Алгебра, 7-В клас
(3год на тиждень, І семестр – 48 год, ІІ семестр – 57 год)
Складено до підручника: «Алгебра» підручник для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів / Г. П. Бевз, В. Г. Бевз — Х. : Фоліо, 2015. /
— згідно з навчальною програмою, що затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 07 червня 2017 року № 804
№ п/п |
№ в темі |
Теми уроку |
Дата |
Примітки |
І семестр |
|
|||
Тема 1. ЦІЛІ ВИРАЗИ (36 год) Учень/учениця: наводить приклади: числових виразів; виразів зі змінними; одночленів; многочленів пояснює: · як знайти числове значення виразу зі змінними при заданих значеннях змінних; · що таке: тотожні вирази, тотожне перетворення виразу, одночлен стандартного вигляду, коефіцієнт; формулює: · означення: одночлена, степеня з натуральним показником; многочлена, подібних членів многочлена, степеня многочлена; · властивості степеня з натуральним показником; · правила: множення одночлена і многочлена, множення двох многочленів; розв’язує вправи, що передбачають: обчислення значень виразів зі змінними; зведення одночлена до стандартного вигляду; перетворення добутку одночлена і многочлена, суми, різниці, добутку двох многочленів у многочлен; розкладання многочлена на множники способом винесення спільного множника за дужки, способом групування, за формулами скороченого множення та із застосуванням декількох способів; використання зазначених перетворень у процесі розв’язування рівнянь, доведення тверджень |
||||
Тема № 1 «Тотожності . Одночлени»(15 год) |
||||
1 |
1 |
Вирази зі змінними. Цілі раціональні вирази |
|
|
2-3 |
2-3 |
Тотожність. Тотожні перетворення виразу |
|
|
4 |
4 |
Степінь з натуральним показником |
|
|
5 |
5-6 |
Властивості степеня з натуральним показником |
|
|
6-7 |
7 |
Розв’язування вправ та задач Самостійна робота |
|
|
8 |
8-9 |
Одночлен. Стандартний вигляд одночлена |
|
|
9 |
10 |
Множення одночленів. Піднесення одночленів до степеня. |
|
|
10 |
11 |
Розв’язування вправ та задач |
|
|
11 |
12 |
Розв’язування вправ та задач. Самостійна робота |
|
|
12-13 |
13 |
Узагальнення і систематизація знань. |
|
|
14 |
14 |
Контрольна робота № 1 |
|
|
15 |
15 |
Аналіз контрольної роботи |
|
|
Тема № 2«Многочлени. Розкладання многочленів на множники»(16 год) |
||||
16 |
1 |
Многочлен. Степінь многочлена. Подібні члени многочлена та їх зведення |
|
|
17-18 |
2-3 |
Розв’язування вправ та задач |
|
|
19 |
4 |
Додавання і віднімання многочленів |
|
|
20 |
5 |
Розв’язування вправ та задач |
|
|
21-22 |
6-7 |
Множення одночлена на многочлен |
|
|
23 |
8 |
Розв’язування вправ та задач |
|
|
24-25 |
9-10 |
Розкладання многочленів на множники |
|
|
26 |
11 |
Розв’язування вправ та задач |
|
|
27-28 |
12-13 |
Розв’язування вправ та задач |
|
|
29 |
14 |
Узагальнення і систематизація знань |
|
|
30 |
15 |
Контрольна робота № 2 |
|
|
31 |
16 |
Аналіз контрольної роботи |
|
|
Тема № 3 Формули скороченого множення»(20 год) |
||||
32 |
1 |
Квадрат суми та квадрат різниці двох виразів |
|
|
33-34 |
2-3 |
Розв’язування вправ і задач |
|
|
35 |
4 |
Добуток різниці та суми двох виразів |
|
|
36-37 |
5-6 |
Різниця квадратів двох виразів |
|
|
38 |
7 |
Розв’язування вправ і задач |
|
|
39-40 |
8-9 |
Сума і різниця кубів двох виразів |
|
|
41 |
10 |
Розв’язування вправ і задач |
|
|
42-43 |
11-12 |
Розв’язування задач. Самостійна робота |
|
|
44 |
13 |
Розв’язування вправ і задач |
|
|
45-46 |
14-15 |
Застосування різних способів розкладання многочленів на множники |
|
|
47-48 |
16-17 |
Застосування різних способів розкладання многочленів на множники |
|
|
ІІ семестр |
|
|||
49 |
18 |
Застосування різних способів розкладання многочленів на множники |
|
|
50-51 |
19-20 |
Застосування різних способів розкладання многочленів на множники |
|
|
52 |
21 |
Узагальнення і систематизація знань |
|
|
53-54 |
22-23 |
Контрольна робота № 3 Аналіз контрольної роботи |
|
|
Тема 2. ФУНКЦІЇ (10 год) Учень/учениця: наводить приклади: функціональних залежностей; лінійних функцій; пояснює, що таке: аргумент; функція; область визначення функції; область значень функції; графік функції; формулює означення понять: функція; графік функції; лінійна функція; пряма пропорційність; називає та ілюструє на прикладах способи задання функції; описує побудову графіка функції, зокрема лінійної та її окремого виду – прямої пропорційності; розв’язує вправи, що передбачають: знаходження області визначення функції; знаходження значення функції за даним значенням аргументу; побудову графіка лінійної функції; знаходження за графіком функції значення функції за даним значенням аргументу і навпаки; визначення окремих характеристик функції за її графіком (додатні значення, від’ємні значення, нулі); складає та розв'язує задачі на: пряму пропорційність на основі життєвого досвіду; побудову графіків при моделюванні реальних процесів з використанням лінійної функції тощо |
||||
Тема 4. ФУНКЦІЇ |
||||
55 |
1 |
Функція. Область визначення та область значень функції. Способи задання функцій. Функціональна залежність між величинами як математична модель реальних процесів |
|
|
56-57 |
2-3 |
Розв’язування вправ і задач |
|
|
58 |
4 |
Графік функції |
|
|
59-60 |
5-6 |
Розв’язування вправ і задач |
|
|
61 |
7 |
Лінійна функція, її властивості та графік |
|
|
62-63 |
8-9 |
Розв’язування вправ і задач |
|
|
64 |
10 |
Розв’язування вправ і задач |
|
|
65-66 |
11-12 |
Розв’язування вправ і задач |
|
|
67 |
13 |
Узагальнення і систематизація знань |
|
|
68-69 |
14-15 |
Контрольна робота № 4 Аналіз контрольної роботи |
|
|
Тема 5 ЛІНІЙНІ РІВНЯННЯ ТА ЇХ СИСТЕМИ (16 год) Учень/учениця: наводить приклади: рівняння з однією та двома змінними; лінійних рівнянь з однією та двома змінними; системи двох лінійних рівнянь з двома змінними; пояснює: · що таке система двох лінійних рівнянь з двома змінними; · скільки розв’язків може мати система двох лінійних рівнянь з двома змінними; формулює означення: лінійних рівнянь з однією та двома змінними; розв’язку рівняння з двома змінними; розв’язку системи двох лінійних рівнянь з двома змінними; будує графіки лінійних рівнянь із двома змінними; описує способи розв’язування системи двох лінійних рівнянь з двома змінними; характеризує випадки, коли система двох лінійних рівнянь з двома змінними має один розв’язок; має безліч розв’язків; не має розв’язків; складає: рівняння та системи рівнянь за умовою текстової задачі; розв’язує: лінійні рівняння з однією змінною і рівняння, що зводяться до них; текстові задачі за допомогою лінійних рівнянь з однією змінною; системи двох лінійних рівнянь з двома змінними, вказаними у змісті способами; текстові задачі за допомогою систем двох лінійних рівнянь з двома змінними |
||||
70 |
1 |
Лінійне рівняння з однією змінною |
|
|
71-72 |
2-3 |
Лінійні рівняння як математичні моделі текстових задач |
|
|
73 |
4 |
Розв’язування задач |
|
|
74-75 |
5-6 |
Лінійне рівняння із двома змінними |
|
|
76 |
7 |
Графік лінійного рівняння із двома змінними |
|
|
77-78 |
8-9 |
Система рівнянь із двома змінними. Графічний метод розв’язування системи |
|
|
79 |
10 |
Розв’язування систем лінійних рівнянь методом підстановки |
|
|
80-81 |
11-12 |
Розв’язування вправ і задач |
|
|
82 |
13 |
Розв’язування систем лінійних рівнянь методом додавання |
|
|
83-84 |
14-15 |
Розв’язування вправ і задач |
|
|
85 |
16 |
Системи лінійних рівнянь як математичні моделі текстових задач |
|
|
86-87 |
17-18 |
Розв’язування задач |
|
|
88 |
19 |
Розв’язування задач |
|
|
89 |
20 |
Узагальнення і систематизація знань |
|
|
90 |
21 |
Контрольна робота № 5 за темою: «Лінійні рівняння та їх системи» |
|
|
91-92 |
22-23 |
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ і задач |
|
|
Тема 6. ПОВТОРЕННЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ З КУРСУ АЛГЕБРИ 7-ГО КЛАСУ (8 год) |
||||
93-94 |
1-2 |
Цілі вирази. Розв’язування вправ і задач |
|
|
95 |
3 |
Розв’язування вправ і задач |
|
|
96-97 |
4-5 |
Функції. Розв’язування вправ і задач |
|
|
98 |
6 |
Розв’язування вправ і задач |
|
|
99-100 |
7-8 |
Лінійні рівняння та їх системи. Розв’язування вправ і задач |
|
|
101 |
9 |
Розв’язування вправ і задач |
|
|
102-103 |
10-11 |
Розв’язування вправ і задач |
|
|
104-105 |
12-13 |
Підсумковий урок |
|
|