Алгебра, 8 клас
(70 годин на рік, 2 години на тиждень)
№ |
Тема |
Кількість годин |
Контрольні роботи |
|
за програмою |
за планом |
|
||
1. |
Раціональні вирази |
24 |
31 |
3 |
2 |
Квадратні корені. Дійсні числа |
10 |
14 |
1 |
3 |
Квадратні рівняння |
16 |
18 |
2 |
4 |
Резерв |
20 |
- |
|
5 |
Повторення і систематизація навчального матеріалу |
- |
7 |
1 |
Усього |
70 |
70 |
7 |
|
Контрольні роботи |
7 |
7 |
7 |
№ уроку |
Дата проведення |
Тема уроку
|
К-ть годин
|
Примітки |
|||||
Тема 1. РАЦІОНАЛЬНІ ВИРАЗИ (31 год) Учень/учениця: наводить приклади: раціонального виразу; раціонального дробу; степеня із цілим показником; розпізнає: цілі раціональні вирази; дробові раціональні вирази; пояснює: · як виконати скорочення дробу; як звести дріб до нового знаменника; як звести дроби до спільного знаменника; · що таке стандартний вигляд числа; формулює: · основну властивість дробу; властивості степеня з цілим показником; · правила: додавання, віднімання, множення, ділення дробів, піднесення дробу до степеня; · умову рівності дробу нулю; · означення: степеня з нульовим показником; степеня з цілим від’ємним показником; описує властивості функції за її графіком; розв’язує вправи, що передбачають: скорочення дробів; зведення дробів до спільного знаменника; знаходження суми, різниці, добутку, частки дробів; тотожні перетворення раціональних виразів; розв’язування рівнянь зі змінною в знаменнику дробу; перетворення степенів з цілим показником; запис числа в стандартному вигляді; побудову графіка функції |
|||||||||
Тема 1. РАЦІОНАЛЬНІ ВИРАЗИ (31 год) |
|||||||||
1 |
|
Повторення і узагальнення навчального матеріалу з курсу алгебри 7 класу |
1 |
|
|||||
2 |
|
Повторення і узагальнення навчального матеріалу з курсу алгебри 7 класу |
1 |
|
|||||
3 |
|
Раціональні вирази. Раціональні дроби |
1 |
|
|||||
4 |
|
Основна властивість раціонального дробу |
1 |
|
|||||
5 |
|
Основна властивість раціонального дробу |
1 |
|
|||||
6 |
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
1 |
|
|||||
7 |
|
Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками |
1 |
|
|||||
8 |
|
Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками. Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками |
1 |
|
|||||
9 |
|
Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками |
1 |
|
|||||
10 |
|
Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками. Самостійна робота |
1 |
|
|||||
11 |
|
Узагальнення і систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи |
1 |
|
|||||
12 |
|
Контрольна робота № 1 «Раціональні вирази. Раціональні дроби. Додавання і віднімання дробів» |
1 |
|
|||||
13 |
|
АКР. Множення дробів. Піднесення дробу до степеня |
1 |
|
|||||
14 |
|
Множення дробів. Піднесення дробу до степеня |
1 |
|
|||||
15 |
|
Ділення дробів |
1 |
|
|||||
16 |
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
1 |
|
|||||
17 |
|
Тотожні перетворення раціональних виразів |
1 |
|
|||||
18 |
|
Тотожні перетворення раціональних виразів |
1 |
|
|||||
19 |
|
Раціональні рівняння |
1 |
|
|||||
20 |
|
Раціональні рівняння. Самостійна робота |
1 |
|
|||||
21 |
|
Узагальнення і систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи |
1 |
|
|||||
22 |
|
Контрольна робота № 2 «Множення і ділення дробів. Раціональні вирази та рівняння» |
1 |
|
|||||
23 |
|
АКР. Степінь із цілим показником |
1 |
|
|||||
24 |
|
Властивості степеня із цілим показником |
1 |
|
|||||
25 |
|
Властивості степеня із цілим показником |
1 |
|
|||||
26 |
|
Властивості степеня із цілим показником. Самостійна робота |
1 |
|
|||||
27 |
|
Стандартний вигляд числа |
1 |
|
|||||
28 |
|
Функція , її графік і властивості |
1 |
|
|||||
29 |
|
Функція , її графік і властивості. Самостійна робота |
1 |
|
|||||
30 |
|
Узагальнення і систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи |
1 |
|
|||||
31 |
|
Контрольна робота № 3 «Степінь із цілим показником» |
1 |
|
|||||
Тема 2. КВАДРАТНІ КОРЕНІ. ДІЙСНІ ЧИСЛА (14 год) Учень/учениця: наводить приклади: раціональних чисел; ірраціональних чисел; пояснює, що таке: раціональне число; ірраціональне число; дійсне число; формулює: означення арифметичного квадратного кореня з числа; властивості арифметичного квадратного кореня; характеризує: властивості функцій , за їх графіками; розв’язує вправи, що передбачають: застосування поняття арифметичного квадратного кореня для обчислення значень виразів, спрощення виразів, розв’язування рівнянь, порівняння значень виразів; перетворення виразів із застосуванням винесення множника з-під знака кореня, внесення множника під знак кореня, звільнення від ірраціональності в знаменнику дробу; побудову графіків функцій ; |
|||||||||
Тема 2. КВАДРАТНІ КОРЕНІ. ДІЙСНІ ЧИСЛА (14 год) |
|||||||||
32 |
|
АКР. Функція y = x2, її графік і властивості |
1 |
|
|||||
33 |
|
Арифметичний квадратний корінь |
1 |
|
|||||
34 |
|
Арифметичний квадратний корінь |
1 |
|
|||||
35 |
|
Множина. Підмножина. Числові множини. Раціональні числа. Ірраціональні числа. Дійсні числа |
1 |
|
|||||
36 |
|
Тотожність . Рівняння |
1 |
|
|||||
37 |
|
Тотожність . Рівняння. Самостійна робота |
1 |
|
|||||
38 |
|
Властивості арифметичного квадратного кореня |
1 |
|
|||||
39 |
|
Властивості арифметичного квадратного кореня |
1 |
|
|||||
40 |
|
Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені |
1 |
|
|||||
41 |
|
Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені |
1 |
|
|||||
42 |
|
Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені. Функція , її графік і властивості |
1 |
|
|||||
43 |
|
Функція , її графік і властивості. Самостійна робота |
1 |
|
|||||
44 |
|
Узагальнення і систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи |
1 |
|
|||||
45 |
|
Контрольна робота № 4 «Квадратні корені. Дійсні числа» |
1 |
|
|||||
Тема 3. КВАДРАТНІ РІВНЯННЯ (18 год) Учень/учениця: наводить приклади: квадратних рівнянь; квадратних тричленів; формулює: · означення квадратного рівняння та квадратного тричлена; кореня квадратного рівняння; · теорему Вієта; записує: формулу коренів квадратного рівняння; формулу розкладання квадратного тричлена на лінійні множники; складає квадратне рівняння за умовою текстової задачі; розв’язує вправи, що передбачають: знаходження коренів квадратних рівнянь; розкладання квадратного тричлена на множники; знаходження коренів рівнянь, що зводяться до квадратних; складання і розв’язування квадратних рівнянь та рівнянь, що зводяться до них, як математичних моделей прикладних задач |
|||||||||
Тема 3. КВАДРАТНІ РІВНЯННЯ (18 год) |
|||||||||
46 |
|
Квадратні рівняння. Неповні квадратні рівняння |
1 |
|
|||||
47 |
|
Квадратні рівняння. Неповні квадратні рівняння |
1 |
|
|||||
48 |
|
Формула коренів квадратного рівняння |
1 |
|
|||||
49 |
|
Формула коренів квадратного рівняння |
1 |
|
|||||
50 |
|
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
1 |
|
|||||
51 |
|
Теорема Вієта |
1 |
|
|||||
52 |
|
Квадратне рівняння як математична модель текстових і прикладних задач |
1 |
|
|||||
53 |
|
Квадратне рівняння як математична модель текстових і прикладних задач |
1 |
|
|||||
54 |
|
Узагальнення і систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи. Самостійна робота |
1 |
|
|||||
55 |
|
Контрольна робота № 5 «Квадратні рівняння»
|
1 |
|
|||||
56 |
|
Квадратний тричлен. Розкладання квадратного тричлена на лінійні множники |
1 |
|
|||||
57 |
|
Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних |
1 |
|
|||||
58 |
|
Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних |
1 |
|
|||||
59 |
|
Розв’язування задач за допомогою дробових раціональних рівнянь |
1 |
|
|||||
60 |
|
Розв’язування задач за допомогою дробових раціональних рівнянь |
1 |
|
|||||
61 |
|
Розв’язування задач за допомогою дробових раціональних рівнянь. Самостійна робота |
1 |
|
|||||
62 |
|
Узагальнення і систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи |
1 |
|
|||||
63 |
|
Контрольна робота № 6 «Квадратний тричлен. Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних» |
1 |
|
|||||
Тема 5. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ (7 год) |
|||||||||
64 |
|
АКР. Раціональні вирази |
1 |
|
|||||
65 |
|
Квадратні корені. Дійсні числа |
1 |
|
|||||
66 |
|
Квадратні рівняння і раціональні рівняння |
1 |
|
|||||
67 |
|
Текстові і прикладні задачі |
1 |
|
|||||
68 |
|
Підсумкова контрольна робота за рік №7 |
1 |
|
|||||
69 |
|
Розв’язування задач за допомогою дробових раціональних рівнянь |
1 |
|
|||||
70 |
|
Підсумковий урок |
1 |
|
|||||