Календарне планування в старшій групі на жовтень

Про матеріал
Плануючи нестандартні заняття зросла зацікавленість дітей фізкультурними заняттями, збільшилась рухова активність дітей, розвивається вправність, увага, спритність, виховується вміння діяти в колективі, збільшилася моторна щільність занять, підвищується емоційний тонус, прагнення до досягнення більш високих спортивних результатів, винахідливість у самостійній діяльності, закріплюються досягнення корекційно-відновлювальної роботи, естетичний смак
Перегляд файлу

Жовтень

Заняття 1

Заняття з одним посібником

Дуги

Завдання заняття: вчити дітей повзати під дугою як «павучки».

Закріпити вміння підлізати правим і лівим боком під дуги (3 шт.),

переступати через дуги, бігати «змійкою» між дугами, прокочувати м’яч у «ворота». Розвивати гнучкість, координацію рухів, окомір, влучність, спритність. Виховувати спортивний такт.

Інвентар: дуги, м’ячі по кількості дітей, орієнтири, атрибути для гри.

Спосіб організації: поточно-груповий.

 

Частина

Зміст

Дозування

Підготовча

(7-8 хв.)

Ходьба:

- звичайним кроком,

- на носках,

- на пятах,

- з високим підніманням колін.

Повільний біг

Перешикування

Комплекс ЗРВ

2-2,5 хв.

 

 

 

До 1 хв.

0,5-1хв.

4-4,5хв.

Основна

(22-24 хв.)

1.Повзання під дугу як «павучки».

2.Підлізання правим і лівим боком під дуги (3 шт.).

3.Переступання через дуги.

4.Біг «змійкою» між дугами.

5.Прокочування м’яча у «ворота».

6. Рухлива гра «Ведмідь і бджоли»

3-4хв.

3-4хв

3-4хв

3-4хв

3-4хв

5-6хв.

Заключна

(3-4 хв.)

1.Ходьба з рухами рук вгору і вниз.

2.Психогімнастика «Зачарована дитина»

1хв.

2-3хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

Заняття 2

Колове тренування

Завдання заняття:

Вчити дітей ходьбі по брусу приставним кроком (п’ятка до носка). Удосконалювати вміння повзати під дугою як «павучки».  Закріпити вміння бігати  «змійкою» між дугами, ходити по мотузку: вправа «Ялинка»

Розвивати рівновагу, гнучкість, пластику, координацію рухів, увагу, спритність. Виховувати бажання вести здоровий спосіб життя.

Інвентар: брус, дуги – 6шт., мотузок, орієнтири, атрибути для гри.

Спосіб організації: колове тренування.

 

Частина

Зміст

Дозування

Підготовча

(7-8 хв.)

Ходьба:

- звичайним кроком,

- на носках,

- на пятах,

- з високим підніманням колін.

Повільний біг

Перешикування

Комплекс ЗРВ

2-2,5 хв.

 

 

 

До 1 хв.

0,5-1хв.

4-4,5хв.

Основна

(22-24 хв.)

1.Ходьба по бруску приставним кроком (п’ятка до носка)

2. Повзання під дугу як «павучки».

3. Біг «змійкою» між дугами.

4.Ходьба по мотузку вправа «Ялинка»

5.Рухлива гра «Карасі і щука»

3-4хв

 

3-4хв.

3-4вх.

3-4хв.

5-6хв.

Заключна

(3-4 хв.)

1.Ходьба з рухами рук вгору і вниз.

2.Самомасаж вух.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Заняття 3

Заняття побудоване на одному русі

Ходьба

Завдання заняття:

Вчити дітей ходити по мотузку вправа «Ялинка». Удосконалювати вміння ходити по бруску приставним кроком (п’ятка до носка). Закріпити вміння ходити з переступанням через предмети, ходьбу «змійкою» між колесами. Розвивати рівновагу, координацію рухів, спритність, швидкість. Виховувати

спортивний інтерес.

Інвентар: мотузок, брус, колеса, орієнтири, атрибути для гри.

Спосіб організації: поточний.

 

Частина

Зміст

Дозування

Підготовча

(7-8 хв.)

Ходьба:

- звичайним кроком,

- на носках,

- на пятах,

- з високим підніманням колін.

Повільний біг

Перешикування

Комплекс ЗРВ

2-2,5 хв.

 

 

 

До 1 хв.

0,5-1хв.

4-4,5хв.

Основна

(22-24 хв.)

1.Ходьба по мотузку вправа «Ялинка»

2. Ходьба по бруску приставним кроком (п’ятка до носка)

3.Ходьба з переступанням через предмети.

4.Ходьба «змійкою» між колесами.

5.Рухлива гра «Гуси-лебеді

3-4хв.

3-4хв.

 

3-4хв.

3-4хв.

5-6хв.

Заключна

(3-4 хв.)

1.Ходьба з рухами рук вгору і вниз.

2.Релаксація «Пустотливі щічки»

1хв.

2-3хв.

 

 

 

 

 

 

Заняття 4

Сюжетне заняття

Тема: «Пригоди кози та козенят»

 

Завдання заняття:

Вчити дітей підлазити  під дуги правим і лівим боком. Удосконалювати вміння бігати «змійкою» між колесами.  Закріпити вміння ходити по доріжці із кришечок. Розвивати гнучкість, пластику, координацію рухів, спритність, м’язи ніг, увагу, швидкість. Виховувати бажання виконувати фізичні вправи.

Інвентар: дуги – 3 шт., колеса, кришечки із пластикових пляшок, орієнтири, атрибути для рухливої гри.

Спосіб організації: поточний.

 

Частина

Зміст

Дозування

Підготовча

(7-8 хв.)

Ходьба:

- звичайним кроком,

- на носках,

- на п’ятах,

- з високим підніманням колін.

Повільний біг

Перешикування

Комплекс ЗРВ

2-2,5 хв.

 

 

 

До 1 хв.

0,5-1хв.

4-4,5хв.

Основна

(22-24 хв.)

1.Підлізання під дуги правим і лівим боком.

2.Біг «змійкою» між колесами.

3.Ходьба по доріжці із кришечок.

4.Рухлива гра «Вовк і козенята»

3-4хв.

3-4хв.

3-4хв.

5-6хв.

Заключна

(3-4 хв.)

1.Ходьба з рухами рук вгору і вниз.

2.Мімічна гімнастика «Спати хочеться»

1хв.

2-3хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

Заняття 5

Заняття із серії піклуюся про своє здоров’я

«Здорові ніжки»

Завдання заняття:

продовжити вчити дітей піклуватися про своє здоров’я. Розвивати   м’язи ніг, рівновагу, спритність, координацію рухів, увагу. Формувати здорову стопу. Зміцнювати захисні сили організму, шляхом використання елементів масажу. Виховувати бажання піклуватися про своє здоров’я.

Інвентар: «Доріжка здоров’я», кришечки із пластикових пляшок, гімнастичні палички, атрибути для гри, орієнтири.

Спосіб організації: поточний, фронтальний.

 

Частина

Зміст

Дозування

Підготовча

(7-8 хв.)

Ходьба:

- звичайним кроком,

- на носках,

- на п’ятах,

- з високим підніманням колін.

Повільний біг

Перешикування

Комплекс ЗРВ

2-2,5 хв.

 

 

 

До 1 хв.

0,5-1хв.

4-4,5хв.

Основна

(22-24хв.)

1.Ходьба по «Доріжці здоров’я»

2.Катання гімнастичної палиці стопою

3.Збирання кришечок пальчиками ніг

4.Самомасаж стоп.

5.Рухлива гра «Хто швидше по «чарівним слідам»»

3-4хв.

3-4хв.

3-4хв.

3-4хв.

5-6хв.

Заключна

(3-4 хв.)

1.Ходьба з рухами рук вгору і вниз.

2.Самомасаж стоп

1хв.

2-3хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Заняття 6

Заняття за картками.

Походи.

Похід до спортивного майданчика гімназії «Гранд»

«Пізнайки -мандрівники»

 

Завдання заняття:

Вчити дітей лазити по гімнастичній драбині. Удосконалювати вміння підлізати під дугу боком. Закріпляти вміння стрибати із обруча в обруч.

Розвивати координацію рухів, гнучкість, стрибучість, увагу, спритність, м’язи ніг, спини. Виховувати любов до спорту.

Інвентар: гімнастична драбина, дуга, обручі – 6 шт. орієнтири, атрибути для гри.

Спосіб організації: поточний.

 

Частина

Зміст

Дозування

Підготовча

(7-8 хв.)

Ходьба:

- звичайним кроком,

- на носках,

- на п’ятах,

- з високим підніманням колін.

Повільний біг

Перешикування

Комплекс ЗРВ

2-2,5 хв.

 

 

 

До 1 хв.

0,5-1хв.

4-4,5хв.

Основна

(22-24 хв.)

1.Лазіння по гімнастичній драбині.

2.Підлізання під дугу боком.

3.Стрибки із обруча в обруч.

4.Рухлива гра «Хто швидше»

3-4хв.

3-4хв.

3-4хв.

5-6хв.

Заключна

(3-4 хв.)

1.Ходьба з рухами рук вгору і вниз.

2.Дихальна гімнастика «Долоньки»

1хв.

2-3хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Заняття 7

Ігрове заняття

Завдання заняття:

Вивчити з дітьми правила рухливої гри «Вовк і зайці». Закріпити рухливі ігри: «Ведмідь і бджоли», «Карасі і щука», «Гуси-лебеді», «Хто швидше».

Розвивати спритність, швидкість, увагу, гнучкість, координацію рухів. Виховувати бажання рухатися.

Інвентар: Маски вовків, зайців, карасів, щук, гусей, орієнтири.

Спосіб організації: фронтальний.

 

Частина

Зміст

Дозування

Підготовча

(7-8 хв.)

Ходьба:

- звичайним кроком,

- на носках,

- на п’ятах,

- з високим підніманням колін.

Повільний біг

Перешикування

Комплекс ЗРВ

2-2,5 хв.

 

 

 

До 1 хв.

0,5-1хв.

4-4,5хв.

Основна

(22-24 хв.)

Рухливі ігри:

-«Вовк і зайці»,

-«Ведмідь і бджоли»,

-«Карасі і щука»,

-«Гуси-лебеді»,

-«Хто швидше».

 

3-4хв.

3-4хв

3-4хв

3-4хв

3-4хв

 

Заключна

(3-4 хв.)

1.Ходьба з рухами рук вгору і вниз.

2.Релаксація «Ледача кішка»

1хв.

2-3хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Заняття 8

Підсумкове заняття

Завдання заняття:

Перевірити вміння дітей ходити по мотузку вправа «Ялинка», підлізати правим і лівим боком під дугу, ходити по доріжці із кришечок, лазити по гімнастичній драбині. Розвивати рівновагу, гнучкість, координацію рухів, правильну здорову стопу, спритність, швидкість.

Виховувати бажання займатися спортом.

Інвентар: мотузка, дуга, кришки із пластикових пляшок, гімнастична драбина.

Спосіб організації: поточно-груповий.

 

Частина

Зміст

Дозування

Підготовча

(7-8 хв.)

Ходьба:

- звичайним кроком,

- на носках,

- на п’ятах,

- з високим підніманням колін.

Повільний біг

Перешикування

Комплекс ЗРВ

2-2,5 хв.

 

 

 

До 1 хв.

0,5-1хв.

4-4,5хв.

Основна

(22-24 хв.)

1.Ходьба по мотузку вправа «Ялинка»

2. Підлізання правим і лівим боком під дугу

3.Ходьба по доріжці із кришечок.

4. Лазіння по гімнастичній драбині

5.Рухлива гра «Вовк і зайці»

3-4хв.

3-4хв.

3-4хв.

3-4хв.

5-6хв.

Заключна

(3-4 хв.)

1.Ходьба з рухами рук вгору і вниз.

2.Психогімнастика «Зачарована дитина»

1хв.

2-3хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
15 січня 2019
Переглядів
1944
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку