Красноградський дошкільний навчальний заклад(ясел-садок) №17
Красноградської міської ради
Харківської області
Календарне планування
занять з фікультури
в старших групах
Красноградського ДНЗ (ясел-садка) №17
інструктора з фізкультури
Лешевої Валентини Миколаївни
03-01
Вересень
Заняття 1
Завдання заняття:
Вправляти дітей в умінні збільшувати швидкість під час бігу, випереджаючи один одного. Удосконалювати техніку метання мішечків на дальність правою і лівою рукою Закріпити вміння стрибати у довжину з місця, енергійно відштовхуючись ногами і допомагаючи собі змахом прямих рук вперед вгору. Під час гри «Футбол» закріпити навички прокачування м’яча один одному ногою, зупиняти м’яч ногою, забивати м’яч у ворота. Виховувати вольові якості.
Інвентар: Прапорець для орієнтиру, мішечки з піском, мотузок – 2 шт.
ракетки, воланчик.
Спосіб організації: індивідуальний, фронтальний.
Частина |
Зміст |
Дозування |
Підготовча (7-8 хв.) |
Ходьба: -звичайним кроком, -на носочках, - на п’яточках Повільний біг Перешикування Комплекс ЗРВ
|
2-2,5 хв.
До 1 хв. 0,5-1хв. 4-4,5хв. |
Основна (22-24 хв.) |
1.Бігати наввипередки (10 м.) 2. Метати мішечки у далечінь. 3.Стрибати у довжину з місця 4. Футбол (за спрощеними правилами).
|
5-6 хв. 5-6 хв. 5-6 хв. 5-6 хв. |
Заключна (3-4 хв.) |
1.Біг 2.Ходьба з рухами рук вгору і вниз. |
1хв. 2-3хв.
|
Заняття 2
Завдання заняття:
Визначити максимальну швидкість бігу кожної дитини на дистанції 10 м . Визначити максимальну дальність польоту, стрибаючи у довжину з місця. Закріпити уміння узгоджувати рухи рук і тулуба, метаючи мішечки з піском у далечінь правою і лівою рукою. Під час гри «Хокей на траві» узагальнювати уміння штовхати м’ячик ключкою, забивати гол. Виховувати любов до спорту.
Інвентар: Прапорець для орієнтиру, мотузок -2 шт., мішечки з піском за кількістю дітей, футбольний м’яч .
Спосіб організації: індивідуальний, фронтальний.
Частина |
Зміст |
Дозування |
Підготовча (7-8 хв.) |
Ходьба: - звичайним кроком, - на носочках, - на п’яточках Повільний біг Перешикування Комплекс ЗРВ
|
2-2,5 хв.
До 1 хв. 0,5-1хв. 4-4,5хв. |
Основна (22-24 хв.) |
1.Бігати наввипередки (10 м.) Н 2. Стрибати у довжину з місця. Н 3. Метати мішечки у далечінь. 4. Хокей на траві (за спрощеними правилами).
|
5-6 хв. 5-6 хв. 5-6 хв. 5-6 хв. |
Заключна (3-4 хв.) |
1.Біг 2.Ходьба з рухами рук вгору і вниз. |
1хв. 2-3хв.
|
Заняття 3
Завдання заняття:
Визначити максимальну дальність польоту мішечків у кожної дитини (правою і лівою рукою) Удосконалювати техніку стрибків у довжину з розбігу, визначити поштовхові ногу, закріпити навички утримувати максимальну швидкість бігу на дистанції 20 м. Під час гри «Баскетбол» узагальнити уміння відбивати м’яч , закидати м’яч у корзину. Виховувати бажання вести здоровий спосіб життя.
Інвентар: Мішечки з піском, прапорці для орієнтиру, ключка, м’яч
Спосіб організації: індивідуальний, фронтальний.
Частина |
Зміст |
Дозування |
Підготовча (7-8 хв.) |
Ходьба: -звичайним кроком, -на носочках, - на п’яточках Повільний біг Перешикування Комплекс ЗРВ
|
2-2,5 хв.
До 1 хв. 0,5-1хв. 4-4,5хв. |
Основна (22-24 хв.) |
1. Метати мішечки на дальність. Н 2.Стрибати у довжину з розбігу. 3. Бігати наввипередки (20 м.) 4. Баскетбол (за спрощеними правилами)
|
5-6 хв. 5-6 хв. 5-6 хв. 5-6 хв. |
Заключна (3-4 хв.) |
1.Біг 2.Ходьба з рухами рук вгору і вниз. |
1хв. 2-3хв.
|
Заняття 4
Завдання заняття:
Визначити максимальну швидкість бігу кожної дитини на дистанції 20 м. Визначити максимальну дальність стрибків з розбігу. Удосконалювати уміння висіти на попереченні на зігнутих руках, уміння піднімати тулуб з лежачого положення в сід максимальну кількість разів за хвилину. Під час гри «Волейбол» узагальнити уміння перекидати м’яч через сітку і ловити . Виховувати почуття єдності дружби.
Інвентар: Прапорець для орієнтиру, турнік, волейбольний м’яч.
Спосіб організації: індивідуальний, фронтальний.
Частина |
Зміст |
Дозування |
Підготовча (7-8 хв.) |
Ходьба: -звичайним кроком, - на носочках, - на п’яточках Повільний біг Перешикування Комплекс ЗРВ
|
2-2,5 хв.
До 1 хв. 0,5-1хв. 4-4,5хв. |
Основна (22-24 хв.) |
1. Бігати наввипередки (20 м.) Н 2. Стрибати у довжину з розбігу. Н 3. Вис (на зігнутих в ліктях руках (сек). Прес (піднімання тулуба з лежачого положення в сід – рад (хв.) 4.Волейбол (за спрощеними правилами).
|
5-6 хв. 5-6 хв. 5-6 хв.
5-6 хв. |
Заключна (3-4 хв.) |
1.Біг 2.Ходьба з рухами рук вгору і вниз. |
1хв. 2-3хв.
|
Заняття 5
Завдання заняття:
Визначити час, за який кожна дитина провисить на попиречені на руках зігнутих ліктях. Визначити максимальну кількість разів на хвилину піднімання дитиною тулуба з лежачого положення в сід. Вправляти в умінні утримувати максимальну швидкість бігу на дистанцію 30 м. Удосконалювати техніку стрибка у висоту з розбігу, попередньо визначити поштовхові ногу. Під час гри «Бадмінтон» узагальнити уміння відбивати волан ракеткою різними способами. Виховувати бажання займатися фізкультурою.
Інвентар: турніки, прапорець для орієнтиру, мотузок довгий, м’яч баскетбольний.
Спосіб організації: індивідуальний, фронтальний.
Частина |
Зміст |
Дозування |
Підготовча (7-8 хв.) |
Ходьба: -звичайним кроком, - на носочках, - на п’яточках Повільний біг Перешикування Комплекс ЗРВ
|
2-2,5 хв.
До 1 хв. 0,5-1хв. 4-4,5хв. |
Основна (22-24хв.) |
1. Вис (на зігнутих в ліктях руках (сек). Прес (піднімання тулуба з лежачого положення в сід – рад (хв.). Н 2. Бігати наввипередки (30 м.) 3. Стрибати у висоту з розбігу. 4 Бадмінтон (за спрощеними правилами).
|
5-6 хв.
5-6 хв. 5-6 хв. 5-6 хв. |
Заключна (3-4 хв.) |
1.Біг 2.Ходьба з рухами рук вгору і вниз. |
1хв. 2-3хв.
|
Заняття 6
Завдання заняття:
Визначити максимальну швидкість бігу кожної дитини на дистанції 30 м. Визначити максимальну висоту стрибка дитини, стрибаючи у висоту з розбігу. Закріпляти уміння кидати м’ячі різними способами і ловити (від грудей, знизу, із-за голови, у відскоку). Під час гри «Теніс» удосконалювати уміння відбивати м’ячик один одному.
Інвентар: Прапорець для орієнтиру, мотузок довгий, м’ячики, ракетки за кількістю дітей
Спосіб організації: індивідуальний, фронтальний.
Частина |
Зміст |
Дозування |
Підготовча (7-8 хв.) |
Ходьба: -звичайним кроком, - на носочках, - на п’яточках Повільний біг Перешикування Комплекс ЗРВ
|
2-2,5 хв.
До 1 хв. 0,5-1хв. 4-4,5хв. |
Основна (22-24 хв.) |
1. Бігати наввипередки (30 м.). Н 2. Стрибати у висоту з розбігу. Н 3. Школа м’яча (кидати м’ячі один одному різними способами, і ловити). 4. Теніс (за спрощеними правилами).
|
5-6 хв. 5-6 хв. 5-6 хв. 5-6 хв. |
Заключна (3-4 хв.) |
1.Біг 2.Ходьба з рухами рук вгору і вниз. |
1хв. 2-3хв.
|
Заняття 7
Завдання заняття:
Визначити рівень володіння м’ячем у кожної дитини, кидаючи їх один одному різними способами і ловлячи. Закріпити навички правильно розподіляти вагу тіла на чотири точки опори і утримувати рівновагу, повзаючи на передніх і задніх чотирьох і лазячи по гімнастичній стінці. Розвивати у дітей витривалість, бігаючи на великі дистанції. Під час гри «Городки» дати поняття «кон» і «півкон», вчити вибивати фігурки.
Виховувати у дітей організаторські здібності повагу до товаришів
Інвентар: М’ячі по кількості дітей, дуги 6-8 шт., гімнастична стінка, прапорець для орієнтиру.
Спосіб організації: індивідуальний, фронтальний.
Частина |
Зміст |
Дозування |
Підготовча (7-8 хв.) |
Ходьба: -звичайним кроком, - на носочках, - на п’яточках Повільний біг Перешикування Комплекс ЗРВ
|
2-2,5 хв.
До 1 хв. 0,5-1хв. 4-4,5хв. |
Основна (22-24 хв.) |
1. Школа м’яча (кидати м’ячі один одному різними способами, і ловити). Н 2. Повзати (на високих і задніх чотирьох між дугами). Лазити (по гімнастичній стінці різними способами, перехід приставним кроком на інший проліт, спуск). 3.Бігати на витривалість. 4.Городки (за спрощеними правилами)
|
5-6 хв.
5-6 хв.
5-6 хв. 5-6 хв. |
Заключна (3-4 хв.) |
1.Біг 2.Ходьба з рухами рук вгору і вниз. |
1хв. 2-3хв.
|
Заняття 8
Завдання заняття: Визначити уміння утримувати чи відновлювати пряме положення тулуба, виконуючи певні завдання на відновлення рівноваги при ходьбі по обмеженій площі опори. Визначити рівень спритності, повзаючі між дугами і лазячи по гімнастичній стінці. Визначити час, за який діти пробіжать 450-500 м у довільному темпі . Під час гри «Серсо» вчити кидати кільця на шпажку ( від грудей) і ловити. Виховувати у дітей повагу один до одного, спортивний такт, взаємовиручку, толерантність.
Інвентар: Брус, скати, дуги, прапорець для орієнтиру, інвентар для гри.
Спосіб організації: індивідуальний, фронтальний.
Частина |
Зміст |
Дозування |
Підготовча (7-8 хв.) |
Ходьба: -звичайним кроком, - на носочках, - на п’яточках Повільний біг Перешикування Комплекс ЗРВ
|
2-2,5 хв.
До 1 хв. 0,5-1хв. 4-4,5хв. |
Основна (22-24 хв.) |
1.Рівновага (ходити по лаві, колоді чи брусу з виконанням «ластівки» посередині; ходити по колесах (скатах) вперед. Н 2. Повзати (на високих і задніх чотирьох між дугами) Лазити (по гімнастичній стінці різними способами, перехід приставним кроком на інший проліт, спуск). Н 3.Бігати на витривалість(450-500 м.). Н 4. Серсо (за спрощеними правилами)
|
5-6 хв.
5-6 хв.
5-6 хв. 5-6 хв. |
Заключна (3-4 хв.) |
1.Біг 2.Ходьба з рухами рук вгору і вниз. |
1хв. 2-3хв.
|