Календарне планування ЯДС

Про матеріал
Календарне планування з предмету "Я досліджую світ" 1 семестр для 3 класу по підручнику Т.В.Воронцова.
Перегляд файлу

«Я досліджую світ»

(автори Воронцова Т. В., Пономаренко В. С.)

7 годин на тиждень

 

Тема уроку

Дата

 

Світ людей

 

 

Тиждень 1. Школа відчиняє двері

 

 

1.

День знань. С.6-7

 

2.

Згадуємо літо (виготовлення смартфона). Презентація робіт. Розповіді про літо.

 

3.

Дорога до школи. Як можна зробити шлях до школи безпечнішим ? С.9

 

4.

Шкільні традиції з усього світу .Шкільна форма. Розробляємо дизайн шкільної форми для своєї школи.

 

5.

 Шкільне харчування: складаємо меню шкільного обіду. Аналізуємо запропонований раціон харчування. Складання  власного раціону здорового харчування.С.12

 

6.

Твій режим школяра. Шкільний розклад.

 

7.

 Передаємо зміст повідомлення за допомогою асоціативних схем, таблиць,діаграм. ( робота в зошиті )

 

 

Тиждень 2. Шкільний світ

 

 

8.

Школи колись і тепер (створюємо макет свого класу).  С.15

 

9.

Школи в різних куточках світу. Незвичайні школи. С.16

 

10.

Шкільне самоврядування. Участь у виборах лідерів класу,

аналіз та оцінка їхньої роботи. С.17

 

11.

Шкільні правила. Дотримується правил безпечної поведінки вдома, у школі, у громадських місцях. С.18-19

 

12.

Школи поза школою. Твої улюблені заняття. . С.20

 

13.

 Дізнаємось історію нашого ліцею.

 

14.

Аналіз, порівняння інформації, поданої  в таблицях,графіках, на схемах, діаграмах. Зошит с.8-9

 

Тиждень 3. Світ сім’ї

 

 

15.

Сім’ї в природі. Поширення  необхідної інформації природознавчого змісту. С.23

 

16.

Склад родини. С.24

 

17.

Створюємо родинне дерево. Виготовлення за зразком(шаблоном) та власним задумом із використанням паперу, картону,ниток, природних матеріалів..С.25

 

18.

Взаємодопомога в родині. С .27-28. Зошит с.15

 

19.

Сімейні традиції. Систематизація  та узагальнення  необхідної інформації.С.29-30

 

20.

Діалог на теми,пов’язані з важливими для дитини

життєвими ситуаціями. Зошит с.12,14

 

21.

Професійні династії. Задачі про сім’ю. Зошит с.13

Діагностувальна робота № 1.

 

 

Тиждень 4. Вчимося діяти разом

 

22.

Аналіз діагностувальної роботи. Взаємодія тварин. Спостереження за рослинами і тваринами.С.33

 

23.

Ефективна і неефективна взаємодія. Зіставлення  прочитаного із власним життєвим досвідом.С.34

 

24.

Як звучить і як виглядає взаємодія. С.35

 

25.

Правила роботи в групах. Ролі в командах.С.36-37

 

26.

Працюємо разом  за технологічною картою. Послідовність технологічних операцій із використанням технологічних карт. С.38

 

27.

 Робота з таблицями, схемами. Відповіді на поставлені запитання . Зошит с.16-17

 

28.

Усне та письмове обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях. Гра у парі. Зошит с.18.

 

Тиждень 5. Секрети спілкування

 

29.

 Як спілкуються тварини. С.40-41

 

30.

Вербальне і невербальне спілкування.С.42

 

31.

Вчимося слухати. Ознаки активного слухання. С.43. Зошит с.19

 

32.

Гарні манери. Як висловити прохання. С.45-46

 

33.

Способи подання повідомлень. С. 44

 

34

Створення простих  медіа продуктів (презентує роботу групи, робить оголошення зі сцени, повідомляє новини через гучномовець тощо) самостійно та в групі. Зошит с.21,23

 

35.

Числові дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної

ситуації. Зошит с.20

 

Тиждень 6. Як залагодити конфлікт

 

36.

Що таке конфлікт. С.48-49

 

37.

Коли варто поступитися . К.Ушинський «Два козлики». Створення художнього тексту (загадки,лічилки,  казки, байки тощо). С.50

 

38.

Протидія боулінгу. Ставлення до думок інших (поділяє, частково  відхиляє тощо)  М.Пляцковський «Гей, ти!» С.51

 

39.

Як попередити і розв’язати конфлікт. Виготовляємо «Коло вибору». С.52

 

40.

Як помиритися з другом.С.53.Зошит с.25

 

41.

Ситуації спілкування: умови,учасники, мета. Термометр емоцій

Зошит с.24

 

42.

Числові дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації. Вибір  дій. Раціональний шлях розв’язання.

Діагностувальна робота № 2

 

Тиждень 7. Ми – українці

 

43.

Аналіз діагностувальної роботи. Україна – європейська держава. План і карта. С.57.Зошит с.26.

 

44.

Фрагменти історії на лінії часу. Презентація про пам’ятки культури та історичні пам’ятки рідної місцевості. С.58

 

 

45.

 Україна – демократична держава. С.59. Зошит с28.

 

46.

Сім чудес України. Повідомлення за допомогою асоціативних схем, таблиць С.60. Зошит с.27

 

47.

Виготовляємо карту України. Виріб за зразком (шаблоном) та власнимзадумом із використанням паперу. С.62

 

48.

Аналіз, порівняння інформації, поданої в таблицях,графіках, на схемах, діаграмах. Зошит с.26.

 

49.

Годинник і календар для відстеження та планування подій

 

 

Тиждень 8. У рідному краї

 

50.

Наш край на карті України. С.65

 

51.

Де ми живемо. Опис віртуальної подорожі до об’єктів культурної спадщини рідного краю. С.66

 

52.

Громада: колись і тепер.С.67. Зошит с.30

 

53.

Цінності, що нас об’єднують .С.68

 

54.

Наш край у листівках. Самостійне виготовлення  та

оздоблення виробу знайомими технологіями. С.70

 

55.

Створення  інфографіки свого класу. С. 71

 

56.

Необхідна інформація з різних джерел про походження географічних назв рідного краю. Зошит с.31

 

Тиждень 9. Культура споживання

 

57

Культура спиживання. Визначаємо потреби. С.73

 

58.

Наші потреби: порівнюємо користь і вартість. С.74

 

59.

Родинний бюджет. Діалог на теми, пов’язані з важливими для

дитини життєвими ситуаціями.С.76

 

60.

Вчимося економити родинний бюджет. Виготовляємо торбинку.С.77

 

61.

Гроші різних країн світу. с.78

 

62.

Усні та письмові обчислення  в навчальних і життєвих ситуаціях. Зошит с.32.

 

63.

Числові дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної

Ситуації. Зошит с.33 Діагностувальна робота № 3

 

Людина та її здоров’я

Тиждень 10. Ріст і розвиток

64.

Тривалість життя тварин. Дослідження за природним об’єктом . С.83-85. Зошит с.34

 

65.

Життя людини на лінії часу.С.86. Зошит с.35

 

66

Створюємо свою стрічку часу. «Події з мого життя»

 

67

Ріст і розвиток людини. Систематизація  та узагальнення необхідної інформації.С.87

 

68

Корисні і шкідливі звички  С.88

 

69

Моя книга розвитку та успіху. Створення простих візуальних медіапродуктів (листівка книжечка,тощо) самостійно та в групі.С.90

 

70.

Вправи з математики. Числові дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації. Зошит с.36-37

 

 Тиждень 11. Піклуємося про здоров’я

71.

Самопочуття і здоров’я. С.92-93.Зошит с.38

 

72.

Куди звернутися по допомогу. У медичному закладі. С.94

 

73.

Створюємо медичну картку. Прості візуальні медіа продукти.

 

74.

Поради окуліста С.96.

 

75.

 Поради лора. С.97.  

 

76.

Мірки для вимірювання величин довжини, маси,температури, часу, місткості, вартості. С.99. Обчислення значення виразів. Зошит с.40

 

77.

Зіставлення  прочитаного із власним

життєвим досвідом. Зошит с39,41

 

Тиждень 12. Як вберегтися від застуди

78.

Як і для чого ми дихаємо?   С.100-101.Зошит с.42

 

79.

Як дихають деякі тварини? С.102.Зошит с.43

 

80.

Гігієна і повітря.С.103

 

81.

Як захиститися від застуди і грипу. Як поводитися під час карантину С.104.Зошит с

 

82.

Захисні сили організму.С.105. Зошит с.44

 

83.

Стислий переказ прочитаного тексту. Відтворення фактичної інформації з тексту.

 

84.

Числові дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної

ситуації. Зошит с.45

 

Тиждень 13. Як стати сильними

85.

Найсильніші тварини. Відтворення фактичної інформації з тексту на основі заголовкаС.108-109

 

86.

Скелет і м’язи.С.110.Зошит с.46

 

87.

 Будова людського скелета. Виготовляємо скелет. Технологічні операції з

конструкційними матеріалами (використання паперу, ниток,тканини, природного матеріалу,пластиліну, ) С.111

 

88.

Вивчаємо кровоносну систему. Серце – двигун організму. С.112

 

89.

Вчимося вимірювати пульс . С.113.Зошит с.49

 

90.

Числові дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації. Зошит с.47

 

91.

Анаграми . Зошит с.48.

 

Тиждень 14. Харчування і здоров’я

92.

Шлях їжі в організмі людини. Органи травлення. С.117.Зошит с.50 

 

93.

Збалансоване харчування. С.118. Зошит с.51-52

 

94.

Правило харчової тарілки. Технологічні операції з

конструкційними матеріалами. С.119

 

95.

Вода і здоров’я.С.120

 

96.

Як запобігти харчовим отруєнням. С.121

 

97.

Використання різних мірок для вимірювання величин довжини, маси,

температури, часу, місткості, вартості. С. 123.Зошит.с.53

 

98.

Систематизація  та узагальнення  необхідної

Інформації. Визначення складу продуктів за написами на упаковці.

 

Тиждень 15. Досліджуємо мозок

99.

Дивовижний мозок. С.125.Зошит с.54

 

100.

Виготовляємо капелюх-мозок. Технологічні операції з конструкційними матеріалами (використання паперу, ниток,склеювання, складання, зв’язування.              С.126

 

101.

Активізуємо мозок. С.127

 

102.

Розвиваємо пам’ять та увагу.С.128.

 

103.

Найрозумніші тварини.С.129 . Зошит с.55

 

104.

Математичні ребуси. Зошит с.56-57

 

105.

Факти і судження,зв’язок між ними. Зошит с.58

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Лебідь Наталія
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
22 вересня
Переглядів
331
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку