Календарно - тематичне планування уроків з предмету "Я у світі" для четвертого класу (перший і другий семестри) складено відповідно чинної програми з усіма практичними роботамиі навчальними проектами.
Я у світі
№ |
Тема уроку |
Дата |
Приміт ка |
Я-Людина (9 год) |
|||
1 |
Радість життя.Неповторність кожної людини. |
|
|
2 |
Ти звичайний чи незвичайний? Життя людини – найвища цінність. Практична робота: обговорення ст..6 Конвенції ООН про права дитини; ст..3, ст. 21, ст..27 Конституції України. |
|
|
3 |
Людське «Я» Особистісний розвиток людини упродовж життя. |
|
|
4 |
Дорога до успіху.Навчання як засіб досягнення життєвої мети. Практична робота:плануємо пізнавальну діяльність (пізнавальну тему обирає учень). |
|
|
5 |
Великі досягнення малих українців. |
|
|
6 |
Навчальний проект(індивідуальний): постаті, що подолали життєві труднощі( за вибором учнів). |
|
|
7 |
Не витрачай даремно час! |
|
|
8 |
Навчальний проект( індивідуальний, за вибором учня): «Історія досягнень людини ( в науці, спорті чи мистецтві)». |
|
|
9 |
Робимо висновки з теми «Людина» |
|
|
Я та інші (9 год) |
|||
10 |
Роль сім ї в моєму житті, мій родовід. |
|
|
11 |
Бюджет сім ї. Економія і збереження майна.Навчальний проект (дослідницький, індивідуальний): «Дослідження своїх витрат за тиждень» (які товари чи послуги були потрібними і якісними, а на покупці яких можна було зекономити). |
|
|
12 |
Школа вихованості. Чемним треба бути скрізь. Культура поведінки учня. |
|
|
13 |
Засоби масової інформації мого міста. Практична робота: Написання замітки до місцевої газети про важливі події, що відбулися в місті. |
|
|
14 |
Соціальна (екологічна) акція «Допоможи птахам взимку» |
|
|
15 |
Будьте дружелюбними! Як налагодити хороші взаємини.. |
|
|
16 |
Культура спілкування. Чому виникають конфлікти? |
|
|
17 |
Практична робота: Складання правил ведення дискусії.Дискусія: Чи може неправда бути рятівною?» |
|
|
18 |
. Робимо висновки з теми «Людина серед людей» |
|
|
Я- українець (9год) |
|||
18 |
Вчимося любити свою Батьківщину.Україна- незалежна, демократична, правова держава. Конституція України. |
|
|
19 |
Символіка. Що це таке? Національні символи України. |
|
|
21 |
Державні символи України |
|
|
22 |
Практична робота: проведення конкурсу малюнків «Свята нашої держави" |
|
|
23 |
Про правопорушення .Приклади правопорушень серед дітей і юридична відповідальність за їх скоєння. |
|
|
24 |
Моделювання різних соціальних ролей( учень- вчитель-директор школи-продавець- екскурсовод- водій-міліціонер і т.д.) |
|
|
25 |
Культурна спадщина народу |
|
|
26 |
Навчальний проект(груповий, за вибором учнів) «Визначні місця мого краю» |
|
|
27 |
Робимо висновки з теми «Людина в суспільстві» |
|
|
|
Я- європеєць (7 год) |
|
|
28 |
Україна і світ. Найбільші українські спільноти в інших країнах світу. |
|
|
29 |
Ти і світ людей. Практична робота: складання листа до ровесника-іноземця про свою країну. |
|
|
30 |
Європейський союз- співтовариство народів Європи |
|
|
31 |
Навчальний проект(груповий, за вибором учнів): «Подорожуємо країнами світу» |
|
|
32 |
Волонтерство як добровільна суспільно корисна |
|
|
діяльність. |
|
|
|
33 |
Робимо висновки з теми «Людина і світ» |
|
|
34 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік. |
|
|