Календарне планування з алгебри для 8 класу

Про матеріал
Складено до підручника: Алгебра. Мерзляк А.Г., Полонський В.Б., Якір М.С. згідно з навчальною програмою для загальноосвітніх навчальних закладів. «Математика. 5-9 класи», затвердженою Наказом Міністерства освіти та науки України від 07.06.2017 № 804. До кожної теми додаються очікувані результати навчально - пізнавальної діяльності учнів.
Перегляд файлу

Складено до підручника: Алгебра.  Мерзляк А.Г., Полонський В.Б., Якір М.С.  згідно з навчальною програмою для загальноосвітніх навчальних закладів. «Математика. 5-9 класи»,  затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804

Алгебра, 8 клас

Усього ─ 70 годин

2 год на тиждень у І семестрі ─ 32 години, в ІІ семестрі ─ 38 годин

 

Тема, зміст навчального матеріалу

Дата

Примітки

 

І семестр

 

 

 

Тема І. Повторення (10 годин резерву)

 

 

 

Тема 1. Повторення

 

 

1

Додавання, віднімання і множення многочленів

 

 

2

Формули квадрата двочлена, різниці квадратів, суми і різниці кубів

 

 

3

Формули квадрата двочлена, різниці квадратів, суми і різниці кубів

 

 

4

Розкладання многочленів на множники

 

 

5

Розкладання многочленів на множники

 

 

6

Лінійна функція її графік та властивості

 

 

7

Розв’язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними способом додавання

 

 

8

Розв’язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними способом підстановки

 

 

9

Розв’язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними графічним способом

 

 

10

Контрольна робота №1

 

 

 

 Тема ІІ. Раціональні вирази (24 години + 8 годин резерву)

 

 

 

 

Учень/учениця:

наводить приклади: раціонального виразу; раціонального дробу; степеня із цілим показником;

розпізнає: цілі раціональні вирази; дробові раціональні вирази;

пояснює:

·   як виконати скорочення дробу; як звести дріб до нового знаменника; як звести дроби до спільного знаменника;

·   що таке стандартний вигляд числа;

формулює:

·   основну властивість дробу; властивості степеня з цілим показником;

·   правила: додавання, віднімання, множення, ділення дробів, піднесення дробу до степеня;

·   умову рівності дробу нулю;

·   означення: степеня з нульовим показником; степеня з цілим від’ємним показником;

описує властивості функції за її графіком;

розв’язує вправи, що передбачають: скорочення дробів; зведення дробів до спільного знаменника; знаходження суми, різниці, добутку, частки дробів; тотожні перетворення раціональних виразів; розв’язування рівнянь зі змінною в знаменнику дробу; перетворення степенів з цілим показником; запис числа в стандартному вигляді; побудову графіка функції 

 

 

 

Тема 2. Алгебраїчні вирази. Додавання і віднімання алгебраїчних виразів (10 годин)

 

 

11

Аналіз контрольної роботи. Поняття раціонального виразу. Раціональні дроби

 

 

12

Основна властивість дробу. Скорочення дробів

 

 

13

Скорочення дробів

 

 

14

Скорочення дробів. Розв'язування вправ

 

 

15

Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками

 

 

16

Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками

 

 

17

Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками

 

 

18

Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками

 

 

19

Розв'язування вправ

 

 

20

Контрольна робота №2

 

 

 

Тема 3. Множення та ділення раціональних дробів. Тотожні перетворення раціональних виразів (12 годин)

 

 

21

Аналіз контрольної роботи. Множення дробів

 

 

22

Множення дробів

 

 

23

Множення дробів. Розв'язування вправ

 

 

24

Піднесення дробу до степеня

 

 

25

Ділення дробів

 

 

26

Ділення дробів. Розв'язування вправ

 

 

27

Тотожні перетворення раціональних виразів

 

 

28

Тотожні перетворення раціональних виразів

 

 

29

Розв'язування вправ. Тотожні перетворення раціональних виразів

 

 

30

Контрольна робота №3

 

 

31

Аналіз контрольної роботи. Розв'язування вправ

 

 

32

Розв'язування вправ. Тотожні перетворення раціональних виразів

 

 

 

ІІ семестр

 

 

 

Тема 4. Раціональні рівняння. Степінь із цілим від’ємним показником. Функція y=k/x, її графік. (10годин)

 

 

33

Раціональні рівняння. Рівносильні рівняння

 

 

34

Раціональні рівняння. Рівносильні рівняння

 

 

35

Степінь  із цілим від'ємним показником

 

 

36

Властивості степеня з цілим показником

 

 

37

Розв'язування вправ

 

 

38

Стандартний вигляд числа

 

 

39

Функція y=k/x, її графік і властивості

 

 

40

Функція y=k/x, її графік і властивості

 

 

41

Розв'язування вправ

 

 

42

Контрольна робота  №4

 

 

 

 Тема ІІІ. Квадратні корені. Дійсні  числа (10 годин +2 години резерву)

 

 

 

 

Учень/учениця:

наводить приклади: раціональних чисел; ірраціональних чисел;

пояснює, що таке: раціональне число; ірраціональне число; дійсне число;

формулює: означення арифметичного квадратного кореня з числа; властивості арифметичного квадратного кореня;

характеризує: властивості функцій   ,  за їх графіками;

розв’язує вправи, що передбачають: застосування поняття арифметичного квадратного кореня для обчислення значень виразів, спрощення виразів, розв’язування рівнянь, порівняння значень виразів; перетворення виразів із застосуванням винесення множника з-під знака кореня, внесення множника під знак кореня, звільнення від ірраціональності в знаменнику дробу; побудову графіків функцій ;

 

 

 

Тема 5. Квадратні корені (10 годин +2 години резерву)

 

 

43

Аналіз контрольної роботи.  Функція y = x2  та її графік

 

 

44

Квадратні корені. Арифметичний кадратний корінь. Тотожність ( √a )2 = a, ( a ≥ 0 )

 

 

45

Рівняння x2 = a

 

 

46

Числові множини. Ірраціональні та дійсні числа

 

 

47

Властивості арифметичного кореня. Тотожність √a2=׀а׀

 

 

48

Винесення множника за знак кореня. Внесення множника під знак кореня

 

 

49

Перетворення виразів, що містять квадратні корені

 

 

50

Звільнення від ірраціональності в знаменнику дробу

 

 

51

Розв'язування вправ. Самостійна робота

 

 

52

Функція y = √ x

 

 

53

Розв'язування вправ

 

 

54

Контрольна робота №5

 

 

 

Тема ІV. Квадратні рівняння (16 годин)

 

 

 

Учень/учениця:

наводить приклади: квадратних рівнянь; квадратних тричленів;

формулює:

·  означення квадратного рівняння та квадратного тричлена; кореня квадратного рівняння;

·   теорему Вієта;

записує: формулу коренів квадратного рівняння; формулу розкладання квадратного тричлена на лінійні множники;

складає квадратне рівняння за умовою текстової задачі;

розв’язує вправи, що передбачають: знаходження коренів квадратних рівнянь; розкладання квадратного тричлена на множники; знаходження коренів рівнянь, що зводяться до квадратних; складання і розв’язування квадратних рівнянь та рівнянь, що зводяться до них, як математичних моделей прикладних задач

Розв'язує сюжетні задачі на: використання взаємозв'язків економічних явищ; види та розрахунки податків, платежів; рух; продуктивність праці; вартість товару; сумісну роботу; суміші та сплави тощо

 

 

 

Тема 6. Квадратні рівняння. Формула коренів квадратного рівняння (16 годин)

 

 

55

Аналіз контрольної роботи. Квадратні рівняння. Неповні квадратні рівняння

 

 

56

Квадратні рівняння. Неповні квадратні рівняння

 

 

57

 Формула коренів квадратного рівняння

 

 

58

Формула коренів квадратного рівняння. Розв'язування вправ.

 

 

59

Теорема Вієта

 

 

60

Теорема Вієта. Розв'язування вправ

 

 

61

Квадратний тричлен, його корені. Розкладання квадратичного тричлена на лінійні множники

 

 

62

Розв'язування раціональних рівнянь, що зводяться до квадратних

 

 

63

Рівняння, що розв'язуються за допомогою заміни змінної

 

 

64

Розв'язування задач за допомогою квадратних рівнянь

 

 

65

Контрольна робота №6

 

 

66

Аналіз контрольної роботи. Розв'язування вправ

 

 

67

Розв'язування задач за допомогою квадратних рівнянь

 

 

68

Підсумкове повторення та систематизація вивченого  за рік

 

 

69

Підсумкове повторення та систематизація вивченого  за рік

 

 

70

Підсумкове повторення та оцінювання за рік

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Алгебра, 8 клас, Планування
До підручника
Алгебра 8 клас (Мерзляк А. Г., Полонський В. Б., Якір М. С)
Додано
23 жовтня 2022
Переглядів
2512
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку