Складено до підручника: Математика 10 (Алгебра і початки аналізу та геометрія) Рівень стандарту А.Г. Мерзляк, Д.А.Номіровський, В.Б.Полонський, М.С.Якір згідно з навчальною програмою з математики для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (рівень стандарту), затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки № 1407 від 23 жовтня 2017 року з урахуванням додаткових годин варіативної частини навчального плану 0,5 години) |
|||
Алгебра та початки аналізу, 10 клас Рівень стандарту Усього 70 години 2 години на тиждень, І семестр — 32 години, ІІ семестр — 38 годин
|
|||
№ |
Тема, зміст навчального матеріалу |
Дата |
Примітки |
|
І семестр |
|
|
|
Тема 1. Повторення (7 годин резерву) |
|
|
1. |
Вступ. Інструктаж з ТБ |
|
|
2. |
Розв’язування лінійних нерівностей з однією змінною |
|
|
3. |
Розв’язування ситеми лінійних нерівностей з однією змінною |
|
|
4. |
Побудова графіка квадратичної функції |
|
|
5. |
Розв’язування квадратних нерівностей; знаходження розв’язків систем двох рівнянь з двома змінними, з яких хоча б одне рівняння другого степеня |
|
|
6. |
Розв’язування квадратних нерівностей; знаходження розв’язків систем двох рівнянь з двома змінними, з яких хоча б одне рівняння другого степеня |
|
|
7. |
Діагностична робота |
|
|
|
Тема 2. Функції, їхні властивості та графіки (20 годин) |
|
|
|
Учень/учениця: користується різними способами задання функцій; знаходить область визначення функціональних залежностей; значення функцій при заданих значеннях аргументу і значення аргументу, за яких функція набуває даного значення; встановлює за графіком функції її основні властивості; встановлює властивості функцій; обчислює та порівнює значення виразів, які містять степені з раціональними показниками, корені; розпізнає та схематично зображує графіки степеневих функцій; моделює реальні процеси за допомогою степеневих функцій.
|
|
|
8. |
Числові функції та їх властивості |
|
|
9. |
Числові функції та їх властивості |
|
|
10. |
Способи задання функцій |
|
|
11. |
Парні та непарні функції |
|
|
12. |
Розв’язування вправ |
|
|
13. |
Властивості та графіки основних видів функцій |
|
|
14. |
Властивості та графіки основних видів функцій |
|
|
15. |
Степенева функція з натуральним показником, її властивості та графік |
|
|
16. |
Степенева функція з натуральним показником, її властивості та графік |
|
|
17. |
Степенева функція із цілим показником, її властивості та графік |
|
|
18. |
Степенева функція із цілим показником, її властивості та графік |
|
|
19. |
Означення кореня п–го степеня. Арифметичний корінь п–го степеня та його властивості |
|
|
20. |
Означення кореня п–го степеня. Арифметичний корінь п–го степеня та його властивості |
|
|
21. |
Означення кореня п–го степеня. Арифметичний корінь п–го степеня та його властивості |
|
|
22. |
Означення та властивості степеня з раціональним показником |
|
|
23. |
Означення та властивості степеня з раціональним показником |
|
|
24. |
Означення та властивості степеня з раціональним показником |
|
|
25. |
Функції, їхні властивості та графіки. Розв’язування вправ |
|
|
26. |
Функції, їхні властивості та графіки. Розв’язування вправ |
|
|
27. |
Контрольна робота №2 |
|
|
|
Тема 3. Тригонометричні функції (23 години) |
|
|
|
Учень/учениця: вміє переходити від радіанної міри кута до градусної й навпаки; встановлює відповідність між дійсними числами і точками на одиничному колі; розпізнає і схематично будує графіки тригонометричних функцій; ілюструє властивості тригонометричних функцій за допомогою графіків; перетворює нескладні тригонометричні вирази; застосовує тригонометричні функції до опису реальних процесів; розв’язує найпростіші тригонометричні рівняння. |
|
|
28. |
Аналіз контрольної роботи. Радіанна міра кутів. |
|
|
29. |
Радіанне вимірювання кутів |
|
|
30. |
Синус, косинус, тангенс і котангенс кута. Тригонометричні функції числового аргументу |
|
|
31. |
Знаки значень тригонометричних функцій. Парність і непарність тригонометричних функцій |
|
|
32. |
Періодичність функцій. Властивості тригонометричних функцій |
|
|
|
ІІ семестр |
|
|
33. |
Властивості та графіки тригонометричних функцій у = sin x і y = cos x |
|
|
34. |
Властивості та графіки тригонометричних функцій y = tg x і y = ctg x |
|
|
35. |
Розв’язування вправ |
|
|
36. |
Основні співвідношення між тригонометричними функціями одного аргументу |
|
|
37. |
Розв’язування вправ |
|
|
38. |
Формули додавання та наслідки з них. Розв’язування вправ |
|
|
39. |
Розв’язування вправ |
|
|
40. |
Формули зведення |
|
|
41. |
Формули зведення. Розв’язування вправ |
|
|
42. |
Формули зведення. Розв’язування вправ |
|
|
43. |
Найпростіші тригонометричні рівняння sin x = a і cos x = a |
|
|
44. |
Розв’язування найпростіших тригонометричних рівнянь |
|
|
45. |
Найпростіші тригонометричні рівняння tg x = a і ctg x = a |
|
|
46. |
Розв’язування найпростіших тригонометричних рівнянь |
|
|
47. |
Тригонометричні функції. Розв’язування вправ |
|
|
48. |
Тригонометричні функції. Розв’язування вправ |
|
|
49. |
Тригонометричні функції. Розв’язування вправ |
|
|
50. |
Контрольна робота №3 |
|
|
|
Тема 4. ПОХІДНА ТА ЇЇ ЗАСТОСУВАННЯ(18 годин + 2 години резерву) |
|
|
|
Учень/учениця: розуміє значення поняття похідної для опису реальних процесів, зокрема механічного руху; знаходить швидкість зміни величини в точці; кутовий коефіцієнт і кут нахилу дотичної до графіка функції в даній точці; диференціює функції, використовуючи таблицю похідних і правила диференціювання; застосовує похідну для знаходження проміжків монотонності і екстремумів функції, побудови графіків; знаходить найбільше і найменше значення функції; розв’язує нескладні прикладні задачі на знаходження найбільших і найменших значень реальних величин. |
|
|
51. |
Похідна функції, її геометричний і фізичний зміст |
|
|
52. |
Похідна функції, її геометричний і фізичний зміст |
|
|
53. |
Правила диференціювання |
|
|
54. |
Правила диференціювання |
|
|
55. |
Правила диференціювання. Розв’язування вправ |
|
|
56. |
Ознака сталості функції. Достатні умови зростання й спадання функції. |
|
|
57. |
Ознака сталості функції. Достатні умови зростання й спадання функції. |
|
|
58. |
Ознака сталості функції. Достатні умови зростання й спадання функції. Розв’язування вправ |
|
|
59. |
Екстремуми функції |
|
|
60. |
Екстремуми функції. Розв’язування вправ |
|
|
61. |
Застосування похідної до дослідження функцій та побудови їхніх графіків |
|
|
62. |
Застосування похідної до дослідження функцій та побудови їхніх графіків |
|
|
63. |
Найбільше і найменше значення функції на проміжку |
|
|
64. |
Найбільше і найменше значення функції на проміжку |
|
|
65. |
Похідна та її застосування. Розв’язування вправ |
|
|
66. |
Контрольна робота №4 |
|
|
67. |
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ |
|
|
68. |
Розв’язування вправ |
|
|
69. |
Розв’язування вправ |
|
|
70. |
Підсумкове повторення та систематизація вивченого за рік |
|
|