Календарне планування з алгебри та початків аналізу, 10 клас, рівень стандарт

Про матеріал
Складено до підручника: Математика 10 (Алгебра і початки аналізу та геометрія) Рівень стандарту А.Г. Мерзляк, Д.А.Номіровський, В.Б.Полонський, М.С.Якір згідно з навчальною програмою з математики для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (рівень стандарту), затвердженою Наказом Міністерства освіти та науки № 1407 від 23 жовтня 2017 року з урахуванням додаткових годин варіативної частини навчального плану 0,5 години). До кожної теми додаються очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів.
Перегляд файлу

 

 

Складено до підручника: Математика 10 (Алгебра і початки аналізу та геометрія) Рівень стандарту А.Г. Мерзляк, Д.А.Номіровський, В.Б.Полонський, М.С.Якір згідно з навчальною програмою з математики для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (рівень стандарту), затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки № 1407 від 23 жовтня 2017 року з урахуванням додаткових годин варіативної частини навчального плану 0,5 години)

Алгебра та початки аналізу, 10 клас

Рівень стандарту

Усього 70 години

2 години на тиждень, І семестр — 32 години, ІІ семестр — 38 годин

 

Тема, зміст навчального матеріалу

Дата

Примітки

 

І семестр

 

 

 

Тема 1. Повторення (7 годин резерву)

 

 

1.

Вступ. Інструктаж з ТБ

 

 

2.

Розв’язування лінійних нерівностей з однією змінною

 

 

3.

Розв’язування ситеми лінійних нерівностей з однією змінною

 

 

4.

Побудова графіка квадратичної функції

 

 

5.

Розв’язування квадратних нерівностей; знаходження розв’язків систем двох рівнянь з двома змінними, з яких хоча б одне рівняння другого степеня

 

 

6.

Розв’язування квадратних нерівностей; знаходження розв’язків систем двох рівнянь з двома змінними, з яких хоча б одне рівняння другого степеня

 

 

7.

Діагностична робота

 

 

 

Тема 2. Функції, їхні властивості та графіки (20 годин)

 

 

 

Учень/учениця:

користується різними способами задання функцій;

знаходить область визначення функціональних залежностей; значення функцій при заданих значеннях аргументу і значення аргументу, за яких функція набуває даного значення;

встановлює за графіком функції її основні властивості;

встановлює властивості функцій;

обчислює та порівнює значення виразів, які містять степені з раціональними показниками, корені;

розпізнає та схематично зображує графіки степеневих функцій;

моделює реальні процеси за допомогою степеневих функцій.

 

 

 

8.

Числові функції та їх властивості

 

 

9.

Числові функції та їх властивості

 

 

10.

Способи задання функцій

 

 

11.

Парні та непарні функції

 

 

12.

Розв’язування вправ

 

 

13.

Властивості та графіки основних видів функцій

 

 

14.

Властивості та графіки основних видів функцій

 

 

15.

Степенева функція з натуральним показником, її властивості та графік

 

 

16.

Степенева функція з натуральним показником, її властивості та графік

 

 

17.

Степенева функція із цілим показником, її властивості та графік

 

 

18.

Степенева функція із цілим показником, її властивості та графік

 

 

19.

Означення кореня п–го степеня. Арифметичний  корінь п–го степеня та його властивості

 

 

20.

Означення кореня п–го степеня. Арифметичний  корінь п–го степеня та його властивості

 

 

21.

Означення кореня п–го степеня. Арифметичний  корінь п–го степеня та його властивості

 

 

22.

Означення та властивості степеня з раціональним показником

 

 

23.

Означення та властивості степеня з раціональним показником

 

 

24.

Означення та властивості степеня з раціональним показником

 

 

25.

 Функції, їхні властивості та графіки. Розв’язування вправ

 

 

26.

Функції, їхні властивості та графіки. Розв’язування вправ

 

 

27.

Контрольна робота №2

 

 

 

Тема 3. Тригонометричні функції (23 години)

 

 

 

Учень/учениця:

вміє переходити від радіанної міри кута до градусної й навпаки;

встановлює відповідність між дійсними числами і точками на одиничному колі;

розпізнає і схематично будує графіки тригонометричних функцій;

ілюструє властивості тригонометричних функцій за допомогою графіків;

перетворює нескладні тригонометричні вирази;

застосовує тригонометричні функції до опису реальних процесів;

розв’язує найпростіші тригонометричні рівняння.

 

 

28.

Аналіз контрольної роботи.  Радіанна міра  кутів.

 

 

29.

Радіанне вимірювання кутів

 

 

30.

Синус, косинус, тангенс і  котангенс кута. Тригонометричні функції числового аргументу

 

 

31.

Знаки значень тригонометричних функцій. Парність і непарність тригонометричних функцій

 

 

32.

Періодичність функцій. Властивості тригонометричних функцій

 

 

 

ІІ семестр

 

 

33.

Властивості та графіки тригонометричних функцій

 у = sin x і y = cos x

 

 

34.

Властивості та графіки тригонометричних  функцій    y = tg x  і y = ctg x

 

 

35.

Розв’язування вправ

 

 

36.

Основні співвідношення між тригонометричними функціями одного аргументу

 

 

37.

Розв’язування вправ

 

 

38.

Формули додавання та наслідки з них. Розв’язування вправ

 

 

39.

Розв’язування вправ

 

 

40.

Формули зведення

 

 

41.

Формули зведення. Розв’язування вправ

 

 

42.

Формули зведення. Розв’язування вправ

 

 

43.

Найпростіші тригонометричні рівняння sin x = a  і   cos x = a

 

 

44.

Розв’язування найпростіших тригонометричних рівнянь

 

 

45.

Найпростіші тригонометричні рівняння tg x = a і  

ctg x = a

 

 

46.

Розв’язування найпростіших тригонометричних рівнянь

 

 

47.

Тригонометричні функції. Розв’язування вправ

 

 

48.

Тригонометричні функції. Розв’язування вправ

 

 

49.

Тригонометричні функції. Розв’язування вправ

 

 

50.

Контрольна робота №3

 

 

 

Тема 4. ПОХІДНА ТА ЇЇ ЗАСТОСУВАННЯ(18 годин + 2 години резерву)

 

 

 

Учень/учениця:

розуміє значення поняття похідної для опису реальних процесів, зокрема механічного руху;

знаходить швидкість зміни величини в точці; кутовий коефіцієнт і кут нахилу дотичної до графіка функції в даній точці;

диференціює функції, використовуючи таблицю похідних і правила диференціювання;

застосовує похідну для знаходження проміжків монотонності і екстремумів функції, побудови графіків;

знаходить найбільше і найменше значення функції;

розв’язує нескладні прикладні задачі на знаходження найбільших і найменших значень реальних величин.

 

 

51.

Похідна функції, її геометричний і фізичний зміст

 

 

52.

Похідна функції, її геометричний і фізичний зміст

 

 

53.

Правила диференціювання

 

 

54.

Правила диференціювання

 

 

55.

Правила диференціювання. Розв’язування вправ

 

 

56.

Ознака сталості функції. Достатні умови зростання й спадання функції.

 

 

57.

Ознака сталості функції. Достатні умови зростання й спадання функції.

 

 

58.

Ознака сталості функції. Достатні умови зростання й спадання функції. Розв’язування вправ

 

 

59.

Екстремуми функції

 

 

60.

Екстремуми функції. Розв’язування вправ

 

 

61.

Застосування похідної до дослідження функцій та побудови їхніх графіків

 

 

62.

Застосування похідної до дослідження функцій та побудови їхніх графіків

 

 

63.

Найбільше і найменше значення функції на проміжку

 

 

64.

Найбільше і найменше значення функції на проміжку

 

 

65.

Похідна та її застосування. Розв’язування вправ

 

 

66.

Контрольна робота №4

 

 

67.

Аналіз контрольної роботи.  Розв’язування вправ

 

 

68.

Розв’язування вправ

 

 

69.

Розв’язування вправ

 

 

70.

Підсумкове повторення та систематизація вивченого за рік

 

 

 

                       

doc
Пов’язані теми
Алгебра, 10 клас, Планування
До підручника
Алгебра і початки аналізу (академічний рівень) 10 клас (Мерзляк А.Г., Номіровський Д.А., Полонський В.Б., Якір М.С.)
Додано
23 жовтня 2022
Переглядів
8297
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку