Календарне планування з алгебри для 10 класу (рівень стандарт).
Розроблено відповідно до програми «Навчальна програма з математики для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Рівень стандарту». Наказ МОН України від 23.10.2017 № 1407 «Про затвердження навчальних програм для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів».
Складено до підручника «Математика: алгебра і початки аналізу та геометрія, рівень стандарту: підручник для 10 класу закладів загальної середньої освіти / А.Г. Мерзляк, Д.А. Номіровський, В.Б. Полонський, М.С. Якір. — Харків: Гімназія, 2018. — 256 с. : ілюстрована».
1
Календарне планування на 2024-2025 навчальний рік
АЛГЕБРА
Алгебра та початки аналізу (рівень стандарту)
10 клас
Розроблено відповідно до програми «Навчальна програма з математики для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Рівень стандарту». Наказ МОН України від 23.10.2017 № 1407 «Про затвердження навчальних програм для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів».
Складено до підручника «Математика: алгебра і початки аналізу та геометрія, рівень стандарту: підручник для 10 класу закладів загальної середньої освіти / А.Г. Мерзляк, Д.А. Номіровський, В.Б. Полонський, М.С. Якір. — Харків: Гімназія, 2018. — 256 с. : ілюстрована».
(1,5+0,5 год на тиждень, разом 70 год)
Назва теми |
К-сть годин |
Контрольні роботи |
|
|
Повторення курсу алгебри середньої школи |
4 |
Діагностична |
|
Функції, їхні властивості та графіки |
20 |
1 |
|
Тригонометричні функції |
24 |
1 |
|
Похідна та її застосування |
17 |
1 |
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу |
5 |
1 |
|
Разом: |
70 |
6 |
№ з/п |
Зміст навчального матеріалу |
Кількість годин |
Дата проведення |
Примітки |
ПОВТОРЕННЯ КУРСУ АЛГЕБРИ СЕРЕДНЬОЇ ШКОЛИ (4 год) |
||||
|
Повторення курсу алгебри середньої школи: тотожні перетворення раціональних виразів; розв’язування раціональних рівнянь та нерівностей. |
1 |
04.09 |
|
|
Повторення курсу алгебри середньої школи: квадратні рівняння та нерівності; системи рівнянь. |
1 |
06.09 |
|
|
Повторення курсу алгебри середньої школи: текстові задачі; відсоткові розрахунки. Узагальнення і систематизація знань, умінь та навичок. |
1 |
11.09 |
|
|
Контрольна робота № 1 (діагностична) |
1 |
13.09 |
|
№ з/п |
Зміст навчального матеріалу |
Кількість годин |
Дата проведення |
Примітки |
1. ФУНКЦІЇ, ЇХ ВЛАСТИВОСТІ ТА ГРАФІКИ (20 год) Учень (учениця): користується різними способами задання функцій; знаходить область визначення функціональних залежностей; значення функцій при заданих значеннях аргументу і значення аргументу, за яких функція набуває даного значення; встановлює за графіком функції її основні властивості; встановлює властивості функцій; обчислює та порівнює значення виразів, які містять степені з раціональними показниками, корені; розпізнає та схематично зображує графіки степеневих функцій; моделює реальні процеси за допомогою степеневих функцій. |
||||
|
Числові функції та їх властивості. |
1 |
18.09 |
Пункт 1 |
|
Числові функції та їх властивості. |
1 |
20.09 |
|
|
Способи задання функції. Графік функції. Парні та непарні функції. |
1 |
25.09 |
|
|
Способи задання функції. Графік функції. Парні та непарні функції. |
1 |
27.09 |
|
|
Степенева функція з натуральним показником, її властивості та графік. |
1 |
02.10 |
Пункт 2 |
|
Степенева функція з цілим показником, її властивості та графік. |
1 |
04.10 |
Пункт 3 |
|
Степеневі функції, їхні властивості та графіки. |
1 |
09.10 |
|
|
Степеневі функції, їхні властивості та графіки. |
1 |
11.10 |
|
|
Корінь n–го степеня. Арифметичний корінь п–го степеня. |
1 |
16.10 |
Пункт 4 |
|
Корінь п–го степеня. Арифметичний корінь п–го степеня. |
1 |
18.10 |
|
|
Корінь п–го степеня. Арифметичний корінь п–го степеня, його властивості. |
1 |
Ущільнення за 30.10 |
Пункт 5 |
|
Корінь п–го степеня. Арифметичний корінь п–го степеня, його властивості. |
1 |
01.11 |
|
|
Степінь з раціональним показником та його властивості. |
1 |
06.11 |
Пункт 6 |
|
Степінь з раціональним показником, його властивості. |
1 |
08.11 |
|
№ з/п |
Зміст навчального матеріалу |
Кількість годин |
Дата проведення |
Примітки |
|
Ірраціональні рівняння. |
1 |
13.11 |
Пункт 7 |
|
Ірраціональні рівняння. |
1 |
15.11 |
|
|
Ірраціональні рівняння. [Ірраціональні нерівності.] |
1 |
20.11 |
|
|
Ірраціональні рівняння. [Ірраціональні нерівності.] |
1 |
22.11 |
|
|
Узагальнення і систематизація знань, умінь та навичок. |
1 |
27.11 |
|
|
Контрольна робота № 2. |
1 |
29.11 |
|
|
Корекція знань, умінь та навичок. |
1 |
04.12 |
|
2. ТРИГОНОМЕТРИЧНІ ФУНКЦІЇ (24 год) Учень (учениця): вміє переходити від радіанної міри кута до градусної й навпаки; встановлює відповідність між дійсними числами і точками на одиничному колі; розпізнає і схематично будує графіки тригонометричних функцій; ілюструє властивості тригонометричних функцій за допомогою графіків; перетворює нескладні тригонометричні вирази; застосовує тригонометричні функції до опису реальних процесів; розв’язує найпростіші тригонометричні рівняння. |
||||
|
Радіанне вимірювання кутів. |
1 |
06.12 |
Пункт 8 |
|
Радіанне вимірювання кутів. |
1 |
11.12 |
|
|
Синус, косинус, тангенс, котангенс кута. Тригонометричні функції числового аргументу. |
1 |
13.12 |
Пункт 9 |
|
Синус, косинус, тангенс, котангенс кута. Тригонометричні функції числового аргументу. |
1 |
18.12 |
Пункт 10 |
|
Періодичність функцій. Властивості та графіки тригонометричних функцій. |
1 |
20.12 |
Пункт 11 |
|
Періодичність функцій. Властивості та графіки тригонометричних функцій. |
1 |
25.12 |
|
|
Періодичність функцій. Властивості та графіки тригонометричних функцій. |
1 |
27.12 |
|
|
Основні співвідношення між тригонометричними функціями одного аргументу. |
1 |
15.01 |
Пункт 12 |
|
Основні співвідношення між тригонометричними функціями одного аргументу. |
1 |
17.01 |
|
|
Тригонометричні тотожності: формули додавання. |
1 |
22.01 |
Пункт 13 |
№ з/п |
Зміст навчального матеріалу |
Кількість годин |
Дата проведення |
Примітки |
|
Тригонометричні тотожності: формули подвійного кута, формули пониження степеня. |
1 |
24.01 |
|
|
Тригонометричні тотожності: формули зведення. |
1 |
29.01 |
Пункт 14 |
|
Тригонометричні тотожності: формули зведення. |
1 |
31.01 |
|
|
Тригонометричні тотожності. [Тригонометричні тотожності: формули перетворення суми і різниці тригонометричних функцій на добуток.] |
1 |
05.02 |
|
|
Тригонометричні тотожності. [Тригонометричні тотожності: формули перетворення добутку тригонометричних функцій на суму.] |
1 |
07.02 |
|
|
Найпростіші тригонометричні рівняння. [Обернені тригонометричні функції.] |
1 |
12.02 |
Пункт 15 |
|
Найпростіші тригонометричні рівняння. [Обернені тригонометричні функції.] |
1 |
14.02 |
|
|
Найпростіші тригонометричні рівняння. |
1 |
19.02 |
Пункт 16 |
|
Найпростіші тригонометричні рівняння. |
1 |
21.02 |
|
|
Найпростіші тригонометричні рівняння. [Найпростіші тригонометричні нерівності.] |
1 |
26.02 |
Пункт 17 |
|
Узагальнення і систематизація знань, умінь та навичок. |
1 |
28.02 |
|
|
Контрольна робота № 3. |
1 |
04.03 |
|
|
Корекція знань, умінь та навичок. |
1 |
06.03 |
|
3. ПОХІДНА ТА ЇЇ ЗАСТОСУВАННЯ (17 год) Учень (учениця): розуміє значення поняття похідної для опису реальних процесів, зокрема механічного руху; знаходить швидкість зміни величини в точці; кутовий коефіцієнт і кут нахилу дотичної до графіка функції в даній точці; диференціює функції, використовуючи таблицю похідних і правила диференціювання; застосовує похідну для знаходження проміжків монотонності і екстремумів функції, побудови графіків; знаходить найбільше і найменше значення функції; розв’язує нескладні прикладні задачі на знаходження найбільших і найменших значень реальних величин. |
||||
|
Похідна функції, її геометричний та фізичний зміст. |
1 |
11.03 |
Пункт 18 |
|
Похідна функції, її геометричний та фізичний зміст. |
1 |
13.03 |
Пункт 19 |
|
Похідна функції, її геометричний та фізичний зміст. |
1 |
18.03 |
|
|
Правила диференціювання |
1 |
20.03 |
Пункт 20 |
№ з/п |
Зміст навчального матеріалу |
Кількість годин |
Дата проведення |
Примітки |
|
Правила диференціювання |
1 |
01.04 |
|
|
Рівняння дотичної |
1 |
03.04 |
Пункт 21 |
|
Ознаки сталості функції. Достатні умови зростання й спадання функції. |
1 |
08.04 |
Пункт 22 |
|
Ознаки сталості функції. Достатні умови зростання й спадання функції. |
1 |
10.04 |
|
|
Екстремуми функції. |
1 |
15.04 |
Пункт 23 |
|
Екстремуми функції. |
1 |
17.04 |
|
|
Найбільше і найменше значення функції на проміжку. |
1 |
22.04 |
Пункт 24 |
|
Найбільше і найменше значення функції на проміжку. |
1 |
24.04 |
|
|
Застосування похідної до дослідження функцій і побудови їх графіків. |
1 |
29.04 |
Пункт 25 |
|
Застосування похідної до дослідження функцій і побудови їх графіків. |
1 |
01.05 |
|
|
Узагальнення і систематизація знань, умінь та навичок. |
1 |
06.05 |
|
|
Контрольна робота № 4. |
1 |
08.05 |
|
|
Корекція знань, умінь та навичок. |
1 |
13.05 |
|
ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ (5 год) |
||||
|
Степенева функція. Корінь п–го степеня. |
1 |
15.05 |
§ 1 |
|
Тригонометричні функції, рівняння і нерівності. |
1 |
20.05 |
§ 2 |
|
Похідна та її застосування. Узагальнення і систематизація знань, умінь та навичок. |
1 |
22.05 |
§ 3 |
|
Контрольна робота № 5 (підсумкова) |
1 |
27.05 |
|
|
Корекція знань, умінь та навичок. |
1 |
29.05 |
|