Орієнтовне календарно-тематичне планування уроків з інтегрованого предмету « Я досліджую світ » 4 клас. I семестр НУШ

Про матеріал

Пропоную орієнтовне календарно-тематичне планування уроків з інтегрованого предмету « Я досліджую світ » 4 клас. НУШ. За програмою розробленою під керівництвом Р. Шияна. (За підручником «Я досліджую світ», автори: О.В. Волощенко, О.П. Козак, Г.С. Остапенко – К. : Світич 2021) Планування без очікуваних результатів навчання (тільки теми для запису в журнал). На основі планування з сайту https://svitdovkola.org/files/4/kalendarne-planuvannia-4kl-yads.pdf

Перегляд файлу

Орієнтовне календарно-тематичне планування уроків з інтегрованого предмету

« Я досліджую світ »

(За підручником «Я досліджую світ», автори: О.В. Волощенко, О.П. Козак, Г.С.

Остапенко – К. : Світич 2021)

Тема уроку

Дата

1.

Спогади про літні канікули

 

2.

Вступ до теми

 

3.

Пригода 1. У кабінеті вченого

 

4-5. 

Чи можуть винаходи бути небезпечними?

 

6-7.

Які відкриття змінили світ?

 

8-9.

Готуємо проєкт. Від давнини до сьогодення

 

10.

Пригода 2. Хто з’їдає зелених корів?

 

11-12.

Чому важливо дотримуватися режиму харчування?

 

13-14.

Які загрози чатують на нас у довкіллі?

 

15-16.

Досліджуємо разом. Як врятувати хліб від цвілі 

 

17.

Пригода 3. Рослина-схованка

 

18-19.

Що робити, якщо заблукаєш у лісі?

 

20-21.

Як мандрують рослини?

 

22.

Комікс. Професор Фейковський vs*4-А. Раунд 1

 

23.

Пригода 4. Такий великий маленький світ.

 

24-25.

Чим небезпечні комахи для людини?

 

26-27.

Які почуття викликає завершення мандрівки?

 

28.

Підсумковий урок. 

 

29.

Діагностична робота №1

 

30.

Вступ до теми

 

31.

Пригода 1. Як з’явилися музеї?

 

32-33.

Чому важливо знати своє майбутнє?

 

34-35.

Як далеко в минуле ми можемо зазирнути?

 

36-37.

Готуємо проєкт. Презентуємо колекцію

 

38.

Пригода 2. «Смачні» музеї

 

39-40.

Де з’явилися цукерки?

 

41-42.

Чи давно люди вирощують картоплю?

 

43-44.

Досліджуємо разом. Виявлення каротину

 

45.

Пригода 3. Реальний музей вигаданої людини

 

46-47.

Чому за відбитками пальців можна визначити особу?

 

48-49.

Як діяти в непередбачуваних ситуаціях?

 

50.

Комікс. Професор Фейковський vs*4-А. Раунд 2

 

51.

Пригода 4. Комп’ютерна історія

 

52-53.

Як технології змінюють наше життя?

 

54-55.

Які традиції українців ми хочемо продовжити в майбутньому?

 

56.

Підсумковий урок з теми

 

57.

Діагностична робота №2

 

58.

Вступ до теми

 

59.

Пригода 1. Чарівне перетворення

 

60-61.

Для чого людині слина?

 

62-63.

Чому в нас часом болять зуби?

 

64-65.

Готуємо проєкт. Людина, яка мене надихає

 

66.

Пригода 2. Провідник у невідомому світі

 

67-68.

Чому печінку називають фільтром організму?

 

69-70.

Як зберегти своє здоров’я?

 

71-72.

Досліджуємо разом. Опріснення води

 

73.

Пригода 3. Несподіваний атракціон.

 

74-75.

Чому кров червона?

 

76-77.

Як працює серце?

 

78.

Комікс. Професор Фейковський vs*4-А. Раунд 3

 

79.

Пригода 4. Небезпека поруч

 

80-81.

Чи вміємо ми дихати?

 

82-83.

Чому лікарі кажуть, що куріння вбиває?

 

84.

Підсумковий урок з теми

 

85.

Діагностична робота №3

 

86.

Вступ до теми

 

87.

Пригода 1. У центрі керування

 

88-89.

Як працює око?

 

90-91.

Як я сприймаю інформацію ззовні?

 

92-93.

Готуємо проєкт. Створюємо комікси

 

94.

Пригода 2. М’язи та кістки

 

95-96.

Що таке опорно-рухова система?

 

97-98.

Чому важливо мати гарну поставу?

 

99-100.

Досліджуємо разом. Як взаємодіють вода і олія? Створюємо лавову лампу

 

101.

Пригода 3. Там, де зароджується життя

 

102-103.

Як я з’явився/з’явилася на світ?

 

104-105.

Як ми дорослішаємо?

 

106.

Комікс. Професор Фейковський vs*4-А. Раунд 4

 

107.

Пригода 4. Шлях назовні

 

108.

Для чого людині шкіра?

 

109.

Чи робить нас різними колір шкіри? 

 

110.

Підсумковий урок з теми

 

111.

Діагностична робота №4

 

112.

Резерв часу

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Сова Валентина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pdf
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Планування
НУШ
Додано
1 вересня 2021
Переглядів
5727
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку