«Я досліджую світ»
(автори Воронцова Т. В., Пономаренко В. С.)
7 годин на тиждень
№ |
Тема уроку |
Дата |
|
Світ людей |
|
|
Тиждень 1. Школа відчиняє двері
|
|
1. |
День знань. С.6-7 |
|
2. |
Згадуємо літо (виготовлення смартфона). Презентація робіт. Розповіді про літо. |
|
3. |
Дорога до школи. Як можна зробити шлях до школи безпечнішим ? С.9 |
|
4. |
Шкільні традиції з усього світу .Шкільна форма. Розробляємо дизайн шкільної форми для своєї школи. |
|
5. |
Шкільне харчування: складаємо меню шкільного обіду. Аналізуємо запропонований раціон харчування. Складання власного раціону здорового харчування.С.12 |
|
6. |
Твій режим школяра. Шкільний розклад. |
|
7. |
Передаємо зміст повідомлення за допомогою асоціативних схем, таблиць,діаграм. ( робота в зошиті ) |
|
|
Тиждень 2. Шкільний світ
|
|
8. |
Школи колись і тепер (створюємо макет свого класу). С.15 |
|
9. |
Школи в різних куточках світу. Незвичайні школи. С.16 |
|
10. |
Шкільне самоврядування. Участь у виборах лідерів класу, аналіз та оцінка їхньої роботи. С.17 |
|
11. |
Шкільні правила. Дотримується правил безпечної поведінки вдома, у школі, у громадських місцях. С.18-19 |
|
12. |
Школи поза школою. Твої улюблені заняття. . С.20 |
|
13. |
Дізнаємось історію нашого ліцею. |
|
14. |
Аналіз, порівняння інформації, поданої в таблицях,графіках, на схемах, діаграмах. Зошит с.8-9 |
|
Тиждень 3. Світ сім’ї
|
|
|
15. |
Сім’ї в природі. Поширення необхідної інформації природознавчого змісту. С.23 |
|
16. |
Склад родини. С.24 |
|
17. |
Створюємо родинне дерево. Виготовлення за зразком(шаблоном) та власним задумом із використанням паперу, картону,ниток, природних матеріалів..С.25 |
|
18. |
Взаємодопомога в родині. С .27-28. Зошит с.15 |
|
19. |
Сімейні традиції. Систематизація та узагальнення необхідної інформації.С.29-30 |
|
20. |
Діалог на теми,пов’язані з важливими для дитини життєвими ситуаціями. Зошит с.12,14 |
|
21. |
Професійні династії. Задачі про сім’ю. Зошит с.13 Діагностувальна робота № 1.
|
|
Тиждень 4. Вчимося діяти разом
|
||
22. |
Аналіз діагностувальної роботи. Взаємодія тварин. Спостереження за рослинами і тваринами.С.33 |
|
23. |
Ефективна і неефективна взаємодія. Зіставлення прочитаного із власним життєвим досвідом.С.34 |
|
24. |
Як звучить і як виглядає взаємодія. С.35 |
|
25. |
Правила роботи в групах. Ролі в командах.С.36-37 |
|
26. |
Працюємо разом за технологічною картою. Послідовність технологічних операцій із використанням технологічних карт. С.38 |
|
27. |
Робота з таблицями, схемами. Відповіді на поставлені запитання . Зошит с.16-17 |
|
28. |
Усне та письмове обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях. Гра у парі. Зошит с.18. |
|
Тиждень 5. Секрети спілкування
|
||
29. |
Як спілкуються тварини. С.40-41 |
|
30. |
Вербальне і невербальне спілкування.С.42 |
|
31. |
Вчимося слухати. Ознаки активного слухання. С.43. Зошит с.19 |
|
32. |
Гарні манери. Як висловити прохання. С.45-46 |
|
33. |
Способи подання повідомлень. С. 44 |
|
34 |
Створення простих медіа продуктів (презентує роботу групи, робить оголошення зі сцени, повідомляє новини через гучномовець тощо) самостійно та в групі. Зошит с.21,23 |
|
35. |
Числові дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації. Зошит с.20 |
|
Тиждень 6. Як залагодити конфлікт
|
||
36. |
Що таке конфлікт. С.48-49 |
|
37. |
Коли варто поступитися . К.Ушинський «Два козлики». Створення художнього тексту (загадки,лічилки, казки, байки тощо). С.50 |
|
38. |
Протидія боулінгу. Ставлення до думок інших (поділяє, частково відхиляє тощо) М.Пляцковський «Гей, ти!» С.51 |
|
39. |
Як попередити і розв’язати конфлікт. Виготовляємо «Коло вибору». С.52 |
|
40. |
Як помиритися з другом.С.53.Зошит с.25 |
|
41. |
Ситуації спілкування: умови,учасники, мета. Термометр емоцій Зошит с.24 |
|
42. |
Числові дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації. Вибір дій. Раціональний шлях розв’язання. Діагностувальна робота № 2 |
|
Тиждень 7. Ми – українці
|
||
43. |
Аналіз діагностувальної роботи. Україна – європейська держава. План і карта. С.57.Зошит с.26. |
|
44. |
Фрагменти історії на лінії часу. Презентація про пам’ятки культури та історичні пам’ятки рідної місцевості. С.58
|
|
45. |
Україна – демократична держава. С.59. Зошит с28. |
|
46. |
Сім чудес України. Повідомлення за допомогою асоціативних схем, таблиць С.60. Зошит с.27 |
|
47. |
Виготовляємо карту України. Виріб за зразком (шаблоном) та власнимзадумом із використанням паперу. С.62 |
|
48. |
Аналіз, порівняння інформації, поданої в таблицях,графіках, на схемах, діаграмах. Зошит с.26. |
|
49. |
Годинник і календар для відстеження та планування подій
|
|
Тиждень 8. У рідному краї
|
||
50. |
Наш край на карті України. С.65 |
|
51. |
Де ми живемо. Опис віртуальної подорожі до об’єктів культурної спадщини рідного краю. С.66 |
|
52. |
Громада: колись і тепер.С.67. Зошит с.30 |
|
53. |
Цінності, що нас об’єднують .С.68 |
|
54. |
Наш край у листівках. Самостійне виготовлення та оздоблення виробу знайомими технологіями. С.70 |
|
55. |
Створення інфографіки свого класу. С. 71 |
|
56. |
Необхідна інформація з різних джерел про походження географічних назв рідного краю. Зошит с.31 |
|
Тиждень 9. Культура споживання
|
||
57 |
Культура спиживання. Визначаємо потреби. С.73 |
|
58. |
Наші потреби: порівнюємо користь і вартість. С.74 |
|
59. |
Родинний бюджет. Діалог на теми, пов’язані з важливими для дитини життєвими ситуаціями.С.76 |
|
60. |
Вчимося економити родинний бюджет. Виготовляємо торбинку.С.77 |
|
61. |
Гроші різних країн світу. с.78 |
|
62. |
Усні та письмові обчислення в навчальних і життєвих ситуаціях. Зошит с.32. |
|
63. |
Числові дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної Ситуації. Зошит с.33 Діагностувальна робота № 3 |
|
Людина та її здоров’я |
||
Тиждень 10. Ріст і розвиток |
||
64. |
Тривалість життя тварин. Дослідження за природним об’єктом . С.83-85. Зошит с.34 |
|
65. |
Життя людини на лінії часу.С.86. Зошит с.35 |
|
66 |
Створюємо свою стрічку часу. «Події з мого життя» |
|
67 |
Ріст і розвиток людини. Систематизація та узагальнення необхідної інформації.С.87 |
|
68 |
Корисні і шкідливі звички С.88 |
|
69 |
Моя книга розвитку та успіху. Створення простих візуальних медіапродуктів (листівка книжечка,тощо) самостійно та в групі.С.90 |
|
70. |
Вправи з математики. Числові дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації. Зошит с.36-37 |
|
Тиждень 11. Піклуємося про здоров’я |
||
71. |
Самопочуття і здоров’я. С.92-93.Зошит с.38 |
|
72. |
Куди звернутися по допомогу. У медичному закладі. С.94 |
|
73. |
Створюємо медичну картку. Прості візуальні медіа продукти. |
|
74. |
Поради окуліста С.96. |
|
75. |
Поради лора. С.97. |
|
76. |
Мірки для вимірювання величин довжини, маси,температури, часу, місткості, вартості. С.99. Обчислення значення виразів. Зошит с.40 |
|
77. |
Зіставлення прочитаного із власним життєвим досвідом. Зошит с39,41 |
|
Тиждень 12. Як вберегтися від застуди |
||
78. |
Як і для чого ми дихаємо? С.100-101.Зошит с.42 |
|
79. |
Як дихають деякі тварини? С.102.Зошит с.43 |
|
80. |
Гігієна і повітря.С.103 |
|
81. |
Як захиститися від застуди і грипу. Як поводитися під час карантину С.104.Зошит с |
|
82. |
Захисні сили організму.С.105. Зошит с.44 |
|
83. |
Стислий переказ прочитаного тексту. Відтворення фактичної інформації з тексту. |
|
84. |
Числові дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації. Зошит с.45 |
|
Тиждень 13. Як стати сильними |
||
85. |
Найсильніші тварини. Відтворення фактичної інформації з тексту на основі заголовкаС.108-109 |
|
86. |
Скелет і м’язи.С.110.Зошит с.46 |
|
87. |
Будова людського скелета. Виготовляємо скелет. Технологічні операції з конструкційними матеріалами (використання паперу, ниток,тканини, природного матеріалу,пластиліну, ) С.111 |
|
88. |
Вивчаємо кровоносну систему. Серце – двигун організму. С.112 |
|
89. |
Вчимося вимірювати пульс . С.113.Зошит с.49 |
|
90. |
Числові дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації. Зошит с.47 |
|
91. |
Анаграми . Зошит с.48. |
|
Тиждень 14. Харчування і здоров’я |
||
92. |
Шлях їжі в організмі людини. Органи травлення. С.117.Зошит с.50 |
|
93. |
Збалансоване харчування. С.118. Зошит с.51-52 |
|
94. |
Правило харчової тарілки. Технологічні операції з конструкційними матеріалами. С.119 |
|
95. |
Вода і здоров’я.С.120 |
|
96. |
Як запобігти харчовим отруєнням. С.121 |
|
97. |
Використання різних мірок для вимірювання величин довжини, маси, температури, часу, місткості, вартості. С. 123.Зошит.с.53 |
|
98. |
Систематизація та узагальнення необхідної Інформації. Визначення складу продуктів за написами на упаковці. |
|
Тиждень 15. Досліджуємо мозок |
||
99. |
Дивовижний мозок. С.125.Зошит с.54 |
|
100. |
Виготовляємо капелюх-мозок. Технологічні операції з конструкційними матеріалами (використання паперу, ниток,склеювання, складання, зв’язування. С.126 |
|
101. |
Активізуємо мозок. С.127 |
|
102. |
Розвиваємо пам’ять та увагу.С.128. |
|
103. |
Найрозумніші тварини.С.129 . Зошит с.55 |
|
104. |
Математичні ребуси. Зошит с.56-57 |
|
105. |
Факти і судження,зв’язок між ними. Зошит с.58
|
|