Календарне планування з геометрії для 7 класу за програмою науково-педагогічного проекту "Росток" складено з розрахунку 2 години на тиждень (70 годин на рік).
Календарне планування з математики за програмою «Росток». 7 клас. Вчитель Чусов С.Є.
Геометрія, 7 клас (70 годин, 2 години на тиждень)
№з/п |
№ ур |
ущ |
Тема уроку |
Год |
Дата |
Прим |
Тема 1. Найпростіші геометричні фігури та їх властивості /10 годин/ |
||||||
1 |
1 |
|
Геометричні фігури. Точка, пряма, їх властивості. |
1 |
|
|
2 |
2 |
|
Вимірювання відрізків. Відстань між двома точками. |
1 |
|
|
3 |
3 |
|
Розв'язування задач. |
1 |
|
|
4 |
4 |
|
Півпряма. Кути. Вимірювання кутів. |
1 |
|
|
5 |
5 |
|
Бісектриса кута. |
1 |
|
|
6 |
6 |
|
Відкладання відрізків та кутів. |
1 |
|
|
7 |
7 |
|
Розв'язування задач. |
1 |
|
|
8 |
8 |
|
Узагальнення й систематизація знань. |
1 |
|
|
9 |
9 |
|
Контрольна робота №1. Найпростіші геометричні фігури та їх властивості. |
1 |
|
|
10 |
10 |
|
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
Тема 2. Взаємне розташування прямих на площині /14 годин/ |
||||||
11 |
1 |
|
Суміжні кути, їх властивості. |
1 |
|
|
12 |
2 |
|
Вертикальні кути, їх властивості. |
1 |
|
|
13 |
3 |
|
Розв'язування задач. |
1 |
|
|
14 |
4 |
|
Кути між двома прямими, що перетинаються. |
1 |
|
|
15 |
5 |
|
Паралельні прямі, їх властивості. |
1 |
|
|
16 |
6 |
|
Перпендикулярні прямі, їх властивості. |
1 |
|
|
17 |
7 |
|
Перпендикуляр. Відстань від точки до прямої. |
1 |
|
|
18 |
8 |
|
Кути, утворені за перетину двох прямих січною. |
1 |
|
|
19 |
9 |
|
Властивості кутів, що утворюються за перетину паралельних прямих січною. |
1 |
|
|
20 |
10 |
|
Ознаки паралельності прямих. |
1 |
|
|
21 |
11 |
|
Розв'язування задач. |
1 |
|
|
22 |
12 |
|
Узагальнення й систематизація знань. |
1 |
|
|
23 |
13 |
|
Контрольна робота №2. Взаємне розташування прямих на площині. |
1 |
|
|
24 |
14 |
|
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
Тема 3. Трикутники /24 години/ |
||||||
3.1. Рівнобедрений трикутник /15 годин/ |
||||||
25 |
1 |
|
Трикутник та його елементи. Види трикутників. |
1 |
|
|
26 |
2 |
|
Висота, медіана, бісектриса трикутника. |
1 |
|
|
27 |
3 |
|
Розв'язування задач. |
1 |
|
|
28 |
4 |
|
О рівності геометричних фігур. Перша ознака рівності трикутників. |
1 |
|
|
29 |
5 |
|
Друга ознака рівності трикутників. |
1 |
|
|
30 |
6 |
|
Третя ознака рівності трикутників. |
1 |
|
|
31,32 |
7,8 |
|
Розв'язування задач. |
2 |
|
|
33 |
9 |
|
Рівнобедрений трикутник, його властивості. |
1 |
|
|
34 |
10 |
|
Розв'язування задач. |
1 |
|
|
35 |
11 |
|
Ознаки рівнобедреного трикутника. |
1 |
|
|
№з/п |
№ ур |
ущ |
Тема уроку |
Год |
Дата |
Прим |
36 |
12 |
|
Розв'язування задач. |
1 |
|
|
37 |
13 |
|
Узагальнення й систематизація знань. |
1 |
|
|
38 |
14 |
|
Контрольна робота №3. Рівнобедрений трикутник. |
1 |
|
|
39 |
15 |
|
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
3.2. Прямокутний трикутник. Сума кутів трикутника /09 годин/ |
||||||
40 |
1 |
|
Сума кутів трикутника. |
1 |
|
|
41 |
2 |
|
Зовнішній кут трикутника та його властивості. |
1 |
|
|
42 |
3 |
|
Розв'язування задач. |
1 |
|
|
43 |
4 |
|
Прямокутний трикутник, його властивості. |
1 |
|
|
44 |
5 |
|
Ознаки рівності прямокутних трикутників. |
1 |
|
|
45 |
6 |
|
Нерівність трикутників. |
1 |
|
|
46 |
7 |
|
Узагальнення й систематизація знань. |
1 |
|
|
47 |
8 |
|
Контрольна робота №4. Прямокутний трикутник. Сума кутів трикутника. |
1 |
|
|
48 |
9 |
|
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
Тема 4. Коло і круг. Геометричні побудови /14 годин/ |
||||||
49 |
1 |
|
Коло. Круг. |
1 |
|
|
50 |
2 |
|
Дотична до кола, її властивості |
1 |
|
|
51 |
3 |
|
Розв'язування задач. |
1 |
|
|
52 |
4 |
|
Геометричне місце точок. |
1 |
|
|
53 |
5 |
|
Коло, описане навколо трикутника. |
1 |
|
|
54 |
6 |
|
Коло, вписане в трикутник. |
1 |
|
|
55 |
7 |
|
Розв'язування задач. |
1 |
|
|
56 |
8 |
|
Основні задачі на побудову. Побудова трикутника за трьома сторонами. |
1 |
|
|
57 |
9 |
|
Побудова кута, що дорівнює даному. Побудова бісектриси кута. |
1 |
|
|
58 |
10 |
|
Поділ відрізка навпіл. Побудова прямої, яка перпендикулярна до заданої прямої |
1 |
|
|
59 |
11 |
|
Метод геометричних місць |
1 |
|
|
60 |
12 |
|
Узагальнення та систематизація знань. |
1 |
|
|
61 |
13 |
|
Контрольна робота №5. Коло. Круг. |
1 |
|
|
62 |
14 |
|
Аналіз контрольної роботи. |
1 |
|
|
Тема 6. Повторення та систематизація навчального матеріалу /08 годин/ |
||||||
63 |
1 |
|
Найпростіші геометричні фігури та їх властивості. |
1 |
|
|
64 |
2 |
|
Суміжні та вертикальні кути, їх властивості. |
1 |
|
|
65 |
3 |
|
Рівнобедрений та прямокутний трикутники. |
1 |
|
|
66 |
4 |
|
Сума кутів трикутника. |
1 |
|
|
67 |
5 |
|
Ознаки рівності трикутників. |
1 |
|
|
68 |
6 |
|
Паралельність прямих. |
1 |
|
|
69 |
7 |
|
Розв'язування задач. |
1 |
|
|
70 |
8 |
|
Підсумковий урок. |
1 |
|
|