Календарне планування ЯДС

Про матеріал
Календарно-тематичне планування інтегрованого курсу за підручником «Я досліджую світ" Волощенко І семестр (6 год на тиждень), без очікуваних результатів.
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування інтегрованого курсу за підручником «Я досліджую світ. Автори: О. Волощенко, О. Козак, Г.Остапенко (2021)» для 4 класу за програмою НУШ (2021-2022 н.р.)

 

№ уроку

Дата

уроку

Тема уроку

Примітки

І семестр

Подорожуємо і відриваємо світ

 

 

Спогади про літні канікули .

Вступ до теми. Коригуюче навчання.

 

 

 

Пригода перша. У кабінеті вченого. Чи можуть винаходи бути небезпечними?

 

 

 

Світ комах.
Чи можуть винаходи бути небезпечними?

 

 

 

Безпека у побуті.
Чи можуть винаходи бути небезпечними?

Які відкриття змінили світ?

 

 

 

 Побутова хімія — обережність не зайва!
Чи можуть винаходи бути небезпечними?

Виготовлення вивірки(платилін)

 

 

 

Без винаходів жити неможливо.
Які відкриття змінили світ?

 

 

 

Готуємо проект. Від давнини до сьогодення.

 

 

 

Пригода друга. Хто з'їдає зелених корів? (с. 14-15)

 

 

 

Наш ланч бокс. Чому важливо дотримуватися режиму харчування?

 

 

 

Не всі гриби можна збирати. Які загрози чатують на нас у довкіллі та як їх уникнути?

 

 

 

Обережно — отруйні рослини! Які загрози чатують на нас у довкіллі та як їх уникнути?"

Робота з пластиліном, створення   Ласунки панди

 

 

 

Небезпечні тварини.
Які загрози чатують на нас у довкіллі та як їх уникнути?

 

 

 

Досліджуємо разом. Як врятувати хліб від цвілі.

 

 

 

Пригода третя. Рослина-схованка. Які таємниці приховують рослини (с. 22-23)

 

 

 

Квітковий годинник.
Які таємниці приховують рослини?

 

 

 

Вихід є! Що робити, якщо заблукаєш у лісі?

 

 

 

Як рослини збираються в дорогу. Як мандрують рослини?

Робота з папером «Осіннє розмаїття»

 

 

 

Іноземці на наших грядках.
Як мандрують рослини?

 

 

 

Комікс. Професор Фейковський vs 4-А. Раунд 1.

Захист проектів.

 

 

 

Пригода четверта. Такий великий маленький світ. Чим небезпечні комахи для людини? (с. 30-31)

 

 

 

Обережно – комахи! Чим небезпечні комахи для людини?

 

 

 

Мандрівка та наші емоції. Які почуття викликає завершення мандрівки?

 

 

 

Звіт про мандрівку.
Які почуття викликає завершення мандрівки?

Створення аплікації  «Морський пейзаж»

 

 

 

Підсумковий урок з теми «Подорожуємо і відкриваємо світ». Перевір себе

 

 

 

Діагностувальна робота з теми «Подорожуємо і відкриваємо світ»

 

Машина часу

 

 

Аналіз діагностувальної роботи.

Пригода перша. Як з'явилися музеї. (с. 38-41)

 

 

 

 Машина часу поряд з нами. Книжка – мандрівка музеями

 

 

 

Похід до музею.  Наша історія. Чому важливо знати своє минуле?

 

 

 

Дна дата – три свята. Чому важливо знати своє минуле?

«Часник-захисник». Виготовлення декоративного часнику за зразком.

 

 

 

Марійка Підгірянка про красу природи. Як далеко в минуле ми можемо зазирнути? 

 

 

 

Комікс-спогад. Як далеко в минуле ми можемо заглянути? Готуємо проект. Презентуємо колекцію.

 

 

 

Пригода друга. "Смачні" музеї. Чи тільки про минуле музеї можуть розповідати?(с. 48-49)

 

 

 

Бюджет сім’ї.
Про що потрібно поміркувати перед екскурсією до музею?

 

 

 

 

Історія цукерок. Де з'явилися цукерки?

 

 

 

Солодка принада. Де з'явилися цукерки?

Створення власних цукерок(пластилін)

 

 

 

Історія картоплі.Чи давно люди вирощують картоплю?

 

 

 

 

Картопля – другий хліб! Досліджуємо разом. Виявлення каротину.

 

 

 

Пригода третя. Реальний музей вигаданої людини. Що має вміти детектив? (с. 55-57)

 

 

 

Такий реальний літературний персонаж.
Що має вміти детектив?

 

 

 

Як працюють детективи? Чому за відбитками пальців можна визначити особу?

 

 

 

Я унікальний ! Чому за відбитками пальців можна визначити особу?

«Дерево мого роду»

 

 

 

Небезпечні ситуації і ми. Як діяти в непередбачених ситуаціях?

 

 

 

Комікс. Професор Фейковський vs 4-А. Раунд 2.  Чи вся інформація з Інтернету надійна?

 

 

 

Пригода четверта. Комп’ютерна історія. Як технології змінюють наше життя? (с. 64-65)

 

 

 

Комп*ютер: «за» і «проти». Як технології змінюють наше життя?

 

 

 

Де і як ми використовуємо новинки техніки. Як технології змінюють наше життя?

 

 

 

 

Наше минуле у нашому сучасному. Які традиції українців ми хочемо продовжити в майбутньому?

«Український віночок». Виготовлення віночка-оберега за зразком

 

 

 

 

Підсумковий урок з теми «Машина часу». Перевір себе.

 

 

 

Діагностувальна робота з теми «Машина часу»

 

Чарівні перетворення

 

 

Аналіз діагностувальної роботи. Людина на Землі — унікальна істота.
Що будемо вивчати протягом місяця?

 

 

 

Пригода перша. Чарівне перетворення. Що будемо вивчати протягом місяця?С. 74-75

 

 

 

Травна система. Яка їжа подорожує нашим організмом?

 

 

 

Як розпочинається перетравлювання їжі? Для чого людині слина?

Квіткова феєрія. Ошибана.

 

 

 

Навіщо людині зуби? Швидка людська допомога. Чому в нас часом болять зуби?

 

 

 

Готуємо проєкт. Людина, яка мене надихає.

 

 

 

Пригода друга. Провідник у невідомому світі. Навіщо людині кров? (с.82-83)

 

 

 

Найзагадковіший орган. Чому печінку називають фільтром організму?

 

 

 

Допомагаємо печінці бути здоровою. Чому печінку називають фільтром організму?

 

 

 

Знай про себе, дбай про себе. Як зберегти своє здоров’я?

Виготовлення листівки-оригамі за зразком «Лисенятко».

 

 

 

Здоров*я і харчування. Як зберегти своє здоров’я?

 

 

 

Працездатність і відпочинок.Як зберегти своє здоров’я?

Досліджуємо разом. Опріснення води. (с.88-89)

 

 

 

Пригода третя. Несподіваний атракціон. Навіщо кров людині?(с.90-91)

 

 

 

Кровоносна система. Навіщо кров людині?

 

 

 

Клітини крові. Чому кров червона?

 

 

 

 Перша допомога при кровотечі. Чому кров червона?

Створення паперового пакуночка за зразком.

 

 

 

Серце – невтомний м*яз.Як працює серце?

 

 

 

Комікс. Професор Фейковський vs 4-А. Раунд 3.   Чи завжди варто довіряти блогерам? (с.96-97)

 

 

 

Пригода четверта. Небезпека поруч. Як ми дихаємо?С. 98-99

 

 

 

Органи дихання. Як ми дихаємо?

 

 

 

Дихаймо правильно. Чи вміємо ми дихати?

 

 

 

Самі собі не шкодимо! Чому лікарі кажуть, що куріння вбиває?

Витинанка «Натюрморт з фруктами»

 

 

 

Підсумковий урок з теми « Чарівні переворення. Перевір себе»

 

 

 

Діагностувальна робота з теми « Чарівні переворення. Перевір себе»

 

Факти та таємниці

 

 

Аналіз діагностувальної роботи.

Факти навколо нас.
Що ми будемо вивчати протягом місяця?

 

 

 

Пригода перша. У центрі керування. Навіщо людині потрібна нервова система? (с.106-109)

 

 

 

Як працює нервова система. Навіщо людині потрібна нервова система?

 

 

 

Що насправді бачать очі ?Як працює око?

Новорічні зірочки-сніжинки за зразком.

 

 

 

Око під мікроскопом. Як працює око?

 

 

 

 Я та інформація з довкілля.Як я сприймаю інформацію ззовні?

 

 

 

Готуємо проект. Створюємо комікси.

 

 

 

Пригода друга. М'язи та кістки. Що таке опорно-рухова система? (с.116-117)

 

 

 

Вивчаємо – уявляємо – моделюємо. Що таке опорно-рухова система?

 

 

 

Досліджуємо скелет детальніше. Що таке опорно-рухова система?

 

 

 

М*язи-трудівники – помітні та непомітні. Що таке опорно-рухова система?

«Сніговичок»

 

 

 

Працюємо над поставою. Чому важливо мати гарну поставу?

 

 

 

Досліджуємо разом. Як взаємодіють вода та олія? Створюємо лавову лампу.

 

 

 

Пригода третя. Там, де зароджується життя. Як я з’явився / з'явилася на світ?  (с.124-125)

 

 

 

Хлопчики та дівчатка. Знайомтесь: я новонароджений. Як я з’явився / з'явилася на світ?

Виготовлення оригінальної ялинки за зразком.

 

 

 

Чому ми схожі? Як я з’явився / з'явилася на світ?

 

 

 

Зовнішні зміни. Як ми дорослішаємо?

 

 

 

Комікс. Професор Фейковський vs 4-А. Раунд 4.

 

 

 

Пригода четверта. Шлях назовні. Як влаштована наша шкіра? Шкіра під мікроскопом. (с.132-133)

 

 

 

Шкіра, волосся, нігті – однакові?Для чого людині шкіра?

Виготовлення фото рамки  «Пряниковий будинок» за зразком.

 

 

 

Ми різні – ми однакові. Чи робить нас різними колір шкіри?

 

 

 

Діагностувальна робота з теми «Чарівні перетворення та Факти й таємниці»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПОГОДЖУЮ

Директор  _______________________________________

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 4 клас, Планування
НУШ
Додано
4 січня
Переглядів
649
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку