Я досліджую світ
За підручником Бібік Н.М., Бондарчук Г.П.
(частина 1)
3 клас
3 год. на тиждень
№Рк |
ТемаТема уроку уроку |
Примі Дататки |
|
|
Україна — це я, Україна — це ми (с. 3-5).
|
|
|
|
Твоя школа. Коли і де з’явилися перші школи (с. 6).
|
|
|
|
Твоя школа. Шкільне приладдя: від минулого до сучасного ( с. 7). |
|
|
|
Проєкт-дослідження: «Історія моєї школи» (с. 8).
|
|
|
|
Дорога до успіху, до професії (с. 9-10).
|
|
|
|
Приватний і громадський простір (с. 11-12).
|
|
|
|
Приватний і громадський простір. Правила поведінки в громадських місцях (с. 13). |
|
|
|
Дбаю про свою безпеку (с. 14-15).
|
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота № 1. |
|
|
|
Аналіз діагностичної роботи.
|
|
|
|
Природа — частина навколишнього середовища (с. 16-17).
|
|
|
|
Дивовижні явища природи (с. 18-19).
|
|
|
|
Що і як я досліджую (с. 20-21).
|
|
|
|
Вчимося спостерігати. Визначаємо висоту Сонця за допомогою гномона (с. 22). |
|
|
|
Вчимося спостерігати. Шишка-синоптик. Прогнозуємо погоду за хмарами (с. 23-24). |
|
|
|
Тіла навколо нас (с. 25-26).
|
|
|
|
Сторінка дослідників. Досліджуємо речовини (с. 27- 28).
|
|
|
|
Вода (с. 29-30).
|
|
|
|
Сторінка дослідників. Досліджуємо властивості води (с. 31).
|
|
|
|
Колообіг води в природі (с. 32-33).
|
|
|
|
Як вода потрапляє в наш дім (с. 34).
|
|
|
|
Повітря (с. 35).
|
|
|
|
Сторінка дослідників. Досліджуємо властивості повітря (с. 36-37). |
|
|
|
Гірські породи. Корисні копалини. (с. 38-39).
|
|
|
|
Використання корисних копалин. (с. 39-40)
|
|
|
|
Сторінка дослідників. Досліджуємо властивості корисних копалин (с. 41). |
|
|
|
Ґрунт. Склад і утворення. Догляд (с. 42-43).
|
|
|
|
Сторінка дослідників. Досліджуємо властивості ґрунту (с. 44). |
|
|
|
Проєкт-дослідження: «Як я впливаю на моє довкілля» (с. 45-46). |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань- учнів. Діагностична робота № 2. |
|
|
|
Аналіз діагностичної роботи.
|
|
|
|
Ми всі різні: звичаї і традиції (с. 47-49).
|
|
|
|
Рослини. Будова рослин (с. 50-51).
|
|
|
|
Рослини — живі організми. Дерева, кущі, трав’янисті рослини (с. 51-53). |
|
|
|
Різноманітність рослин у природі (с. 54-56).
|
|
|
|
Розмноження квіткових рослин (с. 57).
|
|
|
|
Середовище існування рослини (с. 58).
|
|
|
|
Сторінка дослідників. Як виростити нову рослину. Умови проростання насіння (с. 59-60). |
|
|
|
Сторінка дослідників. Умови росту і розвитку рослин (с. 60). |
|
|
|
Сторінка дослідників. Як виростити нову рослину без насіння (с. 61-62). |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота № 3. |
|
|
|
Аналіз діагностичної роботи.
|
|
|
|
Тварини. (с.63-64)
|
|
|
|
Як тварини пристосувалися добувати корм? (с.64-65) |
|
|
|
Різноманітність тварин у природі. Комахи (с. 66).
|
|
|
|
Різноманітність тварин у природі. Риби (с. 67).
|
|
|
|
Різноманітність тварин у природі. Земноводні (с. 68).
|
|
|
|
Різноманітність тварин у природі. Плазуни (с. 69).
|
|
|
|
Різноманітність тварин у природі. Птахи (с. 70).
|
|
|
|
Різноманітність тварин у природі. Звірі (с. 71-72).
|
|
|
|
Сторінка дослідників. Спостерігаю, доглядаю за тваринами. Кого поселимо в акваріум? (с. 73-74). |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота № 4. |
|
|
|
Аналіз діагностичної роботи.
|
|
|
|
Гриби. (с.75-76).
|
|
|
|
Природні угрупування. Природне угрупування у лісі.(с.77-79).
|
|
|
|
Природне угрупування – луки. (с.80-81).
|
|
|
|
Природне угрупування- прісна водойма. (с.81-82).
|
|
|
|
Природне угрупування -Море. (с.83-85).
|
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота № 5. |
|
|
|
Аналіз діагностичної роботи.
|
|
|
|
Людина.Організм людини. (с.86-87).
|
|
|
|
Догляд за тілом.(с. 88-89).
|
|
|
|
Як ти ростеш і змінюєшся? (с.90-91).
|
|
|
|
Як бути здоровими? (с. 92-93).
|
|
|
|
Людина частина природи і суспільства. (94-95).
|
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота № 6. |
|
|
|
Аналіз діагностичної роботи.
|
|
|
|
Символіка. Що це таке?(с.96-97).
|
|
|
|
Державні символи України. (с.98-99).
|
|
|
|
Українська мова- державна мова України. (с.99-100).
|
|
|
|
Проєкт-дослідження «Ми — громадяни України»(с.101-102).
|
|
|
|
Розповідаю про себе та інших. (с. 103-104).
|
|
|
|
Зовнішність людини. (с.105).
|
|
|
|
Що таке характер? (с.106-107).
|
|
|
|
Я маю право на права. Декларація прав дитини(с.108).
|
|
|
|
Я маю право на права. Від чого варто відмовитись якщо запропонують. (с.109-110). |
|
|
|
Моє ставлення до інших.
|
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота № 7. |
|
|
|
Аналіз діагностичної роботи.
|
|
|
|
У природі все взаємопов’язане. (с.111-113).
|
|
|
|
Охорона природи. (с.114-115).
|
|
|
|
Червона книга України.(с.115-116).
|
|
|
|
Краєзнавча розвідка « Рослини і тварини нашої місцевості, які занесені до Червоної книги України». (с.116). |
|
|
|
Проєкт- дослідження «Пізнаємо Рідний край». (с.117-118).
|
|
|
|
Збережемо довкілля. (119).
|
|
|
|
Сторінка дослідників «Нове життя старих речей». (с.120-121).
|
|
|
|
Ти і світ людей. (с.122-123).
|
|
|
|
Уявна подорож до країни, в якій мієш побувати (с.123).
|
|
|
|
Ти і твоя родина. Проєкт : «Родовідне дерево моєї родини». (с.124). |
|
|
|
Ти і твоя родина. Правила поведінки в сім’ї. (с.125).
|
|
|
|
Уроки чемності. (с.126-127).
|
|
|
|
Моє ставлення до інших. Складання розповіді про друга/ подругу. (с.128). |
|
|
|
Моє ставлення до інших.Написання листа- звернення до однолітків з іншої школи. (с.129). |
|
|
|
Народні ремесла. (с.130).
|
|
|
|
Практична робота.Станьте майстрами. Виготовлення ляльки мотанки.(с.131). |
|
|
|
Святковий календар. (с.132-133).
|
|
|
|
Колективна робота. Створення календаря святкових днів класу.(с.133). |
|
|
|
Україна і світ. (с.134-135).
|
|
|
|
Проєкт «Славетні українці» (розповідь про відомих українців різних сфер життя( мистецтво, спорт, наука тощо). |
|
|
|
Дослідження « Що в моєму домі вироблено в інших країнах?» (с.135). |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота № 8. |
|
|
|
Аналіз діагностичної роботи.
|
|
|
|
Бактерії.
|
|
|
|
Твої безпечні канікули влітку.
|
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік. |
|
|