Тема уроку: Сума кутів трикутника. Розв’язування задач
Мета:
навчальна: 1. Поглибити знання учнів про властивості трикутників.
2. Формувати уміння застосовувати вивчені властивості при розв’язуванні задач.
розвивальна: 1. Розвивати пізнавальні процеси, пам’ять, уяву, увагу.
2. Активізувати творчий потенціал.
3. Формувати навички самоконтролю і самопізнання.
4. Розвивати наочно-образне мислення, комунікативні навички.
виховна: 1.Виховувати доброзичливість, активність, відповідальність, працьовитість, культуру математичних записів.
2. Формувати математичну компетентність учнів.
Тип уроку: закріплення знань, умінь навичок
Хід уроку
І. Організаційний етап (учні розділені на групи по 4)
Сьогоднішня тема нашого уроку «Сума кутів трикутника. Що ми повинні зробити: 1) навчитися працювати в команді; 2) закріпимо вміння застосовувати теорему про суму кутів трикутника; 3) побачимо зв’язок геометрії з іншими навчальними предметами та реальним світом; 4) розвинемо наше критичне мислення
ІІ. Активізація розумової діяльності учнів
Трикутник одна із перших геометричних фігур, про властивості якої людство дізналося ще в давнину. Задачі про трикутник заходять у давньоєгипетських папірусах, старовинних індійських книгах. Чому ж трикутник цікавив з давніх часів. Трикутник – це найпростіша геометрична фігура. З най простішого складається складне. Як бачимо трикутники навколо нас повсюди: у формах будинків, предметів, в природі.
Згадаємо все що ми знаємо про трикутники.
Кожна група відповідає на одне запитання, яке отримали методом жеребкування. «Орігамі» в кожної групи різні вже є на партах.
Перевірка «орігамі»
Отже, ще раз переконались на прикладі «несерйозного доведення», що суму кутів трикутника дорівнює
Розглянути наслідки з теореми
ІІІ. Розв’язання задач
Усно слайд 8 9 10
Письмово 11, 12. 13
Завдання для окремої групи
Розрахувати висоту даху будинку, якщо кут між стропилами дорівнює , а ширина будинку 8 м.
IV. Підсумок уроку.
Рефлексія