Календарно-тематичне планування інтегрованого курсу за підручником «Я досліджую світ»
(3 години на тиждень)
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Сторінки в підручнику |
Примітки |
І семестр |
|
|||
|
|
Моя країна Україна, а я — її дитина. |
ст. 3-5 |
|
|
|
Проводимо дослідження. Історія назви своєї вулиці |
ст.5 |
|
|
|
Пізнаю себе. Я в школі. |
ст.6-7 |
|
|
|
Що належить до природи. |
Ст.8-9 |
|
|
|
Кольорові сторінки природи: осінь. |
ст.10-11 |
|
|
|
Сонце. Світло і тепло. |
ст. 12-13 |
|
|
|
Якої форми наша планета. |
ст. 14-15 |
|
|
|
Чому буває день і ніч. |
ст. 16-17 |
|
|
|
Пори року. Зміна пір року. |
ст. 18-19 |
|
|
|
Якими бувають рослини. Як розрізняють рослини. |
ст.20-21 |
|
|
|
Проводимо дослідження. Які умови потрібні рослинам для життя. |
ст.21 |
|
|
|
Тварини в природі. |
ст.22-23 |
|
|
|
Природні явища. |
ст.24-25 |
|
|
|
Проводимо дослідження. Як виглядає наша місцевість у різні пори року? |
ст.24 |
|
|
|
Рослини восени. |
ст.26-27 |
|
|
|
Проводимо дослідження. Який вигляд мають рослини біля нашої школи?. |
ст.27 |
|
|
|
Тварини восени. |
ст.28-29 |
|
|
|
Збираємо врожай. Від зернятка до хлібини. |
ст.30-31 |
|
|
|
Святковий календар осені. |
ст.32-33 |
|
|
|
Знаю, навіщо правила для учнів. |
ст.34-35 |
|
|
|
Уроки чемності. |
ст.36-37 |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностувальна робота. |
|
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Умію дружити.
|
Ст.38-39 |
|
|
|
Битися чи не битися? |
Ст40-41 |
|
|
|
Кольорові сторінки природи: зима. |
ст.42-43 |
|
|
|
Рослини взимку. |
ст.44-45 |
|
|
|
Проводимо дослідження. Як вберегти життя ялиці? |
ст.45 |
|
|
|
Тварини взимку. |
ст.46-47 |
|
|
|
Святковий календар зими. |
ст.48-49 |
|
|
|
Правила поведінки під час зимових свят. |
ст.49 |
|
|
|
Які правила в сім’ї. |
ст.50-51 |
|
|
|
Створення календаря сімейних свят. |
ст.51 |
|
|
|
Що я вмію і люблю. |
ст.52-53 |
|
|
|
Створення мапи захоплень свого класу. Організація виставки «Моє улюблене заняття». |
ст.52-53 |
|
|
|
Яким бути? |
ст.54-55 |
|
|
|
Розрізняй правду і обман. |
ст.56-57 |
|
|
|
Проводимо дослідження. Як поводитися із незнайомцями? |
ст.57 |
|
|
|
Добро і зло. |
ст.58-59 |
|
|
|
Будь-який вчинок має наслідки. |
ст.60-61 |
|
|
|
Хто що робить. |
ст.62-63 |
|
|
|
Проводимо дослідження. Які професії мають твої рідні? |
ст.62 |
|
|
|
Від молока до сиру. |
ст.64-65 |
|
|
|
Що — з чого. |
ст.66-67 |
|
|
|
Проводимо дослідження. Який шлях проходить одяг від рослини до сорочки, від вівці до светра? |
ст.67 |
|
|
|
Досліджуємо матеріали: папір і пластик . |
ст.68-69 |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностувальна робота |
|
|
|
|
Підсумок за семестр. |
|
|