Складено до підручника: Алгебра. Мерзляк А.Г., Полонський В.Б., Якір М.С. згідно з навчальною програмою для загальноосвітніх навчальних закладів. «Математика. 5-9 класи», затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804 |
|||
Алгебра, 8 клас Усього ─ 70 годин 2 год на тиждень у І семестрі ─ 32 години, в ІІ семестрі ─ 38 годин |
|||
№
|
Тема, зміст навчального матеріалу |
Дата |
Примітки |
|
І семестр |
|
|
|
Тема І. Повторення (10 годин резерву) |
|
|
|
Тема 1. Повторення |
|
|
1 |
Додавання, віднімання і множення многочленів |
|
|
2 |
Формули квадрата двочлена, різниці квадратів, суми і різниці кубів |
|
|
3 |
Формули квадрата двочлена, різниці квадратів, суми і різниці кубів |
|
|
4 |
Розкладання многочленів на множники |
|
|
5 |
Розкладання многочленів на множники |
|
|
6 |
Лінійна функція її графік та властивості |
|
|
7 |
Розв’язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними способом додавання |
|
|
8 |
Розв’язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними способом підстановки |
|
|
9 |
Розв’язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними графічним способом |
|
|
10 |
Контрольна робота №1 |
|
|
|
Тема ІІ. Раціональні вирази (24 години + 8 годин резерву)
|
|
|
|
Учень/учениця: наводить приклади: раціонального виразу; раціонального дробу; степеня із цілим показником; розпізнає: цілі раціональні вирази; дробові раціональні вирази; пояснює: · як виконати скорочення дробу; як звести дріб до нового знаменника; як звести дроби до спільного знаменника; · що таке стандартний вигляд числа; формулює: · основну властивість дробу; властивості степеня з цілим показником; · правила: додавання, віднімання, множення, ділення дробів, піднесення дробу до степеня; · умову рівності дробу нулю; · означення: степеня з нульовим показником; степеня з цілим від’ємним показником; описує властивості функції за її графіком; розв’язує вправи, що передбачають: скорочення дробів; зведення дробів до спільного знаменника; знаходження суми, різниці, добутку, частки дробів; тотожні перетворення раціональних виразів; розв’язування рівнянь зі змінною в знаменнику дробу; перетворення степенів з цілим показником; запис числа в стандартному вигляді; побудову графіка функції |
|
|
|
Тема 2. Алгебраїчні вирази. Додавання і віднімання алгебраїчних виразів (10 годин) |
|
|
11 |
Аналіз контрольної роботи. Поняття раціонального виразу. Раціональні дроби |
|
|
12 |
Основна властивість дробу. Скорочення дробів |
|
|
13 |
Скорочення дробів |
|
|
14 |
Скорочення дробів. Розв'язування вправ |
|
|
15 |
Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками |
|
|
16 |
Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками |
|
|
17 |
Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками |
|
|
18 |
Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками |
|
|
19 |
Розв'язування вправ |
|
|
20 |
Контрольна робота №2 |
|
|
|
Тема 3. Множення та ділення раціональних дробів. Тотожні перетворення раціональних виразів (12 годин) |
|
|
21 |
Аналіз контрольної роботи. Множення дробів |
|
|
22 |
Множення дробів |
|
|
23 |
Множення дробів. Розв'язування вправ |
|
|
24 |
Піднесення дробу до степеня |
|
|
25 |
Ділення дробів |
|
|
26 |
Ділення дробів. Розв'язування вправ |
|
|
27 |
Тотожні перетворення раціональних виразів |
|
|
28 |
Тотожні перетворення раціональних виразів |
|
|
29 |
Розв'язування вправ. Тотожні перетворення раціональних виразів |
|
|
30 |
Контрольна робота №3 |
|
|
31 |
Аналіз контрольної роботи. Розв'язування вправ |
|
|
32 |
Розв'язування вправ. Тотожні перетворення раціональних виразів |
|
|
|
ІІ семестр |
|
|
|
Тема 4. Раціональні рівняння. Степінь із цілим від’ємним показником. Функція y=k/x, її графік. (10годин) |
|
|
33 |
Раціональні рівняння. Рівносильні рівняння |
|
|
34 |
Раціональні рівняння. Рівносильні рівняння |
|
|
35 |
Степінь із цілим від'ємним показником |
|
|
36 |
Властивості степеня з цілим показником |
|
|
37 |
Розв'язування вправ |
|
|
38 |
Стандартний вигляд числа |
|
|
39 |
Функція y=k/x, її графік і властивості |
|
|
40 |
Функція y=k/x, її графік і властивості |
|
|
41 |
Розв'язування вправ |
|
|
42 |
Контрольна робота №4 |
|
|
|
Тема ІІІ. Квадратні корені. Дійсні числа (10 годин +2 години резерву)
|
|
|
|
Учень/учениця: наводить приклади: раціональних чисел; ірраціональних чисел; пояснює, що таке: раціональне число; ірраціональне число; дійсне число; формулює: означення арифметичного квадратного кореня з числа; властивості арифметичного квадратного кореня; характеризує: властивості функцій , за їх графіками; розв’язує вправи, що передбачають: застосування поняття арифметичного квадратного кореня для обчислення значень виразів, спрощення виразів, розв’язування рівнянь, порівняння значень виразів; перетворення виразів із застосуванням винесення множника з-під знака кореня, внесення множника під знак кореня, звільнення від ірраціональності в знаменнику дробу; побудову графіків функцій ; |
|
|
|
Тема 5. Квадратні корені (10 годин +2 години резерву) |
|
|
43 |
Аналіз контрольної роботи. Функція y = x2 та її графік |
|
|
44 |
Квадратні корені. Арифметичний кадратний корінь. Тотожність ( √a )2 = a, ( a ≥ 0 ) |
|
|
45 |
Рівняння x2 = a |
|
|
46 |
Числові множини. Ірраціональні та дійсні числа |
|
|
47 |
Властивості арифметичного кореня. Тотожність √a2=׀а׀ |
|
|
48 |
Винесення множника за знак кореня. Внесення множника під знак кореня |
|
|
49 |
Перетворення виразів, що містять квадратні корені |
|
|
50 |
Звільнення від ірраціональності в знаменнику дробу |
|
|
51 |
Розв'язування вправ. Самостійна робота |
|
|
52 |
Функція y = √ x |
|
|
53 |
Розв'язування вправ |
|
|
54 |
Контрольна робота №5 |
|
|
|
Тема ІV. Квадратні рівняння (16 годин) |
|
|
|
Учень/учениця: наводить приклади: квадратних рівнянь; квадратних тричленів; формулює: · означення квадратного рівняння та квадратного тричлена; кореня квадратного рівняння; · теорему Вієта; записує: формулу коренів квадратного рівняння; формулу розкладання квадратного тричлена на лінійні множники; складає квадратне рівняння за умовою текстової задачі; розв’язує вправи, що передбачають: знаходження коренів квадратних рівнянь; розкладання квадратного тричлена на множники; знаходження коренів рівнянь, що зводяться до квадратних; складання і розв’язування квадратних рівнянь та рівнянь, що зводяться до них, як математичних моделей прикладних задач Розв'язує сюжетні задачі на: використання взаємозв'язків економічних явищ; види та розрахунки податків, платежів; рух; продуктивність праці; вартість товару; сумісну роботу; суміші та сплави тощо |
|
|
|
Тема 6. Квадратні рівняння. Формула коренів квадратного рівняння (16 годин) |
|
|
55 |
Аналіз контрольної роботи. Квадратні рівняння. Неповні квадратні рівняння |
|
|
56 |
Квадратні рівняння. Неповні квадратні рівняння |
|
|
57 |
Формула коренів квадратного рівняння |
|
|
58 |
Формула коренів квадратного рівняння. Розв'язування вправ. |
|
|
59 |
Теорема Вієта |
|
|
60 |
Теорема Вієта. Розв'язування вправ |
|
|
61 |
Квадратний тричлен, його корені. Розкладання квадратичного тричлена на лінійні множники |
|
|
62 |
Розв'язування раціональних рівнянь, що зводяться до квадратних |
|
|
63 |
Рівняння, що розв'язуються за допомогою заміни змінної |
|
|
64 |
Розв'язування задач за допомогою квадратних рівнянь |
|
|
65 |
Контрольна робота №6 |
|
|
66 |
Аналіз контрольної роботи. Розв'язування вправ |
|
|
67 |
Розв'язування задач за допомогою квадратних рівнянь |
|
|
68 |
Підсумкове повторення та систематизація вивченого за рік |
|
|
69 |
Підсумкове повторення та систематизація вивченого за рік |
|
|
70 |
Підсумкове повторення та оцінювання за рік |
|
|
|
|
|
|