Календарне планування "Вступ до історії України та Громадянської освіти" 5 клас за підручником Ігор Щупак, Олена Бурлака, Ірина Піскарьова, Андрій Посунько

Про матеріал
Календарне планування за модельною навчальною програмою «Вступ до історії України та громадянської освіти» авт. О. Бурлака та ін. за підручником «Вступ до історії України та громадянської освіти» Щупак І. Я., Бурлака О. В., Піскарьова І. О., Посунько А. С.
Перегляд файлу

«Вступ до історії України та громадянської освіти» 5 клас

(35 годин)

Тема уроку

Дата

Примітка

I семестр

Вступ.

1.

Що вивчає наука «Історія».

   

 

РОЗДІЛ I. НАУКИ, ЩО ВИВЧАЮТЬ МИНУЛЕ.

2.

Історія як наука про розвиток людства.

   

 

3.

Джерела історичної інформації.

   

 

4.

Науки-помічниці історії.

   

 

5.

Археологічні скарби минулого.

   

 

6.

Писемні пам’ятки, фольклор і сучасні візуальні джерела про історію.

 

 

   

 

7.

Урок узагальнення та тематичного контролю з теми «Науки, що вивчають минуле».

 

   

 

РОЗДІЛ ІІ. ІСТОРИЧНИЙ ЧАС І ПРОСТІР

8.

Час в уявленнях людини протягом історії.

   

 

9.

Розвиток систем літочислення.

   

 

 

10.

Способи упорядкування історичного часу.

   

 

11.

Як пов’язані історія і простір.

   

 

12.

Українські землі на картах упродовж історії.

 

 

   

 

13.

Правила роботи з контурною картою.

   

 

14.

Урок узагальнення та тематичного контролю з теми «Історичний час і простір».

   

 

II семестр

РОЗДІЛ ІІІ. ІСТОРИЧНА НАУКА

ТА ІСТОРИЧНА ПАМ’ЯТЬ

15.

Як народжувалась історична наука.

   

 

16.

Науковий період розвитку історичних досліджень.

   

 

17.

Хто започаткував наукові дослідження історії України.

   

 

18.

Міфи в історії.

   

 

19.

Історична пам’ять. Формування історичної пам’яті. Культура пам’яті.

   

 

 

20.

Історія України в пам’ятках і пам’ятниках.

Пам’ятки історії рідного краю.

   

 

21.

Урок узагальнення та тематичного контролю з теми «Історична наука та історична пам’ять».

   

 

РОЗДІЛ IV. РОЗВИТОК ЛЮДСТВА

УПРОДОВЖ ІСТОРІЇ.

22.

Поява і розселення людини на Землі.

 

   

 

23.

Що пам’ятає древній сфінкс.

 

   

 

24.

Середні віки: «темні часи» чи доба прогресу.

 

   

 

25.

Новий час: відкриття Америки, революції,

передові ідеї й не тільки.

   

 

26.

Новітня історія: події, постаті.

Портрет сучасної епохи.

   

 

27.

Людина і довкілля протягом історії:

 господарювання, проблема ресурсів.

 Людина як частина природи.

   

 

28.

Як люди взаємодіяли у спільнотах протягом історії.

   

 

29.

Які правила взаємодії існують у суспільстві.

 

   

 

 

 

30. 

Історія людини і родини — частина історії України.

   

 

31.

Народи, які живуть на теренах України.

   

 

32.

Міфологія та релігія. Наукове бачення світу.

 

   

 

33.

Наукові знання і художня культура людства.

 

   

 

34.

Урок узагальнення та тематичного контролю з теми «Розвиток людства упродовж історії».

   

 

35.

Узагальнення з курсу «Вступ до історії України та громадянської освіти»

   

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.7
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Білаш Оксана Йосифівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Кондратюк Сергій Степанович
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Баланюк Світлана Борисівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
21 серпня 2022
Переглядів
9071
Оцінка розробки
4.9 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку