Урок з алгебри, 7 клас "Контрольна робота 5"

Про матеріал
Перевірка навчальних досягнень учнів з теми «Лінійні рівняння з двома змінними. Системи лінійних рівнянь».
Перегляд файлу

 

 

Тема уроку. Тематична контрольна робота №5.

Мета уроку. Перевірка навчальних досягнень учнів з теми «Лінійні рівняння з двома змінними. Системи лінійних рівнянь».

Тип уроку. Контроль навчальних досягнень учнів.

Обладнання. Картки із завданнями.

Хід уроку

I. Перевірка домашнього завдання

Перевірити правильність виконання домашнього завдання за записами на дошці, зробленими до початку уроку.

II. Контрольна робота

Варіант 1

Початковий та середній рівні (6 балів)

Завдання 1-6 містять по чотири варіанти відповідей, із яких тільки одна правильна. Виберіть правильну, на вашу думку, відповідь.

1. Яка з пар чисел є розв’язком рівняння ?

а)  (-1; -2);       б) 

в)         г)

2.Серед рівнянь укажіть рівняння, розвязком якого є пара (-1; 1).

а)        б) 

в)        г)

3. З рівняння виразіть змінну через змінну :

а)  ;      б) 

в)        г)

4. Серед пар чисел укажіть розвязок системи рівнянь

а)  (-1; -4)       б) 

в)         г)

5. Розвяжіть систему лінійних рівнянь:

а)  (-4; -1)       б) 

в)         г)

6. Побудуйте графік рівняння

C:\Users\ОКсанка\Desktop\Новый рисунок.bmp

Достатній рівень (3 бали)

Розв'яжіть завдання 7—8.

7. Розв'яжіть систему рівнянь:

8. За дві години руху за течією і три години проти течії човен проходить 58 км, а за три години руху за течією і дві години проти течії він долає 62 км. Знайдіть швидкість човна в стоячій воді.

Високий рівень (3 бали)

9. Сума двох чисел дорівнює 5, а різниця їх квадратів дорівнює -5. Знайдіть ці числа.

Варіант 2

Початковий та середній рівні (6 балів)

Завдання 1-6 містять по чотири варіанти відповідей, із яких тільки одна правильна. Виберіть правильну, на вашу думку, відповідь.

1. Яка з пар чисел є розв’язком рівняння ?

а)  (-1; -2);       б) 

в)         г)

2.Серед рівнянь укажіть рівняння, розвязком якого є пара (1; -1).

а)        б) 

в)        г)

3. З рівняння виразіть змінну через змінну :

а)  ;      б) 

в)        г)

4. Серед пар чисел укажіть розвязок системи рівнянь

а)  (-1; -4)       б) 

в)         г)

5. Розвяжіть систему лінійних рівнянь:

а)  (-4; -1)       б) 

в)         г)

6. Побудуйте графік рівняння

C:\Users\ОКсанка\Desktop\Новый рисунок.bmp

Достатній рівень (3 бали)

Розв'яжіть завдання 7—8.

7. Розв'яжіть систему рівнянь:

8. За одну годину руху за течією і дві години проти течії човен проходить 34 км, а за дві години руху за течією і одну годину проти течії він долає 38 км. Знайдіть швидкість течії.

Високий рівень (3 бали)

9. Різниця двох чисел дорівнює 1, а різниця їх квадратів дорівнює 8. Знайдіть ці числа.

 

Відповіді на контрольну роботу

Варіант 1

1. В. 2. В. 3. В. 4. Б. 5. Б. 6. Б.

7.   

Відповідь. (1; 2).

8. Нехай х км/год — власна швидкість човна, у км/год — швидкість течії, тоді

Відповідь. 12 км/год.

9. Нехай х і у — шукані числа, тоді

Відповідь. 2 і 3.

Варіант 2

1. Б. 2. А. 3. Б. 4. В. 5. В. 6. А.

7.   

Відповідь. (2; 1).

8. Нехай х км/год — власна швидкість човна, у км/год — швидкість течії, тоді

Відповідь. 2 км/год.

9. Нехай х і у — шукані числа, тоді

Відповідь. 4,5 і 3,5.

III. Підбиття підсумків уроку

З’ясувати, які завдання викликали труднощі, і відповісти на запитання учнів.

IV. Домашнє завдання

Виконати «Завдання для перевірки знань до § 22-30 (с. 218-219).

 

docx
До підручника
Алгебра 7 клас (Істер О.С.)
До уроку
Завдання для перевірки знань
Додано
28 серпня
Переглядів
107
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку