Календарне планування в старшій групі на вересень

Про матеріал
Плануючи нестандартні заняття зросла зацікавленість дітей фізкультурними заняттями, збільшилась рухова активність дітей, розвивається вправність, увага, спритність, виховується вміння діяти в колективі, збільшилася моторна щільність занять, підвищується емоційний тонус, прагнення до досягнення більш високих спортивних результатів, винахідливість у самостійній діяльності, закріплюються досягнення корекційно-відновлювальної роботи, естетичний смак
Перегляд файлу

Красноградський дошкільний навчальний заклад(ясел-садок) №17

Красноградської міської ради

Харківської області

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарне планування

занять з фікультури

в старших групах

Красноградського ДНЗ (ясел-садка) №17

інструктора з фізкультури

Лешевої Валентини Миколаївни

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

03-01

Вересень

Заняття 1

 

Завдання заняття:

Вправляти дітей в умінні збільшувати швидкість під час бігу, випереджаючи один одного. Удосконалювати техніку метання  мішечків на дальність правою і лівою рукою Закріпити вміння стрибати у довжину з місця, енергійно відштовхуючись ногами і допомагаючи собі змахом прямих рук вперед вгору. Під час гри «Футбол» закріпити навички прокачування м’яча один одному ногою, зупиняти м’яч ногою, забивати м’яч у ворота. Виховувати вольові якості.

Інвентар: Прапорець для орієнтиру, мішечки з піском, мотузок – 2 шт.

ракетки, воланчик.

Спосіб організації: індивідуальний, фронтальний.

 

Частина

Зміст

Дозування

Підготовча

(7-8 хв.)

Ходьба:

-звичайним кроком,

-на носочках,

- на п’яточках

Повільний біг

Перешикування

Комплекс ЗРВ

 

2-2,5 хв.

 

 

До 1 хв.

0,5-1хв.

4-4,5хв.

Основна

(22-24 хв.)

1.Бігати наввипередки (10 м.)

2. Метати мішечки у далечінь.

3.Стрибати у довжину з місця

4. Футбол (за спрощеними  правилами).

 

5-6 хв.

5-6 хв.

5-6 хв.

5-6 хв.

Заключна

(3-4 хв.)

1.Біг

2.Ходьба з рухами рук вгору і вниз.

1хв.

2-3хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

Заняття 2

 

Завдання заняття:

Визначити максимальну швидкість бігу кожної дитини на дистанції 10 м . Визначити максимальну дальність польоту, стрибаючи у довжину з місця. Закріпити уміння узгоджувати рухи рук і тулуба, метаючи мішечки з піском у далечінь правою і лівою рукою. Під час гри «Хокей на траві» узагальнювати уміння штовхати м’ячик ключкою, забивати гол. Виховувати любов до спорту.

Інвентар: Прапорець для орієнтиру, мотузок -2 шт., мішечки з піском за кількістю дітей, футбольний м’яч .

Спосіб організації: індивідуальний, фронтальний.

 

Частина

Зміст

Дозування

Підготовча

(7-8 хв.)

Ходьба:

- звичайним кроком,

- на носочках,

- на п’яточках

Повільний біг

Перешикування

Комплекс ЗРВ

 

2-2,5 хв.

 

 

До 1 хв.

0,5-1хв.

4-4,5хв.

Основна

(22-24 хв.)

1.Бігати наввипередки (10 м.) Н

2. Стрибати у довжину з місця. Н

3. Метати мішечки у далечінь.

4. Хокей на траві (за спрощеними правилами).

 

5-6 хв.

5-6 хв.

5-6 хв.

5-6 хв.

Заключна

(3-4 хв.)

1.Біг

2.Ходьба з рухами рук вгору і вниз.

1хв.

2-3хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Заняття 3

Завдання заняття:

Визначити максимальну дальність польоту мішечків у кожної дитини (правою і лівою рукою) Удосконалювати техніку стрибків у довжину з розбігу, визначити поштовхові ногу, закріпити навички утримувати максимальну швидкість бігу на дистанції 20 м. Під час гри «Баскетбол» узагальнити уміння відбивати м’яч , закидати м’яч у корзину. Виховувати бажання вести  здоровий спосіб життя.

Інвентар: Мішечки з піском, прапорці для орієнтиру, ключка, м’яч

Спосіб організації: індивідуальний, фронтальний.

 

Частина

Зміст

Дозування

Підготовча

(7-8 хв.)

Ходьба:

-звичайним кроком,

-на носочках,

- на п’яточках

 Повільний біг

Перешикування

Комплекс ЗРВ

 

2-2,5 хв.

 

 

До 1 хв.

0,5-1хв.

4-4,5хв.

Основна

(22-24 хв.)

1. Метати мішечки на дальність. Н

2.Стрибати у довжину з розбігу.

3. Бігати наввипередки (20 м.)

4. Баскетбол (за спрощеними  правилами)

 

5-6 хв.

5-6 хв.

5-6 хв.

5-6 хв.

Заключна

(3-4 хв.)

1.Біг

2.Ходьба з рухами рук вгору і вниз.

1хв.

2-3хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Заняття 4

 

Завдання заняття:

Визначити максимальну швидкість бігу кожної дитини на дистанції 20 м. Визначити максимальну дальність стрибків з розбігу. Удосконалювати уміння висіти на попереченні на зігнутих руках, уміння піднімати тулуб з лежачого положення в сід максимальну кількість разів за хвилину. Під час гри  «Волейбол» узагальнити уміння перекидати м’яч через сітку і ловити . Виховувати почуття  єдності дружби.

Інвентар: Прапорець для орієнтиру, турнік, волейбольний м’яч.

Спосіб організації: індивідуальний, фронтальний.

 

Частина

Зміст

Дозування

Підготовча

(7-8 хв.)

Ходьба:

-звичайним кроком,

- на носочках,

- на п’яточках

Повільний біг

Перешикування

Комплекс ЗРВ

 

2-2,5 хв.

 

 

До 1 хв.

0,5-1хв.

4-4,5хв.

Основна

(22-24 хв.)

1. Бігати наввипередки (20 м.) Н

2. Стрибати у довжину з розбігу. Н

3. Вис (на зігнутих в ліктях руках (сек). Прес (піднімання тулуба з лежачого

    положення в сід – рад (хв.)

4.Волейбол (за спрощеними правилами).

 

5-6 хв.

5-6 хв.

5-6 хв.

 

 

5-6 хв.

Заключна

(3-4 хв.)

1.Біг

2.Ходьба з рухами рук вгору і вниз.

1хв.

2-3хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Заняття 5

Завдання заняття:

Визначити час, за який кожна дитина провисить на попиречені на руках зігнутих ліктях. Визначити максимальну кількість разів на хвилину піднімання дитиною тулуба з лежачого положення в сід. Вправляти в умінні утримувати максимальну швидкість бігу на дистанцію 30 м. Удосконалювати техніку стрибка у висоту з розбігу, попередньо визначити поштовхові ногу. Під час гри «Бадмінтон» узагальнити уміння відбивати волан ракеткою різними способами. Виховувати бажання займатися фізкультурою.

Інвентар: турніки, прапорець для орієнтиру, мотузок довгий, м’яч баскетбольний.

Спосіб організації: індивідуальний, фронтальний.

 

Частина

Зміст

Дозування

Підготовча

(7-8 хв.)

Ходьба:

-звичайним кроком,

- на носочках,

- на п’яточках

Повільний біг

Перешикування

Комплекс ЗРВ

 

2-2,5 хв.

 

 

До 1 хв.

0,5-1хв.

4-4,5хв.

Основна

(22-24хв.)

1. Вис (на зігнутих в ліктях руках (сек). Прес (піднімання тулуба з лежачого

    положення в сід – рад (хв.). Н

2. Бігати наввипередки (30 м.)

3. Стрибати у висоту з розбігу.

4 Бадмінтон (за спрощеними  правилами).

 

5-6 хв.

 

 

5-6 хв.

5-6 хв.

5-6 хв.

Заключна

(3-4 хв.)

1.Біг

2.Ходьба з рухами рук вгору і вниз.

1хв.

2-3хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

Заняття 6

Завдання заняття:

Визначити максимальну швидкість бігу кожної дитини на дистанції 30 м. Визначити максимальну висоту стрибка дитини, стрибаючи у висоту з розбігу. Закріпляти уміння кидати м’ячі різними способами і ловити (від грудей, знизу, із-за голови, у відскоку). Під час гри «Теніс» удосконалювати уміння  відбивати м’ячик один одному.

Інвентар: Прапорець для орієнтиру, мотузок довгий, м’ячики, ракетки за кількістю дітей

Спосіб організації: індивідуальний, фронтальний.

 

Частина

Зміст

Дозування

Підготовча

(7-8 хв.)

Ходьба:

-звичайним кроком,

- на носочках,

- на п’яточках

Повільний біг

Перешикування

Комплекс ЗРВ

 

2-2,5 хв.

 

 

До 1 хв.

0,5-1хв.

4-4,5хв.

Основна

(22-24 хв.)

1. Бігати наввипередки (30 м.). Н

2. Стрибати у висоту з розбігу. Н

3. Школа м’яча (кидати м’ячі один

     одному різними способами, і ловити).

4. Теніс (за спрощеними правилами).

 

5-6 хв.

5-6 хв.

5-6 хв.

5-6 хв.

Заключна

(3-4 хв.)

1.Біг

2.Ходьба з рухами рук вгору і вниз.

1хв.

2-3хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Заняття 7

Завдання заняття:

Визначити рівень володіння м’ячем у кожної дитини, кидаючи їх один одному різними способами і ловлячи. Закріпити навички правильно розподіляти вагу тіла на чотири точки опори і утримувати рівновагу, повзаючи на передніх і задніх чотирьох і лазячи по гімнастичній стінці. Розвивати у дітей витривалість, бігаючи на великі дистанції. Під час гри  «Городки» дати поняття «кон» і «півкон», вчити вибивати фігурки.

Виховувати у дітей організаторські здібності повагу до товаришів

Інвентар: М’ячі по кількості дітей, дуги 6-8 шт., гімнастична стінка, прапорець для орієнтиру.

Спосіб організації: індивідуальний, фронтальний.

 

Частина

Зміст

Дозування

Підготовча

(7-8 хв.)

Ходьба:

-звичайним кроком,

- на носочках,

- на п’яточках

Повільний біг

Перешикування

Комплекс ЗРВ

 

2-2,5 хв.

 

 

До 1 хв.

0,5-1хв.

4-4,5хв.

Основна

(22-24 хв.)

1. Школа м’яча (кидати м’ячі один  одному різними способами, і  ловити). Н

2. Повзати (на високих і задніх  чотирьох між дугами). Лазити (по гімнастичній стінці різними способами, перехід   приставним кроком на інший  проліт, спуск).

3.Бігати на витривалість.

4.Городки (за спрощеними правилами)

 

5-6 хв.

 

5-6 хв.

 

 

 

5-6 хв.

5-6 хв.

Заключна

(3-4 хв.)

1.Біг

2.Ходьба з рухами рук вгору і вниз.

1хв.

2-3хв.

 

 

 

 

 

Заняття 8

Завдання заняття: Визначити уміння утримувати чи відновлювати пряме положення тулуба, виконуючи певні завдання на відновлення рівноваги при ходьбі по обмеженій площі опори. Визначити рівень спритності, повзаючі  між дугами і лазячи по гімнастичній стінці. Визначити час, за який діти пробіжать 450-500 м у довільному темпі . Під час гри  «Серсо»  вчити кидати кільця на шпажку ( від грудей) і ловити. Виховувати у дітей повагу один до одного, спортивний такт, взаємовиручку, толерантність.

Інвентар: Брус, скати, дуги, прапорець для орієнтиру, інвентар для гри.

Спосіб організації: індивідуальний, фронтальний.

 

Частина

Зміст

Дозування

Підготовча

(7-8 хв.)

Ходьба:

-звичайним кроком,

- на носочках,

- на п’яточках

Повільний біг

Перешикування

Комплекс ЗРВ

 

2-2,5 хв.

 

 

До 1 хв.

0,5-1хв.

4-4,5хв.

Основна

(22-24 хв.)

1.Рівновага (ходити по лаві, колоді чи  брусу з виконанням «ластівки» посередині; ходити по колесах (скатах)  вперед. Н

2. Повзати (на високих і задніх чотирьох між дугами) Лазити (по гімнастичній стінці  різними способами, перехід приставним кроком на інший  проліт, спуск). Н

3.Бігати на витривалість(450-500 м.). Н 

4. Серсо (за спрощеними правилами)

 

5-6 хв.

 

 

5-6 хв.

 

 

 

5-6 хв.

5-6 хв.

Заключна

(3-4 хв.)

1.Біг

2.Ходьба з рухами рук вгору і вниз.

1хв.

2-3хв.

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
15 січня 2019
Переглядів
2257
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку