Календарне планування "Всесвітня історія" за програмою 2022р., 8 клас

Про матеріал
Календарне планування уроків для 8-х класів 35 годин (1 година на тиждень) Програма для загальноосвітніх навчальних закладів: Історія України. Всесвітня історія.6–11 класи, затвердженими наказом МОН № 698 від 03.08.2022 р.)
Перегляд файлу

Календарне планування уроків

всесвітньої історії для 8-х класів у 2020/2021 н.р.

35 годин ( 1 година на тиждень)

Програма для загальноосвітніх навчальних закладів: Історія України. Всесвітня історія.6–11 класи, затвердженими наказом МОН № 698 від 03.08.2022 р.)

Тема

Дата

Скориговано

Примітка

1

Повторення. Середні віки в історії Європи та України

Вступ. Поняття і періодизація Нового часу (Модерної доби). Ранній Новий час (Ранньомодерна доба): початок культурної та політичної переваги християнського Заходу. Особливості Ранньомодерної доби в історії України.

 

 

Практична робота: розпочати роботу над укладанням синхронізованої хронологічної таблиці «Європа в Ранньомодерну добу» (за відповідним зразком)

РОЗДІЛ І. ВЕЛИКІ ГЕОГРАФІЧНІ ВІДКРИТТЯ ТА

СТАНОВЛЕННЯ КАПІТАЛІСТИЧНИХ ВІДНОСИН

2

Причини й передумови Великих географічних відкриттів XV– XVI ст. Подорожі Христофора Колумба, Васко да Гами, Фернана Магеллана. Цивілізації доколумбової Америки (оглядово).

 

 

Практична робота: внести в синхронізовану хронологічну таблицю відомості про Великі географічні відкриття, подорожі Христофора Колумба, Васко да Гами, Фернана Магеллана;

3

Практичне заняття Цивілізації доколумбової Америки (ацтеки, майя, інки) підготувати і представити групове повідомлення (презентацію)

 

 

 

4

Конкіста – завоювання Нового світу. Створення колоніальних імперій. Зміна поглядів на світ.

 

 

Практична робота: позначити на контурній карті об’єкти, що відображають просторове розширення впливу європейської цивілізації на світ (колонізовані європейцями землі, напрямки нових торговельних шляхів і центри світової торгівлі ХVІ–ХVІІ ст

5

Торговельний капітал. Мануфактурне виробництво і наймана праця. Становлення капіталістичних відносин.

 

 

6

Повсякденне життя Західної Європи

 

 

Практична робота: описати (на основі джерел) становище жінок і дітей у країнах Західної Європи в ХVІ–ХVІІІ ст.

7

Узагальнення.

Тематичний контроль

 

 

 

РОЗДІЛ ІІ. ВИСОКЕ ВІДРОДЖЕННЯ. РЕФОРМАЦІЯ В ЗАХІДНІЙ ЄВРОПІ

8

Гуманізм як інтелектуальний рух доби Відродження. Високе Відродження.

 

 

Практична робота:вирізнити гуманістичні ідеї у витягах з літературних творів епохи Відродження (Францеско Петрарки, Мігеля де Сервантеса, Еразма Роттердамського, Нікколо Макіавелі, інших) і мистецьких шедеврах Високого Відродження (Леонардо да Вінчі, Рафаеля, Мікеланджело, Пітера Брейгеля, Альбрехта Дюрера, інших), вибір обґрунтувати 

9

Католицька церква напередодні Реформації. Мартін Лютер і народження протестантизму.

 

 

Практична робота: представити світ природи та людей очима католика, православного, протестанта

10

Поширення Реформації. Жан Кальвін. Контрреформація в Європі. Ігнатія Лойола. Єзуїти. Тридентський собор. Релігійні війни в Німеччині та Франції. Аугсбурзький релігійний мир 1555 р.

 

 

 

11

Культура бароко. Народження нової європейської науки.

 

 

 

12

Практичне заняття Уявна подорож до пам’яток епохи Відродження в Італії, Франції, Німеччині, інших країнах; встановити цінності та норми життя, що їх утверджували автори цих витворів мистецтва (архітектури, скульптури, образотворчого мистецтва)

 

 

 

13

Узагальнення. Тематичний контроль

 

 

 

РОЗДІЛ ІІІ.  ДЕРЖАВИ ЗАХІДНОЇ ЄВРОПИ У ХVІ — ХVІІ СТ.

14

Становлення абсолютної монархії у Франції. Абсолютизм за Луї XIV. 

 

 

Практична робота: позначити на контурній карті території абсолютних монархій і республік, що існували в XVІ–XVІІІ ст.;

15

Королівська реформація в Англії. «Криваве законодавство».

 

 

Практична робота: позначити на контурній карті регіони поширення католицизму, протестантизму і православ’я;

16

Англійська революція. Утвердження парламентаризму. «Білль про права».

 

 

Практична робота: внести в синхронізовану хронологічну таблицю відомості про Англійську революцію

17

Володіння Габсбургів.

 

 

Практична робота: укласти і представити історичний портрет одного з монархів XVІ–XVІІІ ст. (на вибір учителя/учительки або учнів/ учениць).

18

Національно-визвольна війна в Нідерландах. Утрехтська унія.

 

 

Практична робота: внести в синхронізовану хронологічну таблицю відомості про національно-визвольну війну в Нідерландах

19

Річ Посполита: шляхетська демократія.

 

 

Практична робота:  внести в синхронізовану хронологічну таблицю відомості про утворення Речі Посполитої, позначити на контурній карті територіальні надбання і втрати Речі Посполитої в XVI–XVIIІ ст.;

20

Тридцятилітня війна. Вестфальська система міжнародних відносин.

 

 

Практична робота: внести в синхронізовану хронологічну таблицю відомості про шведську експансію в Центральній Європі, Тридцятилітню війну

21

Практична робота: Укласти і представити історичний портрет одного з монархів XVІ–XVІІІ ст. (на вибір учительки/учителя або учениці/учня).

 

 

 

22

Узагальнення. Тематичний контроль

 

 

 

РОЗДІЛ ІV. ОСМАНСЬКА ІМПЕРІЯ. КРАЇНИ СХІДНОЇ ЄВРОПИ

У ХVІ — ПЕРШІЙ ПОЛОВИНІ ХVІІІ СТ.

23

Експансія Османської імперії. Сулейман Пишний. Народи Південно-Східної Європи під владою турків-османів. Кримське ханство. Внутрішня і зовнішня політика.

 

 

Практична робота: внести в синхронізовану хронологічну таблицю відомості про османську експансію в Центральній та Східній Європі, її зупинення (облоги Чигирина 1678 р. і Відня 1683 р.), позначити на контурній карті територіальні надбання і втрати Османської імперії

24

Московське царство. Правління династії Романових. Внутрішня та зовнішня політика Петра І..

Практична робота: обґрунтувати судження про суперечливий характер реформ Петра І

 

 

Практична робота: внести в синхронізовану хронологічну таблицю відомості про московську/російську експансію у Східній Європі,проголошення Росії імперією, позначити на контурній карті територіальні надбання і втрати Московського царства/Російської імперії в XVI–XVIIІ ст.;

25

Економічний занепад та політична криза в Речі Посполитій (друга половина ХVII –ХVІІІст)

 

 

Практична робота: позначити на контурній карті територіальні надбання і втрати Польської імперії в XVI–XVIIІ ст.;

26

Узагальнення. Тематичний контроль

 

 

 

РОЗДІЛ V. ЕПОХА ПРОСВІТНИЦТВА

27

Початок індустріальної (промислової) революції, її вплив на життя різних верств населення. Просвітництво. Енциклопедисти. Масони. Класицизм. Освічений абсолютизм.

 

 

Практична робота: внести в синхронізовану хронологічну таблицю відомості про початок промислової революції, хронологічні межі доби Просвітництва

28

Володіння австрійських Габсбургів. Королівство Пруссія. Російська імперія.

 

 

 

29

Міжнародні відносини. Війна за іспанську спадщину, війна за австрійську спадщину, Семилітня війна. Поділи Речі Посполитої. Початок боротьби за спадщину Османської імперії.

 

 

Практична робота: позначити на контурній карті територіальні надбання/втрати Великої Британії, Пруссії, Австрійської монархії, Російської імперії в другій половині ХVІІІ ст.;

30

Колонії Великої Британії в Північній Америці. Декларація незалежності. Війна за незалежність. Утворення США. Конституція США

 

 

Практична робота: внести в синхронізовану хронологічну таблицю відомості про війни за незалежність США, ухвалення Декларації незалежності та Конституції США; позначити на контурній карті нові держави (зокрема США;  проаналізувати Декларацію незалежності Сполучених Штатів і встановити, які ідеї епохи Просвітництва в ній відображено.

31

Практичне заняття (на вибір вчителя): проаналізувати повсякденне життя в країнах Західної Європи у ХVІІІ ст., виявити зміни, які стали наслідком промислової революції / поширення ідей Просвітництва.

 

 

 

32

Узагальнення.Тематичний контроль

 

 

Тести, письмово

РОЗДІЛ VІ. СХІДНИЙ СВІТ В ХVІ –ХVІІІ СТ. (оглядово)

33

Індія. Держава Великих Моголів. Перське царство Сефевидів. Культура Індії та Персії.

 

 

 

34

Китай. Маньчжурське завоювання. Династія Цин. Культура Китаю. Японія. Сьогунат Токугави. Політика самоізоляції. Культура Японії.

 

 

 

35

Узагальнення до курсу: «Ранній Новий час в історії людства»

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.9
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 7
Оцінки та відгуки
  1. Полісан Любов Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Борова Ольга
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Завгородня Антонина
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Чучвера Валентина
    Дякую за Вашу працю!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Горват Олена Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Степанець Анастасія Геннадіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Chumak Oksana
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 4 відгука
doc
Додано
23 серпня 2022
Переглядів
8356
Оцінка розробки
5.0 (7 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку