Календарно-тематичне планування інтегрованого курсу за підручником «Я досліджую світ. Автори: О. Волощенко, О. Козак, Г.Остапенко (2021)» для 4 класу за програмою НУШ (2021-2022 н.р.)
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
І семестр |
|||
Подорожуємо і відриваємо світ |
|||
|
|
Спогади про літні канікули . Вступ до теми. Коригуюче навчання. |
|
|
|
Пригода перша. У кабінеті вченого. Чи можуть винаходи бути небезпечними? |
|
|
|
Світ комах. |
|
|
|
Безпека у побуті. Які відкриття змінили світ? |
|
|
|
Побутова хімія — обережність не зайва! Виготовлення вивірки(платилін) |
|
|
|
Без винаходів жити неможливо. |
|
|
|
Готуємо проект. Від давнини до сьогодення. |
|
|
|
Пригода друга. Хто з'їдає зелених корів? (с. 14-15) |
|
|
|
Наш ланч бокс. Чому важливо дотримуватися режиму харчування? |
|
|
|
Не всі гриби можна збирати. Які загрози чатують на нас у довкіллі та як їх уникнути? |
|
|
|
Обережно — отруйні рослини! Які загрози чатують на нас у довкіллі та як їх уникнути?" Робота з пластиліном, створення Ласунки панди |
|
|
|
Небезпечні тварини. |
|
|
|
Досліджуємо разом. Як врятувати хліб від цвілі. |
|
|
|
Пригода третя. Рослина-схованка. Які таємниці приховують рослини (с. 22-23) |
|
|
|
Квітковий годинник. |
|
|
|
Вихід є! Що робити, якщо заблукаєш у лісі? |
|
|
|
Як рослини збираються в дорогу. Як мандрують рослини? Робота з папером «Осіннє розмаїття» |
|
|
|
Іноземці на наших грядках. |
|
|
|
Комікс. Професор Фейковський vs 4-А. Раунд 1. Захист проектів. |
|
|
|
Пригода четверта. Такий великий маленький світ. Чим небезпечні комахи для людини? (с. 30-31) |
|
|
|
Обережно – комахи! Чим небезпечні комахи для людини? |
|
|
|
Мандрівка та наші емоції. Які почуття викликає завершення мандрівки? |
|
|
|
Звіт про мандрівку. Створення аплікації «Морський пейзаж» |
|
|
|
Підсумковий урок з теми «Подорожуємо і відкриваємо світ». Перевір себе |
|
|
|
Діагностувальна робота з теми «Подорожуємо і відкриваємо світ» |
|
Машина часу |
|||
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Пригода перша. Як з'явилися музеї. (с. 38-41) |
|
|
|
Машина часу поряд з нами. Книжка – мандрівка музеями |
|
|
|
Похід до музею. Наша історія. Чому важливо знати своє минуле? |
|
|
|
Дна дата – три свята. Чому важливо знати своє минуле? «Часник-захисник». Виготовлення декоративного часнику за зразком. |
|
|
|
Марійка Підгірянка про красу природи. Як далеко в минуле ми можемо зазирнути? |
|
|
|
Комікс-спогад. Як далеко в минуле ми можемо заглянути? Готуємо проект. Презентуємо колекцію. |
|
|
|
Пригода друга. "Смачні" музеї. Чи тільки про минуле музеї можуть розповідати?(с. 48-49) |
|
|
|
Бюджет сім’ї.
|
|
|
|
Історія цукерок. Де з'явилися цукерки? |
|
|
|
Солодка принада. Де з'явилися цукерки? Створення власних цукерок(пластилін) |
|
|
|
Історія картоплі.Чи давно люди вирощують картоплю? |
|
|
|||
|
|
Картопля – другий хліб! Досліджуємо разом. Виявлення каротину. |
|
|
|
Пригода третя. Реальний музей вигаданої людини. Що має вміти детектив? (с. 55-57) |
|
|
|
Такий реальний літературний персонаж. |
|
|
|
Як працюють детективи? Чому за відбитками пальців можна визначити особу? |
|
|
|
Я унікальний ! Чому за відбитками пальців можна визначити особу? «Дерево мого роду» |
|
|
|
Небезпечні ситуації і ми. Як діяти в непередбачених ситуаціях? |
|
|
|
Комікс. Професор Фейковський vs 4-А. Раунд 2. Чи вся інформація з Інтернету надійна? |
|
|
|
Пригода четверта. Комп’ютерна історія. Як технології змінюють наше життя? (с. 64-65) |
|
|
|
Комп*ютер: «за» і «проти». Як технології змінюють наше життя? |
|
|
|
Де і як ми використовуємо новинки техніки. Як технології змінюють наше життя?
|
|
|
|
Наше минуле у нашому сучасному. Які традиції українців ми хочемо продовжити в майбутньому? «Український віночок». Виготовлення віночка-оберега за зразком |
|
|
|||
|
|
Підсумковий урок з теми «Машина часу». Перевір себе. |
|
|
|
Діагностувальна робота з теми «Машина часу» |
|
Чарівні перетворення |
|||
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Людина на Землі — унікальна істота. |
|
|
|
Пригода перша. Чарівне перетворення. Що будемо вивчати протягом місяця?С. 74-75 |
|
|
|
Травна система. Яка їжа подорожує нашим організмом? |
|
|
|
Як розпочинається перетравлювання їжі? Для чого людині слина? Квіткова феєрія. Ошибана. |
|
|
|
Навіщо людині зуби? Швидка людська допомога. Чому в нас часом болять зуби? |
|
|
|
Готуємо проєкт. Людина, яка мене надихає. |
|
|
|
Пригода друга. Провідник у невідомому світі. Навіщо людині кров? (с.82-83) |
|
|
|
Найзагадковіший орган. Чому печінку називають фільтром організму? |
|
|
|
Допомагаємо печінці бути здоровою. Чому печінку називають фільтром організму? |
|
|
|
Знай про себе, дбай про себе. Як зберегти своє здоров’я? Виготовлення листівки-оригамі за зразком «Лисенятко». |
|
|
|
Здоров*я і харчування. Як зберегти своє здоров’я? |
|
|
|
Працездатність і відпочинок.Як зберегти своє здоров’я? Досліджуємо разом. Опріснення води. (с.88-89) |
|
|
|
Пригода третя. Несподіваний атракціон. Навіщо кров людині?(с.90-91) |
|
|
|
Кровоносна система. Навіщо кров людині? |
|
|
|
Клітини крові. Чому кров червона? |
|
|
|
Перша допомога при кровотечі. Чому кров червона? Створення паперового пакуночка за зразком. |
|
|
|
Серце – невтомний м*яз.Як працює серце? |
|
|
|
Комікс. Професор Фейковський vs 4-А. Раунд 3. Чи завжди варто довіряти блогерам? (с.96-97) |
|
|
|
Пригода четверта. Небезпека поруч. Як ми дихаємо?С. 98-99 |
|
|
|
Органи дихання. Як ми дихаємо? |
|
|
|
Дихаймо правильно. Чи вміємо ми дихати? |
|
|
|
Самі собі не шкодимо! Чому лікарі кажуть, що куріння вбиває? Витинанка «Натюрморт з фруктами» |
|
|
|
Підсумковий урок з теми « Чарівні переворення. Перевір себе» |
|
|
|
Діагностувальна робота з теми « Чарівні переворення. Перевір себе» |
|
Факти та таємниці |
|||
|
|
Аналіз діагностувальної роботи.
Факти навколо нас. |
|
|
|
Пригода перша. У центрі керування. Навіщо людині потрібна нервова система? (с.106-109) |
|
|
|
Як працює нервова система. Навіщо людині потрібна нервова система? |
|
|
|
Що насправді бачать очі ?Як працює око? Новорічні зірочки-сніжинки за зразком. |
|
|
|
Око під мікроскопом. Як працює око? |
|
|
|
Я та інформація з довкілля.Як я сприймаю інформацію ззовні? |
|
|
|
Готуємо проект. Створюємо комікси. |
|
|
|
Пригода друга. М'язи та кістки. Що таке опорно-рухова система? (с.116-117) |
|
|
|
Вивчаємо – уявляємо – моделюємо. Що таке опорно-рухова система? |
|
|
|
Досліджуємо скелет детальніше. Що таке опорно-рухова система? |
|
|
|
М*язи-трудівники – помітні та непомітні. Що таке опорно-рухова система? «Сніговичок» |
|
|
|
Працюємо над поставою. Чому важливо мати гарну поставу? |
|
|
|
Досліджуємо разом. Як взаємодіють вода та олія? Створюємо лавову лампу. |
|
|
|
Пригода третя. Там, де зароджується життя. Як я з’явився / з'явилася на світ? (с.124-125) |
|
|
|
Хлопчики та дівчатка. Знайомтесь: я новонароджений. Як я з’явився / з'явилася на світ? Виготовлення оригінальної ялинки за зразком. |
|
|
|
Чому ми схожі? Як я з’явився / з'явилася на світ? |
|
|
|
Зовнішні зміни. Як ми дорослішаємо? |
|
|
|
Комікс. Професор Фейковський vs 4-А. Раунд 4. |
|
|
|
Пригода четверта. Шлях назовні. Як влаштована наша шкіра? Шкіра під мікроскопом. (с.132-133) |
|
|
|
Шкіра, волосся, нігті – однакові?Для чого людині шкіра? Виготовлення фото рамки «Пряниковий будинок» за зразком. |
|
|
|
Ми різні – ми однакові. Чи робить нас різними колір шкіри? |
|
|
|
Діагностувальна робота з теми «Чарівні перетворення та Факти й таємниці» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ПОГОДЖУЮ
Директор _______________________________________