Я у світі
за підручником : Я у світі: підр. для 4 кл. загальноосвіт. навч. закл./Н. М. Бібік. – Х.: Вид. група «Основа», 2015.
№ уроку |
|
Тема уроку |
Дата |
|
Тема 1. Я – людина (9год)
|
||||
|
|
Життя – найвища цінність. Практична робота .Обговорення ст. 6 Конвенції ООн про права дитини, ст.3, ст.21, ст.27 Конституції України |
|
|
|
|
Я – неповторна людина
|
|
|
|
|
Навчальний проект (індиві-дуальний). Постаті, які подолали життєві труднощі (за вибором учнів) |
|
|
|
|
Особистий розвиток людини впродовж життя. Винаходи людства |
|
|
|
|
Навчання як засіб досягнення життєвої мети. Як самому себе виховувати? |
|
|
|
|
Планування самонавчання, взаємонавчання.Практична робота. Плануємо пізнавальну діяльність |
|
|
|
|
Не витрачай даремно час!
|
|
|
|
|
Навчальний проект (індивідуальний). Історія досягнень людини(в науці, спорті чи мистецтві)
|
|
|
Тема 2. Я та інші (9год)
|
||||
|
|
Роль сім’ї в моєму житті. Мій родовід. Бюджет сім’ї. Економія і збереження майна. |
|
|
|
|
Навчальний проект (дослідницький , індивідуальний). Дослідження своїх витрат за тиждень (які товари чи послуги були потрібними та якісними, а на покупці яких можна було зекономити) |
|
|
|
|
Культура поведінки учня |
|
|
|
|
Засоби масової інформації мого села. Практична робота.Написання замітки до місцевої газети про важливі події, що відбулися в селі |
|
|
|
|
Чому виникають конфлікти? Як налагодити хороші взаємини? Практична робота. Складання правил ведення дискусії. Дискусія «Чим відрізняється дискусія від упертості?» |
|
|
|
|
Соціальна (екологічна) акція «Збережемо ялинку» |
|
|
|
|
Чи варто бути правдивим? Культура спілкування |
|
|
Тема 3. Я – українець (10 год)
|
||||
|
|
Україна – незалежна, демокра-тична, правова держава
|
|
|
|
|
Людина живе в суспільстві. Моделювання різних соціальних ситуацій
|
|
|
|
|
Національні та державні символи України. Конституція України (ст.10, ст.20, ст.67). Практична робота.Проведення конкурсу малюнків на тему «Жержавні символи у моєму житті» |
|
|
|
|
Навчальний проект (груповий) Сім чудес України |
|
|
|
|
Батьки зобов’язані – діти зобов’язані |
|
|
|
|
Навчання – основний обов’язок дітей |
|
|
|
|
Про правопорушення |
|
|
|
|
Передбачайте наслідки своїх учинків. За скоєне відповідають перед законом |
|
|
|
|
Культурна спадщина народу |
|
|
|
|
Свята нашої держави |
|
|
Тема4. Я – європеєць
|
||||
|
|
Україна на карті світу. Найбільші українські спільноти в інших країнах світу |
|
|
|
|
Європейський Союз – співтовариство народів Європи |
|
|
|
|
Навчальний проект (груповий, за вибором учнів). Подорожуємо країнами світу |
|
|
|
|
Волонтерство як добровільна суспільно корисна діяльність. |
|
|
|
|
У кожному куточку світу – свої традиції та звичаї |
|
|
|
|
Охорона довкілля – спільна справа всіх землян |
|
|