Алгебра, 7 клас
(3 години на тиждень, І семестр – 48 год, ІІ семестр – 57 год)
№ |
Дата |
Теми уроку |
Примітки |
|
УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ ЗА КУРС МАТЕМАТИКИ 5-6 класів (8год ) |
||||
|
|
Натуральні числа і дії з ними . Подільність натуральних чисел |
|
|
2. |
|
Десяткові дроби і дії з ними |
|
|
3. |
|
Звичайні дроби і дії з ними |
|
|
4 |
|
Відсотки |
|
|
5. |
|
Відношення і пропорції |
|
|
6. |
|
Раціональні числа та дії з ними |
|
|
7. |
|
Раціональні числа та дії з ними |
|
|
8. |
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
|
1. ЛІНІЙНІ РІВНЯННЯ З ОДНІЄЮ ЗМІННОЮ (10 год ) |
||||
9. |
|
Загальні відомості про рівняння. Властивості рівнянь |
|
|
10 |
|
Лінійне рівняння з однією змінною. |
|
|
11 |
|
Лінійне рівняння з однією змінною. |
|
|
12 |
|
Лінійне рівняння з однією змінною. |
|
|
13. |
|
Розв’язування задач за допомогою лінійних рівнянь. Рівняння як математична модель задачі |
|
|
14 |
|
Розв’язування задач за допомогою лінійних рівнянь. Рівняння як математична модель задачі |
|
|
15 |
|
Розв’язування задач за допомогою лінійних рівнянь. Рівняння як математична модель задачі |
|
|
16 |
|
Розв’язування задач за допомогою лінійних рівнянь. Рівняння як математична модель задачі |
|
|
17 |
|
Систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи |
|
|
18 |
|
Контрольна робота № 1 |
|
|
2. ЦІЛІ ВИРАЗИ( 53 год ) |
||||
19 |
|
Аналіз контрольної роботи.Вирази зі змінними. Цілі раціональні вирази. Числове значення виразу |
|
|
20 |
|
Вирази зі змінними. Цілі раціональні вирази. Числове значення виразу. |
|
|
21 |
|
Тотожні вирази. Тотожності. Тотожні перетворення виразів |
|
|
22 |
|
Тотожні перетворення виразів |
|
|
23. |
|
Доведення тотожностей |
|
|
24. |
|
Доведення тотожностей |
|
|
25. |
|
Степінь з натуральним показником |
|
|
26. |
|
Степінь з натуральним показником |
|
|
27. |
|
Властивості степеня з натуральним показником. |
|
|
28. |
|
Властивості степеня з натуральним показником. |
|
|
29. |
|
Властивості степеня з натуральним показником |
|
|
30. |
|
Одночлен. Стандартний вигляд одночлена |
|
|
31. |
|
Множення одночленів. Піднесення одночленів до степеня |
|
|
32. |
|
Множення одночленів. Піднесення одночленів до степеня |
|
|
33. |
|
Множення одночленів. Піднесення одночленів до степеня |
|
|
34. |
|
Систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи |
|
|
35. |
|
Контрольна робота № 2 |
|
|
36. |
|
Аналіз контрольної роботи.Многочлен. Подібні члени многочлена та їх зведення. Степінь многочлена |
|
|
37. |
|
Многочлен. Подібні члени многочлена та їх зведення. Степінь многочлена |
|
|
38. |
|
Многочлен. Подібні члени многочлена та їх зведення. Степінь многочлена |
|
|
39. |
|
Додавання і віднімання многочленів |
|
|
40. |
|
Додавання і віднімання многочленів |
|
|
41 |
|
Додавання і віднімання многочленів. |
|
|
42. |
|
Множення одночлена на многочлен |
|
|
43.. |
|
Множення одночлена на многочлен |
|
|
44. |
|
Множення одночлена на многочлен |
|
|
45. |
|
Розкладання многочленів на множники способом винесення спільного множника за дужки |
|
|
46. |
|
Розкладання многочленів на множники способом винесення спільного множника за дужки |
|
|
47. |
|
Розкладання многочленів на множники способом винесення спільного множника за дужки |
|
|
48. |
|
Підбиття підсумків першого семестру |
|
|
49 |
|
Множення многочлена на многочлен |
|
|
50 |
|
Множення многочлена на многочлен |
|
|
51 |
|
Множення многочлена на многочлен |
|
|
52 |
|
Розкладання многочленів на множники способом групування |
|
|
53 |
|
Розкладання многочленів на множники способом групування |
|
|
54 |
|
Систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи |
|
|
55 |
|
Контрольна робота № 3 |
|
|
56 |
|
Аналіз контрольної роботи. Квадрат суми та квадрат різниці |
|
|
57 |
|
Квадрат суми та квадрат різниці |
|
|
58 |
|
Розкладання многочленів на множники за допомогою формул квадрата суми та квадрата різниці |
|
|
59 |
|
Розкладання многочленів на множники за допомогою формул квадрата суми та квадрата різниці |
|
|
60 |
|
Множення різниці двох виразів на їх суму |
|
|
61 |
|
Множення різниці двох виразів на їх суму |
|
|
62 |
|
Множення різниці двох виразів на їх суму |
|
|
63 |
|
Розкладання на множники різниці квадратів двох виразів |
|
|
64 |
|
Розкладання на множники різниці квадратів двох виразів |
|
|
65 |
|
Сума і різниця кубів |
|
|
66 |
|
Сума і різниця кубів |
|
|
67 |
|
Застосування кількох способів розкладання многочленів на множники |
|
|
68 |
|
Застосування кількох способів розкладання многочленів на множники |
|
|
69 |
|
Застосування кількох способів розкладання многочленів на множники |
|
|
70 |
|
Систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи |
|
|
71 |
|
Контрольна робота № 4 |
|
|
3. ФУНКЦІЇ ( 10 год ) |
||||
72 |
|
Аналіз контрольної роботи.Означення функції. Область визначення та область значень функції. Способи задання функції. Функціональна залежність між величинами як математична модель реальних явищ |
|
|
73 |
|
Означення функції. Область визначення та область значень функції. Способи задання функції. Функціональна залежність між величинами як математична модель реальних явищ |
|
|
74 |
|
Графік функції. Графічний спосіб задання функції |
|
|
75 |
|
Графік функції. Графічний спосіб задання функції |
|
|
76 |
|
Лінійна функція, її графік та властивості |
|
|
77 |
|
Лінійна функція, її графік та властивості |
|
|
78 |
|
Лінійна функція, її графік та властивості |
|
|
79 |
|
Лінійна функція, її графік та властивості |
|
|
80 |
|
Систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи |
|
|
81 |
|
Контрольна робота № 5 |
|
|
4. СИСТЕМИ ЛІНІЙНИХ РІВНЯНЬ З ДВОМА ЗМІННИМИ ( 16 год ) |
||||
82 |
|
Аналіз контрольної роботи. Лінійне рівняння з двома змінними |
|
|
83 |
|
Лінійне рівняння з двома змінними |
|
|
84 |
|
Графік лінійного рівняння з двома змінними |
|
|
85 |
|
Графік лінійного рівняння з двома змінними |
|
|
86 |
|
Системи двох лінійних рівнянь з двома змінними та їх розв’язок. Графічний спосіб розв’язування систем |
|
|
87 |
|
Графічний спосіб розв’язування систем |
|
|
88 |
|
Розв’язування систем лінійних рівнянь з двома змінними способом підстановки. |
|
|
89 |
|
Розв’язування систем лінійних рівнянь з двома змінними способом підстановки. |
|
|
90 |
|
Розв’язування систем лінійних рівнянь з двома змінними способом підстановки. |
|
|
91 |
|
Розв’язування систем лінійних рівнянь з двома змінними способом додавання |
|
|
92 |
|
Розв’язування систем лінійних рівнянь з двома змінними способом додавання |
|
|
93 |
|
Розв’язування задач за допомогою систем лінійних рівнянь з двома змінними |
|
|
94 |
|
Розв’язування задач за допомогою систем лінійних рівнянь з двома змінними |
|
|
95 |
|
Розв’язування задач за допомогою систем лінійних рівнянь з двома змінними. |
|
|
96 |
|
Систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи |
|
|
97 |
|
Контрольна робота № 6 |
|
|
5. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ (8 год ) |
||||
98 |
|
Аналіз контрольної роботи Лінійне рівняння з однією змінною. |
|
|
99 |
|
Тотожні перетворення виразів. Доведення тотожностей |
|
|
100 |
|
Степінь з цілим показником. Одночлен |
|
|
101 |
|
Многочлен.Формули скороченого множення |
|
|
102 |
|
Розв’язування систем лінійних рівнянь з двома змінними |
|
|
103 |
|
Підсумкова контрольна робота |
|
|
104 |
|
Аналіз контрольної роботи..Розв’язування вправ |
|
|
105 |
|
|
||