Пропоную орієнтовне календарно-тематичне планування уроків з інтегрованого предмету « Я досліджую світ » 4 клас. НУШ. За програмою розробленою під керівництвом Р. Шияна. (За підручником «Я досліджую світ», автори: О.В. Волощенко, О.П. Козак, Г.С. Остапенко – К. : Світич 2021) Планування без очікуваних результатів навчання (тільки теми для запису в журнал). На основі планування з сайту https://svitdovkola.org/files/4/kalendarne-planuvannia-4kl-yads.pdf
Орієнтовне календарно-тематичне планування уроків з інтегрованого предмету
« Я досліджую світ »
(За підручником «Я досліджую світ», автори: О.В. Волощенко, О.П. Козак, Г.С.
Остапенко – К. : Світич 2021)
№ |
Тема уроку |
Дата |
1. |
Спогади про літні канікули |
|
2. |
Вступ до теми |
|
3. |
Пригода 1. У кабінеті вченого |
|
4-5. |
Чи можуть винаходи бути небезпечними? |
|
6-7. |
Які відкриття змінили світ? |
|
8-9. |
Готуємо проєкт. Від давнини до сьогодення |
|
10. |
Пригода 2. Хто з’їдає зелених корів? |
|
11-12. |
Чому важливо дотримуватися режиму харчування? |
|
13-14. |
Які загрози чатують на нас у довкіллі? |
|
15-16. |
Досліджуємо разом. Як врятувати хліб від цвілі |
|
17. |
Пригода 3. Рослина-схованка |
|
18-19. |
Що робити, якщо заблукаєш у лісі? |
|
20-21. |
Як мандрують рослини? |
|
22. |
Комікс. Професор Фейковський vs*4-А. Раунд 1 |
|
23. |
Пригода 4. Такий великий маленький світ. |
|
24-25. |
Чим небезпечні комахи для людини? |
|
26-27. |
Які почуття викликає завершення мандрівки? |
|
28. |
Підсумковий урок. |
|
29. |
Діагностична робота №1 |
|
30. |
Вступ до теми |
|
31. |
Пригода 1. Як з’явилися музеї? |
|
32-33. |
Чому важливо знати своє майбутнє? |
|
34-35. |
Як далеко в минуле ми можемо зазирнути? |
|
36-37. |
Готуємо проєкт. Презентуємо колекцію |
|
38. |
Пригода 2. «Смачні» музеї |
|
39-40. |
Де з’явилися цукерки? |
|
41-42. |
Чи давно люди вирощують картоплю? |
|
43-44. |
Досліджуємо разом. Виявлення каротину |
|
45. |
Пригода 3. Реальний музей вигаданої людини |
|
46-47. |
Чому за відбитками пальців можна визначити особу? |
|
48-49. |
Як діяти в непередбачуваних ситуаціях? |
|
50. |
Комікс. Професор Фейковський vs*4-А. Раунд 2 |
|
51. |
Пригода 4. Комп’ютерна історія |
|
52-53. |
Як технології змінюють наше життя? |
|
54-55. |
Які традиції українців ми хочемо продовжити в майбутньому? |
|
56. |
Підсумковий урок з теми |
|
57. |
Діагностична робота №2 |
|
58. |
Вступ до теми |
|
59. |
Пригода 1. Чарівне перетворення |
|
60-61. |
Для чого людині слина? |
|
62-63. |
Чому в нас часом болять зуби? |
|
64-65. |
Готуємо проєкт. Людина, яка мене надихає |
|
66. |
Пригода 2. Провідник у невідомому світі |
|
67-68. |
Чому печінку називають фільтром організму? |
|
69-70. |
Як зберегти своє здоров’я? |
|
71-72. |
Досліджуємо разом. Опріснення води |
|
73. |
Пригода 3. Несподіваний атракціон. |
|
74-75. |
Чому кров червона? |
|
76-77. |
Як працює серце? |
|
78. |
Комікс. Професор Фейковський vs*4-А. Раунд 3 |
|
79. |
Пригода 4. Небезпека поруч |
|
80-81. |
Чи вміємо ми дихати? |
|
82-83. |
Чому лікарі кажуть, що куріння вбиває? |
|
84. |
Підсумковий урок з теми |
|
85. |
Діагностична робота №3 |
|
86. |
Вступ до теми |
|
87. |
Пригода 1. У центрі керування |
|
88-89. |
Як працює око? |
|
90-91. |
Як я сприймаю інформацію ззовні? |
|
92-93. |
Готуємо проєкт. Створюємо комікси |
|
94. |
Пригода 2. М’язи та кістки |
|
95-96. |
Що таке опорно-рухова система? |
|
97-98. |
Чому важливо мати гарну поставу? |
|
99-100. |
Досліджуємо разом. Як взаємодіють вода і олія? Створюємо лавову лампу |
|
101. |
Пригода 3. Там, де зароджується життя |
|
102-103. |
Як я з’явився/з’явилася на світ? |
|
104-105. |
Як ми дорослішаємо? |
|
106. |
Комікс. Професор Фейковський vs*4-А. Раунд 4 |
|
107. |
Пригода 4. Шлях назовні |
|
108. |
Для чого людині шкіра? |
|
109. |
Чи робить нас різними колір шкіри? |
|
110. |
Підсумковий урок з теми |
|
111. |
Діагностична робота №4 |
|
112. |
Резерв часу |
|
|
|
|
|
|
|