Календарне планування ЯДС, 4 клас за програмою О Я Савченко

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків курсу «Я досліджую світ» за методичним комплектом Т. Воронцової та програми під керівництвом О. Я. Савченко І семестр 48 годин ІІ семестр 56 годин Всього 105 годин
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування

уроків курсу «Я досліджую світ»

за методичним комплектом Т. Воронцової

та програми під керівництвом О. Я. Савченко

І семестр 48 годин   ІІ семестр 56 годин Всього 105 годин

   

Тема/ проблема/ проект

Дата

Дата

Очікувані результати

Примітки

(ключові компетентності)

Дистанційні технології

1

 

 

 

Розділ 1. Ми-дослідники

 Як досягти успіху. Здрастуй, школо!

 Листівка до школи.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

зіставляє почуте з власним досвідом ; зіставляє тему і головну думку усного повідомлення з власними

спостереженнями, поведінкою,

досвідом; дотримується правил літературної вимови у власному висловлюванні;

створює власне висловлення на

основі почутого/ побаченого/

прочитаного

зіставляє прочитане із власним

життєвим досвідом

 

1, 4, 8

Зм.л Взаємодіємо

усно

 

 

2.

 

Як ставити досяжні цілі. На шляху до успіху.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

розповідає (докладно, стисло

або вибірково), про що йдеться в

тексті знаходить у тексті відповіді на поставлені запитання відтворює фактичну інформаціюз тексту добирає і впорядковує потрібну інформацію з таблиць, графіків,схем тощо, зіставляє прочитане із власним життєвим досвідом.

 

 

3.

План досягнення мети. Вчимося бути організованими.

 

 

 

 

4

2)У світі наук Хто займається наукою. Науковий метод.

 

 

розповідає (докладно, стисло

або вибірково), про що йдеться в

тексті знаходить у тексті відповіді на поставлені запитання, відтворює фактичну інформацію з тексту, добирає і впорядковує потрібну

інформацію з таблиць, графіків,

схем тощо, виявляє деталі тексту, важливі для розуміння ідей розпізнає стиль тексту і пояснює, як він впливає на сприймання інформації, формулює ідеї тексту, пов’язує

їх із власним досвідом ,

висловлює свій погляд на предмет обговорення (тему, головну

думку, висновки тощо)

4,7,8

 

Взаємодіємо

усно

Читаємо

Досліджуємо

медіа

 

передає зміст повідомлення за

допомогою асоціативних схем,

таблиць, обґрунтовує своє ставлення до усного повідомлення, наводячи

5

Досліджуємо магнетизм. Магнітне поле.

 

 

 

 

6

Магнітне поле землі. Інструменти та одиниці вимірювання.

 

 

приклади з власного досвіду,

а також спираючись на набуті

наукові знання наводить аргументи на захист власної думки та ілюструє її прикладами

 

 

Читаємо Досліджуємо

медіа

 

7.

 3) Секрети речовин     Атоми. Молекули.

 

 

створює прості візуальні медіапродукти (фото, листівка, комікс, книжечка, стіннівка, колаж тощо) самостійно та в групі, визначає мету простого медіатексту (усна реклама, аудіокнига,мультфільм, комп’ютерна гра),

пояснює, кому він адресований

визначає роль елементів форми

(голос, музичний супровід, фонові шуми, кольори, спецефекти

тощо) для розуміння змісту

описує враження від змісту і

форми медіатексту

пояснює, чи змінилося під впливом медіатексту власне уявлення або думки про предмет повідомлення і як саме

 

4, 3, 7

 

Досліджуємо

медіа

 

8

Густина речовини. Тверді речовини.

 

 

Числа. Дії з

числами

 

9

Рідини. Гази.

 

 

Вимірювання

величин

 

10

4) Дивовижні перетворення Фізичні та хімічні явища. Зміна агрегатних станів.

 

 

прогнозує орієнтовний зміст

тексту на основі заголовка,

ключових слів, анотації, невербальної інформації (ілюстрації,таблиці, схеми, графіки тощо) читає подумки та виразно вголос тексти різних видів та з різною метою розповідає (докладно, стисло

або вибірково), про що йдеться в

тексті, знаходить у тексті відповіді на поставлені запитання, відтворює фактичну інформацію з тексту, добирає і впорядковує потрібну

інформацію з таблиць, графіків,

схем тощо, виявляє деталі тексту, важливі для розуміння ідей розпізнає стиль тексту і пояснює, як він впливає на сприймання інформації

формулює ідеї тексту, пов’язує

їх із власним досвідом,

висловлює свій погляд на предмет обговорення (тему, головну думку, висновки

1,3,7

Робота

з даними

 

11

Незвичайні речовини. Досліди.

 

 

8, 9

Добробут СЗО

 

12

Хімічні та фізичні явища на кухні.

 

 

 

 

13

Світ на стрічці часу Можливість подорожі в часі. Відлік часу в історії природи. Природа на стрічці часу.

 

 

прогнозує орієнтовний зміст

тексту на основі заголовка,

ключових слів, анотації, невербальної інформації (ілюстрації, таблиці, схеми, графіки тощо) читає подумки та виразно вголос тексти різних видів та зрізною метою розповідає (докладно, стисло

або вибірково), про що йдеться в

тексті,знаходить у тексті відповіді на поставлені запитання,відтворює фактичну інформацію

з тексту, добирає і впорядковує потрібну інформацію з таблиць, графіків, схем тощо оцінює правдоподібність описаних подій і тверджень із тексту,

спираючись на свої уявлення

про світ і власний досвід ,

добирає необхідну інформацію з

різних джерел: шукає її у словниках, довідниках, енциклопедіях, бібліотеці, Інтернеті,узагальнює, систематизує, класифікує інформацію з тексту у

вигляді таблиць, схем,

оцінює правдоподібність описаних подій і тверджень із тексту,спираючись на свої уявлення про світ і власний досвід визначає правдоподібність

описаних подій і тверджень з

медіатексту, виходячи з власного

досвіду, визначає роль елементів форми, нові шуми тощо) для розуміння змісту розрізняє факти й судження простому медіатексті, виокремлює цікаву для себе інформацію,

описує враження від змісту

і форми медіатексту

Досліджуємо медіа

 

4, 7

Технічна

творчість та

техніка

 

14

Людство на стрічці часу. Позначення століть і тисячоліть.

 

 

 

 

15

Наука і техніка на стрічці часу. Відкриття що змінили світ.

 

 

 

 

16

  Утворення Всесвіту Теорія великого вибуху. Моделюємо розширення всесвіту.

 

 

відтворює фактичну інформацію

з тексту,

зіставляє прочитане із власним

життєвим досвідом ,

розрізняє в тексті факти і судження, знаходить між ними

зв’язок виявляє деталі тексту, важливі

для розуміння ідей; розпізнає

стиль тексту і пояснює, як він

впливає на сприймання інформації  визначає правдоподібність

описаних подій і тверджень з

медіатексту, виходячи з власного

досвіду ,

визначає роль елементів форми

(голос, музичний супровід, фонові шуми, кольори, спецефекти

тощо) для розуміння змісту

розрізняє факти й судження в

простому медіатексті, виокремлює цікаву для себе інформацію, записує результати вимірювання величин у міліметрах (мм),

сантиметрах (см), дециметрах

(дм), метрах ( м), кілометрах

(км); грамах (г), кілограмах (кг),

центнерах (ц), тоннах (т); гра

дусах Цельсія (Со), секундах

(с), хвилинах (хв), годинах (год),

добах, тижнях, місяцях, роках,

століттях, тисячоліттях, літрах

(л), копійках (к.), гривнях (грн),

використовуючи одиниці вимі

рювання та співвідношення між

ними

Вимірювання

величин

читає, знаходить, аналізує,

порівнює інформацію, подану в

1,3,4

 

17

Енергія. Гравітація.

 

 

 

 

18

Вага і маса.

 

 

 

 

19

Історія Сонячної системи. Утворення Сонячної системи. Сонячний вітер.

 

 

вступає і підтримує діалог на

теми, пов’язані з важливими для

дитини життєвими ситуаціями, використовує різні форми візуалізації (малюнки, графіки,схеми,таблиці) для супроводу своїх поглядів під час презентації, щоби привернути увагу слухачів, створює самостійне письмове

висловлення (розповідь, опис,

міркування) на теми, які його

 її цікавлять, за прочитаним

твором, про ситуацію з життя в

школі, сім’ї тощо, зважаючи на

мету та адресата, розрізняє факти й судження в простому медіатексті, виокремлює цікаву для себе інформацію

 

1, 3,7

 

Взаємодіємо

Усно

 

 

 

 

 

Взаємодіємо письмово

 

 

 

 

 

 

Досліджуємо

медіа письмово

 

20

Цикли природи. Місяць мандрівник.

 

 

 

 

21

Експедиція на Місяць.

 

 

 

 

22

Молода планета.

 

 

 

 

23

Давня історія Землі Утворення континентів. Класифікації континентів.

 

 

упорядковує та узагальнює

об’єкти навколишнього світу за

однією або декількома ознаками читає, знаходить, аналізує,

порівнює інформацію, подану в

таблицях, графіках, на схемах,

діаграмах, розв’язує різними способами проблемну ситуацію, використовуючи наявні дані обирає раціональний шлях

розв’язання проблемної ситуації

з огляду на наявні дані

1, 3, 4, 8

 

Числа. Дії з

числами

 

 

 

24

Світовий океан. Сольові розчини.

 

 

 

 

25

Рельєф і гірські породи Як формується рельєф.

 

 

визначає головну думку тексту

ініціює дискусію, висловлюючи

влас відтворює фактичну інформацію з тексту

добирає і впорядковує потрібну

інформацію з таблиць, графіків,

схем тощо, слухаючи інших пояснює, чи змінилося під впливом медіатексту власне уявлення або думки про предмет повідомлення і як саме

1, 3, 4, 7

Взаємодіємо

усно

 

26

Рельєф на фізичних та топографічних картах.

 

 

 

 

27

Корисні копалини. Як утворюються гірські породи.

 

 

 

Досліджуємо

Меда

Робота з даними

 

28

Як виникло життя на Землі Умови існування життя.

 

 

визначає головну думку тексту

ініціює дискусію, висловлюючи

власні погляди і слухаючи інших, пояснює, чи змінилося під впливом медіатексту власне уявлення або думки про предмет повідомлення і як саме

1, 3, 4,8

Взаємодіємо

Усно

Читаємо

 

29

Де виникло перше життя. Фотосинтез.

 

 

описує проблемні життєві ситуації, які ґрунтуються на конкретних даних, за допомогою групи

величин, пов’язаних між собою рогнозує результат спостере

ження / досліду,

порівнює здобутий результат із

припущенням планує самостійне спостереження/ експеримент, добирає відповідні матеріали,

засоби, обладнання, прилади прогнозує можливі небезпеки,

які можуть спричинити його дії

у довкіллі

 

 

30

Значення атмосфери для життя. Атмосфера і погода.

 

 

Робота з даними

Я пізнаю

природу

 

31

Як рослини заселили Землю Класифікація рослин. Спадок перших лісів.

 

 

читає подумки та виразно

вголос тексти різних видів та з

різною метою, описує враження від змісту і форми медіа тексту,

 аналізує проблемну ситуацію з

огляду на можливість використання відомих засобів добору даних

добирає числові дані, необхідні

й достатні для розв’язання проблемної ситуації, використовуючи відомі засоби, читає, знаходить, аналізує,

порівнює інформацію, подану в

таблицях, графіках, на схемах,

діаграмах, пояснює, навіщо він / вона виконує спостереження або дослід

природничого змісту

1, 3, 6,7

Читаємо

Досліджуємо

медіа

Числа. Дії з

числами

 

32

Корисні копалини України.

 

 

 

 

33

Будова рослин. Лікарські та отруйні рослини.

 

 

Робота з даними

Я пізнаю

природу

 

34

Як тварини заселили землю. Еволюція тварин. Як досліджують минуле.

 

 

1, 4, 6,

 

35

Ера динозаврів. Панування ссавців і птахів.

 

 

 

 

36

Одомашнення тварин.

 

 

 

 

37

Класифікація тварин

 Як класифікують тварин. Властивості ссавців.

 

 

читає подумки та виразно

вголос тексти різних видів та з

різною метою, створює самостійне письмове

висловлення (розповідь, опис,

міркування) на теми, які його

/ її цікавлять, за прочитаним

твором, про ситуацію з життя в

школі, сім’ї тощо, зважаючи на

мету та адресата, пояснює, чи змінилося під впливом медіатексту власне уявлення

або думки про предмет повідомлення і як саме,

 читає, знаходить, аналізує,

порівнює інформацію, подану в

таблицях, графіках, на схемах,

діаграмах, перевіряє достовірність інформації природничого змісту; висловлює свою думку стосовно

того, що вивчає про довкілля,

обґрунтовує її;

 

1, 4,7, 8, Читаємо

 

38

Властивості птахів. Риби, земноводні та плазуни.

 

 

Взаємодіємо

письмово

 

39

Членистоногі та молюски. Черви, жалкі, голкошкірі та губки.

 

 

1,4,6, 8

Досліджуємо

Медіа

 

 

 

 

 

Числа.

Дії з числами

 

 

Я пізнаю

природу

 

Я у природі

 

40

Біосфера Землі Що таке біосфера. Екосистеми та їх складові.

 

 

знаходить у тексті відповіді на

поставлен запитання, описує враження від змісту

і форми медіа тексту, визначає істотні, спільні і відмінні ознаки об’єктів, досліджує різні шляхи розв’язування проблемної ситуації,

спираючись на наявні дані

4,6, 7

Читаємо

 

41

Як утворюються ґрунти.

 

 

Досліджуємо

медіа

 

42

Ланцюг живлення. Мережа живлення.

 

 

Числа.

Дії з числами Робота з даними

 

43

Екосистеми континентів. Теплові пояси Землі. Природні зони.

 

 

переказує текст творчо (зміна

оповідача в тексті-розповіді;

зміна послідовності переліку

наведення ознак у тексті-описі;

зміна послідовності аргументів

у тексті-міркуванні) ставить запитання різної спрямованості: до змісту твору, до

автора, до читача, записує текст (від руки чи за допомогою клавіатури – за потреби)

в темпі, який дає змогу записати

власну думку та інформацію з

різних джерел ; визначає знайомі геометричні фігури у фігурах складної конфігурації, на предметах навколишнього середовища, малюнках самостійно добирає та поширює

необхідну інформацію природо

знавчого змісту; аналізує власну поведінку для

запобігання або зменшення

ризику для життя та здоров’я,

виконує різні ролі в роботі малих груп незалежно від їх складу

та наповненості

1,3,4,7,6

Взаємодіємо

усно

Читаємо

 

 

 

 

 

 

 

Взаємодіємо

письмово

 

Просторові

відношення.

Геометричні

фігури

 

Я пізнаю

природу

 

 

44

Подорож до дощового лісу. Африканська савана.

 

 

Безпека

 

45

Австралійська напівпустеля. Тайга. Степи України.

 

 

Добробут

 

46

Водні екосистеми. Класифікація водних екосистем. Легендарний океанограф.

 

 

з увагою сприймає усні репліки

діалогу, перепитує, уточнює з

огляду на ситуацію спілкування, наводить аргументи на захист

власної думки та ілюструє її прикладами, використовує різні мірки для вимірювання величин довжини,маси, температури, часу, місткості, вартості; описує враження від змісту і форми медіа тексту, упорядковує та узагальнює

об’єкти навколишнього світу за

однією або декількома ознаками, самостійно добирає та поширює

необхідну інформацію природо

знавчого змісту

1, 3, 4, 6

 

Взаємодіємо

усно

Досліджуємо

медіа

 

47

Винаходи Жака-Іва Кусто. Мешканці океанів.

 

 

Вимірювання

величин

 

48

Мешканці прісних водойм. Будова річки.

 

 

Лічба

 

 

 

Я пізнаю

природу

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 4 клас, Планування
НУШ
Додано
15 вересня 2021
Переглядів
3100
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку