11 травня о 19:00Вебінар: Трудові відносини в закладі освіти: права, обов’язки та соціальні гарантії

Сума кутів трикутника

Про матеріал
Розробка уроку геометрії у 7 класі. Може бути використано на уроці закріплення знань
Перегляд файлу

      Тема уроку:     Сума кутів трикутника. Розв’язування задач

Мета:  

навчальна:   1. Поглибити знання учнів про властивості трикутників.

2. Формувати уміння застосовувати вивчені  властивості при розв’язуванні задач.

 

розвивальна:  1. Розвивати пізнавальні процеси,  пам’ять, уяву, увагу.

2. Активізувати творчий потенціал.

3. Формувати навички самоконтролю і самопізнання.

4. Розвивати наочно-образне мислення, комунікативні навички.

виховна: 1.Виховувати доброзичливість, активність, відповідальність, працьовитість, культуру математичних записів.

2. Формувати математичну компетентність учнів.

 

Тип уроку: закріплення  знань, умінь навичок

                                                       Хід уроку

І. Організаційний етап (учні розділені на групи по 4)

Сьогоднішня тема нашого уроку «Сума кутів трикутника. Що ми повинні зробити: 1) навчитися працювати в команді; 2) закріпимо вміння застосовувати теорему про суму кутів трикутника; 3) побачимо зв’язок геометрії з іншими навчальними предметами та  реальним світом; 4) розвинемо наше критичне мислення

 

 

ІІ. Активізація розумової діяльності учнів

Трикутник одна із перших геометричних фігур, про властивості якої людство дізналося ще в давнину.  Задачі про трикутник заходять у давньоєгипетських папірусах, старовинних індійських книгах. Чому ж трикутник цікавив з давніх часів. Трикутник – це найпростіша геометрична фігура. З най простішого складається складне. Як бачимо трикутники навколо нас повсюди: у формах будинків, предметів, в природі.

 

Згадаємо все що ми знаємо про трикутники.

Кожна група відповідає на одне запитання, яке отримали методом жеребкування. «Орігамі» в кожної групи різні вже є на партах.

 

Перевірка «орігамі»

Отже, ще раз переконались на прикладі «несерйозного доведення», що суму кутів трикутника дорівнює

 

Розглянути наслідки з теореми

 

 

ІІІ. Розв’язання задач

Усно слайд 8 9  10

Письмово 11, 12. 13

Завдання для окремої  групи

Розрахувати висоту даху будинку, якщо кут між стропилами дорівнює , а ширина будинку 8 м.

 

IV. Підсумок уроку.

 

Рефлексія

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
До підручника
Геометрія.(підручник) 7 клас (Тадеєв В.О.)
Додано
30 травня 2020
Переглядів
441
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку