КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ
зі «Вступу до історії України та громадянської освіти. 5 клас»
для закладів загальної середньої освіти
(автори Бурлака О.В., Власова Н.С., Желіба О.В., Майорський В.В., Піскарьова І.О., Щупак І.Я.)
на 2022-2023 навчальний рік
(наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795)
ПІДРУЧНИК:
Вступ до історії України та громадянської освіти. Підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти.
Автор: Віталій Власов, Ігор Гирич, Оксана Данилевська. Видавництво: Київ «Генеза». Рік видання: 2022
№ уроку |
Дата |
Тема уроку |
Примітка |
|
|||
|
|
Вступ Предмет шкільної історії |
|
|
|
Розділ І НАУКИ,ЩО ВИВЧАЮТЬ МИНУЛЕ Історія як наука про розвиток людства |
|
|
|
Джерела історичної інформації |
|
|
|
Значення археології для дослідження минулого |
|
|
|
Археологічні скарби України |
|
|
|
Спеціальні історичні дисципліни |
|
|
|
Писемні пам`ятки та їх дослідження |
|
|
|
Фольклор як історичне джерело |
|
|
|
Гра-узагальнення «Свідки минулого» |
|
|
|
РозділІІ ІСТОРИЧНИЙ ЧАС ТА ПРОСТІР |
|
|
|
Лічба часу в народів світу та на теренах України |
|
|
|
Лічба часу в історії |
|
|
|
Способи впорядкування хронологічних даних |
|
|
|
Історія приладів для вимірювання часу |
|
|
|
Історія світу та України на лінії часу |
|
|
|
Історична карта |
|
|
|
Історичний простір на картах упродовж історії |
|
|
|
Українські землі на картах упродовж історії |
|
|
|
Гра-узагальнення «З усіх усюд»
Розділ ІІІ ІСТОРИЧНА НАУКА Й ІСТОРИЧНА ПАМ’ЯТЬ |
|
|
|
Становлення історичної науки |
|
|
|
Видатні українські історики |
|
|
|
Музеї та архіви |
|
|
|
Історична пам`ять |
|
|
|
Міфи в історії. Усна історія |
|
|
|
Історія України в пам`ятках і пам`ятниках |
|
|
|
Пам`ятки історії рідного краю |
|
|
|
Гра-узагальнення «Жива пам`ять»
Розділ ІV РОЗВИТОК ЛЮДСТВА УПРОДОВЖ ІСТОРІЇ |
|
27. |
|
Поява і розселення людини на Землі. Перші люди на українських теренах |
|
28. |
|
Істрія людства та України від давнини до сучасності |
|
29. |
|
Людина і довкілля протягом історії |
|
30. |
|
Людина в суспільстві |
|
31. |
|
Народи які проживають на теренах України |
|
32. |
|
Права та обов`язки людини впродовж історії |
|
33. |
|
Світогляд, наукові знання та художня культура впродовж історії |
|
34. |
|
Гра-узагальнення «Шляхами історії» |
|
35. |
|
Узагальнення до курсу. Значення історичної науки для поступу людства. Уроки історії (1 год.)
Пригадаймо найважливіше |
|