Календарно-тематичне планування інтегрованого курсу за підручником «Я досліджую світ. Автори: О. Волощенко, О. Козак, Г.Остапенко (2020)» для 3 класу за програмою НУШ (2023-2024 н.р.)
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
ІІ семестр |
|||
|
08.01 |
Деркульський кінний завод. У чому сила роду?" |
|
|
09.01 |
Моя родина. У чому сила роду?" |
|
|
09.01 |
"Театр: минуле і сучасність. У чому сила роду? |
|
|
10.01 |
"Отримуємо енергію — створюємо лимонну батарейку. У чому сила роду?" |
|
|
11.01 |
Перевір себе" |
|
|
12.01 |
"Діагностична робота за темою «Енергія». |
|
|
12.01 |
"Підсумковий урок з теми «Енергія». |
|
|
15.01 |
Вступ до теми. Г. Остапенко «Дорогою ціною» |
|
|
16.01 |
"Плани на рік. Чому дещо нам невідоме? |
|
|
16.01 |
Подорож Львовом. Чому дещо нам невідоме?" |
|
|
17.01 |
"Зустрічаймо Різдво. Що таке енергія?" |
|
|
18.01 |
"Історія шоколаду. Як сприймати невідоме?" |
|
|
19.01 |
"Унікальні місця Львівщини. Як сприймати невідоме?" |
|
|
19.01 |
Як сприймати невідоме? Комікс: «3 якого джерела отримати потрібну інформацію?» Досліджуємо разом. Голоси вітру |
|
|
22.01 |
Г. Остапенко «Морські розваги» |
|
|
23.01 |
"Інформація нашвидкуруч. Як сприймати невідоме?" |
|
|
23.01 |
"Зимове море. Чи багато невідомого навколо?" |
|
|
24.01 |
"Кінбурнська коса. Чи багато невідомого навколо?" |
|
|
25.01 |
Птахи. Чи багато невідомого навколо? |
|
|
26.01 |
Миколаїв — місто кораблів. Чи багато невідомого навколо |
|
|
26.01 |
"Миколаївський музей суднобудування. Чи багато невідомого навколо? |
|
|
29.01 |
"Єланецький степ. Чи може відоме стати невідомим?" |
|
|
30.01 |
Про що може розказати тварина. Чи може відоме стати невідомим?"
|
|
|
30.01 |
|
|
|
31.01 |
"Історія чаю. Чи може відоме стати невідомим?" |
|
|
01.02 |
Перевір себе |
|
|
02.02 |
Діагностична робота за темою «Світ невідомий». |
|
|
02.02 |
"Підсумковий урок з теми «Світ невідомий» |
|
|
05.02 |
Вступ до теми. Г. Остапенко «Жевжики-рятувальники» (Ч. 26-28). |
|
|
06.02 |
Санітар лісу. Як побачити невидимий світ?" |
|
|
06.02 |
Булінг не завжди видимий. Як побачити невидимий світ?" |
|
|
07.02 |
Українська Венеція». Які невидимі зв’язки є у природі?" |
|
|
08.02 |
Дунайський біосферний заповідник. Які невидимі зв’язки є у природі?" |
|
|
09.02 |
Ланцюги живлення. Які невидимі зв’язки є у природі?" |
|
|
09.02 |
Які невидимі зв’язки є у природі? Комікс: «Чому говорять, що правда вийде нагору, як олія з води?» |
|
|
12.02 |
Місто-фортеця. Які невидимі зв’язки є у природі?" |
|
|
13.02 |
Г. Остапенко «Неймовірні гаджети» |
|
|
13.02 |
Не дикі, але небезпечні… Які невидимі зв’язки є у природі?" |
|
|
14.02 |
Чи варто бути чесними? Які невидимі зв’язки є у природі?" |
|
|
15.02 |
Чарівний світ килимів. Яку невидиму силу має слово?" |
|
|
16.02 |
Як минуле може зустрітися з майбутнім. Яку невидиму силу має слово?" |
|
|
16.02 |
Дивовижна глина. Яку невидиму силу має слово?" |
|
|
19.02 |
Здоров'я — найдорожчий скарб. Як невидиме може стати видимим?" |
|
|
20.02 |
Подорожуємо Полтавою. Мистецтво спілкування. Яку невидиму силу має слово?" |
|
|
20.02 |
Як невидиме може стати видимим? досліджуємо разом. Спостереження за пташками |
|
|
21.02 |
|
|
|
22.02 |
|
|
|
23.02 |
|
|
|
23.02 |
Г. Остапенко «Згода — будує, незгода — руйнує». |
|
|
26.02 |
Вогонь — друг і ворог. Якою інформацією можна ділитися?" |
|
|
27.02 |
Подорожуємо Рівненщиною. Якою інформацією можна ділитися?" |
|
|
27.02 |
Диво-рослина на узбіччі. У чому сила подорожника?" |
|
|
28.02 |
Лікарські рослини рідного краю. У чому сила подорожника?" |
|
|
29.02 |
Що таке справедливість. У чому сила подорожника?" |
|
|
01.03 |
"По інший бік телеекрану. У чому сила подорожника?" |
|
|
01.03 |
Перевір себе" |
|
|
04.03 |
Підсумковий урок з теми “Світ невидимий |
|
|
05.03 |
Діагностувальна робота за темою “Світ невидимий”. |
|
|
05.03 |
Вступ до теми. Г Остапенко «Аварія» |
|
|
06.03 |
Приховані можливості речей поряд з нами. Що приховує яблуко |
|
|
07.03 |
Секрет ідеального борщу. Що приховує яблуко?" |
|
|
08.03 |
Яблучна скарбничка. Що приховує яблуко?" |
|
|
08.03 |
Властивості яблука. Що приховує яблуко?" |
|
|
11.03 |
Яблуня-колонія. Що приховує яблуко?" |
|
|
12.03 |
"Найстаріше в Україні озеро. Що приховує довкілля?" |
|
|
12.03 |
Обережно — гадюки! Що приховує довкілля?" |
|
|
13.03 |
Г. Остапенко «Сучасні кобзарі» |
|
|
14.03 |
Сумський затишок. Що приховує довкілля?" |
|
|
15.03 |
Публічний виступ — це просто. Що приховує довкілля?" |
|
|
15.03 |
Кобзарі завжди сучасні. Що зберігає історичну пам'ять?" |
|
|
18.03 |
Тернопільщина вражає. Що зберігає історичну пам'ять?" |
|
|
19.03 |
Тарас Шевченко на Тернопільщині. Що зберігає історичну пам'ять?" |
|
|
19.03 |
"Природні дива Тернопільщини. Що зберігає історичну пам'ять?" |
|
|
20.03 |
Корисна смакота. Що допомагає людині захищати себе?" |
|
|
21.03 |
Як обійтися без конфліктів? Що допомагає людині захищати себе?" |
|
|
22.03 |
"Городик на вікні. Що допомагає людині захищати себе?" |
|
|
22.03 |
Г. Остапенко «Весняні радощі» |
|
|
01.04 |
"Назустріч весні. Кому відомі деякі можливості об’єктів?" |
|
|
02.04 |
Знайомтесь: Харківщина. Кому відомі деякі можливості об’єктів?" |
|
|
02.04 |
Харків відомий і невідомий. Кому відомі деякі можливості об’єктів?" |
|
|
03.04 |
Дива Харківщини. Кому відомі деякі можливості об’єктів?" |
|
|
04.04 |
"Рослина-хижак. Кому відомі деякі можливості об’єктів?" |
|
|
05.04 |
Цікаві школи світу. Які лайфхаки допомагають навчатися?" |
|
|
05.04 |
Хто такі лайфхакери? Які лайфхаки допомагають навчатися?" |
|
|
08.04 |
Навчальні родзинки. Які лайфхаки допомагають навчатися?" |
|
|
09.04 |
Що потрібно, аби здійснювалися мрії. Які лайфхаки допомагають навчатися?" |
|
|
09.04 |
Перевір себе" |
|
|
10.04 |
Діагностична робота за темою «Приховані можливості речей». |
|
|
11.04 |
Підсумковий урок з теми «Приховані можливості речей». Перевір себе" |
|
|
12.04 |
Г. Остапенко «Диво-зернятко» |
|
|
12.04 |
"У гості до природи. Що таке погода?" |
|
|
15.05 |
Рослина починається з дива. Що таке погода?" |
|
|
16.04 |
Знайомтеся: Херсонщина. Що таке погода?" |
|
|
16.04 |
Складники погоди. Що таке погода?" |
|
|
17.04 |
Чи можна передбачити погоду? Що таке погода?" |
|
|
18.04 |
Хмари — помічниці синоптиків. Що таке погода?" |
|
|
19.04 |
Календар погоди. Що таке погода?" |
|
|
19.04 |
Унікальний заповідник — Асканія-Нова. Як синоптики визначають погоду?" |
|
|
22.04 |
Як працюють синоптики. Як синоптики визначають погоду?" |
|
|
23.04 |
Невдала екскурсія. Як синоптики визначають погоду?" |
|
|
23.04 |
Г. Остапенко «Перо лелеки» |
|
|
24.04 |
Лелеки і погода. Які рослини і тварини “передбачають” погоду?" |
|
|
25.04 |
Життя птахів навесні. Які рослини і тварини “передбачають” погоду?" |
|
|
26.04 |
Національний парк "Подільські Товтри". Які рослини і тварини “передбачають” погоду?" |
|
|
26.04 |
Рослини-синоптики. Які рослини і тварини “передбачають” погоду?" |
|
|
29.04 |
Весна крокує. Як погода впливає на настрій?" |
|
|
30.04 |
"Поганої погоди не буває! Як погода впливає на настрій?" |
|
|
30.04 |
Природний гігрометр. Як погода впливає на настрій?" |
|
|
01.05 |
Г. Остапенко «Золоте й солодке» |
|
|
02.05 |
Чи для всіх солодкий мед Бджілки-трудівниці. Які явища природи бувають небезпечними?" |
|
|
03.05 |
Знайомтеся: Черкащина. Перлини Черкащини.. Які явища природи бувають небезпечними?" |
|
|
03.05 |
Увага: небезпека! Які природні явища бувають небезпечними?" |
|
|
06.05 |
Екскурсія до музею Богдана Хмельницького. Які природні явища бувають небезпечними? |
|
|
07.05 |
Білосніжне диво Холодного Яру. Які природні явища бувають небезпечними?" |
|
|
07.05 |
Дощ як неочікуваний подарунок. Що робити, коли надворі дощ?" |
|
|
08.05 |
Діагностична робота за темою «Погода». |
|
|
09.05 |
Перевір себе |
|
|
10.05 |
"Підсумковий урок з теми «Погода». Перевір себе" |
|
|
10.05 |
Вступ до теми. Г. Остапенко «Душа народу» |
|
|
13.05 |
Як пісня стає народною. У чому моя неповторність?" |
|
|
14.05 |
Знайомтесь: Чернівецька область. У чому моя неповторність?" |
|
|
14.05 |
"Бути неповторним — чудово! У чому моя неповторність?" |
|
|
15.05 |
Хотинська фортеця. Що в мене спільного з моїми родичами?" |
|
|
16.05 |
Готуємося до Дня матері. Що в мене спільного з моїми родичами?" |
|
|
17.05 |
Хобі може вигадати кожен! Що в мене спільного з моїми родичами?" |
|
|
17.05 |
Готуємося до подорожі. Що в мене спільного з моїми родичами?" |
|
|
20.05 |
З родини йде життя людини. Яку людину називають гідною?" |
|
|
21.05 |
Г. Остапенко «Найбільший скарб» |
|
|
21.05 |
Знайомтеся: Чернігівщина. Яку людину називають гідною?" |
|
|
22.05 |
Дива Чернігівщини. Яку людину називають гідною?" |
|
|
23.05 |
"Чернігів — місто легенд. Яку людину називають гідною?" |
|
|
24.05 |
"Скарбниця чеснот. Я та емоції. Яку людину називають гідною?" |
|
|
24.05 |
"Я в суспільстві. Права дитини. Яку людину називають гідною?" |
|
|
27.05 |
Блакитна перлина Чернігівщини. Хто такі волонтери Навіщо та як допомагати іншим?" |
|
|
28.05 |
Перевір себе" |
|
|
28.05 |
Діагностична робота за темою «Я — людина». |
|
|
29.05 |
"Підсумковий урок з теми «Я — людина». Перевір себе" |
|
|
30.05 |
Г. Остапенко «Найбільший скарб» "Наша веселка щастя. Як ми зростали?" |
|
|
31.05 |
Як ми зростали? Створення плаката про свої успіхи. |
|
|
31.05 |
Узагальнення й систематизація знань учнів Підсумковий урок за рік. |
|