Підручник за новою модельною програмою «Вступ до історії України та громадянської освіти. 5 клас» О.Гісем, О.Мартинюк. 2022 р.
(35 год)
№ |
Дата |
Тема |
Примітки |
Вступ. |
|||
1. |
|
Предмова. |
|
Розділ 1. Людина, природа, суспільство та історія |
|||
2. |
|
Людина, унікальність і неповторність кожної людини. |
|
3. |
|
Людина і природа. |
|
4. |
|
Людина і суспільство. Групи (спільноти) у людському суспільстві |
|
5. |
|
Минуле людини і суспільства. Що таке історія. |
|
6. |
|
Культура як цінність. |
|
7. |
|
Практичне заняття. Людина, природа, суспільство та історія. |
|
8. |
|
Урок узагальнення і тематичне оцінювання за розділом. |
|
Розділ 2. Людина як особистість і особа. Громадянський простір. Спільноти людей. |
|||
9. |
|
Людина як особистість і особа. |
|
10. |
|
Особистий і громадянський простір. |
|
11. |
|
Соціалізація. Людські спільноти в минулому та сучасності. Правила яких необхідно дотримуватися в різних спільнотах. |
|
12. |
|
Практичне заняття. Людина як особистість і особа. Громадянський простір. Спільноти людей. |
|
13. |
|
Узагальнення і тематичне оцінювання за розділом. |
|
Розділ 3. Дослідження суспільства та історії. Інформація. Історичні джерела. |
|||
14. |
|
Інформація, її властивості і форми. Текст і медіа текст. |
|
15. |
|
Історичні джерела та їх різновиди. |
|
16. |
|
Робота з інформацією та історичними джерелами. |
|
17. |
|
Збереження інформації та історичних пам’яток. |
|
18. |
|
Практичне заняття. Дослідження суспільства та історії. Інформація. Історичні джерела. |
|
19. |
|
Узагальнення за розділом і тематичне оцінювання. |
|
Розділ 4. Історія як наука і навчальний предмет. Історичне мислення. |
|||
20. |
|
Історія як наука і навчальний предмет. |
|
21. |
|
Історичні факти, події, явища та процеси. Історичний образ. |
|
22. |
|
Історичне мислення. Причино наслідкові зв’язки. |
|
23. |
|
Практичне заняття. Історія як наука і навчальний предмет. Історичне мислення. |
|
24. |
|
Узагальнення і тематичне оцінювання за розділом. |
|
Розділ 5. Орієнтування в історичному часі та просторі. |
|||
25. |
|
Календарний та історичний час. |
|
26. |
|
Географічний та історичний простір. |
|
27. |
|
Українська держава на історичних картах у різні часи свого існування. Історико етнографічні регіони України. |
|
28. |
|
Практичне заняття. Орієнтування в історичному часі та просторі. |
|
29. |
|
Узагальнення і тематичне оцінювання за розділом. |
|
Розділ 6. Права людини і громадянина. Демократія. |
|||
30. |
|
Права людини і громадянина. Права дитини 123. |
|
31. |
|
Протидія порушенню й замовчуванню порушенням прав людини і громадянина. |
|
32. |
|
Демократія принципи та механізми. |
|
33. |
|
Практичне заняття за розділом. Права людини і громадянина. Демократія. |
|
34. |
|
Узагальнення і тематичне оцінювання за розділом. |
|
35. |
|
Узагальнення за курсом. |
|
|
|
|
|