Календарне планування ЯДС підручник Бібік

Про матеріал
Календарне планування з я досліджую світ. 3 клас 1 і 2 семестр (105 уроків).
Перегляд файлу

Я досліджую світ

За підручником Бібік Н.М., Бондарчук Г.П.

(частина 1)

3 клас

3 год. на тиждень

 

Рк

 

ТемаТема уроку уроку

Примі

Дататки

  1.  

Україна — це я, Україна — це ми (с. 3-5).

 

 

  1.  

Твоя школа. Коли і де з’явилися перші школи (с. 6).

 

 

  1.  

Твоя школа. Шкільне приладдя: від минулого до сучасного

 ( с. 7).

 

  1.  

Проєкт-дослідження: «Історія моєї школи» (с. 8).

 

 

  1.  

Дорога до успіху, до професії (с. 9-10).

 

 

  1.  

Приватний і громадський простір (с. 11-12).

 

 

  1.  

Приватний і громадський простір. Правила поведінки в гро­мадських місцях (с. 13).

 

  1.  

Дбаю про свою безпеку (с. 14-15).

 

 

  1.  

Узагальнення і систематизація знань учнів.

Діагностична робота № 1.

 

  1.  

Аналіз діагностичної роботи.

 

 

  1.  

Природа — частина навколишнього середовища (с. 16-17).

 

 

  1.  

Дивовижні явища природи (с. 18-19).

 

 

  1.  

Що і як я досліджую (с. 20-21).

 

 

  1.  

Вчимося спостерігати. Визначаємо висоту Сонця за допо­могою гномона (с. 22).

 

  1.  

Вчимося спостерігати. Шишка-синоптик. Прогнозуємо погоду за хмарами (с. 23-24).

 

  1.  

Тіла навколо нас (с. 25-26).

 

 

  1.  

Сторінка дослідників. Досліджуємо речовини (с. 27- 28).

 

 

  1.  

Вода (с. 29-30).

 

 

  1.  

Сторінка дослідників. Досліджуємо властивості води (с. 31).

 

 

  1.  

Колообіг води в природі (с. 32-33).

 

 

  1.  

Як вода потрапляє в наш дім (с. 34).

 

 

  1.  

Повітря (с. 35).

 

 

  1.  

Сторінка дослідників. Досліджуємо властивості повітря

(с. 36-37).

 

  1.  

Гірські породи. Корисні копалини. (с. 38-39).

 

 

  1.  

Використання корисних копалин. (с. 39-40)

 

 

  1.  

Сторінка дослідників. Досліджуємо властивості корисних копалин (с. 41).

 

  1.  

Ґрунт. Склад і утворення. Догляд (с. 42-43).

 

 

  1.  

Сторінка дослідників. Досліджуємо властивості ґрунту

(с. 44).

 

  1.  

Проєкт-дослідження: «Як я впливаю на моє довкілля»

(с. 45-46).

 

  1.  

Узагальнення і систематизація знань- учнів.

 Діагностична робота № 2.

 

  1.  

Аналіз діагностичної роботи.

 

 

  1.  

Ми всі різні: звичаї і традиції (с. 47-49).

 

 

  1.  

Рослини. Будова рослин (с. 50-51).

 

 

  1.  

Рослини — живі організми. Дерева, кущі, трав’янисті росли­ни (с. 51-53).

 

  1.  

Різноманітність рослин у природі (с. 54-56).

 

 

  1.  

Розмноження квіткових рослин (с. 57).

 

 

  1.  

Середовище існування рослини (с. 58).

 

 

  1.  

Сторінка дослідників. Як виростити нову рослину. Умови проростання насіння (с. 59-60).

 

  1.  

Сторінка дослідників. Умови росту і розвитку рослин

(с. 60).

 

  1.  

Сторінка дослідників. Як виростити нову рослину без на­сіння (с. 61-62).

 

  1.  

Узагальнення і систематизація знань учнів.

Діагностична робота № 3.

 

  1.  

Аналіз діагностичної роботи.

 

 

  1.  

Тварини. (с.63-64)

 

 

  1.  

Як тварини пристосувалися добувати корм? (с.64-65)

 

  1.  

Різноманітність тварин у природі. Комахи (с. 66).

 

 

  1.  

Різноманітність тварин у природі. Риби (с. 67).

 

 

  1.  

Різноманітність тварин у природі. Земноводні (с. 68).

 

 

  1.  

Різноманітність тварин у природі. Плазуни (с. 69).

 

 

  1.  

Різноманітність тварин у природі. Птахи (с. 70).

 

 

  1.  

Різноманітність тварин у природі. Звірі (с. 71-72).

 

 

  1.  

Сторінка дослідників. Спостерігаю, доглядаю за тварина­ми. Кого поселимо в акваріум? (с. 73-74).

 

  1.  

Узагальнення і систематизація знань учнів.

Діагностична робота № 4.

 

  1.  

Аналіз діагностичної роботи.

 

 

  1.  

Гриби. (с.75-76).

 

 

  1.  

Природні угрупування. Природне угрупування у лісі.(с.77-79).

 

 

  1.  

Природне угрупування – луки. (с.80-81).

 

 

  1.  

Природне угрупування- прісна водойма. (с.81-82).

 

 

  1.  

Природне угрупування -Море. (с.83-85).

 

 

  1.  

Узагальнення і систематизація знань учнів.

Діагностична робота № 5.

 

  1.  

Аналіз діагностичної роботи.

 

 

  1.  

Людина.Організм людини. (с.86-87).

 

 

  1.  

Догляд за тілом.(с. 88-89).

 

 

  1.  

Як ти ростеш і змінюєшся? (с.90-91).

 

 

  1.  

Як бути здоровими? (с. 92-93).

 

 

  1.  

Людина частина природи і суспільства. (94-95).

 

 

  1.  

Узагальнення і систематизація знань учнів.

Діагностична робота № 6.

 

  1.  

Аналіз діагностичної роботи.

 

 

  1.  

Символіка. Що це таке?(с.96-97).

 

 

  1.  

Державні символи України. (с.98-99).

 

 

  1.  

Українська мова- державна мова України. (с.99-100).

 

 

  1.  

Проєкт-дослідження «Ми — громадяни України»(с.101-102).

 

 

  1.  

Розповідаю про себе та інших. (с. 103-104).

 

 

  1.  

Зовнішність людини. (с.105).

 

 

  1.  

Що таке характер? (с.106-107).

 

 

  1.  

Я маю право на права. Декларація прав дитини(с.108).

 

 

  1.  

Я маю право на права. Від чого варто відмовитись якщо запропонують. (с.109-110).

 

  1.  

Моє ставлення до інших.

 

 

  1.  

Узагальнення і систематизація знань учнів.

Діагностична робота № 7.

 

  1.  

Аналіз діагностичної роботи.

 

 

  1.  

У природі все взаємопов’язане. (с.111-113).

 

 

  1.  

Охорона природи. (с.114-115).

 

 

  1.  

Червона книга України.(с.115-116).

 

 

  1.  

Краєзнавча розвідка « Рослини і тварини нашої місцевості, які занесені до Червоної книги України». (с.116).

 

  1.  

Проєкт- дослідження «Пізнаємо Рідний край». (с.117-118).

 

 

  1.  

Збережемо довкілля. (119).

 

 

  1.  

Сторінка дослідників «Нове життя старих речей». (с.120-121).

 

 

  1.  

Ти і світ людей. (с.122-123).

 

 

  1.  

Уявна подорож до країни, в якій мієш побувати (с.123).

 

 

  1.  

Ти і твоя родина. Проєкт : «Родовідне дерево моєї родини». (с.124).

 

  1.  

Ти і твоя родина. Правила поведінки в сім’ї. (с.125).

 

 

  1.  

Уроки чемності.  (с.126-127).

 

 

  1.  

Моє ставлення до інших. Складання розповіді про друга/ подругу.  (с.128).

 

  1.  

Моє ставлення до інших.Написання листа- звернення до однолітків з іншої школи. (с.129).

 

  1.  

Народні ремесла. (с.130).

 

 

  1.  

Практична робота.Станьте майстрами. Виготовлення ляльки мотанки.(с.131).

 

  1.  

Святковий календар. (с.132-133).

 

 

  1.  

Колективна робота. Створення календаря святкових днів класу.(с.133).

 

  1.  

Україна і світ. (с.134-135).

 

 

  1.  

Проєкт «Славетні українці» (розповідь про відомих українців різних сфер життя( мистецтво, спорт, наука тощо).

 

  1.  

Дослідження « Що в моєму домі вироблено в інших країнах?» (с.135).

 

  1.  

Узагальнення і систематизація знань учнів.

Діагностична робота № 8.

 

  1.  

Аналіз діагностичної роботи.

 

 

  1.  

Бактерії.

 

 

  1.  

Твої безпечні канікули влітку.

 

 

  1.  

Узагальнення і систематизація знань учнів.

Підсумок за рік.

 

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Планування
НУШ
Додано
1 листопада 2023
Переглядів
108
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку