Вступ до історії 5 ___ клас – 35 годин
Підручник: Щупак І.Я., Піскарьова І.О., Бурлака О.В. Вступ до історії: підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти. – К.:УОВЦ «Оріон», 2018. – 192 с.:іл..
№ з/п |
Дата |
Тема уроку |
Домашнє завдання |
Примітка |
|
Дата |
Корегування |
||||
1. |
|
|
Вступ. Що таке історія. |
§ 1 С. 4-12 |
|
Тема 1. Відлік часу в історії. |
|||||
2. |
|
|
Календарний та історичний час. Відлік часу. |
§2 С. 12-20 |
|
3. |
|
|
Культурні епохи європейської історії. Історія України на шкалі часу. |
§3 С. 20-27 |
|
4. |
|
|
Практична робота №1. Відлік часу в історії. |
§4 С. 27-31 |
|
5. |
|
|
Узагальнення. Тематичне оцінювання №1. |
§5 С. 31-34 |
|
Тема 2. Де відбувається історія |
|||||
6. |
|
|
Географічний та історичний простір. Робота з історичною картою. |
§6 С. 34-39 |
|
7. |
|
|
Україна на мапах упродовж історії. Зміни її кордонів. |
§7 С. 39-45 |
|
8. |
|
|
Держава України та її сусіди. |
§8 С. 45-52 |
|
9. |
|
|
Історико - географічні регіони України та їх особливості. |
§9 С. 52-58 |
|
10. |
|
|
Практична робота №2. Історична карта. |
§10 С. 58-60 |
|
11. |
|
|
Узагальнення. Тематичне оцінювання №2. |
§11 С. 60-64 |
|
Тема 3. Джерела до вивчення історії. |
|||||
12. |
|
|
Різновиди історичних джерел. |
§12 С. 64-70 |
|
13. |
|
|
Залучення різних історичних джерел для достовірного відображення минулого. |
§13 С. 70-77 |
|
14. |
|
|
Місця, де зберігаються історичні джерела. |
§14 С. 77-83 |
|
15. |
|
|
Практична робота №3. Добір інформації про минуле з різних джерел. |
§15 С. 83-86 |
|
16. |
|
|
Узагальнення. Тематичне оцінювання №3. |
§16 С. 86-92 |
|
Тема 4. Історія України в пам’ятках |
|||||
17. |
|
|
Пам’ятки історії як джерело історико-культурної інформації. |
§17 С. 92-98 |
|
18. |
|
|
Робота з джерелами, які зберігають пам'ять про історію України: Княжа Русь-Україна. |
§18 С. 98-106 |
|
19. |
|
|
Робота з джерелами, які зберігають пам'ять про історію України: Козацька Україна. |
§18 С. 98-106 |
|
20. |
|
|
Робота з джерелами, які зберігають пам'ять про історію України: Українська революція та Голодомор в Україні 1932-1933 рр. |
§19 С. 106-113 |
|
21. |
|
|
Пам’ять про Другу світову війну. |
§20 С. 113-118 |
|
22. |
|
|
Робота з джерелами, які зберігають пам'ять про історію України: Новітня Україна. |
§21 С. 118-124 |
|
23. |
|
|
Практична робота №4. Розповідь про пам’ятку історії або пам’ятник, установлений у рідному краї. |
§22 С. 124-128 |
|
24. |
|
|
Узагальнення. Тематичне оцінювання №4. |
§23 С. 128-132 |
|
Тема 5. Дослідники історії. |
|||||
25. |
|
|
Як працюють історики. |
§24 С. 132-137 |
|
26. |
|
|
Історичні праці про Україну та їхні автори: руські та козацькі літописи. |
§25-26 С. 137-147 |
|
27. |
|
|
Історичні праці ХІХ – початку ХХ ст. Художні твори про минуле України. |
§26 С. 147-154 |
|
28. |
|
|
Практична робота №5. Міні-дослідження з історії своєї родини. |
§28 С. 154-157 |
|
29. |
|
|
Узагальнення. Тематичне оцінювання №5. |
§29 С. 157-160 |
|
Тема 6. Усе має минуле. |
|||||
30. |
|
|
Праця і господарство: колись і сьогодні. Досягнення науки і техніки. |
§30 С. 160-166 |
|
31. |
|
|
Практична робота №6.Місто і село. Заняття та умови життя населення. |
§31 С. 166-170 |
|
32. |
|
|
Українські школи та університети. |
§32 С. 170-177 |
|
33. |
|
|
Здоров’я і дозвілля. |
§33-34 С. 177-183 |
|
34. |
|
|
Узагальнення. Тематичне оцінювання №6. |
§35 С. 185-186 |
|
35. |
|
|
Узагальнення до курсу |
Історичне лото |
|