Календарне планування "Я досліджую світ "

Про матеріал
Календарно-тематичне планування інтегрованого курсу за підручником «Я досліджую світ» (3 години на тиждень) 1 семестр
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування інтегрованого курсу за підручником «Я досліджую світ»

(3 години на тиждень)

№ уроку

Дата

уроку

Тема уроку

Сторінки в підручнику

Примітки

І семестр

 

  1.                     

 

Моя країна Україна, а я — її дитина.

ст. 3-5

 

  1.                     

 

Проводимо дослідження. Історія назви своєї вулиці

ст.5

 

  1.                     

 

Пізнаю себе. Я в школі.

ст.6-7

 

  1.                     

 

Що належить до природи.

Ст.8-9

 

  1.                     

 

Кольорові сторінки природи: осінь.

ст.10-11

 

  1.                     

 

Сонце. Світло і тепло.

ст. 12-13

 

  1.                     

 

Якої форми наша планета.

ст. 14-15

 

  1.                     

 

Чому буває день і ніч.

ст. 16-17

 

  1.                     

 

Пори року. Зміна пір року.

ст. 18-19

 

  1.                

 

Якими бувають рослини. Як розрізняють рослини.

ст.20-21

 

  1.                

 

Проводимо дослідження. Які умови потрібні рослинам для життя.

ст.21

 

  1.                

 

Тварини в природі.

ст.22-23

 

  1.                

 

Природні явища.

ст.24-25

 

  1.                

 

Проводимо дослідження. Як виглядає наша місцевість у різні пори року?

ст.24

 

  1.                

 

Рослини восени.

ст.26-27

 

  1.                

 

Проводимо дослідження. Який вигляд мають рослини біля нашої школи?.

ст.27

 

  1.                

 

Тварини восени.

ст.28-29

 

  1.                

 

Збираємо врожай. Від зернятка до хлібини.

ст.30-31

 

  1.                

 

Святковий календар осені.

ст.32-33

 

  1.                

 

Знаю, навіщо правила для учнів.

ст.34-35

 

  1.                

 

Уроки чемності.

ст.36-37

 

  1.                

 

 Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностувальна робота.

 

 

  1.                

 

Аналіз діагностувальної роботи. Умію дружити.

 

 

Ст.38-39

 

 

  1.                

 

Битися чи не битися?

Ст40-41

 

  1.                

 

Кольорові сторінки природи: зима.

ст.42-43

 

  1.                

 

Рослини взимку.

ст.44-45

 

  1.                

 

Проводимо дослідження. Як вберегти життя ялиці?

ст.45

 

  1.                

 

Тварини взимку.

ст.46-47

 

  1.                

 

Святковий календар зими.

ст.48-49

 

  1.                

 

Правила поведінки під час зимових свят.

ст.49

 

  1.                

 

Які правила в сім’ї.

ст.50-51

 

  1.                

 

Створення календаря сімейних свят.

ст.51

 

  1.                

 

Що я вмію і люблю.

ст.52-53

 

  1.                

 

Створення мапи захоплень свого класу. Організація виста­вки «Моє улюблене заняття».

ст.52-53

 

  1.                

 

Яким бути?

ст.54-55

 

  1.                

 

Розрізняй правду і обман.

ст.56-57

 

  1.                

 

Проводимо дослідження. Як поводитися із незнайомцями?

ст.57

 

  1.                

 

Добро і зло.

ст.58-59

 

  1.                

 

Будь-який вчинок має наслідки.

ст.60-61

 

  1.                

 

Хто що робить.

ст.62-63

 

  1.                

 

Проводимо дослідження. Які професії мають твої рідні?

ст.62

 

  1.                

 

Від молока до сиру.

ст.64-65

 

  1.                

 

Що — з чого.

ст.66-67

 

  1.                

 

Проводимо дослідження. Який шлях проходить одяг від рослини до сорочки, від вівці до светра?

ст.67

 

  1.                

 

Досліджуємо матеріали: папір і пластик .

ст.68-69

 

  1.                

 

Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностувальна робота

 

 

  1.                

 

Підсумок за семестр.

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
5 лютого 2023
Переглядів
1079
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку