Календарне планування з алгебри для 10 класу (рівень стандарт)

Про матеріал

Календарне планування з алгебри для 10 класу (рівень стандарт).

Розроблено відповідно до програми «Навчальна програма з математики для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Рівень стандарту». Наказ МОН України від 23.10.2017 № 1407 «Про затвердження навчальних програм для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів».

Складено до підручника «Математика: алгебра і початки аналізу та геометрія, рівень стандарту: підручник для 10 класу закладів загальної середньої освіти / А.Г. Мерзляк, Д.А. Номіровський, В.Б. Полонський, М.С. Якір. — Харків: Гімназія, 2018. — 256 с. : ілюстрована».

Перегляд файлу

1

 

Календарне планування на 2024-2025 навчальний рік

 

АЛГЕБРА

Алгебра та початки аналізу (рівень стандарту)

10 клас

 

Розроблено відповідно до програми «Навчальна програма з математики для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Рівень стандарту». Наказ МОН України від 23.10.2017 № 1407 «Про затвердження навчальних програм для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів».

 

Складено до підручника «Математика: алгебра і початки аналізу та геометрія, рівень стандарту:  підручник  для  10  класу  закладів  загальної  середньої  освіти  /  А.Г. Мерзляк, Д.А. Номіровський, В.Б. Полонський, М.С. Якір. — Харків: Гімназія, 2018. — 256 с. : ілюстрована».

 

(1,5+0,5 год на тиждень, разом 70 год)

Назва теми

К-сть годин

Контрольні роботи

 

Повторення курсу алгебри середньої школи

4

Діагностична

  1.                 

Функції, їхні властивості та графіки

20

1

  1.                 

Тригонометричні функції

24

1

  1.                 

Похідна та її застосування

17

1

 

Повторення і систематизація навчального матеріалу

5

1

 

Разом:

70

6

 

 

№ з/п

Зміст навчального матеріалу

Кількість годин

Дата проведення        

Примітки

ПОВТОРЕННЯ КУРСУ АЛГЕБРИ СЕРЕДНЬОЇ ШКОЛИ    (4 год)

  1.  

Повторення курсу алгебри середньої школи: тотожні перетворення раціональних виразів; розв’язування раціональних рівнянь та нерівностей.

1

04.09

 

  1.  

Повторення курсу алгебри середньої школи: квадратні рівняння та нерівності; системи рівнянь.

1

06.09

 

  1.  

Повторення курсу алгебри середньої школи: текстові задачі; відсоткові розрахунки. Узагальнення і систематизація знань, умінь та навичок.

1

11.09

 

  1.  

Контрольна робота № 1

(діагностична)

1

13.09

 

№ з/п

Зміст навчального матеріалу

Кількість годин

Дата проведення        

Примітки

1. ФУНКЦІЇ, ЇХ ВЛАСТИВОСТІ ТА ГРАФІКИ    (20 год)

Учень (учениця):

користується різними способами задання функцій;

знаходить область визначення функціональних залежностей; значення функцій при заданих значеннях аргументу і значення аргументу, за яких функція набуває даного значення;

встановлює за графіком функції її основні властивості;

встановлює властивості функцій;

обчислює та порівнює значення виразів, які містять степені з раціональними показниками, корені;

розпізнає та схематично зображує графіки степеневих функцій;

моделює реальні процеси за допомогою степеневих функцій.

  1.  

Числові функції та їх властивості.

1

18.09

Пункт 1

  1.  

Числові функції та їх властивості.

1

20.09

 

  1.  

Способи задання функції. Графік функції. Парні та непарні функції.

1

25.09

 

  1.  

Способи задання функції. Графік функції. Парні та непарні функції.

1

27.09

 

  1.  

Степенева функція з натуральним показником, її властивості та графік.

1

02.10

Пункт 2

  1.  

Степенева функція з цілим показником, її властивості та графік.

1

04.10

Пункт 3

  1.  

Степеневі функції, їхні властивості та графіки.

1

09.10

 

  1.  

Степеневі функції, їхні властивості та графіки.

1

11.10

 

  1.  

Корінь n–го степеня. Арифметичний корінь п–го степеня.

1

16.10

Пункт 4

  1.  

Корінь п–го степеня. Арифметичний корінь п–го степеня.

1

18.10

 

  1.  

Корінь п–го степеня. Арифметичний корінь п–го степеня, його властивості.

1

Ущіль­нення за 30.10

Пункт 5

  1.  

Корінь п–го степеня. Арифметичний корінь п–го степеня, його властивості.

1

01.11

 

  1.  

Степінь з раціональним показником та його властивості.

1

06.11

Пункт 6

  1.  

Степінь з раціональним показником, його властивості.

1

08.11

 

№ з/п

Зміст навчального матеріалу

Кількість годин

Дата проведення

Примітки

  1.  

Ірраціональні рівняння.

1

13.11

Пункт 7

  1.  

Ірраціональні рівняння.

1

15.11

 

  1.  

Ірраціональні рівняння. [Ірраціональні нерівності.]

1

20.11

 

  1.  

Ірраціональні рівняння. [Ірраціональні нерівності.]

1

22.11

 

  1.  

Узагальнення і систематизація знань, умінь та навичок.

1

27.11

 

  1.  

Контрольна робота № 2.

1

29.11

 

  1.  

Корекція знань, умінь та навичок.

1

04.12

 

2. ТРИГОНОМЕТРИЧНІ ФУНКЦІЇ     (24 год)

Учень (учениця):

вміє переходити від радіанної міри кута до градусної й навпаки;

встановлює відповідність між дійсними числами і точками на одиничному колі;

розпізнає і схематично будує графіки тригонометричних функцій;

ілюструє властивості тригонометричних функцій за допомогою графіків;

перетворює нескладні тригонометричні вирази;

застосовує тригонометричні функції до опису реальних процесів;

розв’язує найпростіші тригонометричні рівняння.

  1.  

Радіанне вимірювання кутів.

1

06.12

Пункт 8

  1.  

Радіанне вимірювання кутів.

1

11.12

 

  1.  

Синус, косинус, тангенс, котангенс кута. Тригонометричні функції числового аргументу.

1

13.12

Пункт 9

  1.  

Синус, косинус, тангенс, котангенс кута. Тригонометричні функції числового аргументу.

1

18.12

Пункт 10

  1.  

Періодичність функцій. Властивості та графіки тригонометричних функцій.

1

20.12

Пункт 11

  1.  

Періодичність функцій. Властивості та графіки тригонометричних функцій.

1

25.12

 

  1.  

Періодичність функцій. Властивості та графіки тригонометричних функцій.

1

27.12

 

  1.  

Основні співвідношення між тригонометричними функціями одного аргументу.

1

15.01

Пункт 12

  1.  

Основні співвідношення між тригонометричними функціями одного аргументу.

1

17.01

 

  1.  

Тригонометричні тотожності: формули додавання.

1

22.01

Пункт 13

№ з/п

Зміст навчального матеріалу

Кількість годин

Дата проведення

Примітки

  1.  

Тригонометричні тотожності: формули подвійного кута, формули пониження степеня.

1

24.01

 

  1.  

Тригонометричні тотожності: формули зведення.

1

29.01

Пункт 14

  1.  

Тригонометричні тотожності: формули зведення.

1

31.01

 

  1.  

Тригонометричні тотожності. [Тригонометричні тотожності: формули перетворення суми і різниці тригонометричних функцій на добуток.]

1

05.02

 

  1.  

Тригонометричні тотожності. [Тригонометричні тотожності: формули перетворення добутку тригонометричних функцій на суму.]

1

07.02

 

  1.  

Найпростіші тригонометричні рівняння. [Обернені тригонометричні функції.]

1

12.02

Пункт 15

  1.  

Найпростіші тригонометричні рівняння. [Обернені тригонометричні функції.]

1

14.02

 

  1.  

Найпростіші тригонометричні рівняння.

1

19.02

Пункт 16

  1.  

Найпростіші тригонометричні рівняння.

1

21.02

 

  1.  

Найпростіші тригонометричні рівняння. [Найпростіші тригонометричні нерівності.]

1

26.02

Пункт 17

  1.  

Узагальнення і систематизація знань, умінь та навичок.

1

28.02

 

  1.  

Контрольна робота № 3.

1

04.03

 

  1.  

Корекція знань, умінь та навичок.

1

06.03

 

3. ПОХІДНА ТА ЇЇ ЗАСТОСУВАННЯ     (17 год)

Учень (учениця):

розуміє значення поняття похідної для опису реальних процесів, зокрема механічного руху;

знаходить швидкість зміни величини в точці; кутовий коефіцієнт і кут нахилу дотичної до графіка функції в даній точці;

диференціює функції, використовуючи таблицю похідних і правила диференціювання;

застосовує похідну для знаходження проміжків монотонності і екстремумів функції, побудови графіків;

знаходить найбільше і найменше значення функції;

розв’язує нескладні прикладні задачі на знаходження найбільших і найменших значень реальних величин.

  1.  

Похідна функції, її геометричний та фізичний зміст.

1

11.03

Пункт 18

  1.  

Похідна функції, її геометричний та фізичний зміст.

1

13.03

Пункт 19

  1.  

Похідна функції, її геометричний та фізичний зміст.

1

18.03

 

  1.  

Правила диференціювання

1

20.03

Пункт 20

№ з/п

Зміст навчального матеріалу

Кількість годин

Дата проведення

Примітки

  1.  

Правила диференціювання

1

01.04

 

  1.  

Рівняння дотичної

1

03.04

Пункт 21

  1.  

Ознаки сталості функції. Достатні умови зростання й спадання функції.

1

08.04

Пункт 22

  1.  

Ознаки сталості функції. Достатні умови зростання й спадання функції.

1

10.04

 

  1.  

Екстремуми функції.

1

15.04

Пункт 23

  1.  

Екстремуми функції.

1

17.04

 

  1.  

Найбільше і найменше значення функції на проміжку.

1

22.04

Пункт 24

  1.  

Найбільше і найменше значення функції на проміжку.

1

24.04

 

  1.  

Застосування похідної до дослідження функцій і побудови їх графіків.

1

29.04

Пункт 25

  1.  

Застосування похідної до дослідження функцій і побудови їх графіків.

1

01.05

 

  1.  

Узагальнення і систематизація знань, умінь та навичок.

1

06.05

 

  1.  

Контрольна робота № 4.

1

08.05

 

  1.  

Корекція знань, умінь та навичок.

1

13.05

 

ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ   (5 год)

  1.  

Степенева функція. Корінь п–го степеня.

1

15.05

§ 1

  1.  

Тригонометричні функції, рівняння і нерівності.

1

20.05

§ 2

  1.  

Похідна та її застосування. Узагальнення і систематизація знань, умінь та навичок.

1

22.05

§ 3

  1.  

Контрольна робота № 5

(підсумкова)

1

27.05

 

  1.  

Корекція знань, умінь та навичок.

1

29.05

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Алгебра, 10 клас, Планування
Додано
15 жовтня
Переглядів
502
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку