Календарне планування з алгебри для 7 класу за програмою науково-педагогічного проекту "Росток" складено з розрахунку 4 години на тиждень (140 годин на рік).
Календарне планування з математики за програмою «Росток». 7 клас. Вчитель Чусов С.Є.
Алгебра, 7 клас (140 годин, 4 години на тиждень)
№з/п |
№ ур |
ущ |
Тема уроку |
Год |
Дата |
Прим |
Тема 1. Повторення /06 годин/ |
||||||
1 |
1 |
|
Десяткові та звичайні дроби. |
1 |
|
|
2 |
2 |
|
Спільні дії з десятковими та звичайними дробами. |
1 |
|
|
3 |
3 |
|
Пропорція. Відсотки. |
1 |
|
|
4-5 |
4-5 |
|
Дії з раціональними числами. |
2 |
|
|
6 |
6 |
|
Тотожні перетворення виразів. |
1 |
|
|
Тема 2. Лінійні рівняння з однією змінною /25 годин/ |
||||||
2.1. Рівняння та його властивості /13 годин/ |
||||||
7 |
1 |
|
Загальні відомості про рівняння. Рівносильні рівняння. |
1 |
|
|
8 |
2 |
|
Основні властивості рівнянь. Лінійні рівняння. |
1 |
|
|
9-11 |
3-5 |
|
Розв’язування лінійних рівнянь. |
3 |
|
|
12 |
6 |
|
Рівняння з модулем. |
1 |
|
|
13 |
7 |
|
Розв’язування рівнянь з модулем. |
1 |
|
|
14 |
8 |
|
Найпростіші рівняння з параметрами. |
1 |
|
|
15 |
9 |
|
Розв’язування рівнянь. |
1 |
|
|
16 |
10 |
|
Рівняння з однією змінною та лінійні рівняння. |
1 |
|
|
17 |
11 |
|
Узагальнення й систематизація знань. |
1 |
|
|
18 |
12 |
|
Контрольна робота №1. Рівняння та його властивості. |
1 |
|
|
19 |
13 |
|
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
2.2. Розв’язання задач за допомогою рівнянь /12 годин/ |
||||||
20 |
1 |
|
Рівняння як математична модель. Відповідність коренів рівняння умові задачі. |
1 |
|
|
21,22 |
2,3 |
|
Розв’язання задач за допомогою рівнянь. |
2 |
|
|
23,24 |
4,5 |
|
Розв’язання за допомогою рівнянь задач на рух. |
2 |
|
|
25,26 |
6,7 |
|
Розв’язання за допомогою рівнянь задач на рух річкою |
2 |
|
|
27 |
8 |
|
Розв’язання за допомогою рівнянь задач з відсотками. |
1 |
|
|
28 |
9 |
|
Розв’язання за допомогою рівнянь задач на пропорційний розподіл. |
1 |
|
|
29 |
10 |
|
Узагальнення й систематизація знань. |
1 |
|
|
30 |
11 |
|
Контрольна робота №2. Розв’язання задач за допомогою рівнянь. |
1 |
|
|
31 |
12 |
|
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
Тема 3. Цілі вирази /68 годин/ |
||||||
3.1. Степінь з натуральним показником. Одночлени /15 годин / |
||||||
32 |
1 |
|
Вирази зі змінним. Раціональні і цілі вирази. |
1 |
|
|
33 |
2 |
|
Степінь з натуральним показником. Обчислення степенів. |
1 |
|
|
34 |
3 |
|
Основні властивості степенів. |
1 |
|
|
35 |
4 |
|
Множення та ділення степенів з однією основою. |
1 |
|
|
36 |
5 |
|
Піднесення степені в степінь. |
1 |
|
|
37 |
6 |
|
Одночлени. Стандартний вигляд одночлену. |
1 |
|
|
38 |
7 |
|
Множення одночленів. |
1 |
|
|
№з/п |
№ ур |
ущ |
Тема уроку |
Год |
Дата |
Прим |
39 |
8 |
|
Піднесення одночленів до степеня |
1 |
|
|
40 |
9 |
|
Тотожні вирази. Тотожність. |
1 |
|
|
41 |
10 |
|
Тотожні перетворення виразу. |
1 |
|
|
42 |
11 |
|
Доведення тотожностей. |
1 |
|
|
43 |
12 |
|
Абсолютна та відносна похибки. |
1 |
|
|
44 |
13 |
|
Узагальнення та систематизація знань. |
1 |
|
|
45 |
14 |
|
Контрольна робота №3. Степінь з натуральним показником. Одночлени. |
1 |
|
|
46 |
15 |
|
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
3.2. Многочлени /15 годин/ |
||||||
47 |
1 |
|
Многочлени. Стандартний вигляд. Подібні члени многочлена |
1 |
|
|
48 |
2 |
|
Зведення подібних доданків. |
1 |
|
|
49 |
3 |
|
Додавання і віднімання многочленів. |
1 |
|
|
50 |
4 |
|
Розв’язання вправ. |
1 |
|
|
51 |
5 |
|
Множення одночлена і многочлена. |
1 |
|
|
52 |
6 |
|
Множення двох многочленів. |
1 |
|
|
53,54 |
7,8 |
|
Розв’язання вправ. |
2 |
|
|
55 |
9 |
|
Узагальнення та систематизація знань. |
1 |
|
|
56 |
10 |
|
Контрольна робота №4. Многочлени. |
1 |
|
|
57 |
11 |
|
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
58-60 |
12-14 |
|
Розв’язування вправ і задач на повторення. |
3 |
|
|
61 |
15 |
|
Підсумковий урок першого семестру. |
1 |
|
|
3.3. Формули скороченого множення /13 годин/ |
||||||
62 |
1 |
|
Перетворення виразу (а–b)(а+b) в многочлен стандартного вигляду. |
1 |
|
|
63 |
2 |
|
Перетворення цілих виразів. |
1 |
|
|
64 |
3 |
|
Квадрат двочлена. |
1 |
|
|
65 |
4 |
|
Перетворення цілих виразів. |
1 |
|
|
66 |
5 |
|
Квадрат двочлена. Біном Ньютона. |
1 |
|
|
67 |
6 |
|
Куб суми двох виразів. Куб різниці двох виразів. |
1 |
|
|
68 |
7 |
|
Перетворення цілих виразів. |
1 |
|
|
69 |
8 |
|
Перетворення виразу (а–b)(а2+ab+b2) в многочлен стандартного вигляду. |
1 |
|
|
70 |
9 |
|
Перетворення виразу (а+b)(а2–ab+b2) в многочлен стандартного вигляду. |
1 |
|
|
71 |
10 |
|
Перетворення цілих виразів. |
1 |
|
|
72 |
11 |
|
Узагальнення й систематизація знань. |
1 |
|
|
73 |
12 |
|
Контрольна робота № 5. Формули скороченого множення. |
1 |
|
|
74 |
13 |
|
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
3.4. Розкладання многочлена на множники /12 годин/ |
||||||
75 |
1 |
|
Розкладання многочленів на множники. Винесення спільного множника за дужки. |
1 |
|
|
№з/п |
№ ур |
ущ |
Тема уроку |
Год |
Дата |
Прим |
76 |
2 |
|
Розкладання многочленів на множники способом винесення спільного множника за дужки. |
1 |
|
|
77 |
3 |
|
Спосіб групування. |
1 |
|
|
78 |
4 |
|
Розкладання многочленів на множники способом групування |
1 |
|
|
79 |
5 |
|
Розкладання многочленів на множники. |
1 |
|
|
80 |
6 |
|
Розкладання многочленів на множники як один із способів розв’язання рівнянь. |
1 |
|
|
81 |
7 |
|
Розв’язання рівнянь за допомогою винесення спільного множника. |
1 |
|
|
82 |
8 |
|
Розв’язання рівнянь за допомогою способу групування. |
1 |
|
|
83 |
9 |
|
Розв'язання вправ. |
1 |
|
|
84 |
10 |
|
Узагальнення й систематизація знань. |
1 |
|
|
85 |
11 |
|
Контрольна робота №6. Розкладання многочлена на множники. |
1 |
|
|
86 |
12 |
|
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
3.5. Використання формул скороченого множення для розкладання на множники /13 год/ |
||||||
87 |
1 |
|
Використання формули а2–b2 = (а–b)(а+b) для розкладання на множники. |
1 |
|
|
88 |
2 |
|
Використання формули а2 + 2аb + b2 = (а+b)2 для розкладання на множники. |
1 |
|
|
89 |
3 |
|
Розв'язання рівнянь за допомогою розкладання на множники. |
1 |
|
|
90 |
4 |
|
Використання формул суми і різниці кубів двох виразів для розкладання многочленів на множники. |
1 |
|
|
91,92 |
5,6 |
|
Доведення тотожностей за допомогою формул скороченого множення. |
2 |
|
|
93,94 |
7,8 |
|
Використання декількох способів для розкладання многочленів на множники. |
2 |
|
|
95,96 |
9,10 |
|
Розв'язання рівнянь за допомогою розкладання на множники. |
2 |
|
|
97 |
11 |
|
Узагальнення й систематизація знань. |
1 |
|
|
98 |
12 |
|
Контрольна робота №7. Використання формул скороченого множення для розкладання на множники. |
1 |
|
|
99 |
13 |
|
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
Тема 4. Функція /12 годин/ |
||||||
100 |
1 |
|
Функція. Область визначення і область значень функції. |
1 |
|
|
101 |
2 |
|
Способи завдання функції. Графік функції. |
1 |
|
|
102 |
3 |
|
Функція як математична модель реальних процесів. |
1 |
|
|
103 |
4 |
|
Лінійна функція. |
1 |
|
|
104 |
5 |
|
Графік лінійної функції. |
1 |
|
|
105 |
6 |
|
Розв'язання вправ. |
1 |
|
|
106 |
7 |
|
Властивості лінійної функції. |
1 |
|
|
107 |
8 |
|
Використання властивостей функції для розв’язання вправ. |
1 |
|
|
108 |
9 |
|
Розв'язання вправ. |
1 |
|
|
109 |
10 |
|
Узагальнення й систематизація знань. |
1 |
|
|
№з/п |
№ ур |
ущ |
Тема уроку |
Год |
Дата |
Прим |
110 |
11 |
|
Контрольна робота №8. Функції. |
1 |
|
|
111 |
12 |
|
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
Тема 5. Системи лінійних рівнянь з двома змінними /17 годин/ |
||||||
112 |
1 |
|
Рівняння з двома змінними та його графік. Розв’язок рівняння з двома змінними. |
1 |
|
|
113 |
2 |
|
Лінійне рівняння з двома змінними та його графік. |
1 |
|
|
114 |
3 |
|
Система лінійних рівнянь з двома змінними та її розв'язок. |
1 |
|
|
115 |
4 |
|
Визначення кількості розв’язків систем двох лінійних рівнянь з двома змінними. |
1 |
|
|
116,117 |
5,6 |
|
Розв'язання систем лінійних рівнянь з двома змінними графічним способом. |
2 |
|
|
118,119 |
7,8 |
|
Розв'язання систем лінійних рівнянь з двома змінними способом підстановки. |
2 |
|
|
120,121 |
9,10 |
|
Розв'язання систем рівнянь лінійних рівнянь з двома змінними способом додавання. |
2 |
|
|
122-125 |
11-14 |
|
Розв'язання задач за допомогою систем лінійних рівнянь з двома змінними. |
4 |
|
|
126 |
15 |
|
Узагальнення та систематизація знань. |
1 |
|
|
127 |
16 |
|
Контрольна робота №9. Системи лінійних рівнянь з двома змінними. |
1 |
|
|
128 |
17 |
|
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
Тема 6. Повторення та систематизація навчального матеріалу /12 годин/ |
||||||
129 |
1 |
|
Лінійні рівняння з однією змінною. |
1 |
|
|
130 |
2 |
|
Розв’язання задач за допомогою рівнянь. |
1 |
|
|
131 |
3 |
|
Степінь з натуральним показником. |
1 |
|
|
132 |
4 |
|
Одночлени. |
1 |
|
|
133 |
5 |
|
Многочлени. |
1 |
|
|
134 |
6 |
|
Формули скороченого множення. |
1 |
|
|
135 |
7 |
|
Розкладання многочленів на множники. |
1 |
|
|
136 |
8 |
|
Розв’язання рівнянь за допомогою розкладання на множники |
1 |
|
|
137 |
9 |
|
Функція. |
1 |
|
|
138-139 |
10, 11 |
|
Розв’язування задач підвищеного рівня складності. |
2 |
|
|
140 |
12 |
|
Підсумковий урок. |
1 |
|
|