II семестр
№ з/п |
Тема уроку |
|
Дата |
Розділ 3. Людина та її здоров’я |
|||
116 |
Організм людини. Яку будову має наше тіло. |
ст. 3-4 |
17.01. |
117. |
Світ невідомий. Пташки взимку. Виготовлення синички (снігура) з паперу |
|
17.01. |
118. |
Використання залежності результату віднімання для спрощення обчислень у навчальних і практичних цілях |
|
18.01. |
119. |
Внутрішні органи людини |
ст.5-6 |
18.01. |
120. |
Українська народна казка «Золоті яблука». Складання запитань до дійових осіб. |
|
19.01. |
121. |
Мовне дослідження «Зміна іменників за числами» |
|
19.01. |
122. |
Яка роль шкіри в організмі людини. |
ст.10-11 |
19.01. |
123. |
Захисна функція шкіри. Перша допомога при травмах |
ст.12-14 |
24.01. |
124. |
Світ невідомий. Виготовлення аплікації «Зимова казка» |
|
24.01. |
125. |
Розв’язування задач на збільшення числа у кілька разів та кратне порівняння |
|
25.01. |
126. |
Що утворює опорно-рухову систему |
ст.15-17 |
25.01. |
127. |
Фінська народна казка «Язиката баба». Порівняння казок, схожих за змістом. |
|
26.01. |
128. |
Складання кластера «Іменник» |
|
26.01. |
129. |
Вправи для зміцнення м’язів. Складання порад «Як зміцнити м’язи» |
ст.18 |
26.01. |
130. |
Як ми пересуваємося |
ст.19-22 |
31.01. |
131. |
Світ невідомий. Виготовлення білих совенят з шишок за зразком. |
|
31.01. |
132. |
Формула периметра квадрата. Розв’язування задач |
|
01.02. |
133. |
Яке значення має кровоносна система |
ст.22-23 |
01.02. |
134. |
Грузинська народна казка «Як звірі приятелювали». Складання запитань за змістом казки. |
|
02.02. |
135. |
Словосполучення прикметників з іменниками, граматичний зв’язок за допомогою питань між прикметниками та іменниками. |
|
02.02. |
136. |
Пульс серця. Практична робота: вимірювання частоти пульсу. Перша допомога при кровотечі. |
ст.23-25 |
02.02. |
137. |
Складання порад «Як зміцнити серце» |
ст.25-26 |
07.02. |
138. |
Світ невідомий. Морозиво-ріжок. Виготовлення морозива-ріжка з паперу |
|
07.02. |
139. |
Периметр многокутника. Обчислення сторони многокутника за відомими іншими та його периметром |
|
08.02. |
140. |
Які органи утворюють дихальну систему |
ст.26-27 |
08.02. |
141. |
Джанні Родарі «Палац з морозива». Складання розповіді «Я в палаці морозива». |
|
09.02. |
142. |
Змінювання прикметників за родами і числами у сполученні з іменниками. |
|
09.02. |
143. |
Як оберігати органи дихання. Дослідження. Складання порад. |
ст.28-30 |
09.02. |
144. |
Як перетравлюється їжа |
ст.31-33 |
14.02. |
145. |
Світ невидимий. Виготовлення аплікації «Восьминіг та рибки» |
|
14.02. |
146. |
Ділення з числами 0 та 1. Ділення рівних чисел. Запис тексту математичного завдання за допомогою таблиці. |
|
15.02. |
147. |
Догляд за зубами. Складання порад, яких слід дотримуватися під час споживання їжі. |
ст.33-34 |
15.02. |
148. |
Види дитячого фольклору. |
|
16.02. |
149. |
Правильна вимова і запис числівників. |
|
16.02. |
150. |
Що таке нервова система |
ст.34-37 |
16.02. |
151. |
Яка роль органів чуття |
ст.41-44 |
21.02. |
152. |
Світ невидимий. Виготовлення жабенятка з паперу за зразком |
|
21.02. |
153. |
Співвідношення між одиницями довжини. Обернені задачі |
|
22.02. |
154. |
Чому кожен з нас неповторний |
ст.45-49 |
22.02. |
155. |
Сашко Дерманський «Були собі два брáти». Складання діалогів. |
|
23.02. |
156. |
Розпізнавання дієслів у тексті, питання до дієслів. |
|
23.02. |
157. |
Дослідницький мініпроєкт «Я — неповторний/ неповторна». |
ст.49 |
23.02. |
158. |
Діагностувальна робота з теми: «Організм людини» |
|
28.02. |
159. |
Світ невидимий. Виготовлення об’ємної аплікації «День-ніч» за зразком |
|
28.02. |
160. |
Співвідношення між одиницями маси. Розв’язування практично зорієнтованих задач |
|
29.02. |
161. |
Аналіз діагностувальної роботи. Яка ціна здоров’я. |
ст. 50-54 |
29.02. |
162. |
Мовне дослідження «Які дії називають слова» |
|
01.03. |
163. |
Леся Українка «Літо краснеє минуло…». Визначення часу дієслів |
|
01.03. |
164. |
Корисні та шкідливі звички |
ст.53- 56 |
01.03. |
165. |
Як зміцнювати своє здоров’я. |
ст.59-61 |
06.03. |
166. |
Приховані можливості речей. Як красиво скласти серветки |
|
06.03. |
167. |
Розв’язування задач на різницеве і кратне порівняння. Куб, його істотні ознаки. |
|
07.03. |
168. |
Загартовування. Вправи для зміцнення та збереження здоров’я. |
ст.62-63 |
07.03. |
. 169. |
Марія Хоросницька «Знаєш рідний край?». Заповнення бланку «Подорожній лист» |
|
08.03. |
170. |
Дієслова, що означають завершену і незавершену дію. |
|
08.03. |
171. |
Чому важливо поєднувати працю і відпочинок |
ст.64-67 |
08.03. |
172. |
Як дотримуватися правил безпеки в школі, в побуті. |
ст.67-71 |
13.03. |
173. |
Приховані можливості речей. Співучі пташки. Виготовлення пташок у техніці оригамі |
|
13.03. |
174. |
Письмове додавання і віднімання і їх перевірка |
|
14.03. |
175. |
Як дотримуватися правил безпеки в громадських місцях. |
ст.71-73 |
14.03. |
176. |
Українська народна казка Поділля «Про Тараса Шевченка». Складання асоціативної павутинки «Тарас Шевченко» |
|
15.03. |
177. |
Розпізнавання прийменників у тексті. |
|
15.03. |
178. |
Як харчування впливає на здоров’я людини |
ст.76-79 |
15.03. |
179. |
Українська кухня. Мініпроєкт «Старовинні українські страви» |
ст.80 |
20.03. |
180. |
Приховані можливості речей. Виготовлення піаніно в техніці оригамі. |
|
20.03. |
181. |
Складання алгоритму віднімання. Знаходження частини іменованого числа, вираженого в одиницях часу |
|
21.03. |
182. |
Чим корисна їжа |
ст.81-83 |
21.03. |
183. |
Наталя Гуркіна «Казочка про дружбу». Детальний переказ казки. |
|
22.03. |
184. |
Складання кластера «Речення» |
|
22.03. |
185. |
Здорове харчування людини. Створення меню. |
ст. 83-86 |
22.03. |
186. |
Чи може їжа стати причиною інфекційних хвороб. |
ст.86-89 |
03.04. |
187. |
Приховані можливості речей. Виготовлення композиції «Кульбабки» |
|
03.04. |
188. |
Письмове віднімання трицифрових чисел з перехо-дом через один розряд. Розв’язування задач |
|
04.04. |
189. |
Що впливає на ваш вибір |
ст.90-94 |
04.04. |
190. |
Марина Павленко «Метелик лимонниця». Характеристика дійової особи. Переказ оповідання |
|
05.04. |
191. |
Дослідження «Головні слова в реченні» |
|
05.04. |
192. |
Реклама. Види реклами. Правила при покупці продуктів |
ст.92-95 |
05.04. |
193. |
Діагностувальна робота з теми: «Здоровий спосіб життя» |
|
10.04. |
194. |
Погода вдома. Курчатко із сюрпризом. Виготовлення листівки в техніці оригамі за зразком |
|
10.04. |
Розділ 4. Земля – наш спільний дім |
|||
195. |
Складання і розв’язування математичних завдань. Розв’язування задач, рівнянь |
|
11.04. |
196. |
Аналіз діагностувальної роботи. Україна – європейська держава. Хто такі земляни. |
ст.96 - 99 |
11.04. |
197. |
За Миколою Магерою «Їжачок». Складання продовження розповіді. |
|
12.04. |
198. |
Встановлення граматичних зв’язків між головними та другорядними членами речення. |
|
12.04. |
199. |
Із чого все починалося |
ст.104-109 |
12.04. |
200. |
Хто вони – творці української держави. |
ст.109-111 |
17.04. |
201. |
Погода вдома. Подарунок до Великодня. Виготовлення сувенірних писанок та подарункової коробочки за зразком. |
|
17.04. |
202. |
Правила про порядок дій у виразах з дужками і без них. Розв’язування рівнянь. |
|
18.04. |
203. |
Хто вони – творці української держави. Проведення дослідження |
ст.111-112 |
18.04. |
204. |
Вікторія Остапчук «Про дружбу». Побудова різних видів простих речень. |
|
19.04. |
205. |
Складання кластера «Члени речення» |
|
19.04. |
206. |
Як знайти Україну на карті світу. Робота з фізичною та адміністративною картою України |
ст. 113-114 |
19.04. |
207. |
Як знайти Україну на карті світу. Робота з контурною картою України |
ст. 115 |
24.04. |
208. |
Погода вдома. Виготовлення аплікації «Смачне чаювання» в техніці оригамі за зразком |
|
24.04. |
209. |
Зв’язок множення і ділення. Знаходження невідомих компонентів множення і ділення |
|
25.04. |
210. |
Хто є громадянинами України |
ст.118-120 |
25.04. |
211. |
Андрій М’ястківський «Казочка про писанку». Переказ твору. |
|
26.04. |
212. |
Повторення відомостей про текст. Практичні вправи |
|
26.04. |
213. |
Права та обов’язки, які визнає та гарантує держава |
ст. 120-124 |
26.04. |
214. |
Чому державні символи є важливим атрибутом держави |
ст.124-128 |
01.05. |
215. |
Погода вдома. Виготовлення рамочки для фото за зразком |
|
01.05. |
216. |
Ділення з остачею. Розв’язування навчальних та практичних задач на ділення |
|
02.05. |
217. |
Діагностувальна робота з теми «Україна – європейська держава» |
|
02.05. |
218. |
Тексти про писанку (з вільних інтернет-джерел, Галина Сапун). Добір заголовків |
|
03.05. |
219. |
Типи текстів. Практичні вправи на визначення типу тексту |
|
03.05. |
220. |
Аналіз діагностувальної роботи. Наш рідний край. За що ми любимо наш рідний край. |
ст.129-131 |
03.05. |
221. |
Де працюють наші земляки. |
ст.132-136 |
08.05. |
222. |
Я – людина. Сердечко. Виготовлення сердечка з бусинок. |
|
08.05. |
223. |
Обчислення значень виразів на 2-3 дії без дужок. Дії з простоим іменованими числами. |
|
09.05. |
224. |
Чого нас навчають свята |
ст.139-141, 143 |
09.05. |
225. |
З вільних інтернет-джерел «Квітка чи Кейсі?». Дослідження «Музика в нашому житті». |
|
10.05. |
226. |
Дослідження будови оголошення. Написання оголошення. |
|
10.05. |
227. |
Традиції весняних свят. Дослідження |
ст.141 |
10.05. |
228. |
Чим славиться наш рідний край. |
ст.143-147 |
15.05. |
229. |
Я – людина. Виготовлення брелка-смайлика за зразком |
|
15.05. |
230. |
Дослідження способу ділення числа на добуток |
|
16.05. |
231. |
Чим славиться наш рідний край. Створення колажу на тему «Наш чудовий рідний край» |
ст.147 |
16.05. |
232. |
За матеріалами сайта «nv.ua» «Видатні українці, зображені на грошових банкнотах». |
|
17.05. |
233. |
Узагальнення вивченого про текст, речення
|
|
17.05. |
234. |
Чим славетна Україна |
ст.149-151 |
17.05. |
235. |
Чим славетна Україна. |
ст.151-156 |
22.05. |
236. |
Я – людина. Незвичайна фотосесія. Виготовлення аксесуарів з паперу. Виготовлення аплікації «Рудий клоун Бім». |
|
22.05. |
237. |
Обчислення значень числових виразів. Дії з іменованими числами |
|
23.05. |
238. |
Узагальнення та систематизація знань учнів. Діагностувальна робота з теми «Наш рідний край» |
|
23.05. |
239. |
Леся Вознюк «Сумувала книжечка». «Хмара» слів |
|
24.05. |
240. |
Повторення вивченого про звуки, букви, алфавіт.
|
|
24.05. |
241. |
Аналіз діагностувальної роботи |
|
24.05. |
242. |
Пізнаємо Україну. Проєкт «Ми любимо нашу Україну» |
ст.158 |
29.05. |
243. |
Я – людина. Виготовлення композиції «Полонина» за зразком. Підсумок за рік. |
|
29.05. |
244. |
Повторення, закріплення математичних знань, навичок та компе тентностей. |
|
30.05. |
245. |
Узагальнення та систематизація знань учнів |
|
30.05. |
246. |
Олег Погинайко «Літо». Аналіз твору. Створення ілюстрацій |
|
31.05. |
247. |
Узагальнення знань і вмінь, здобутих у третьому класі. |
|
31.05. |
248. |
Підсумковий урок за рік |
|
31.05. |