хв.

Основна

(22-24 хв.)

Рухливі ігри:

-«Заборонений рух»,

-«Вершники»,

-«Злови м’яч шляпою»,

-«Сороконіжка»

 

6-8 хв.

2-3 хв.

2-3 хв.

2-3 хв.

Заключна

(3-4 хв.)

1.Ходьба з рухами рук вгору і вниз.

2.Мімічна гімнастика «Сопілочка грає»

1-2хв

2-3хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Заняття 8

Підсумкове заняття

Завдання заняття: Перевірити вміння у дітей ходити приставним   кроком правим і лівим боком через щаблі  гімнастична драбини, що лежить на підлозі, стрибати на обох ногах  гімнастичні палиці, що лежить на гімнастичних лавах(3-4 шт.), повзати вперед на задніх чотирьох, переповзаючи через гімн. лаву, прокочувати м’ячі ногою між кубиками. Розвивати рівновагу, стрибучість, спритність, пластику.

Інвентар:  гімнастична драбина, гімнастичні палиці – 4 шт., гімнастичні лави – 3 шт., кубики – 4 шт., м’ячі по кількості дітей, атрибути для рухливої гри.

Спосіб організації: поточний.

 

Частина

Зміст

Дозування

Підготовча

(7-8 хв.)

Ходьба:

-звичайним кроком,

-широким кроком,

-дрібним кроком.

Повільний біг

Перешикування

Комплекс ЗРВ

2-2,5 хв.

 

 

 

До 1 хв.

0,5-1хв.

4-4,5хв.

Основна

(22-24 хв.)

1. Ходити приставним   кроком правим і лівим боком через щаблі  гімн. драбини, що лежить на підлозі.

2. Стрибати на обох ногах  гімнастичні палиці, що лежить на гімнастичних лавах(3-4 шт.)

3. Повзати вперед на задніх чотирьох, переповзаючи через гімн. лаву.

4.Прокочувати м’ячі ногою між кубиками.

5.Гра «Заборонений рух»

2-3 хв.

 

 

2-3 хв.

 

 

 

2-3 хв.

 

2-3 хв.

6-8 хв.

Заключна

(3-4 хв.)

1.Ходьба з рухами рук вгору і вниз.

2.Масаж «Сороконіжка»

1-2хв

2-3хв

 

 

doc
Додано
15 січня 2019
Переглядів
1854
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку