Календарно-тематичне планування алгебра 9 клас
Складено до підручника Істер О.С. Алгебра: підручник для 9 класу - К Генеза 2017
Згідно з навчальною програмою затвердженою МОН України (Лист №664 від 06.10.2017р) Програма для загальноосвітніх навчальних закладів 5-9 класів із навчанням українською мовою з урахуванням змін, затверджених наказом МОН від 07.06.2017 №804
(І семестр __год, ІІ семестр __год, всього ____ годин на рік, 2 години на тиждень)
№ уроку |
Дата проведення |
Тема уроку |
|
Примітка |
Тема 1: НЕРІВНОСТІ (17 год) Учень/учениця: Наводить приклади: числових нерівностей, нерівностей зі змінними; лінійних нерівностей з однією змінною, подвійних нерівностей. Пояснює: що таке об’єднання та перетин числових проміжків; Формулює: Властивості числових нерівностей, властивості нерівностей зі змінною; Означення розв'язку лінійної нерівності з однією змінною, рівносильних нерівностей; Обґрунтовує: властивості числових нерівностей Зображує на координатній прямій: об'єднання та перетин числових проміжків, задані нерівності, числові проміжки, виконує обернене завдання; Записує: розв'язки нерівностей та їх систем у вигляді об'єднання числових проміжків або у вигляді відповідних нерівностей; Розв'язує: лінійні нерівності з однією змінною, системи лінійних нерівностей з однією змінною |
||||
Тема 1: НЕРІВНОСТІ (17 год) |
||||
1-4 |
|
Повторення матеріалу за 8 клас |
|
|
5 |
|
Числові нерівності |
|
|
6 |
|
Основні властивості числових нерівностей |
|
|
7 |
|
Основні властивості числових нерівностей |
|
|
8 |
|
Додавання і множення числових нерівностей |
|
|
9 |
|
Додавання і множення числових нерівностей. Самостійна робота |
|
|
10 |
|
Нерівності зі змінними |
|
|
11 |
|
Числові проміжки. Об'єднання та переріз множин |
|
|
12 |
|
Лінійні нерівності з однією змінною. Рівносильні нерівності |
|
|
13 |
|
Розв'язування лінійних нерівностей |
|
|
14 |
|
Розв'язування типових задач |
|
|
15 |
|
Розв'язування систем лінійних нерівностей з однією змінною |
|
|
16 |
|
Розв'язування систем лінійних нерівностей з однією змінною |
|
|
17 |
|
Розв'язування типових задач |
|
|
18 |
|
Розв'язування типових задач |
|
|
19 |
|
Узагальнення і систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи |
|
|
20 |
|
Контрольна робота №1 “Системи лінійних нерівностей з однією змінною” |
|
|
Екологічна безпека і сталий розвиток |
Розв'язує завдання з реальними даними про використання прикладів, їх збереження та примноження. Аналіз цих даних сприяє розвивати ставлення до навколишнього середовища, екології, формування мислення, вміння вирішувати проблеми, критично оцінювати перспективи розвитку навколишнього середовища і людини. |
|||
Громадянська діяльність |
Формується навичка колективної діяльності (дослідницькі роботи, реферати в групі, проекти тощо), яка поєднує математику з іншими навчальними предметами і розвиває в учнів готовність до співпраці, толерантність, здатність до різноманітних способів діяльності і думок |
|||
Здоров'я і безпека |
Становлення учня як емоційно стійкого члена суспільства, здатного вести здоровий спосіб життя і формувати навколо себе безпечне життєве середовище |
|||
Підприємливість і фінансова грамотність |
Розв'язує сюжетні задачі на розрахунок та аналіз фінансової спроможності родини, розрахунок обсягу сплачених податків, прийняття рішень стосовно особистих та колективних фінансових питань тощо. |
|||
Тема 2: КВАДРАТИЧНА ФУНКЦІЯ (13 год) Учень/учениця: Наводить приклади:квадратичної функції Обчислює: значення функції в точці Пояснює: перетворення графіків функції: ƒ () (); ƒ () (); ƒ () (); алгоритм побудови графіка квадратичної функції; Характеризує функцію за її графіком Розв'язує вправи, що передбачають: побудову графіка квадратичної функції, розв'язування квадратичних нерівностей, знаходження розв'язків систем двох рівнянь з двома змінними, з яких хоча б одне рівнянь другого степеня, складання і розв'язування систем рівнянь з двома змінними як математичних моделей прикладних задач. |
||||
Тема 2: КВАДРАТИЧНА ФУНКЦІЯ (13 год) |
||||
21 |
|
АКР. Область визначення та область значень і графік функції. Найбільше та найменше значення функції |
|
|
22 |
|
Область визначення та область значень функції. |
|
|
23 |
|
Властивості функції: нулі функції, проміжки знакосталості, зростання, спадання функції |
|
|
24 |
|
Властивості функції |
|
|
25 |
|
Розв'язування типових задач. Самостійна робота |
|
|
26 |
|
Перетворення графіків функцій |
|
|
27 |
|
Перетворення графіків функцій |
|
|
28 |
|
Перетворення графіків функцій. Самостійна робота |
|
|
29 |
|
Квадратична функція та її графік |
|
|
30 |
|
Властивості квадратичної функції |
|
|
31 |
|
Розв'язування задач. Самостійна робота |
|
|
32 |
|
Розв'язування задач. Узагальнення і систематизація знань |
|
|
33 |
|
Контрольна робота №2 “Функції. Властивості функції” |
|
|
Тема 2.1: СИСТЕМИ ДВОХ РІВНЯНЬ З ДВОМА ЗМІННИМИ (12 год) |
||||
34 |
|
АКР. Квадратна нерівність |
|
|
35 |
|
Квадратна нерівність |
|
|
36 |
|
Квадратна нерівність |
|
|
37 |
|
Квадратна нерівність. Самостійна робота |
|
|
38 |
|
Розв'язання систем двох рівнянь із двома змінними |
|
|
39 |
|
Розв'язання систем двох рівнянь із двома змінними |
|
|
40 |
|
Розв'язання систем двох рівнянь із двома змінними |
|
|
41 |
|
Система двох рівнянь із двома змінними як математична модель прикладної задачі |
|
|
42 |
|
Розв'язування текстових задач складанням системи рівнянь з двома змінними |
|
|
43 |
|
Розв'язування задач. Самостійна робота |
|
|
44 |
|
Розв'язування задач. Узагальнення і систематизація знань |
|
|
45 |
|
Контрольна робота №3 “Системи рівнянь з двома змінними” |
|
|
Екологічна безпека і сталий розвиток |
Розв'язує завдання з реальними даними про використання прикладів, їх збереження та примноження. Аналіз цих даних сприяє розвивати ставлення до навколишнього середовища, екології, формування мислення, вміння вирішувати проблеми, критично оцінювати перспективи розвитку навколишнього середовища і людини. |
|||
Громадянська діяльність |
Формується навичка колективної діяльності (дослідницькі роботи, реферати в групі, проекти тощо), яка поєднує математику з іншими навчальними предметами і розвиває в учнів готовність до співпраці, толерантність, здатність до різноманітних способів діяльності і думок |
|||
Здоров'я і безпека |
Становлення учня як емоційно стійкого члена суспільства, здатного вести здоровий спосіб життя і формувати навколо себе безпечне життєве середовище |
|||
Підприємливість і фінансова грамотність |
Розв'язує сюжетні задачі на розрахунок та аналіз фінансової спроможності родини, розрахунок обсягу сплачених податків, прийняття рішень стосовно особистих та колективних фінансових питань тощо. |
|||
Тема 3: ЧИСЛОВІ ПОСЛІДОВНОСТІ (11 год) Учень/учениця: Наводить приклади: числової послідовності, арифметичної та геометричної прогресій Формулює: означення і властивості арифметичної та геометричної прогресій Записує і пояснює: Формули: n-го члена арифметичної та геометричної прогресій, суми перших n членів цих прогресій; Властивості арифметичної та геометричної прогресій; Розв'язує вправи, що передбачають: обчислення сум перших членів прогресій, заданих прогресій за даними членами або співвідношеннями між ними; обчислення сум перших членів арифметичної та геометричних прогресій, використання формул загальних членів і сум прогресій для знаходження невідомих елементів прогресій |
||||
Тема 3: ЧИСЛОВІ ПОСЛІДОВНОСТІ (11 год) |
||||
46 |
|
АКР. Числові послідовності |
|
|
47 |
|
Арифметична прогресія, її властивості. Формула n-го члена арифметичної прогресії |
|
|
48 |
|
Розв'язування задач |
|
|
49 |
|
Сума перших n членів арифметичної прогресії |
|
|
50 |
|
Розв'язування задач |
|
|
51 |
|
Геометрична прогресія, її властивості. Формула n-го члена геометричної прогресії |
|
|
52 |
|
Сума перших n членів геометричної прогресії |
|
|
53 |
|
Розв'язування задач |
|
|
54 |
|
Розв'язування задач. Самостійна робота |
|
|
55 |
|
Розв'язування задач. Узагальнення і систематизація знань |
|
|
56 |
|
Контрольна робота №4 “Числові послідовності” |
|
|
Екологічна безпека і сталий розвиток |
Розв'язує завдання з реальними даними про використання прикладів, їх збереження та примноження. Аналіз цих даних сприяє розвивати ставлення до навколишнього середовища, екології, формування мислення, вміння вирішувати проблеми, критично оцінювати перспективи розвитку навколишнього середовища і людини. |
|||
Громадянська діяльність |
Формується відповідальний член громади і суспільства, що розуміє принципи і механізми функціонування суспільства |
|||
Здоров'я і безпека |
Становлення учня як емоційно стійкого члена суспільства, здатного вести здоровий спосіб життя і формувати навколо себе безпечне життєве середовище |
|||
Підприємливість і фінансова грамотність |
Розв'язує сюжетні задачі на розрахунок та аналіз фінансової спроможності родини, розрахунок обсягу сплачених податків, прийняття рішень стосовно особистих та колективних фінансових питань тощо. |
|||
Тема 4: ОСНОВИ КОМБІНАТОРИКИ, ТЕОРІЇ ЙМОВІРНОСТЕЙ ТА СТАТИСТИКИ (8 год) Учень/учениця: Наводить приклади: випадкових подій, подання статистичних даних у вигляді таблиць, діаграм, графіків, застосування правил комбінаторики Пояснює, що таке: частота випадкової події, ймовірність випадкової події Знаходить, відбирає і впорядковує: інформацію з відкритих джерел; Властивості арифметичної та геометричної прогресій; Розв'язує задачі, що передбачають: використання комбінаторних правил суми та добутку, знаходження ймовірності випадкової події, обчислення частоти випадкової події, подання статистичних даних у вигляді таблиць, діаграм, графіків |
||||
Тема 4: ОСНОВИ КОМБІНАТОРИКИ, ТЕОРІЇ ЙМОВІРНОСТЕЙ ТА СТАТИСТИКИ (8 год) |
||||
57 |
|
АКР. Основні правила комбінаторики |
|
|
58 |
|
Основні правила комбінаторики |
|
|
59 |
|
Випадкова подія. Частота та ймовірність випадкової події |
|
|
60 |
|
Частота та ймовірність випадкової події |
|
|
61 |
|
Початкові відомості про статистику. Способи подання даних та їхньої обробки |
|
|
62 |
|
Розв'язування задач. Самостійна робота |
|
|
63 |
|
Розв'язування задач. Узагальнення і систематизація знань |
|
|
64 |
|
Контрольна робота №5 “Основи комбінаторики, теорії ймовірностей та статистики” |
|
|
Екологічна безпека і сталий розвиток |
Розв'язує завдання з реальними даними про використання прикладів, їх збереження та примноження. Аналіз цих даних сприяє розвивати ставлення до навколишнього середовища, екології, формування мислення, вміння вирішувати проблеми, критично оцінювати перспективи розвитку навколишнього середовища і людини. |
|||
Громадянська діяльність |
Формується навичка колективної діяльності (дослідницькі роботи, реферати в групі, проекти тощо), яка поєднує математику з іншими навчальними предметами і розвиває в учнів готовність до співпраці, толерантність, здатність до різноманітних способів діяльності і думок |
|||
Здоров'я і безпека |
Становлення учня як емоційно стійкого члена суспільства, здатного вести здоровий спосіб життя і формувати навколо себе безпечне життєве середовище |
|||
Підприємливість і фінансова грамотність |
Розв'язує сюжетні задачі на розрахунок та аналіз фінансової спроможності родини, розрахунок обсягу сплачених податків, прийняття рішень стосовно особистих та колективних фінансових питань тощо. |
|||
Тема 5: ПОВТОРЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ (9 год) |
||||
65 |
|
АКР. Вирази. Тотожні перетворення виразів. Формули скороченого множення |
|
|
66 |
|
Пропорції. Відсотки. Відсоткові розрахунки |
|
|
67 |
|
Розв'язування рівнянь, нерівностей та їх систем |
|
|
68 |
|
Розв'язування текстових задач |
|
|
69 |
|
Функції, їх графіки та властивості |
|
|
70 |
|
Числові послідовності |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|