№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
І семестр |
|||
Я і моя шкільна громада |
|||
1. |
|
Разом ми сильніші (с. 4-7). |
|
2. |
|
Як люди взаємодіють у спільноті (с. 9-11). |
|
3. |
|
Яка знайти друзів (с. 14-18). |
|
4. |
|
Які в дітей права та обов’язки (с. 18 -21). |
|
5. |
|
Створення лепбука «Права та обов’язки дітей». |
|
6. |
|
Чи всі люди рівні. Що таке справедливість ( 22- 27). |
|
7. |
|
Чому людині потрібен особистий простір ( 27- 31). |
|
Я і моя сім’я |
|||
8. |
|
Що об’єднує людей в спільні групи (35- 37). |
|
9. |
|
Чи здатні люди змінювати суспільство (с. 38-41). |
|
10. |
|
Чому сім’я – найголовніше в нашому житті (с. 46-51). |
|
11. |
|
Що я знаю про історію свого роду (с. 51-54). |
|
12. |
|
Традиції моєї сім’ї (с. 55-57). |
|
13. |
|
Що таке сімейний добробут (с. 58-61). |
|
14. |
|
Як досягти мети (с. 61-62). |
|
15. |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота з теми «Я і моя шкільна громада», «Я і моя сім’я» |
|
Як людина досліджує природу |
|||
16. |
|
Як провести спостереження (с. 66-70). |
|
17. |
|
Екскурсія. Проводимо спостереження «Як змінилась природа восени». |
|
18. |
|
Як провести експеримент (с. 70-72). |
|
19. |
|
Як провести вимірювання (с. 73-75). |
|
Явища природи. Тіла і речовини |
|||
20. |
|
Які бувають явища природи (с. 79-81). |
|
21. |
|
Які тіла нас оточують і з чого вони складаються (с. 82-85). |
|
22. |
|
Де ховається вода (с. 88-90). |
|
23. |
|
Які властивості має вода (с.90-93). |
|
24. |
|
Які речовини розчиняються у воді (с. 94-96). |
|
25. |
|
Чому вода потребує охорони (с. 96-99). |
|
26. |
|
Створення лепбука «Кругообіг води в природі». |
|
27. |
|
Яка роль повітря у природі (с. 99-103). |
|
28. |
|
Які властивості має повітря (с.103-106). |
|
29. |
|
Чому повітря потребує охорони (с. 107-109). |
|
30. |
|
Що таке гірські породи (с. 113-114). |
|
31. |
|
Як добувають корисні копалини (с. 115-117). |
|
32. |
|
Яке значення корисних копалин для людини (с. 117-120). |
|
33. |
|
Чому ґрунт – важливе тіло природи (с. 120- 122). |
|
34. |
|
Чому ґрунти потребують охорони (с. 124-126). |
|
35. |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота з теми «Як людина досліджує природу», «Явища природи. Тіла і речовини» |
|
Різноманітність рослин і тварин |
|||
36. |
|
Які бувають рослини (с. 127-129). |
|
37. |
|
Як розмножуються квіткові рослини (с. 129-132). |
|
38. |
|
Які умови потрібні для розвитку рослин (с. 132-134). |
|
39. |
|
Як виростити нову рослину без насіння (с. 134-137). |
|
40. |
|
Пристосування квіткових рослин до різних умов життя (с. 137-138). |
|
41. |
|
Різноманітність культурних рослин. Значення рослин (с. 139-141). |
|
42. |
|
Яке значення грибів для природи (с. 141-142). |
|
43. |
|
Які їстівні гриби, а яка – отруйні(с. 142-144). |
|
44. |
|
Різноманітний світ тварин (с. 144-146). |
|
45. |
|
Хто чим живиться (с. 149-151). |
|
46. |
|
Як з’явилися свійські тварини (151-152). |
|
47. |
|
Чому рослини і тварини потребують охорони (153-155). |
|
48. |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота з теми «Різноманітність рослин і тварин». Підсумок за семестр. |
|
ІІ семестр |
|||
Людина та її здоров’я. Організм людини. |
|||
49. |
|
Яку будову має наше тіло (с. 3-6). |
|
50. |
|
Яка роль шкіри в організмі людини (с. 10-12). |
|
51. |
|
Надання першої домедичної допомоги собі та іншим при незначних ушкодження шкіри (с. 12-14). |
|
52. |
|
Що утворює опорно-рухову систему (с. 15-19). |
|
53. |
|
Як ми пересуваємося (с. 19-21). |
|
54. |
|
Яке значення має кровоносна система. Вимірювання частоти свого пульсу (с. 22-25). |
|
55. |
|
Як берегти і зміцнювати серце (с. 25-26). |
|
56. |
|
Які органи утворюють дихальну систему (с. 26-27). |
|
57. |
|
Як оберігати дихальну систему. Дослідження свого дихання (с. 28-29). |
|
58. |
|
Як перетравлюється їжа (с. 31-32). |
|
59. |
|
Збереження органів травлення. Правила споживання їжі (с. 33-34). |
|
60. |
|
Що таке нервова система. Вправи на розвиток пам’яті (с. 34-36). |
|
61. |
|
Як роль органів чуття (с. 41-43). |
|
62. |
|
Збереження органів чуття. Створення плаката на тему «Органи чуття мої помічники» (с. 43-44). |
|
63. |
|
Чому кожний з нас неповторний. Розвиток людини протягом життя: від малюка до дорослої людини (с. 45-46). |
|
64. |
|
Чому кожний з нас неповторний (с. 47-49). |
|
65. |
|
Чому кожний з нас неповторний. Мініпроєкт «Я — неповторний / неповторна» (с. 49). |
|
66. |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота з теми «Людина та її здоров’я Організм людини» |
|
Здоровий спосіб життя |
|||
67. |
|
Яка ціна здоров’я. Здоровий спосіб життя (с. 50-52). |
|
68. |
|
Яка ціна здоров’я. Корисні і шкідливі звички (с. 52-54). |
|
69. |
|
Як зміцнювати своє здоров’я. Проект «Гордість України» (с. 59-61). |
|
70. |
|
Як зміцнювати своє здоров’я. Загартування (с. 62-63). |
|
71. |
|
Чому важливо поєднуваним працю і відпочинок (с. 64-66). |
|
72. |
|
Як дотримуватися правил безпеки в школі, в побуті, громадських місцях. Служби оперативного реагування (с. 67-68). |
|
73. |
|
Як дотримуватися правил безпеки в школі, в побуті, громадських місцях. Правила безпечної поведінки вдома. Як діяти, якщо відчули запах газу (с. 69-70). |
|
74. |
|
Як дотримуватися правил безпеки в школі, в побуті, громадських місцях. Правила пожежної безпеки (с. 70-71). |
|
75. |
|
Як дотримуватися правил безпеки в школі, в побуті, громадських місцях. Як уникнути натовпу? Правила безпечної поведінки з тваринами (с. 71-73). |
|
76. |
|
Як харчування впливає на здоров’я людини. Дослідження: «Послухаємо своє тіло» (с. 76-77). |
|
77. |
|
Як харчування впливає на здоров’я людини. Страви української кухні. Мініпроєкт «Як з’явився перший вареник?» (с. 78-79). |
|
78. |
|
Як харчування впливає на здоров’я людини. Мініпроєкт «Старовинні українські страви» (с. 80-81). |
|
79. |
|
Чим корисна їжа (с. 81-83). |
|
80. |
|
Чим корисна їжа. Створення меню на 1 день. Рекомендації для правильного харчування (с. 84-85). |
|
81. |
|
Чи може їжа стати причиною інфекційних хвороб (с. 86- 87). |
|
82. |
|
Як захиститися від інфекційних хвороб (с. 88-89). |
|
83. |
|
Що впливає на наш вибір. Необхідні і бажані витрати (с. 90-92). |
|
84. |
|
Що впливає на наш вибір. Реклама і анонс (с. 92-95). |
|
85. |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота з теми «Здоровий спосіб життя» |
|
Земля — наш спільний дім Україна — європейська держава |
|||
86. |
|
Хто такі земляни (с. 96-98). |
|
87. |
|
Хто такі земляни. Співробітництво народів у світі. Дослідження: «Що у вашому домі вироблено в інших країнах» (с. 98-99). |
|
88. |
|
Із чого все починалося (с. 104-107). |
|
89. |
|
Хто вони — творці української держави (с. 109-112). |
|
90. |
|
Як знайти Україну на карті світу (с. 113-114). |
|
91. |
|
Як знайти Україну на карті світу. Робота з адміністративною картою та контурною картою України (с. 114-115). |
|
92. |
|
Хто є громадянами України (с. 118-122). |
|
93. |
|
Чому державні символи є важливим атрибутом держави (с. 124-128). |
|
94. |
|
Створення символа / герба для свого класу (о. 128). |
|
95. |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота з теми «Земля — наш спільний дім Україна — європейська держава» |
|
Наш рідний край |
|||
96. |
|
За що ми любимо наш рідний край (с. 129-130). |
|
97. |
|
За що ми любимо наш рідний край. Збереження чистоти свого населеного пункту. Створення постера про чистоту і порядок у нашому населеному пункті (с. 130-131). |
|
98. |
|
Де працюють наші земляки (с. 132-135). |
|
99. |
|
Чого нас навчають свята (с. 139-143). |
|
100. |
|
Чим славиться наш рідний край (с. 143-146). |
|
101. |
|
Чим славиться наш рідний край. Пам’ятки природи рідного краю. Підготовка презентації або повідомлення (с. 147). |
|
102. |
|
Чим славетна Україна (с. 149-151). |
|
103. |
|
Чим славетна Україна (с. 151-154). |
|
104. |
|
Пізнаємо Україну. Груповий проект «Ми любимо нашу Україну!» (с. 158). |
|
105. |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота з теми «Наш рідний край» Підсумок за рік. |
|