Календарне планування ЯДС ІІ семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з Я досліджую світ ІІ семестр за Волощенко
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування інтегрованого курсу за підручником «Я досліджую світ. Автори: О. Волощенко, О. Козак, Г.Остапенко (2020)» для 3 класу за програмою НУШ (2023-2024 н.р.)

 

№ уроку

Дата

уроку

Тема уроку

Примітки

ІІ семестр

  1.                  

08.01

Деркульський кінний завод. У чому сила роду?"

 

  1.                  

09.01

Моя родина. У чому сила роду?"

 

  1.                  

09.01

"Театр: минуле і сучасність. У чому сила роду?

 

  1.                  

10.01

"Отримуємо енергію — створюємо лимонну батарейку. У чому сила роду?"

 

  1.                  

11.01

Перевір себе"

 

  1.                  

12.01

"Діагностична робота за темою «Енергія». 

 

  1.                  

12.01

"Підсумковий урок з теми «Енергія». 

 

  1.                  

15.01

Вступ до теми. Г. Остапенко «Дорогою ціною»

 

  1.                  

16.01

"Плани на рік. Чому дещо нам невідоме?

 

  1.                  

16.01

Подорож Львовом. Чому дещо нам невідоме?"

 

  1.                  

17.01

"Зустрічаймо Різдво. Що таке енергія?"

 

  1.                  

18.01

 "Історія шоколаду. Як сприймати невідоме?"

 

  1.                  

19.01

"Унікальні місця Львівщини. Як сприймати невідоме?"

 

  1.                  

19.01

Як сприймати невідоме? Комікс: «3 якого джерела отримати потрібну інформацію?» Досліджуємо разом. Голоси вітру

 

  1.                  

22.01

Г. Остапенко «Морські розваги»

 

  1.                  

23.01

"Інформація нашвидкуруч. Як сприймати невідоме?"

 

  1.                  

23.01

 "Зимове море. Чи багато невідомого навколо?"

 

  1.                  

24.01

"Кінбурнська коса. Чи багато невідомого навколо?"

 

  1.                  

  25.01

Птахи. Чи багато невідомого навколо?

 

  1.                  

26.01

Миколаїв — місто кораблів. Чи багато невідомого навколо

 

  1.                  

  26.01

"Миколаївський музей суднобудування. Чи багато невідомого навколо?

 

  1.                  

29.01

"Єланецький степ. Чи може відоме стати невідомим?"

 

  1.                  

30.01

Про що може розказати тварина. Чи може відоме стати невідомим?"

 

 

  1.                  

30.01

Обережно: шкідливі звички. Чи може відоме стати невідомим?"

 

 

  1.                  

31.01

"Історія чаю. Чи може відоме стати невідомим?"

 

  1.                  

01.02

Перевір себе

 

  1.                  

02.02

Діагностична робота за темою «Світ невідомий».

 

  1.                  

02.02

"Підсумковий урок з теми «Світ невідомий»

 

  1.                  

05.02

Вступ до теми. Г. Остапенко «Жевжики-рятувальники» (Ч.  26-28).

 

  1.                  

06.02

Санітар лісу. Як побачити невидимий світ?"

 

  1.                  

06.02

Булінг не завжди видимий. Як побачити невидимий світ?"

 

  1.                  

07.02

Українська Венеція». Які невидимі зв’язки є у природі?"

 

  1.                  

08.02

Дунайський біосферний заповідник. Які невидимі зв’язки є у природі?"

 

  1.                  

09.02

Ланцюги живлення. Які невидимі зв’язки є у природі?"

 

  1.                  

09.02

Які невидимі зв’язки є у природі? Комікс: «Чому говорять, що правда вийде нагору, як олія з води?» 

 

  1.                  

12.02

Місто-фортеця. Які невидимі зв’язки є у природі?"

 

  1.                  

13.02

Г. Остапенко «Неймовірні гаджети»

 

  1.                  

13.02

Не дикі, але небезпечні… Які невидимі зв’язки є у природі?"

 

  1.                  

14.02

Чи варто бути чесними? Які невидимі зв’язки є у природі?"

 

  1.                  

15.02

Чарівний світ килимів. Яку невидиму силу має слово?"

 

  1.                  

16.02

Як минуле може зустрітися з майбутнім. Яку невидиму силу має слово?"

 

  1.                  

16.02

Дивовижна глина. Яку невидиму силу має слово?"

 

  1.                  

19.02

Здоров'я — найдорожчий скарб. Як невидиме може стати видимим?"

 

  1.                  

20.02

Подорожуємо Полтавою. Мистецтво спілкування. Яку невидиму силу має слово?"

 

  1.                  

20.02

Як невидиме може стати видимим? досліджуємо разом. Спостереження за пташками

 

  1.                  

21.02

"Бьординг на власні очі. Як невидиме може стати видимим?"

 

 

  1.                  

22.02

Посварилися — помирилися. Якою інформацією можна ділитися?"

 

 

  1.                  

23.02

Подорожуємо Рівненщиною. Якою інформацією можна ділитися?"

 

 

  1.                  

23.02

Г. Остапенко «Згода — будує, незгода — руйнує».

 

  1.                  

26.02

Вогонь — друг і ворог. Якою інформацією можна ділитися?"

 

  1.                  

27.02

Подорожуємо Рівненщиною. Якою інформацією можна ділитися?"

 

  1.                  

27.02

Диво-рослина на узбіччі. У чому сила подорожника?"

 

  1.                  

28.02

Лікарські рослини рідного краю. У чому сила подорожника?"

 

  1.                  

29.02

Що таке справедливість. У чому сила подорожника?"

 

  1.                  

01.03

"По інший бік телеекрану. У чому сила подорожника?"

 

  1.                  

01.03

Перевір себе"

 

  1.                  

04.03

Підсумковий урок з теми “Світ невидимий

 

  1.                  

05.03

Діагностувальна робота за темою “Світ невидимий”.

 

  1.                  

05.03

Вступ до теми. Г Остапенко «Аварія»

 

  1.                  

06.03

Приховані можливості речей поряд з нами. Що приховує яблуко

 

  1.                  

07.03

Секрет ідеального борщу. Що приховує яблуко?"

 

  1.                  

08.03

Яблучна скарбничка. Що приховує яблуко?"

 

  1.                  

08.03

Властивості яблука. Що приховує яблуко?"

 

  1.                  

11.03

Яблуня-колонія. Що приховує яблуко?"

 

  1.                  

12.03

"Найстаріше в Україні озеро. Що приховує довкілля?"

 

  1.                  

12.03

Обережно — гадюки! Що приховує довкілля?"

 

  1.                  

13.03

Г. Остапенко «Сучасні кобзарі»

 

  1.                  

14.03

Сумський затишок. Що приховує довкілля?"

 

  1.                  

15.03

Публічний виступ — це просто. Що приховує довкілля?"

 

  1.                  

15.03

Кобзарі завжди сучасні. Що зберігає історичну пам'ять?"

 

  1.                  

18.03

Тернопільщина вражає. Що зберігає історичну пам'ять?"

 

  1.                  

19.03

Тарас Шевченко на Тернопільщині. Що зберігає історичну пам'ять?"

 

  1.                  

19.03

"Природні дива Тернопільщини. Що зберігає історичну пам'ять?"

 

  1.                  

20.03

Корисна смакота. Що допомагає людині захищати себе?"

 

  1.                  

21.03

Як обійтися без конфліктів? Що допомагає людині захищати себе?"

 

  1.                  

22.03

"Городик на вікні. Що допомагає людині захищати себе?"

 

  1.                  

22.03

Г. Остапенко «Весняні радощі»

 

  1.                  

01.04

"Назустріч весні. Кому відомі деякі можливості об’єктів?"

 

  1.                  

02.04

Знайомтесь: Харківщина. Кому відомі деякі можливості об’єктів?"

 

  1.                  

02.04

Харків відомий і невідомий. Кому відомі деякі можливості об’єктів?"

 

  1.                  

03.04

Дива Харківщини. Кому відомі деякі можливості об’єктів?"

 

  1.                  

04.04

"Рослина-хижак. Кому відомі деякі можливості об’єктів?"

 

  1.                  

05.04

Цікаві школи світу. Які лайфхаки допомагають навчатися?"

 

  1.                  

05.04

Хто такі лайфхакери? Які лайфхаки допомагають навчатися?"

 

  1.                  

08.04

Навчальні родзинки. Які лайфхаки допомагають навчатися?"

 

  1.                  

09.04

Що потрібно, аби здійснювалися мрії. Які лайфхаки допомагають навчатися?"

 

  1.                  

09.04

Перевір себе"

 

  1.                  

10.04

Діагностична робота за темою «Приховані можливості речей».

 

  1.                  

11.04

Підсумковий урок з теми «Приховані можливості речей». Перевір себе"

 

  1.                  

12.04

Г. Остапенко «Диво-зернятко»

 

  1.                  

12.04

"У гості до природи. Що таке погода?"

 

  1.                  

15.05

Рослина починається з дива. Що таке погода?"

 

  1.                  

16.04

Знайомтеся: Херсонщина. Що таке погода?"

 

  1.                  

16.04

Складники погоди. Що таке погода?"

 

  1.                  

17.04

Чи можна передбачити погоду? Що таке погода?"

 

  1.                  

18.04

Хмари — помічниці синоптиків. Що таке погода?"

 

  1.                  

19.04

Календар погоди. Що таке погода?"

 

  1.                  

19.04

Унікальний заповідник — Асканія-Нова. Як синоптики визначають погоду?"

 

  1.                  

22.04

Як працюють синоптики. Як синоптики визначають погоду?"

 

  1.                  

23.04

Невдала екскурсія. Як синоптики визначають погоду?"

 

  1.                  

23.04

Г. Остапенко «Перо лелеки»

 

  1.                  

24.04

Лелеки і погода. Які рослини і тварини “передбачають” погоду?"

 

  1.                  

25.04

Життя птахів навесні. Які рослини і тварини “передбачають” погоду?"

 

  1.                  

26.04

Національний парк "Подільські Товтри". Які рослини і тварини “передбачають” погоду?"

 

  1.                  

26.04

Рослини-синоптики. Які рослини і тварини “передбачають” погоду?"

 

  1.                  

29.04

Весна крокує. Як погода впливає на настрій?"

 

  1.                  

30.04

"Поганої погоди не буває! Як погода впливає на настрій?"

 

  1.                  

30.04

Природний гігрометр. Як погода впливає на настрій?"

 

  1.                  

01.05

Г. Остапенко «Золоте й солодке»

 

  1.                  

02.05

Чи для всіх солодкий мед Бджілки-трудівниці. Які явища природи бувають небезпечними?"

 

  1.                  

03.05

Знайомтеся: Черкащина. Перлини Черкащини.. Які явища природи бувають небезпечними?"

 

  1.                  

03.05

Увага: небезпека! Які природні явища бувають небезпечними?"

 

  1.                  

06.05

Екскурсія до музею Богдана Хмельницького. Які природні явища бувають небезпечними?

 

  1.                  

07.05

Білосніжне диво Холодного Яру. Які природні явища бувають небезпечними?"

 

  1.                  

07.05

Дощ як неочікуваний подарунок. Що робити, коли надворі дощ?"

 

  1.                  

08.05

Діагностична робота за темою «Погода».

 

  1.                  

09.05

Перевір себе

 

  1.                  

10.05

"Підсумковий урок з теми «Погода». Перевір себе"

 

  1.                  

10.05

Вступ до теми. Г. Остапенко «Душа народу»

 

  1.                  

13.05

Як пісня стає народною. У чому моя неповторність?"

 

  1.                  

14.05

Знайомтесь: Чернівецька область. У чому моя неповторність?"

 

  1.                  

14.05

"Бути неповторним — чудово! У чому моя неповторність?"

 

  1.                  

15.05

Хотинська фортеця. Що в мене спільного з моїми родичами?"

 

  1.                  

16.05

Готуємося до Дня матері. Що в мене спільного з моїми родичами?"

 

  1.                  

17.05

Хобі може вигадати кожен! Що в мене спільного з моїми родичами?"

 

  1.                  

17.05

Готуємося до подорожі. Що в мене спільного з моїми родичами?"

 

  1.                  

20.05

З родини йде життя людини. Яку людину називають гідною?"

 

  1.                  

21.05

Г. Остапенко «Найбільший скарб»

 

  1.                  

21.05

Знайомтеся: Чернігівщина. Яку людину називають гідною?"

 

  1.                  

22.05

Дива Чернігівщини. Яку людину називають гідною?"

 

  1.                  

23.05

"Чернігів — місто легенд. Яку людину називають гідною?"

 

  1.                  

24.05

"Скарбниця чеснот. Я та емоції. Яку людину називають гідною?"

 

  1.                  

24.05

"Я в суспільстві. Права дитини. Яку людину називають гідною?"

 

  1.                  

27.05

Блакитна перлина Чернігівщини. Хто такі волонтери Навіщо та як допомагати іншим?"

 

  1.                  

28.05

Перевір себе"

 

  1.                  

28.05

Діагностична робота за темою «Я — людина».

 

  1.                  

29.05

"Підсумковий урок з теми «Я — людина». Перевір себе"

 

  1.                  

30.05

Г. Остапенко «Найбільший скарб» "Наша веселка щастя. Як ми зростали?"

 

  1.                  

31.05

Як ми зростали? Створення плаката про свої успіхи.

 

  1.                  

31.05

Узагальнення й систематизація знань учнів Підсумковий урок за рік.

 

 

doc
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
9 серпня
Переглядів
229
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку