Презентація "Емоції"

Про матеріал
Матеріал для формування уявлення про позитивні й негативні емоції, їх вплив на здоров’я людини, активізації пізнавальної діяльності вихованців, розвиток мислення, навичок вільного спілкування, виховання прагнення до саморозвитку.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ПОЗИТИВНІ ТА НЕГАТИВНІ ЕМОЦІЇ. ЯК ПОДОЛАТИ НЕГАТИВ?Виконала: Кошель Вікторія

Номер слайду 2

ЕМОЦІЙНЕ НАЛАШТУВАННЯПЕЧИВО ПОБАЖАНЬ

Номер слайду 3

ОН-ЛАЙН ВПРАВА “ПОЗИТИВ чи НЕГАТИВ”

Номер слайду 4

ВПРАВА “ПРОДОВЖ РЕЧЕННЯ”

Номер слайду 5

STORYTELLINGВигадай невелику історію від імені одного з персонажів(дівчинки, насмішника, перехожого) про те, що зображено на малюнку. Що передувало цим подіям? Як вони можуть розгортатися далі?

Номер слайду 6

ВПРАВА “ДІЗНАЙСЯ, З’ЯСУЙ”Люди часто кажуть, що “всі хвороби від нервів”, небезпідставно. Дані Всесвітньої організації охорони здоров’я свідчать, що 75 % всіх хвороб пов’язано з негативними емоціями. Які факти вас зацікавили? Чим?Учені Каліфорнійського університету в США стверджують, що ключ до успіху — це позитивні емоції. Дослідники Японії довели, що існує тісний зв’язок між негативним емоційним станом і здоров’ям.

Номер слайду 7

ВПРАВА «CОРТУВАННЯЕМОЦІЙ»

Номер слайду 8

Вправа «Емоції»Уявіть ситуації, описані у рядках таблиці. Пригадайте, які емоції у вас виникали у цей час. Заповніть таблицю

Номер слайду 9

ТЕСТ“Наскільки ви емоційні? “

Номер слайду 10

ІГРИ ДЛЯ ПОЗИТИВНИХ ЕМОЦІЙМокрий песик. Уявіть, що ви песик, який потрапив під дощ і дуже змок. Вам треба якомога ретельніше струсити із себе краплі води. Починайте робити це поступово. Спочатку виконуйте рух головою, потім плечима, спиною, животом, ногами, а потім уже всім тілом. Уявіть, що ви струшуєте із себе всі образи, погані думки, тривоги — усе, що позбавляє вас спокою та впевненості. Після цього заплющте очі й відчуйте, яким легким і оновленим стало ваше тіло. А ти — морквина. Домовляємося “дражнити” одне одного тільки словами з певної групи. Наприклад, можна називати одне одного фруктами, предметами меблів або транспортними засобами. Перший гравець сердито промовляє другому: “Ти — ананас!”. Той у відповідь так само грізно має йому відповісти: “А ти — апельсин!” тощо. Зазвичай гра закінчується сміхом і веселощами. Головне — стежити, щоб до назв не додавали жодних образливих доповнень. Я радію, коли…Ведучий починає фразу, а інші учасники продовжують: “Я злюся, коли… (у мене щось не виходить або мене хтось ображає). Я сумую, коли… Я ображаюся, коли… Мені страшно, коли… Я радію, коли…”. Хай кожен з учасників добере кілька продовжень до фрази, а потім передасть хід іншому гравцеві.

Номер слайду 11

ВПРАВА “РЕЦЕПТполіпшення настрою”

Номер слайду 12

РЕФЛЕКСІЯ«З яким настроєм ви закінчуєте наше спілкування?»

pptx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 3 клас, Сценарії
НУШ
Додано
21 серпня
Переглядів
117
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку